Lepší image rychlovlaků za 27 milionů korun. Správa železnic začala hledat firmu na kampaň za stavbu VRT

Vysokorychlostní jednotka ICE4 společnosti Deutsche Bahn. Pramen: Siemens MobilityVysokorychlostní jednotka ICE4 společnosti Deutsche Bahn. Pramen: Siemens Mobility

Správa železnic narazila u řady projektů vysokorychlostních tratí na odpor části veřejnosti.

129 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Andrea Vavreková

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 no ty kráso! Dovoluji si říct, že právě návštěvy delegací, kteří se byli podívat na realizované VRT a tunely ve světě způsobili, že obce na trati dostali rozum a nedovolili umístit rezervu pro VRT do svých územních plánů. Ať si Správa železnic přičte poctivě náklady k přesvědčování obcí k celkovým nákladům. Bilion sem, bilion a pár set miliard, tam. Nepochopili, že přesvědčiť obce můžou jedině tak, že jim nabídnou a nakonec i dodrží nemalé kompenzace, za zničení všeho, či obce dnes nabízí. Každé obci dokonalé funkční odhlučnění,bvzneviditelnění tratě, vyřešení všech oblastí, které budou VRT dotčeny. Navýšená doprava, vodní poměry,… Číst vice »

Alibaba

A neměli by jste si ujasnit co vlastně chcete?
Na jednu stranu tady požadujete vyřešení oblastí – cituji: Každé obci dokonalé funkční odhlučnění,bvzneviditelnění tratě, vyřešení všech oblastí, které budou VRT dotčeny. Navýšená doprava, vodní poměry, ochrana PF, pozemkové úpravy….prostě komplet. A na druhé straně jste proti: Spojte se spolky vzniklými na obranu proti VRT.
To první považuji za legitimní a SŽ to má řešit, to druhé za kontraproduktivní, takže pak se nebude vědět jak s váma jednat.

Mirek

Stačilo by za několik desítek tisíc vytisknout a rozházet do schránek oznámení o valném jednání zástupce SŽ s občany každé obce podél plánované „VRT“ přímo v jejich obci, ne vždy je vedení obce kompetentní a kope za občany, či je tento problém politicky zajímá. Pokud občané na toto jednání nedorazí, pak je to už jejich problém. Jiný způsob komunikace respektive informování je bohužel bezpředmětný, ne všichni stíhají denně kontrolovat tisíce online informačních portálů státu. Toto jednání navrhuji minimálně dvakrát, první informační a po zpřístupnění všech podkladů online dát čas na jejich prostudování a jednání znovu opakovat. Stali by se minimálně… Číst vice »

Nikl1800

Snad bude Správa Železnic lepší v počtu přesvědčených obyvatel než Sparta v období své internacionalizace, tak každý jejich bod v sezoně stál několik milionů na „posilách“ a „trenérovi“

milan

Pokud ty prachy půjdou z volebního rozpočtu hnutí ANO, proč ne.

JBDAC

Pokud si netroufáte říct pravdu, potřebujete PR společnost, která vám pomůže.

Jinak by váš projekt skončil. A s tím možnosti výdělku poplatků.

Např. Tesla nemá žádné PR oddělení. Nepotřebují falšovat své odhadované počty cestujících. Zfalšovat převáděcí čísla. Zfalšovat indukční čísla.

Kde jsou skutečná čísla a jejich zdroje?

Žádná jiná země na světě nedosahuje slibných čísel SŽ.

TDB

ozval se anglicky píšící vrták z vrtaci.cz. Házení hnoje na tento projekt je vaší jedinou volnočasovou aktivitou?

JBDAC

Uveďte čísla a jejich zdroje do veřejné sféry. Nebo máte co skrývat?

Neztrácejte peníze daňových poplatníků na PR.

JBDAC

Odhalíte se tím, že hlasujete proti výzvě k odpovědnosti a transparentnosti.

S VRT přijde mnoho národností, protože není dostatek Čechů, aby jej mohli používat – takže byste možná měli zapomenout na xenofobii.

