Správa železnic vypsala soutěž na opravu Kozí dráhy, pomalé jízdy mají zůstat
Stanice Telnice na Kozí dráze. Foto: Rolf-Dresden / Wikimedia Commons
Velká část oprav se zaměří na sanaci skalních svahů.
Velká část oprav se zaměří na sanaci skalních svahů.
V budoucnu by mohla být zajímavá možnost prodloužit cesty po Kozí dráze do Moldavy.
Rozhodující je ukončení výluky, ne ukončení stavby
Cyklostezka s rizikem nepředvídatelného pádu horniny…doporučujeme cyklistům sníženou rychlost…:)
mjo … takových silnic je … A 18
To je představa. Nebo chtěli svah sanovat i pro cyklostezku? To by bylo z jiných peněz a tak by částka nevadila? Nevím, proto se ptám. Představa cyklostezky s nestabilním svahem mně jako rekreačního cyklistu moc neuklidňuje.
No spis pro tu cyklostezku by to museli udelat, pac cykliste jaksi nejezdi v pravidelnych intervalech a stacil by maly kamen do kvetaku a hotovo… u toho vlaku bych rekl, je to pomerne mensi riziko, at uz diky intervalu, tak diky skrini, ktera by cestujici ochranila…
Jiste, nelze vyloucit vetsi sesuv, primo na vlak, nebo tesne pred nej,…
U KŽC vidím větší naději na oživení než nedávno od jistých jihočeských lokálkářů z KPT.
Vždyť by byli blbí, kdyby si nechali utéct další super kšeft s motoráčkama
KPT nebyli schopni ani vyřídit doklady pro vozidlo. Amatérismus. Celkem je mi už jasné, proč od nich Šatava dal ruce pryč.
V úseku z Děčína na Telnici trať turistický potenciál má. Zbytek je již jen součást paměti krajiny na industriální éru kdy založit železniční společnost i s takto nevhodně trasovanou tratí + – dobrou investicí. Důvod proč děčínští zastupitelé dravě chtěli cyklostezku je na dlouhé povídání.
A to by mě celkem zajímalo? Třeba tu větu, jak pan mistr Aster chtěl na cyklostezce jezdit se sanitkami a hasiči. Nebo to, jak Děčín není schopný dobudovat cyklostezky po městě a další nedodělanou má do Benešova. Nakonec vtip o tom, jak SŽ měla asterstezku financovat, ten byl taky dobrý. Nemluvě o tom, že pan důchodce chtěl obejít současné platné zákony a legislativu.
Rád si něco od vás počtu, pro pobavení nad nekonečnou lidskou blbostí.
Tak ke mě se například doneslo, že děčínští zastupitelé nakoupili kolem tělesa trati pozemky, že budou podél cyklostezky provozovat občerstvovací stánky, cykloservis, atd..
Jo, stánek s vuřtama, to je panečku terno…
To se říká. Můžete bědo doložit příklad takového nákupu? Nicméně, za sebe, kdybych měl zbytné peníze, tak si umím představit mnohem zajímavější investice, než nákup parcely s cílem provozu buřtostánku, to nedává moc smysl.
já bych zase naopak řekl, že největším lákadlem bude lanovka na Komáří vížku, která se nachází pár metrů od zastávky ,,Bohosudov lanovka,,. Naopak se nabízí varianta využít vlečku a jezdit až k centru Duchcova, jelikož ostatní zastávky jsou velice daleko od města
Bohužel po rekonstrukci Oldřichova nelze jet přímo z Kozí na starý Duchcov :-((
To znamená, že po rekonstrukci dojde k ,,odpojení,, vlečky od zbytku dráhy?
Vlečka funguje, především ji živí vlaky do Duchcovké svařovny.
Pravděpodobně neexistuje přímá cesta od Krupky směrem na vlečku.
Přihazuji na neexistující perón pro zastavení v Oldřichově. Chybí spojka na západním zhlaví.
