Velká oprava D0 na okraji Prahy končí, most přes Chlumeckou se otevře v noci
Nový most na D0 přes Chlumeckou ulici. Foto: ŘSD
Most je připraven na budoucí uspořádání 3+3 jízdní pruhy. Na jaře začne výměna východní části.
Mm, když to tak čtu, tak to těch 3+3 bude nejdřív za dvacet let ,,,
S vysocanskou radialou tohle nema nic spolecneho??
Paráda zmizí další špuntovní uzavírka.
Další viditelná změna budoucího rozšíření na 3 plus 3 – v reálu by nevadilo ani 4 plus 4 – ale díky Bohu aspoň za tohle..
Prosím Vás, i kdyby bylo 5+5, tak je to úplně jedno, protože češi neuměj jezdit správně v pruzích (čím víc vlevo tím lépe) a všichni se tlačí doleva a v pravo je volno. Bohužel se s tím setkávám dnes a denně …
Možná by mohla zapracovat dopravní policie, místo neustálého měření rychlosti a nákupů aut na “vysokorychlostní pronásledování” za 2 000 000,-Kč za kus… Moc to ale nepředpokládám, s radarem to přece jen dá mnohem méně práce a čárka jako čárka.
Tady je to trochu komplikované rozpletem (nájezd od Chlumecké, sjezd do Chlumecké a vzápětí následuje úkol, s nímž mnozí mají problém, tj. správně a včas se zařadit „na Boleslav“. Zleva myškaři, zprava možná někdo chce pokračovat na Prosek, v pravém „boleslavském“ opatrní a nejistí (v tom lepším případě jsou v pravém, ale jakmile za táhlým obloukem uvidí značku, že mají 200 metrů na opuštění připojovacího pruhu, hodí to hned bez nabrané rychlosti do levého průběžného, z něhož se vzápětí stává taktéž připojovací).
Na druhou vše zde umocní silný provoz supících kamionů, kteří nejčastěji potřebují držet kurz k D8.
No jo, ale to není dálnicí, aní počtem pruhů. Stačí si zapamatovat a používat posloupnost: Zkontroluj zrcátko, dej blinkr, otoč volantem.
Což spousta lidí nezná, protože jim do hlavy hustí rychlost rychlost rychlost. Někteří to dotáhli tak daleko, že by na 30 km/h trestali překročení o 1 % celotýdenní mzdou. Že by 30,3 km/h někoho ohrozilo a 29,9 tamtéž nikoliv, to se říct nedá. Ale ne, rychlost rychlost rychlost, dodrž rychlost a nehoda se nestane. Policejní statistika ale říká něco úplně jiného.
Přihodím svou pravidelnou zkušenost s koncem Vysočanské radiály (Novopacká). Na radiále je stovka, po celé délce, až asi 100m před cedulí PRAHA klesne na 80 u cedule PRAHA na 60. Tam se také dělí provoz, předzvěst ještě daleko dříve, na D8 – vpravo, kam míří naprostá většina vozidel a nalevo, a do Hloubětína a na Průmyslovou. Celý zpomalovací a rozdělovací úsek má nějakých 600m, od posledního ekoduktu. Respektovat omezení rychlosti se ale nedá. Pokud se zařadíte vlevo na Hloubětín a přibrzdíte na požadovaný limit, způsobíte kalamitu. Všichni chtějí tím levým předjet a na poslední chvíli se ve 120ti zařadit doprava… Číst vice »
Vy byste chtěl aby řidiči pochopili ze nižší rychlosti a plynulosti se dostaneme všichni lépe , bezpečněji a snáz domu – resp. do cíle cesty.