TDB

Odpověď na otázku otázkou… Nu což… Ad.1 Tvrdíte, že počty cestujících jsou falešné… Studie proveditelnosti jednotlivých větví VRT jsou volně dostupné. Předpokládám tedy, že jste všechny poctivě pročetl, sehnal si podklady, provedl své výpočty a porovnal to se závěry studie. Pokud jste toto provedl, asi budete specialista na dopravní prognózu. Možná by jste měl zažádat na SŽ o práci a ukázat jim, jak se to dělá správně. Pokud specialista nejste, mlátíte jen prázdnou slámu a vytváříte dezinformace za účelem projekt poškodit. Proč to děláte? Má budoucí trať vést pár set metrů od vaší zahrádky? Důvody jsou vždy stejné… NIMBY (Not… Číst vice »

Alibaba

Myslíte tu Teslu, která vydělává na výrobcích pro bohaté (obecně elektroauta), které jsou dotovány chudými?
Myslíte tu Teslu, která vydělává na spekulacích s neekologickým bitcoinem?
Myslíte tu Telsu, který vydělává na prodávání ekologických odpustků výrobcům aut se spalovacím motorem?

Podle mě se tato strategie nedá považovat za podnikání.

Já si myslím, že SŽ potřebuje PR agentury právě proti vám jako jste vy, proti lidem, kteří jen házejí klacky pod nohy a brání nějakému pokroku.

Miroslav Zikmund

Zbytečně vyhozené peníze ….
Za zlomek těch peněz by se mohla prodloužit nástupiště na zastávce Duchcov, aby se k nim vešel R vlak s pěti vozy, protože délka nástupišť 120 metrů je v rozporu jednak s normativem délky dálkových vlaků 200 metrů, jednak v rozporu s normativem délky zastávkových vlaků 145 metrů …

Jirka Panther

Vážení, na osvětovou kampaň a propagaci jsou rozpočtovány „nechutně velké peníze“. Toto je teprve začátek. Všiml si někdo, že právě dokončujeme 36 km novostavby železniční trati na rychlost V160/Vk200 km/h? Že nevíte kde je? Zřejmě proto, že nikdo neprotestoval. Druhá věc je trochu konspirativní. SŽ, stejně jako ŘSD potřebuje výstavbu zpomalit, protože by kšefty získali i jiní, než jejich kamarádi, kteří takto mohou žrát „koňská vejce“ – přeloženo do civilní řeči – mohou si bez konkurence stavby hezky předražit. A nevědomý politik jim to zaplatí.

Jaaa

Je to jako s ostatními koridory. Vede to územím, kde už teď vlak vede, lidé jsou na něj zvyklí a sami chápou výhody.

Tady se ale dostáváme do země autíčkářů, kteří jsou zvyklí na něco jiného. Těmto lidem vysvětlovat výhody železnice je velmi těžké, oni prostě sednou do auta a kamkoli si dojedou.

Jim status quo vyhovuje a budou se bránit úplně stejně, jako se bránili vlaku vidláci v roce 1850.

Ty lidi prostě musíte buď natvrdo podplatit, nebo holt trvale ignorovat jejich dopravní potřeby.

medical examiner

Nebo se jich vůbec neptat…

Tonda Sehnal

Ehm… jaksi nechápu, jak pomůže vysokorychlostní koridor obci (autíčkářů) v jeho blízkosti, když na nejbližší bod zastavení vlaků na jeho trase to budou desítky kilometrů?

Jaaa

Protože jeho země nebude hospodářsky hrát třetí ligu až za Polskem?

Pokud se neplánují zastávky alespoň každých cca 30 km, pak je to špatně.

Jan Schmidt

počítám, že kvalifikaci napsali tak, aby to nemohl dělat Cedop, který pro VRTky v tomhle státě udělal zatím vůbec nejvíc. Ale upozorňování na šméčka v zakázkách SŽ se jim vymstilo.

Jaaa

Velmi trefné. Největším škůdcem je VRT je sama SŽ, respektive její hrabivý management.

none

Kolik lidi se bude presvedcovat? Nebylo by lepsi jim ty penize rozdelit? Kolik by vyslo na jednoho?

medical examiner

Že by každý stávkující dostal malý dáreček?
To by hned protestovala celá republika…

none

Co se tyka nasi VRT, probehne vse jako v kazde jine zemi. Tedy krome jedne veci a to jeji skutecne vybudovani..
Melo by se udelat nejake ministerstvo VRT, najmuli by se jen lide co prave dostudovali, aby byla sance, ze se v prubehu priprav nebudou menit a za tech 40 let co tam budou badat a pripravovat to snad nekam dotahnou. Alespon k te care na mape.
CHA!

