Trať z Královce do Žacléře kupuje společnost TMŽ, chce na ní provoz šlapacích drezín
Nádražní budova v Žacléři. Foto: Google Street View
Stejná firma v minulosti získala od Správy železnic trať Čejč – Uhřice, čeká se na souhlasy správní rady a vlády.
A do Lubawky také
Šlapadla jsou prima nápad jak využít bývalou železniční trať. Myslíte, že by šlo si hrát na „dopravu“ nejen se šlapadly, ale taky s koněspřežnou dráhou = tj. šlapadlo zapřáhnout za nějakého šemíka? Budu zvědav jaké další nápady vzniknou až za cca 7 let bude zrušeno zhruba 4 až 5 tisíc železničních tratí v ČR. Myslím zrušit nejen z důvodu, že pasažerské vláčky v ČR platily za použití kolejí v ČR v průměru 0,58 EUR/vlakový kilometr (V Německu 5,2 EUR/vlakový kilometr). To už spíš že v ČR je velmi hustá železniční síť, kdy na 1 miiion obyvatel ČR připadá zhruba 900… Číst vice »
Další Váš elaborát na celou stránku o ničem.
Nemyslím, že v ČR je šance, aby se uživila šlapadla na 4 až 5 tisících bývalých železničních tratí.
Takže přemýšlím, jaké by to bylo pohybovat se na tichém šlapadle a poslouchat tu ozvěnu v 2,5 kilometru v tunelu na železniční trati u Vrbovce
A nešlo by, že by jste přemýšlel někde jinde?
Napsal jsem v něčem nepravdu?
Pokud ano, tak prosím vyvraťte a doložte v čem jsem se spletl… to je podstata diskuze. Nikoliv „přeřvat“ nebo „zacpat hubu“ to co nepasuje člověku do jeho názoru…
Předem díky za opravy/doplnění prostě za kultivovanou diskuzi.
Já Vám Vaše názory neberu, ale ve většině případů se stále opakujete, nepíšete k tématu článků a Vašimi elaboráty přes celou stránku diskuze jen zaplevelujete (a zvláště pod tímto článkem) nesmyslnými úvahami.
Tunel u Vrbovce spravují ŽSR.
Pokud si v ČR chcete projet bývalé železniční tunely, tak máte několik možností.
„Až bude za 7 let zrušeno 4 až 5 tisíc tratí v ČR“
To myslíte vážně? 😀
myšleno doufám Km!jinak tolik tratí u nás ani nemáme
I kdyby to bylo v km, tak je to nesmysl.
jj, 2x hustší síť železničních tratí než v Německu (dle počtu obyvatel)….
A poplatky za použití kolejí průměrným pasažerským vláčkem zhruba 9 až 10x nižší v ČR než v Německu…
To dává perfektní smysl
( ironie )
Kde vzít prachy, aby se nemuselo radikálně škrtat?
Nikde jsem nenašel , co znamená zkratka TMŽ.
https://rejstrik-firem.kurzy.cz/06633404/tmz-sro/
Držím palce, ať se tento nápad s cyklodrezínami ujme i u nás, bylo by to řešení pro některé další lokálky (třeba Zlonice-Straškov). Ostatně tento způsob využití nepotřebných lokálek má dlouhou tradici třeba ve Švédsku (a i v dalších severských zemích) a je tam o to obrovský zájem . Pro zajímavost posílám odkaz na jednu takovou lokálku, kde jsem to vyzkoušel osobně. http://cyklabanvall.nu/en/top/normalspariga-jaernvaegar/torvedsbanan%2C-vgj-torved-gullspang/ A navíc jsou to lehké modely a dají se z kolejí v pohodě sundat při setkání v protisměru a pak zase v pohodě nandat. Švédové to mají skvěle vychytané a ještě navíc nemusí ničit svoje lokálky jako tady… Číst vice »
To bude hóódně vychytaná drezína když si promítnu výškový profil trati. Bob ☃️
Asi bude s přehazovačkou. 🙂
Asi se bude jezdit jen ze Žacléře do Královce
Spíš jen ze Žacléře k prvnímu přejezdu. Pochybuju, že se podaří nějak legislativně vyřešit křížení šlapací dráhy se silnicí.