DBE byla tak „dobrá investice“, že majitelé po 13 letech provoz raději předali státním drahám a po dalších pár letech proběhlo kompletní zestátnění společnosti.
Jj, protože hospodářské cykly neexistují.
Turistický potenciál je jistě až do Krupky, minimálně k lanovce na Komáří vížku. Diskutovat by se dalo i o tom Oldřichovu, kde je Barbora, na tu se jezdí vlakem (linkou U1) běžně a nová zastávka Jeníkov je ještě blíže k vodě.
Další vyhozené peníze, naprosto zbytečným a hloupým způsobem… 🙄😒
Proč? I cyklostezka potřebuje zajištění proti sesuvu skal.
Myslìte další silniční obchvaty a dálnice, které nic neřeší?
A Kozí dráha řeší přesně co? Volební program ANO zaměřený na důchodce?
Dopravu po nezávislém tělese, která neobtěžuje celou vesnici.
Vytrhat koleje a udělat cyklostezku. Naštěstí sanace skal proti tomu nejde.
Kozina je trať bez potenciálu. Dávno přežitá, bez budoucnosti. A žádné šotovýkřiky na tom nic nezmění.
Tu svoji šoto cyklostezku si udělej doma, Jindro. Necpi svoje hloupé názory někam, kde o to není zájem.
Jindra to je sportovec, ten by tam prý jezdil denně za všechny ostatní.
Z Prahy. Tam přece ví všechno nejlíp. 😀
Sotovykriky asi nic nezmění ale MD očividně ano 🙂
cyklostezka stojí řádově mnohem víc než oprava kolejí a při neúdržbě se rozpadne dříve nežli železniční trať
Ano, neomylný Jindra tak rozhodl, tak to tak bude. 🙂
S kterým děčínským áčkem že jste zpřízněn? 😛
Nemám patent na rozum ani potřebu se hádat. Rád si počkám na ty „vlaky narvané turisty“. Pokud slutečně narvané budou, uznám, že se spletl. Ale dokáže tohlo někdo z prolokálkovýych mínusářů, pokud se bude vozit vzduch? Pochybuji.
Pusťme tam na 3 roky slušné vlaky ve slušném taktu a uvidíme zda potenciál má či ne.
To by tam nesměly být ty pomalé jízdy a jezdit kostitřas 810.
….tak stadleru dost neni a regionova vyhrabtaky ne. A regioshark je fakt mrhani…
… bohužel ve strednich cechach to jiz s úspěchem zkusili….
Kde?
Slusne vlaky jsou akorat na koridorech…
Ja s vami nejak nesouhlasim, me prijde celkem atraktivni, ale ma to hacek, a to prave tu rekonstrukci, ktera je nutna, tak ale i lepsi vozy, ale to u planovaneho dopravce asi nehrozi…
A bude se teda SZ nejak zodpovidat, ze roky neplnila na teto draze svou zakonnou povinnost? Nebo se jen mavne rukou, zaplati skody napachane dlouhodobym zanedbavanim trate a jakoby se nic nestalo?
Když už utratit 50 milionů, tak aspoň na ho*no. Typická SŽ 🙄
Samozřejmě. Raději víc aut všude, nic jiného neumíte.
Je vám jasné, že zprovoznění Koziny, žádný problém s auty v oblasti neřeší?
Samozřejmě, protože všichni turisté budou dál jezdit svými auty…
Já narážím na to, že se proinvestují desítky milionů a na trati zůstanou pomalé jízdy. 30 nebo třeba 10 kmh? To vám přijde v pohodě? Mně ne.
To je jak opravovat koupelnu v domě, který má děravou střechu.
A co že je ta střecha a co koupelna?
Asi jsem blbej, ale váš příměr je sjevně pitomost.
Skála a šutry na trati.
Sanace, ale žádné zajištění proto dalšímu pádu.
Aha, asi nechápu slovo „sanace“. Neznamená to náhodou ono zajištêní proti pádu?