Jaaa

Dělat zvlášť ministerstvo pro VRT by byla obrovská chyba. Jenom by to ještě posílilo jejich übermenschovství a ještě víc zazdilo spolupráci se zbytkem sítě.

Navíc by většina úředníků a systémů byla dvakrát – jednou pro konvenci a to samé pro VRT.

VRT je v důsledku jenom železnice.

medical examiner

Pochybuji, že ÖBB má specialisty na Wien – Linz – Salzburg jen kvůli tomu, že se tam jezdí 200 km/h a místy až 250 km/h.
Pokud je mají, tak proto, že se pro ně jedná o klíčovou trať.

Kosmik

Už je opravený ten propustek v Děčíně? Tam by taky pomohla masivní letáková kampaň.

Jiří Kocurek

On někdo protestuje proti jeho opravě? Mezi opravou a novostavbou je totiž propastný rozdíl.

medical examiner

I v případě vyšehradského mostu?

Leinad

Spržel ten propustek nechává neprůjezdný (průjezdný s omezením).
Spržel nestaví VRT.

Vašek

Zase vyhozené prachy… To je to stejně jako to PR agenturou „vylepšení obrazu D1“ u Přerova zadané ŘSD. Jak vidno, jaksi to Patrika a jiné nepřesvědčilo, hlavně že se utratilo 2,5 mil. korun.

Zde se utratí 27 mil. korun a hmatatelný výsledek neuvidíme, to se vsaďte.

V. K.

Dobrý nápad. Nebál bych se i většího rozpočtu, protože jinak nás při povolování čekají samé problémy. Třeba takové dálnice mají skvělé PR a kdokoliv k ní má nějaké připomínky je okamžitě lynčován.

medical_examiner

A nebo taky ne…
Napovím: stanné právo a liniové stavby musí mít jednu vlastnost společnou…

Jiří Kocurek

Opravdu? Opravdu se při projednávání dálncie neobjevuje nikde žádný zádrhel?

Tonda Sehnal

I NIMBYsta je jen člověk. Výhodou, že Čech. A každý člověk má svoji cenu.
Dejte NIMBYstům něco za něco: čističku, silnice v obci, školku, něco co závidí sousední obci.
Pak povolí 😉

medical_examiner

A když jim slíbím zastávku za vsí a Os každou hodinu?

Akorát jim „zapomenu“ říct, že s rychlými vlaky zároveň udělají „pa-pá“ dálnici nebo autobusům…

Jiří Kocurek

Mno tak vám bych neveřil, že ten vlak pojede zpátky.

Zdenek

Správa železnic by,měla zapracovat především na svém mizernem image, jen prohloubene jeho mizerii v důsledku posledních události co totálně nezvládla….

medical_examiner

Tak nějak. To už je snad i berňák oblíbenější…😂

Jan

To se nedělá nákupem PR, ale poctivou prací, řádným plánováním i údržbou. Jenže nakoupit si vylepšení image je pro Excelového manažera o tolik jednodušší.

robert

To snad není nutné, ne? VRT jsou lepší image už samy o sobě. Jestli je někdo proti tomu, pak je buď hloupý nebo podplacený.

V. K.

Hloupost a zejména lokální zaprděnost tady v Česku kvete v nebývalé míře.

medical_examiner

Div že ji nevyvážíme…😁

Greta

A to že je někdo hloupý mění skutečnost, že může stavbu zablokovat? I hloupí lidé mají pozemky, mají volební a petiční právo atd. Úplně stejně a možná víc než chytří, protože jich je víc.

medical_examiner

Ale nemusí ho mít navěky…
Nemusí být vždy svéprávní…

robert

Pozemky jsou jiná věc. Jde mi o to, že někdo nesouhlasí z iracionálních důvodů, jako že je naše země na VRT malá a podobné kraviny. Podle mě by se neměl opakovat případ paní Havránkové. Těm lidem by měla být nabídnuta adekvátní náhrada.