Když to jde vedle v Rakousku, proč by to nešlo u nás.
Jednou v budoucnosti až si elekroautomobil bede moci dovolit jen horních deset tisíc budete rádi za každou zachovalou lokalku abyste se dostali do práce. Třeba to není tento příklad, ale ta doba se blíží.
Jak se budou dopravovat lidé z vesnic kde žádná lokálka nikdy nebyla?
Třeba elektrobus, nebo nějaké sdílené samořiditelné elektroauto.
Zdílený osel
Pěšky
Přesně. A budou topit petkama a a nasekanejma pneumatikama, protože nebudou mít na zelenou elektriku.
Kde ti vaší lidé vezmou nasekané pneumatiky, když podle vás nebudou auta?
Že nebudou auta jsem nepsal já a pneumatik se všude válí habaděj.
Tak to budou chodit pěšky všichni protože nebudou mít na jízdné v lokalce.
takove vesnice (a mesta) pro modrogumni pitomce fakticky neexistuji, takze to nemusi resit…
Zatímco žlutogumní tam budou jezdit vagóny po asfaltu, že jo? Už se s tou nenávistí vůči ČD běžte léčit.
Modrogumní chápu jako všechny co se pohybují po kolejích bez rozlišení dopravců, protože modrá guma se používalo dřív než bylo mnoho dopravců pro jedince kterým se dnes říká šotouš.
TMŽ: Gratuluji k výhře. A co ta první výhra Čejč – Uhřice??? Tam už se koplo? Bude zrealizovaného alespoň něco z toho velkolepého plánu na onom zbytku trati?
Tam se ještě nekoplo ☹️
Koplo 🙂
Do holeně?
Až budou šlapadla fungovat, tak si zajedu zašlapat.
Takže ať se jim daří s konverzí!
Některé holky šlapou už teď.
Kdysi mne jedna taková postarší použitá potkala na silnici na Strážný, jel jsem do kopce na kole. Pochopila, že jsme na tom oba stejně a s úsměvem mne zdraví: „Šlapeme, šlapeme…“
No tak dráha zrušená nebude, dokonce se po ní bude jezdit, ale někteří by ze msty zakazovali vozidla IZS, protože jezdí po silnici. Protože se tam nesvezou motorákem na výlet 1x v životě.
Znám efektivnější snahu, jak zachovat provoz na železničních kolejích = aby uživatelé kolejí začali platit většinu (nebo 100%) skutečných nákladů… neboť beztak za pár roků vyschne penězovod ze společné kapsy…
„(…) penězovod ze společné kapsy pro pasažerské (a maličko nákladní) a pro kolejové nádražáky: 105 miliard pro SŽDC plus 100 miliard pro pasažerské (a maličko také pro nákladní) nádražáky…“
ocitoval jsem kousek z mého odhadu za roky 2017-2020 viz diskuze k článku https://zdopravy.cz/nejsou-penize-sz-po-vice-nez-roce-zrusila-velkou-zakazku-na-podkrusnohorske-magistrale-u-chomutova-100549/?comments=1#comments
Bla bla bla pořád dokola
Když tam nikdo nejezdil vlakem, ikdyž to měl skoro zadarmo, tak za 3x dráž tam jezdit nezačne.
…. „za 3x dráž“ … tak to je opravdu optimistický odhad, neboť předpokládám, že dieslvagonek by na této trati byl využit pár krát do týdne = pokud vagonek má vozit cestující, nikoliv vzduch.
Tož já bych na této trati odhadnul velmio zhruba přiměřené jízdné tak asi padesátikačku / km / jednoho cestujícího.
…. Nevíte náhodou nakolik vyjde, když si člověk vyhodí z kopýtka a povozí se v Lamborghini … nemyslím traktorek, ale autíčko značky Lamborghini .
Tak Lamborghini nevím. Ale když si vyhodíte z kopýtka, chlast, cigára, ženský a taxík, stovka je za večer pryč, ani nevíte jak.😭
A pokud by se stalo, že např. ani na hlavnějších tratích by se ta „většina nebo 100 % skutečných nákladů“ z těch poplatků nezaplatila (a to ani po případném skokovém zdražení, které by zřejmě vedlo k oslabení provozu, protože někteří dopravci by to „neutáhli“), tak byste udělal co?
