JetBlue jsou dalším dopravcem přes Atlantik. V A321LR slibuje komfort většího letadla

Airbus A321LR pro JetBlue. Foto: JetBlueAirbus A321LR pro JetBlue. Foto: JetBlue

Létání přes Atlantik menšími letadly se začíná pomalu stávat standardem.

23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr H.

Možná by nebylo špatné zdůraznit, že je stále zakázán vstup na území USA ze Shengenu i UK. Biden slibuje vyjádření k rozvolnění, ale jen se ohani DeltaCovidkem. Je to lhář i ta jeho slavná skupina

Jaaaa

Kdy už budou ta spací letadla? Tohle je strašně polovičaté.

Tomas

chybi mi komentar, ze letet tatl v narrowbody nikdy, nepohodlne, nikdy … 😀

Antonio

Všechno je to otázka ceny. Málokdo z běžných cestujících při rezervaci letenek ví, co je A321 a co A330.

Petr

Ja treba vim jakej je mezi nima rozdil, ale je mi to jedno. Nejak nepozoruju rozdil v pohodli na zaklade typu letadla.
Snad az na B767, kde je jen 1/7 sedadel „uprostred“.

Tomas

no samozrejme 🙂 je to presne tak.

narazel jsem na to, ze pod podobnymi clanky se casto vyskytovali jedinci, co jednou leteli do hurgády a pak tu trousili moudra ze 320 do jůesej jako fakt nikdy.

… a zatím nic 🙂

RHood

Tak jak to je stou uvolněnou klikou na tom třetím panském záchodě na konci spojovačky mezi T1 a T2 vedle Billy. Nemáte info. Jo a na RWY 06/24 na konci zůstal flek pro projetem hovniválovi, nevíte jak odstranit. Jste takový hodinový manžel, vše umíte, všemu rozumíte a všude jste byl min. 10x.

Aleš

Taky nepochopím, co je v economy na širokotrupém letadle za výhru. Dobytčák jako dobytčák. Dobrá, větší biny. Ale to je asi tak vše. Pokud je širokotrupé v konfiguraci 3-4-3, tak se vytrácí i výhoda dvou uliček (6 lidí na uličku vs.5,5 lidí na uličku není žádný rozdíl). Jak tu bylo zmíněno, B767 je tak trochu výjimkou (a je btw.jedním z mých nejoblíbenějších letadel).

Aleš

EDIT: vs.5 lidí na uličku. Už ani neumím počítat…

Ivan

Třeba to, že když jede servis, tak často nejsou oba vozíky v jedné linii a není pak zacpana jediná ulička v letadle, ale jde přelezt do druhé. Dále je v letadlu pocitově více místa. Větší biny jsou také výhodou… Takže je widebody pohodlnější, ale souhlasím s vámi, že je to spíše jen pocit. Zásadní jsou rozteče sedadel a jejich šířka. U 787 je šířka sedadel komfortní, ale třeba 777 v konfiguraci 3-4-3 je skutečně dobytcak (zvlášť když mají rozteče jen 31palcu). Naopak některé aerolinky (zejména z Afriky) mají konfiguraci 3-3-3 a to je vcelku pohoda. Také mám nejraději B767, prostě… Číst vice »

Aleš

Přelézt kudy? Když mají všichni kolena narvaná v opěradlech sedadla před nimi? 🙂

Jiří B

Dovolil bych si poupravit, JetBlue je pátým dopravcem, který létá s A321LR přes Atlantik, ve výčtu chybí Azores Airlines.

libcha

Když už se přebírají tiskové zprávy ze zahraničí, nebylo by vedle jejich překladu do češtiny vhodné i přepočítat jednotky do našich zvyklostí, například dolary na koruny, nebo v tomto případě palce na centimetry?

Filip

Rozteče sedadel se standartně uvádějí v palcích celosvětově, jejich převod do cm si udělejte sám. Na české zvyklosti se v letectví moc nehraje.

Ivan

Já bych taky nevěděl, zda se vejdu kdyby to bylo v cm. Člověk si na ty palce nějak zvyk…
Spíš mi chybí cena za Economy, hledal jsem na jejich webu 2 termíny a bylo to za 900 liber.

Tomas

ne, nebylo. roztec se zradicne udava v palcich. a kdyz ji nekde nekdo uda v cm, vubec nevim, kolik to je .)

Aleš

A na Fabie a na fotbalové stadiony

Aleš

Jo a džíny si taky kupujete na centimetry nebo na palce? Nebo na Fabie?

Aleš

Btw. je to zajímavý, ale třeba tloušťka brzdového obložení se i v USA udává v milimetrech. Přitom hloubka dezénu pneumatik se udává ve zlomku palce, což je pak taková nepředstavitelná hodnota.

Aleš

Jo na léky jsem zapomněl 🙂

Aleš

Tedy na dávkování v miligramech, ne že bych si je zapomněl vzít :-)))

Y.K.

Jo, kupovat takové 8,89 cm harddisky, to jistě každý ví co je.
Nebo 12,7 a 19,05 mm, klasické topenářské trubky.

Když je někde nějaká jednotka zavedená, je lepší to nechat jak to je.