Miroslav Zikmund

Problém „baby Havránkové“ spočíval v tom, že NECHTĚLA PENÍZE, ale náhradní pozemky, na kterých by dále hospodařila … Na něco podobného systém nastavený na „odškodnění“ v penězích nebyl postavený …. V případě, že by mi někdo chtěl vykoupit baráček překážející v trase stavby, s tím, že za utržený peníz si mohu koupit nebo postavit nový, bych sdělil – ano chápu, nemám morální problém vám prostor uvolnit, ale račte mi obstarat pozemek stejné plochy a na něm – na vlastní náklady postavit baráček nový – podle stavební dokumentace, jíž vám poskytnu …. Že vás to bude stát podstatně více než mi… Číst vice »

Jiří Šrámek

Touto dobou kdesi pluje ve svém gumovém škuneru.

Jaaa

Samozřejmě že materiální náhrada alespoň v obdobné kvalitě by měla být automatická, ostatně totéž uvolnilo ruce nějakému obchvatu.

Miroslav Zikmund

Nejde o hloupost. Za c.k. monarchie sedlák neustoupil, pozemek neprodal a trať se musela jeho pozemku vyhnout. Ani císař sedláka nepřesvědčil a soudy se podobnými problémy nezabývaly ….
Někteří konšelé rovnou odmítli, aby železnice vedla přes jejich město (Chrudim, Kouřim …)

medical_examiner

Rakouský model by nešel?

robert

Který to je?

medical examiner

No ten který je ke svezení z Vídně buď do Štýrského Hradce nebo do Solnohradu.
Tedy že se jedná o standartní trať (s neméně standartním provozem včetně nákladního), akorát s často vyšší rychlostí než 160 km/h.

robert

Nešlo. Protože i Rakousko se jednou v budoucnu napojí na celoevropskou síť VRT. Není možné vidět jednotlivé evropské státy jako ostrovy, ale jako jeden celek na jednom kontinentu.

Jiří Kocurek

Tak tímhle způsobem image dráhy nevylepšíte, že budete přdem urážet každého, kdo má jiný názor.

robert

Nepotřebuju nic vylepšovat, nejsem že SŽ. 🙂 U mě železnice a tedy VRT podporu má.

Rossec

A kdo posoudí, že těch 27 milionů, bylo vynaloženo úspěšně. Aneb, za peníze je ovlivňováno veřejné mínění, normální reklama.
Nemám nic proti VRT.

Jan Schmidt

kdo posuzuje že ostatní prachy vyhozené SŽ, ŘSD, ŘVC a MD byly vynaloženy úspěšně? tak akorát bezzubý NKÚ, který o tom může napsat leda vládě zprávu, která odpoví, že NKÚ tomu vůbec, ale vůbec nerozumí.

Dokud nebudou 2 škraloupy státní organizace pro jejího šéfa znamenat stopku ve veřejných funkcích na x let , tak se nic nezmění…

KrizeVýchodníSpolečnosti

Jojo, už vidím, jak se začne v 25. roce kopat.

Jaaa

Jj, trať Brno – Přerov zase odsunuta. 🙂

Winchester1873

Budou to mít těžké. Mladší prostě nebudou chtít aby kolem jejich katalogové novostavby s bazénem jezdila socka. Starším zas těžko budou vysvětlovat že to nebude pro pražáky a Němce. I když ke druhému se schyluje pokud se vrátí k nejpůvodnější trase, která se dost vzdálí Ústí a Litoměřicím.

Martin

Socka? Socky jezdi autem, to muze mit uplne kazdy z bazaru a ma cas postavat v zacpach…

Jiří Kocurek

To zálezí, jestil se na to díváte z kilometrové dálky od nejbližší zastávky veřejné dopravy, která jezdí 10x za hodinu den. A nebo taky jenom 4x

Martin

spojene nadoby, kdyz z obce bude 90% lidi jezdit auty, tak tam nikdo autobus kazdou hodinu neposle, nebo bude prazdny…
jinak kolik ujdete pesky napr. za 15min.?

Ale jinak chapu, auto se za mestem stalo temer nezbytnosti,… a je jasne, ze ne vsem bude VHD vyhovovat…

Jiří Kocurek

Nejde o mě. To byste musel život na vesnici zažít. Unesete 50kg pytel obilí 500 m daleko? Pro slepice. Asi si vezmete dvoukolový vozík, když nic jiného, žejo? Ale jak s ním v MHD? Prodejna není tak blízko zastávky.