To jen pokud by se mělo plně zpoplatnit jen železnice, když by stejné placení bylo na silnici, nebylo by přecházet kam.
zdroj prosím?
Díky
Šlapací drezíny se zdají být dobrým turistickým lákadlem, ale jen do první nehody. Drezína není šlapací kolo, má mnohem větší hmotnost, mnohem delší brzdnou dráhu. Pokud pravidelně nejezdíte, tohle neodhadnete.
Drezíny co jsem viděl jsou navíc bez zajištění proti vypadnutí za jízdy. Pak tu máme riziko střetnutí na přejezdu. A hlavně při větším počtu drezín na jedné trati někdo pojede na výkon, na jiné se rodinka bude kochat přírodou.. . Je proto jen otázka času, kdy dojde k nehodě. Ale možná se mýlím a majitel drezín je opatřil navigaci pro sledování polohy a dálkovým stop.
Očividně to asi nebude tak žhavé… viz dětský autodrom kde jezdí a do sebe občas naráží autíčka … a to speciální forma autíčka která má parohy, tak jak elektrovagonek.
Očividně nedochází na dětském autodromu k častým úmrtím, a to ani když autíčko s parohy řídí osoba s jednociferným věkem…
https://cs.wikipedia.org/wiki/Autodrom_(lunapark)
Dálkový stop a sledování polohy? To by tam měl lepší zabezpečení než na tratích D3
Šlapací drezíny s ETCS, neznáš?
Neznám a ani by mě to nenapadlo. Ale když jsme u těchto vylomenin, tak co na ně osadit pitotovy trubice a barometr? Steampunk je teďka v módě.
ROFL.
Kde se ten pokrok jen zastaví….
Jojo, už Vizionář věděl.
Když se prosadí přechod z benzínu na elektriku, půjdem šlapat všichni.
Riziko existují všude a ve všem. Hlavně pozor na děti a jejich ruce! Ale to se dá vyřešit „použitím na vlastní riziko“.
Taky mne to napadlo. Kdysi jsme se se syny svezli na oplenovém vozíku na Kysucké železničce. Měl ruční brzdu a dřevěné zdrže. Příšerně skřípaly a manželka reptala, že na nás někdo přijde. Tak jsem je polil limonádou, vozík jsme opět vytlačili asi 100 m do kopce a nasedli. Špalky už neskřípaly, ale vozík nijak nezpomaloval, ani při utažení brzdy na krev. Nejel rychle. Pomalým klusem. Staršího (6) jsem shodil dolů, mladšího (3) jsem držel a sám se zapřel a tak jsme řachli do ostatních vozíků. Že byla manželka slyšet až na Královu Holu, nemusím snad ani psát. Tím chtěl básník… Číst vice »
🚂To je dobrá zpráva. Alespoň nějaké oživení do tohoto zapomenutého kraje.🚂
Nějak se k těm VRT dopracovat musíme…
Držím palce, snad se tam někdy přijdu na drezíně svézt.
IMHO jestli VRT v ČR opravdu bude, je spíš závislé, jestli budou vagonky mnohem plnější a to SOLVENTNÍMI cestujícími…
Dosavadní sklon některých pasažerských nádražáků, že radši vozí vzduch, nikoliv solventní cestující, totiž nepomáhá.
Bláboly
:-)))
Oni tu někde snad jezdí nesolventní cestující?
Pobavil jste.
Ano. Já považuji za nesolventního, takového cestujícího, který nemá 37 kaček měsíčně bez DPH (= 480 kaček ročně), aby mohl jezdit regionáními vláčky na jižní Moravě… Několik desítek tisíc takových cestujících bylo, kteří se domáhali dotace ze společné kapsy (=tj. nechtěli kačky od svého zaměstnavatele, nýbrž chtěli dotaci ze společné kapsy).
Takovéto nesolventní cestující považuji za „plniče sedadel“, kteří nijak nepřispívají k udržení rozsahu veřejné vláčkové dopravy v ČR
Jakých 480 Kč co to zas meleš?
Zkuste google….
