Škoda a SOR mají volnou cestu k velkým kontraktům pro Bratislavu, DPB získal evropskou dotaci

Nový trolejbus Solaris Trollino 24 pro Bratislavu. Foto: SolarisNový trolejbus Solaris Trollino 24 pro Bratislavu. Foto: Solaris

Ceny v soutěžích výrazně klesly proti odhadům.

Zpět na článek
7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel Vavříček

To budou v Bratislavě končit též 25Tr? Nebo to bude jen jejich konec mimo dráty ?

Mates

Iba mimo dráty, vyraďovať ich určite nebudú.

Petto

Uvolnene 31tr z Linky 71 sa maju presunut na 32 a 33. Takze na 99% uz 25tr skoncia pri vacsej poruche a oprave

Luboš Beneš

Že by v Blavě měli trolejbus na letiště dřív než v Praze? Kde asi soudruzi z pražského magistrátu udělali chybu?

Pavel Vavříček

Akorát tam budou jezdit 18 metry ne 24 metry

Miloš Zikmund

V textu je jasně, že se jedná o trolejbusy 24 metrů.

Jmeno

porovnavate BA s Prahou ? :-). Pak muzete treba kritizovat ze z centra Pardubic jste na letisti rychleji nez z centra Prahy.