Ono se za městem stalo nezbytností vlastnit nějaký ten dopravní prostředek už v době, kdy byl vymyšlen povoz. Už staří římané jezdili po sinicích, když vozili zboží.

Martin

To chapu, ovsem rada vesnic a satelitu je dnes spise nocleharnou pro dojizdejici z mesta. Me je jasne, ze na vesnici proste potrebujete nejak dopravovat i material. Ja sice jsem z Prahy, resp. zil jsem na vesnici kousek za prahou kde jsme meli pozustatek hospodarstvi a chovali se zvirata ci pestovala zelenina, kukurice, obili a meli ovocny sad. Byl treba traktor i auto, ale denne se nejezdilo ani nahodou, dokonce se mezi vesnicemi chodilo pesky ci jezdilo na kole… Jak pisu, chapu dnesni situaci, ale je treba rozlisit dve vrstvy obyvatel, jez auto nutne potrebuji pro svou cinnost a tu… Číst vice »

Winchester1973

zrovna na tom odbojném litoměřicku jsou to spíše satelity, kde většina místních se sem přistěhovala z měst protože tu byly levné parcely, nebo ruiny historických chalup z kterách udělali rovněž spíše katalogové novostavby. Tito lidé dojíždějí auty do práce do nejbližších měst. když už někdo do Prahy tak rovnou autem po dálnici. Že je ve všední dny už od Zdib často ucpaná nikomu nevadí.

Jiří Kocurek

A jinak teda je na vesnici naprosto běžné to kombinovat. Pondělí a pátek autem, protože nákup a zbytek týdne autobusem/vlakem, podle toho, co je blíž.

A pak jsou takové ty ne moc veselé, kdy bábi na ten bus půjde hodinu, protože v 90 letech nemůže na nohy. Tak ji někdo z rodiny sveze autem. Ikdyž je pro někoho za socku.

Martin

Ja to slovo pouzil, protoze se pouziva u nas velmi casto, ale vazim si kazdeho cloveka at je na tom tak ci onak, at auto potrebuje ci nikoliv,…
Nemam rad toto skatulkovani na sotouse, socky, vidlaky apod., povazuji to spise za hanlive oznaceni, a snahu jistou skupinu lidi vytlacit z diskuse a utnout jeho nazory…

Winchester1973

ano socka se někdy stále přezdívá kolejovým vozidlům

Martin

Pokud by se to stavelo v puvodni podobe, tak to bude jen pro mezinarodni vlaky, tedy pro prazaky a nemce… prave nova trasa je pro prazaky, severocechy a stredocechy zasadnim zrychlenim dopravy…

IGCT

Jo, milí, 27 mil do kanálu. Řádný hospodář dobré správy hospodaří…

medical_examiner

Taky nevědí co s penězma…

Os5600

To bych zvládl. A za mnohem méně.

Martin

ja bych to zvladl za tech 27 mega :-), ale bez zaruky… 😀

medical_examiner

Já bych to zvládl tak, že by ta nápravná opatření naopak přinesla 300 milionů ročně…

Oldřich Sládek

Dovolím si tvrdit, že je to správný krok. A platí to i pro stavby konvenčních tratí, jinak se nepostaví nikdy nic. Viz naše vlastní zkušenosti. Nestačí čekat na projednávání DÚR+EIA. To už je v mediální době pozdě.

ythomas_ct

Asi ano; uvidíme, jaké bude provedení. Akorát když už se tedy dělá takováhle PíáR huráakce, tak bych doporučil „spláchnout“ s tím i propagaci technického vzdělávání v železničních oborech, protože jinak (nejen) u těch VRT celkem brzy a docela tvrdě narazíme na to, že nebude mít kdo to projektovat, stavět, provozovat a udržovat…

Martin

…tak logicky se v zemich bez zkusenosti stavi tak, ze se vybere firma v zahranici co to umi v konzorciu s domacimi firmami mebo jako subdodavatele, aby se to domaci firmy naucily – ziskali zkusenosti a reference…

ythomas_ct

…wo tom žádná. Ale jak tohle, prosím pěkně, řeší ty (celkem reálně hrozící) nedostatky lidí, kteří se kolem toho všeho budou muset pohybovat, aby to pak celé nějak fungovalo?