Nicméně požádal Vás, co si v praxi představit v názoru: „Poslední informace Martina Malého se týkala režijních výhod v Jihomoravském kraji:
„Cílem je, aby ten příplatek byl výrazně nižší, ale aby zároveň nedošlo k ekonomickému znevýhodnění Jihomoravského kraje.“
Osobně se mi jeví, že citovaný názor nejvyššího náčelníka nádražáckých odborářů je protimluv…
https://www.osz.org/index.php/zpravodajstvi-on-line-osz/38-zol-z-jednani-osz/5817-ustredi-osz-20-1-2021-v-zadnem-pripade-se-snizeni-platu-o-10-nebude-tykat-provoznich-zamestnancu-ale-pouze-vyssich-smluvnich-mezd-rekl-tajemnik-pv-osz-pri-cd-antonin-leitgeb
To je evidentně jen nenávist Axela a závist režijek. Zřejmě proto, že ho od dráhy vyhodili, nebo nevzali. A důvody jsou tu všem jasný…
Aha, nenávist. Tak určitě.
Takže podle Vás jsou NENÁVISTNÍ lidi, když nedají kačku milodarů pro chlapíka který ve špinavém oblečení stojí s nastavenou čepicí a smutně kouká?
Teď si říkám, že tohle jsme již spolu řešili v jiné diskusi. Já vám na to napsal, že každý kdo není solventní není cestující, ale černý pasažér.
Já reagoval na tvrzení pana „rtep“:
„Nějak se k těm VRT dopracovat musíme…“
Aha, tak to jo. Jen mám takový dotaz. Co je to ten „pasažérský nádražák“? Zkusil jsem to hledat, ale nic jsem nenašel. Seznam nezná, Google také ne.
To je nádražák, který je živ z provozu pasažrských vláčků…
Tj. pasažerský nádražák není:
a) nákladní nádražák
b) kolejový nádražák (tj. zejména z SŽDC)
Vyplývá to z matoucí nádražštiny, neboť jako analogii k osobnímu autíčku je matoucí kategorie vláčků „osobní vlak“.
Tož co vozí vláčky kategorie Rychlík, Spěšný. Express nebo takovéty vláčky s tajuplným dvoupísmenkovým názvem (EC, IC, rj, EN, SC)? Taky vozí zejména vzduch, jako vláčky kategorie „osobní vlak“?
Pleteš si nádražštinu a infantilní debilštinu.
Tak teď jsem z toho jelen. Asi budu muset na D35 mezi oOpatovice a Časy, aby mi to tam někdo vysvětlil. Třeba se mi rozsvítí. Ale k tomu vzduchu. Každý vlak přece vozí vzduch. Kdyby ne, tak se tam každý udusí. Vzduch tam prostě musí být i kdyby tam byl jen strojvůdce. To, že tam nejsou někdy žádní jiní lidé je už věc další.
Jakých 480kc?
JJ, asi stejně tak jako 1,5m k plošnému snížení rychlosti v zastavěných oblastech na 30km/h
Jaká je tak hodnota budov a cena železa za koleje? Vypadá na dobrou koupi.
Souhlasím, vypadá to na slušný Škandál. Když Vy jako odborník jste ohodnotil cenu pozemků jako nulovou či zanedbatelnou.
Neboť pasažerská ČD za prodej svých pozemků pod kolejemi atd. POŽADUJE, aby ze společné kasy přiteklo za pozemky firmy ČD a.s. částka 500 Kč/m2…= tj. firma ČD si své pozemky cení na 20 miliard….
P.S. Těch požadovaných 500 kaček/m2 pozemků, požadovaných firmou ČD a.s.m, není ironie, zdá se. Nýbrž vypadá to že to myslí vážně
https://zdopravy.cz/miliardovy-prodej-pozemku-ceskych-drah-jde-do-finale-transakci-se-spravou-zeleznic-resi-evropska-komise-82464/
ČD s t nemá nic společného.nechte už těch blábolu není to zajímavé ..nýbrž trapné.
