JetBlue jsou dalším dopravcem přes Atlantik. V A321LR slibuje komfort většího letadla
Airbus A321LR pro JetBlue. Foto: JetBlue
Létání přes Atlantik menšími letadly se začíná pomalu stávat standardem.
Létání přes Atlantik menšími letadly se začíná pomalu stávat standardem.
Možná by nebylo špatné zdůraznit, že je stále zakázán vstup na území USA ze Shengenu i UK. Biden slibuje vyjádření k rozvolnění, ale jen se ohani DeltaCovidkem. Je to lhář i ta jeho slavná skupina
Kdy už budou ta spací letadla? Tohle je strašně polovičaté.
chybi mi komentar, ze letet tatl v narrowbody nikdy, nepohodlne, nikdy … 😀
Všechno je to otázka ceny. Málokdo z běžných cestujících při rezervaci letenek ví, co je A321 a co A330.
Ja treba vim jakej je mezi nima rozdil, ale je mi to jedno. Nejak nepozoruju rozdil v pohodli na zaklade typu letadla.
Snad az na B767, kde je jen 1/7 sedadel „uprostred“.
no samozrejme 🙂 je to presne tak.
narazel jsem na to, ze pod podobnymi clanky se casto vyskytovali jedinci, co jednou leteli do hurgády a pak tu trousili moudra ze 320 do jůesej jako fakt nikdy.
… a zatím nic 🙂
Tak jak to je stou uvolněnou klikou na tom třetím panském záchodě na konci spojovačky mezi T1 a T2 vedle Billy. Nemáte info. Jo a na RWY 06/24 na konci zůstal flek pro projetem hovniválovi, nevíte jak odstranit. Jste takový hodinový manžel, vše umíte, všemu rozumíte a všude jste byl min. 10x.
Taky nepochopím, co je v economy na širokotrupém letadle za výhru. Dobytčák jako dobytčák. Dobrá, větší biny. Ale to je asi tak vše. Pokud je širokotrupé v konfiguraci 3-4-3, tak se vytrácí i výhoda dvou uliček (6 lidí na uličku vs.5,5 lidí na uličku není žádný rozdíl). Jak tu bylo zmíněno, B767 je tak trochu výjimkou (a je btw.jedním z mých nejoblíbenějších letadel).
EDIT: vs.5 lidí na uličku. Už ani neumím počítat…
Třeba to, že když jede servis, tak často nejsou oba vozíky v jedné linii a není pak zacpana jediná ulička v letadle, ale jde přelezt do druhé. Dále je v letadlu pocitově více místa. Větší biny jsou také výhodou… Takže je widebody pohodlnější, ale souhlasím s vámi, že je to spíše jen pocit. Zásadní jsou rozteče sedadel a jejich šířka. U 787 je šířka sedadel komfortní, ale třeba 777 v konfiguraci 3-4-3 je skutečně dobytcak (zvlášť když mají rozteče jen 31palcu). Naopak některé aerolinky (zejména z Afriky) mají konfiguraci 3-3-3 a to je vcelku pohoda. Také mám nejraději B767, prostě… Číst vice »
Přelézt kudy? Když mají všichni kolena narvaná v opěradlech sedadla před nimi? 🙂
Dovolil bych si poupravit, JetBlue je pátým dopravcem, který létá s A321LR přes Atlantik, ve výčtu chybí Azores Airlines.
Když už se přebírají tiskové zprávy ze zahraničí, nebylo by vedle jejich překladu do češtiny vhodné i přepočítat jednotky do našich zvyklostí, například dolary na koruny, nebo v tomto případě palce na centimetry?
Rozteče sedadel se standartně uvádějí v palcích celosvětově, jejich převod do cm si udělejte sám. Na české zvyklosti se v letectví moc nehraje.
Já bych taky nevěděl, zda se vejdu kdyby to bylo v cm. Člověk si na ty palce nějak zvyk…
Spíš mi chybí cena za Economy, hledal jsem na jejich webu 2 termíny a bylo to za 900 liber.
ne, nebylo. roztec se zradicne udava v palcich. a kdyz ji nekde nekdo uda v cm, vubec nevim, kolik to je .)
A na Fabie a na fotbalové stadiony
Jo a džíny si taky kupujete na centimetry nebo na palce? Nebo na Fabie?
Btw. je to zajímavý, ale třeba tloušťka brzdového obložení se i v USA udává v milimetrech. Přitom hloubka dezénu pneumatik se udává ve zlomku palce, což je pak taková nepředstavitelná hodnota.
https://www.wsj.com/amp/articles/will-the-u-s-ever-go-metric-it-already-has-sort-of-11628242201
Jo na léky jsem zapomněl 🙂
Tedy na dávkování v miligramech, ne že bych si je zapomněl vzít :-)))
Jo, kupovat takové 8,89 cm harddisky, to jistě každý ví co je.
Nebo 12,7 a 19,05 mm, klasické topenářské trubky.
Když je někde nějaká jednotka zavedená, je lepší to nechat jak to je.