Martin

V cem ted myslite? Vzdycky jsou potreba lide, zatim ne vse cdelaji roboti nebo systemy,…
Narazim na CKAIT, ktery nechce dovolit zahr. pracovnikum se podilet na stavbach u nas a pritom zarezavaji ekonomicky rozvoj v dane oblasti. Nebudeme to umet a nakocen nam to budou stavet i polaci ci indove, kteri se to nauci… a ceske firmy si neskrtnou, nebo mozna jen na domacim malem trhu…

Frantisek

Pokud půjde o věcné vysvětlování přínosů i ztrát, tedy nikoli pouhou přesvědčovací masáž, proč ne. V první řadě by ale také měly být tratě navržené tak, aby dobře sloužily svému účelu a příliš nekolidovaly s jinými funkcemi území. Dobré zboží se prodá samo, se kdysi říkalo. Já se jen obávám, aby nakonec za ty celkem velké peníze nevzniklo nějaké oblbování, proti němuž by se ti chytřejší akorát ještě více zatvrdili – jak teď bývá zvykem…

Jaaa

No, víte… Ani v tom 19. století, kdy železnice představovaly neskutečný pokrok, se řadu lidí prostě přesvědčit nepodařilo. A pak už bylo pozdě – viz Chrudim. „Dobré zboží se prodá samo“ v tomto případě příliš neplatí, protože ti lidi nemají vědomostní kompetenci to posoudit.

Lovosičan

Tady pomůže jedině Kovy, Monika Štiková, nebo Мила Маханец.

medical_examiner

Nebo Fatty Pillow libující si, že se vejde do sedačky 😂.

Frantisek

Skutečně jsou největšími odpůrci pubescenti?

On:

Že by konečně někdo pochopil že někdy je lepší zapojit a zaplatit odborníky než ne se snažit zpatlat něco sám na koleně. Bohužel jak je u nás zvykem celé výběrko bude jen zástěrka aby to dostala ta správná firma které pošle peníze do správných kapes.

medical_examiner

SUDOP?

Jan Schmidt

nebo sudop?

On:

Sudop je PR agentura?

medical examiner

Ehh…ne, ale působí dojmem té správné kapsy 😀

Bukata

Měl by se toho ujmout Marek Prchal!

Avanti

Nebo Zdeněk Svěrák.

Šejdr

Jako že by se najednou na facebooku zjevily stovky falešných profilů, které by začaly spamovat diskuze příspěvky, že starostové obcí jsou feťáci a chtějí do obcí pouštět migranty? A důchodcům by začaly chodit maily, že pokud nebude VRT, sníží se jim důchody?

Bukata

Klidně, prostě za každou cenu.
Člověče Šejdr, vy máte talent!
Ještě bych dodal, že každý odpůrce VRT je ruský špion.

medical_examiner

Tak kde mám dividendu v rublech?

medical_examiner

Důchody ne…jen budou muset buď zkousnout smíšené rychlotratě, nebo si opatřit sedmimílové boty…

Jiri

Na vlaky je u nas Kolovratnik!

Jan Schmidt

podle toho to také vypadá. Vysvětlení: je už nějaký pátek ve správní radě SŽ a jeho strana už vede MD dvě volební období.

J.K.

Já jsem pro, ono se to nezdá, ale i ve Francii kde jsou VRT 60 let se dělá masivní propagace, informace před, během i po výstavbě pro veřejnost, výstavy a tak… V ceně stavby to jsou drobné a může to hodně pomoci.

Frantisek

Ve Francii sice mají možná propagaci, ale pokud je mi známo, také VRT se stanicemi v polích, zrušená místní spojení, stávky za levný benzín a spousty kamionů. Nevím, zda by to měl být zrovna v dopravě náš vzor, jakkoli má ta země i své přednosti.

MP12

Společného to s propagací VRT má co ?

Ten_z_Biliny

A mě na finančáku div nevyhrožovali, abych si nedával celej paušál do nákladů, že z toho telefonu určitě volám i soukromě. Jak se zlodějem. A tady se šmahem vyhodí 27 mil za to, že SZ není sama schopná mluvit s lidma a vysvětlit své záměry. Tohle je dost smutný…

Jaaa

Oddělení komunikace stojí za starou bačkoru…

Avlaky

Hlavně ať se nepřihlásí RegioJet, jejich marketingový tým to je číslo 🤣🤣🤣🤣

Toníček

Co takhle najmout nějaké influencery a ti to budou dávat na Douyin (TikTok).
Vláda to už má takto odzkoušené…

medical_examiner

Zas tak moc to nepomohlo…jen se zesměšnili…

Toníček

No právě.