Pane Gargy,
Vy asi jako pasažerský nádražák ČD popíráte, že pasažerská ČD požaduje:
a) desítky miliard za prodej svých pozemků ze společné kapsy a to v průměru 500 Kč/m2
plus
b) zhruba necelou miliardu ročně nájemného za minulé roky ze společné kapsy, tj. ročně zhruba desítky kaček nájemného za 1m2 pozemků ?
https://zdopravy.cz/ceske-drahy-poslaly-sprave-zeleznic-miliardovou-fakturu-za-pronajem-pozemku-ta-ji-odmita-98895/
Já nepracují u ČD .já nevím kde pořád berete ty částky a z které kapsy to jde.
Částky jsou z obou odkazovaných článků viz výše.
Předpokládám, že číst umíte.
Tož pane Gargy, stačí se nebát nepříjemné pravdy, a do toho.
P.S.
Pane/paní Gargy, Vy tedy asi budete jiný Gargy, než psal do dřívějších diskuzí = a kde jste to o sobě napsal (tedy Vy jste to nenapsal). Tož to se omlouvám, že jsem Vás považoval za odborníka z pasažerské ČD.
Článek není důkaz .. já sem nepsal kde pracují a vaše věštění z křišťálové koule je dobré tak na počasí
Po nápadu jihomoravský nádražáků stávkovat, neboť jim připadalo drahé jezdit po jižní Moravě regionálními vláčky za jízdné 480 kaček za celý rok
… tak už mě žádné bizarní informace nepřekvapí, neboť se mi zdá že u nádražáků nelze vyloučit žádnou ptákovinu..
Za 2,1mil Kč dva baráky nekoupíte ani v nejzapadlejším koutě republiky.
Ještě před pár lety tyhle prdele na Svitavsku a kolem Liberce, jste měl za 2 míče mnohem více než dva baráky.
Před několika lety možná. To se dal barák koupit do 1 mil. Kč i s rozumným pozemkem. Dnes za stejnou částku nekoupíte ani jeden k rekonstrukci s rozumným pozemkem.
Hmm pohledem na nabíku realit zjistíme tohle:
Prodej rodinného domu 200 m², pozemek 960 m²
Rohovládova Bělá, okres Pardubice 320 000 Kč
Rozhodující bývá také stav objektu…
když sem něco píšete tak si zjistěte podrobnosti . těch 320 000 je za spoluvlastnický podíl 1/8. Celá nemovitost počítám by byla za 5mega
Tak to se omlouvám, to jsem přehlédl.
I bez čtení reakcí bych vám na to napsal to, že nemovitost za 320 000Kč s pozemkem 960m2 musí být dům k demolici. To i pouhý pozemek pod ním by měl větší cenu.
Tak to je fajn, aspoň zůstane trať zachována pro budoucnost.
Schválně jestli tudy někdy zase budou jezdit náklady, až třeba EU bude chtít zaříznout kamiony a silniční vozidla se spalovacími motory obecně.
Kéž by…
Pjdeš na pole s motykou? Namísto orání s rýčem? Budeš muset!
To s kamionovou dopravou souvisí jak?
A proč jen silniční? Proč ne všechny? Zase dvojí metr?
Doprava jako všechno ostatní jde cestou k nízko emisní a bezemisní budoucnosti.
A to, co jezdí po kolejích, je doleva?
Po této trati rozhodně ne. Důl je zrušen.
To dřív EU zakáže uhlí, takže se vozit přestane. No hlavně aby chcípla koza sousedovi.
Dotaz na lokálkové nadšence – domníváte se, že šlapadlo je „veřejná doprava“ nebo ne?
Jde mi o daň z nemovitosti. Tj. jestli zůstane 0 Kč/m2 ročně nebo jestli začnou platit daň z nemovitostí a to patrně 5 Kč/m2 ročně?
Neboť po mém poli taky chodí lidi, např. (po sklizni brambůrků nebo na celoročně na zatravněném poli) pouštět draky, nebo nechat proběhnout svého čtyřnohého miláčka, tož to je taky „veřejná doprava“,ne? Tak bych jen rád taky neplatil daň z nemovitostí z pole.
„Neboť po mém poli taky chodí lidi, např. (po sklizni brambůrků nebo na celoročně na zatravněném poli) pouštět draky, nebo nechat proběhnout svého čtyřnohého miláčka, tož to je taky „veřejná doprava“,ne?“
Dle legislativní definice zní odpověď: ne, není.
zdroj, prosím. Já to totiž nikde nenašel. v čem je rozdíl meuzi šlapadly po kolejích
vs.