Oni prostě budou tu dráhu sabotovat za každou cenu. Pro někoho na SŽbezDC to je holt asi věc prestiže.
tak túristi nikam nespěchaj, ne
I tak, opravu platit pořádně nebo vůbec.
Projektant v technické nebo průvodní zprávě něco doporučí a hned je to sabotáž. Věřím, že zprovoznění bude velká sláva. Hudba bude hrát. A až čas ukáže.
Tak mají platit 40 M za sanace a výsledkem je zase jen omezení provozu?
Vám to přijde normální?
Zadali si ten projekt sami? Zdali. Kdo zodpovídá za zadání projektu? Zadavatel.
Pozvali si chlapa na umytí okem a čertili se, že jim nepřídělal lustr ke stropu.
A o čem zde již čtvrt hodiny hovoříme, Mlho?
Mně ne. Normální by mi přišlo do toho ty peníze nesypat.
Mně by přišlo normální dál masivmě nepodporovat automobilovou dopravu a hledat trvale udržitelná řešení, ale zjevně žijeme ve státě iracionálních egoistů.
Takže podiv za to, že SŽ investuje prachy do tratě, kterou dle zákona má povinnost udržovat, říká spíše něco o vás.
Já bych ty peníze investoval do nějakého obchvatu obce na frekventované silnici, to by potěšilo určitě víc lidí než trať pro pár šotoušů.
Než budu napaden, že SŽ nestaví obchvaty, tak podotýkám, že to vím taky.
Jj, obchvat na frekventované silnici jistě zcela splňuje podmínku trval udržitelného řešení. 🙂
Už jen zdvojnásobení délky úseků, které je nutno celoročně udržovat. Posilování výhradně silniční dopravy je prostě bájo a tuto zemi zachrání před finančním i environmentálním kolapsem. 😀
Předpokládám, že SŽ nepožadovala zajištění svahů. Než vletět do navalených šutrů, tak raději pomaleji.
Kdyby totiž SŽ požadovla zajištění svahů při zadání projektu, tak by to snad vyžadovla naprojektované při převzetí projetku.
A za co teda bude platit ty prachy?
Jaaa: Je nějaká možnost vás zkontaktovat mimo tuhle diskuzi? Potřeboval bych s váma něco probrat.
Sice netuším, v čem bych vám mohl být nápomocen, ae zkuste coniotheca #@# gmail.
Se zeptejte jich. Dost možná za pražce a štěrk plus jejich výměnu.
Ale ať jen nekafrám, tohle je z Technické zprávy, ta je součástí zadávací dokumentace. Kubíky šterku lítají po stovkách. https://zakazky.spravazeleznic.cz/contract_display_10469.html Cílem opravy je ojedinělá a souvislá výměna pražců v koleji a ve výhybkách. Provede se výměna kolejového roštu dř./A za SB6 na 1.SK v ŽST Telnice a dř./A za dř./S4 na 3.SK v ŽST Telnice, na 1.SK se zřídí BK, na 3.SK se zřídí stykovaná kolej. Na přejezdech se po úpravě GPK ASP provede výměna konstrukce přejezdů. Provede se GO přejezdu v ŽST Telnice. Po odstranění závad v GPK ASP se provede doplnění a úprava kolejového lože. Před uvedením koleje… Číst vice »
Za 40 M jako zadarmo. 🙂
Přitom to zjištění svahů není nic náročného a už vůbec ne u této trati. Nějak cítím zápach.
Á, paranoidní dědek opět na scéně. Vy jste někdy sanoval a zajišťoval svahy, nebo o tom víte stejné kulové jako o dráze?
On je novy polyhistor. Vsade som bol, vsetko viem.
da Vinci hadr… 🙂
Mozna vlhky sen, ale me vy se libilo mit tramvaj po20minutach.. 😇
a mě autonomní osobní drony
To není vlhký sen. To je dětinskost.
Vaše auta všude jsou dětinskost. 🙂