Broněk

To je divný že na takový věci se vždycky prachy najdou. Jj ti co dělají mediální kampaně se nebudou mít blbě.

Martin

tak tohle jsou fakt drobny,…

medical_examiner

No…ona korunka ke korunce a najednou člověk kouká jako tele do vrat, kde vzal přebytek 800 miliard…

Martin

tak ano, ale informovanost verejnosti je zasadni, porad je zejmena kolem koleji rada mytu…

Frantisek

Otázkou je, zda za tu přeci jen poměrně vysokou cenu opravdu dostaneme věcnou informační kampaň anebo jen nevěrohodnou přesvědčovací masáž, která nakonec ještě více odradí. Ono také hodně záleží na kvalitách projektu samotného. Pokud budeme dělat jen složitě použitelné koleje a vedle mezitím stavět další pohodlně použitelné silnice požívající ještě různé úlevy, pak nebude platit ani argument o snížení zátěže z dopravy, protože čím výhodnější je vozit více…

Richard R

Na kampaň se vyserte a hlavně najdete způsob jak to co nejdřív postavit.
Lidi prostě budou řvát kvůli každé volovině i přes dvacet kampaní.
Dnes by lidé protestovali i proti ekologickym volským povozům.

_Pavel_

Jenže se nic kvůli řvoucím lidem nepostaví…

none

Vzdyt jo. Zatim jsme stejne jen u te casti (kolik, 10, 20 let??), ze se to bude stavet.
Pak nastanou jeste dva druhy blokace. Jedni budou chtit, aby to u nich zastavovalo a ti druzi, aby to jezdilo jinudy.
Mezitim propadne deset let vyjednavane povoleni stavby a zacneme dalsi kolo. Ale to uz bude jedno, okolni zeleznicni sit vse zaridi, pripadne bude pod CR tunel, nahrazujici to, co jsme nebyli schopni ani naplanovat.

Aaabbb

Takže místo aby normálně pracovali úředníci Správy železnic (která na to má celý odbor), tak najmeme agenturu za 27 milionů? Nestačilo by do těch obcí jezdit, projekty tam aktivně prezentovat, pořádat videokonference á la CAMP a tak dále a tak dále?

Pavel Q

Na to budete potřebovat interní PR oddělení. Při deseti lidech se za pár let dostanete na podobné náklady.

Greta

Při 10 lidech za cca tři roky.

Pavel Q

Vedle mzdových nákladů je musíte vybavit přinejmenším auty, aby mohli objíždět dotčené vesnice.

Jan Schmidt

to je v rozpočtu 17tisícihlavé SŽ fakt problém, pár octávek. O těch se diskutuje. O cenách monopolních dodavatelů, např. zabzař nebo SUDOP se už tak moc nepíše…

Avanti

A co takhle sednout do aut a jet VRT propagovat osobně? Osobní kontakt zapůsobí lépe a nejlépe tam kde VRT nejvíce pomůže.
Nicméně stále tu bude zástup notorických prudičů, na ně neplatí kampaň ale studená voda z tlakové hadice. To by byla věc!

medical_examiner

Nebo skladnickými botami mezi půlky a lup – už by byl v Německu…

Jenda-71

Za 27 miliónů jim někdo řekne, jak ukecat lidi? To už snad není možné ani jako vtip.

Norbert Frýd

Já bych dal každému odpůrci 27 milionů jako úplatek.

Jirka

To bych za to šel dělat odpůrce, když bych potom dostal 27 mega, přestože jsem pro vrt.

Jenda-71

A víte, že by to možná vyšlo levněji než tahle šaškárna, která se nejspíš protáhne na desítky let?

Jiří Kocurek

Tak to by stálo odhadem 270.000 mld. Kč a protestoval by i Čurda. Aby měl na pivo.

Jenda-71

Možná i víc, než by to prošlo, tak by se vystřídala generace. 😀 Ale vážně, jsem pro propagaci, jen si to neumím v českém prostředí představit.

medical_examiner

A to by si je odseděl nebo by dostal splátkový kalendář? 😂