šlapadel, pouštění draků a proběhnutí čtyřnohých miláčků po kolejích.
OPRAVA:
„vs.
šlapadel, pouštění draků a proběhnutí čtyřnohých miláčků po POLI“.
Ze zemědělské půdy je daň 0 0 prd. Ale nedá mi to se zeptat…Kde máte to pole? Že bych si s vaším svolením nasbíral také nějaké ty brambůrky. A máte je s jakou příchutí? Já nejraději slaninu, mňam :- ) ;- )
Já s česnekem…. A kyšku k tomu.
P.S. Tak to jsem rád, že těch několik tisíc kaček z naší rodinné peněženky považuje za 0.0 prd…
Byl byste tak laskav prosím a totéž měřítko aplikoval taktéž na pasažerské a kolejové nádražáky na jižní Moravě, kteří téměř šli do TOTÁLNÍ stávky kvůli 480 kačkám ročně ze své peněženky? Dejte vědět jak jste pochodil, se svým měřítkem „0.0 prd“ u těchto odborníků „naddržených“ stávkovat.
Vaše skutečné náklady neznám. Je to závislé také na využití (orná půda, trvalý trav.porost,…atd.) a rovněž na rozloze. Tedy patrně ta rozloha nebude ve vašem případě asi malá. Já to bral za m2.
„Je to závislé také na využití (orná půda, trvalý trav.porost,…atd.) “ Částka daně z nemovitostí z orné půdy i z travního porostu je stejná… Nicméně nechápu jak to souvisí s tím, že v souladu s „antidiskriminačním“ principem bych měl mít stejnou daňovou výhodu = neplatit daň z nemovitostí. A to z výše uvedených důvodů… Dokonce bych si troufnul konstatovat, že na mých polích je „VEŘEJNĚJŠÍ“ doprava, neboť nikoho nediskriminuji, aby si s sebou (na zádech) přinesl své oblíbené šlapadlo nebo svého oblíbeného draka. Předpokládám, že do Žacléře bude vyžadováno používat jen a pouze šlapadla předem schválené vlastníkem kolejí. A předpokládám,… Číst vice »
Výše zemědělské daně se odvíjí podle bonity půdy (tzv. BPEJ, dá se vyčíst i z katastru) a ta bývá u trvalého travního porostu zpravidla nižší než u orné půdy.
Opět (těsně) vedle, neboť za 1m2 oraného (OP) a za 1m2 neorané trávy (TTP) platím stejnou částku daně z nemovitostí.
Ještě upřesním – u daně z nemovitostí se rozliší orná půda a trvalý travní porost dle skutečného využití…
Takže někoho může plést, že v katastru je pozemek vedený jako trvalý travní porost, ale ve skutečnosti je zoraný a má charakter orné půdy dle zákona o půdě a vyhlášek MZe….
Tímto bych ukončil OT, neboť můj dotaz byl jestli taky nebudu muset platit daň ze nemovitostí, pokud kvůli šlapadlům stát odpustí daň z nemovitostí těmto bývalým železničním kolejím.
Tak to prodej, ty chudáku.
Jen to ne. To by pak musel do civilizace a to by evidentně nedal.
Ale k dotazu. Šlapadlo asi není veřejná doprava. Spíše prostředek pro individuální rekreaci.
Díky.
Taky si myslím, že když si na kraj pole umístím cedulu např. „šlapadla veřejnosti zde vítána“, tak že mi to FInančák neuzná a bude vymáhat kačky za daň z nemovitostí.
Spíš bych to viděl na variantu domluvit se s lidmi co daný pozemek „využívají“ ať za ono použití na daň připlácí.
Ne, to nedává smysl. Neboť náklady na odlišení, kde končí a kde začíná můj soukromý pozemek by byly velké… Neboť přes některé pozemky (pole) to veřejnost má grátis, ze zákona.
https://frankbold.org/poradna/zivotni-prostredi/ochrana-prirody-a-krajiny/ochrana-lesa-a-pudy/rada/pravo-vstupovat-na-pozemek-a-vyuzivat-soukrome-cest#ft1
No jo. Ale to bych taky mohl nadávat, že mi lidé chodí sbírat houby do lesa a nebo že tam chodí na dřevo a klestí. Budiž jim to ve zdraví přáno. Hlavně ať nedělají bordel. Dokud vám po poli nerajtují čtyřkolky či offroady tak asi není co řešit.
