Další loučení s Karosami. Končí i jejich provoz v rámci Pražské integrované dopravy
Autobusy Karosa končí hlavně kvůli stáří, místo nich začnou jezdit nízkopodlažní vozy.
Rok poté, co skončil provoz autobusů značky Karosa v Dopravním podniku hl. m. Prahy (DPP), zmizí tyto autobusy i z dalších linek Pražské integrované dopravy (PID). Do konce roku skončí celkem 21 autobusů této značky, zůstane jediný. Pro cestující to znamená další úbytek vysokopodlažních vozů.
Do konce roku z linek postupně až na jeden zmizí všechny. „Definitivně posledním vozem s K na čele, který se pravděpodobně v provozu objeví ještě v lednu 2022, bude autobus číslo 1781,“ uvedla Pražská integrovaná doprava na svém facebookovém profilu. Jezdí na lince 354 z Černého Mostu do Nehvizd.
Důvodem vyřazování autobusů této značky je jejich stáří, nesplňují již ani standardy PID pro cestování, především pak nízkopodlažnost.
V provozu v systému PID je ještě 21 autobusů Karosa na různých místech kraje. Celkem šest vozů má ve flotile OAD Kolín na linkách kolem Nymburka, Mladé Boleslavi a Městce Králové. Na Kladensku jezdí sedm autobusů Karosa dopravců Valenta BUS, Autodoprava Lamer a Expescar Kladno, trojice Karos se střídá také na lince 533 u ČSAD Polkost z Kutné Hory do Chlumce nad Cidlinou. Jediný zástupce typu B 951 jezdí na nočních spojích linky 397 z Opatova do Modletic.
Karosy postupně mizí i z provozu v dalších částech Česka. Naposledy takto vyřazoval poslední autobusy této značky Dopravní podnik města České Budějovice.