Vrátil bych se k mé otázce, jestli šlapadlo po bývalých kolejí = stát odpustí daň z nemovitostí? Nebo stát za koleje pro šlapadlo začne vybírat daň z nemovitostí, patrně 5 Kč/m2?
Neboť já nevidím rozdíl mezi:
šlapadly po kolejích
vs.
šlapadel, pouštění draků a proběhnutí čtyřnohých miláčků atd. po poli
Chápujte je elementární princip: „Když něco vypadá, plave a kváká jako kachna, bude to kachna.“
To nevím. Šlapadlo nemám a koleje též ne. Těžko říci. Ale kdybych náhodou někdy koleje a šlapadla měl, tak slibuji že dám vědět jak to je.
Proč se nezeptá v Ratíškovicích? Tam je léta provozují. Já už na něj /Axela/ nemám sílu. Doma mám taky děti, ty mi stačí.
Dotaz na Vás. Kde berete čas na Vaše zdejší stále se opakující posty o ničem, když jak jste tvrdil je Vaše žena v nemocnici a Vy se staráte o čtyři děti? Vám nejde o železnici, ale jen trollení.
Namísto spánku a flákám zakázky. A už toho mám fakt po krk. Ale manželka mě zatím vždycky ukecala, abych to ještě chvilku vydržel…
Uvidíme, jestli bude mít snaha nějaký pozitivní efekt = doufejme, že pasažerští nádražáci se probudí „jak Šípková Růženka“ a začnou se chovat normálně = sloužit pasažérům.
Takže za Vaše trollení může manželka?
Podstatná část mé aktivity vyplývá z toho, že moje rodina je (dosud) víceméně závislá na pasažerských nádražácích, zejména těch od ČD a od Arriva. Předpokládám totiž že JE VYLOUČENO, aby za cca 7 let zůstal zachován současný rozsah veřejné dopravy zredukovaný řekněme o 30 až o 40%…a to při zdražení jízdného řekněme na čtyřnásobek…. Čím dál tím víc se jeví, že redukce provozované veřejné hromadné dopravy budou výrazně větší a zdražení bude mnohem výraznější, třebas 8x násobek… A to už bude mimo finanční možnosti mé rodiny… A proto se brzy rozhodneme, jestli se přestěhujeme, aby se omezila naěe nynější závislost… Číst vice »
To už jsem od Vás bohužel četl asi padesátkrát.
Axeli, vy jste strašně na peníze…furt řešíte jen prachy, prachy a prachy…zní to, jako byste očekával, že kdyby se to prodalo za vyšší cenu, tak se ten přebytek najednou ocitne na stolku ve Vašem obýváku…hamižnost z Vás doslova čiší. Smutné.
Tak ono se stačí mrknout např. na článekhttps://zdopravy.cz/nejsou-penize-sz-po-vice-nez-roce-zrusila-velkou-zakazku-na-podkrusnohorske-magistrale-u-chomutova-100549
… že prachy ve společné kase pro nádražáky došly už loni, v létě,
Kdy na dotování PROVOZU pasažerských dopravců se našlo míň než 19% (chtěli 4 miliardy, ale Babišova/Faltýnkova/Okamurova vláda našla jen 0,75 miliardy)… A rovněž z loňského léta, že rozpočet Státního fondu dopravní infrastuktury na DOPRAVNÍ STAVBY bude seškrtán na polovic.
Hezký je názor, který do tamní diskuze napsal pan Nocar… cituji:
„Zrovna tato trať si rekonstrukci zaslouží. Vždyť po této trati se přepravila skoro většina energetického uhlí v zemi.“
Vy jste kolovrátek.
Hlavně že jste panu Nocarovy kvalitně odpověděl na dvě stránky 🙂
Vždyť jo. Je evidentní, že když si šoto udělali radost, s tou obrovskou spoustou peněz do Posázavského Pacifiku a s jinými podobně vydařenými investicemi, tak kačky chybí na skutečně důležité investice.
Ha-miž-nost.