RegioJet objednal dalších 12 lokomotiv TRAXX MS3
Lokomotiva Bombardier TRAXX MS3 v barvách RegioJetu. Foto: RegioJet
Lokomotivy budou mít maximální rychlost 160 km/h s možností úpravy na 200 km/h.
Lokomotivy budou mít maximální rychlost 160 km/h s možností úpravy na 200 km/h.
A 230 v Polsku bude konečně RJ jezdit do Polska?K Baltu
Tak uplakánek si koupil mašinky
Kdyby se zabýval odvozem fekálií, tak by si koupil hovnocucy.
Co je na tom divného?
Divné by bylo, kdyby si Jančura koupil flotilu žlutých hovnocuců a odpadová firma zase několik Traxxů.
Někdo kupuje a někdo pořád do nekonečna soutěží. Kdy že to modří vyhlásili ty tendry na lokomotivy 200km/h a 230km/h? Předloni? A pořád nic?
Měl bych ještě dotazy k lokomotivám traxx MS3 a Regiojetu. V jakém stavu oprav jsou lokomotivy 388.002, 003 a 008, které vracel výrobci? A údajně bude Regiojet uzavírat smlouvu na nákup 100 nových vagonů, tak jestli je již znám výrobce. Děkuji.
100? Kde jsi to slyšel? To mě zajímá taky. 🙂
https://www.e15.cz/byznys/doprava-a-logistika/regiojet-investuje-miliardy-do-novych-lokomotiv-prida-i-dalsi-spoje-do-chorvatska-1388102
Dan Kurucz, bývalý generál ČD. V SCPT se mu nevedlo, ve Vítkovicích se mu nevedlo, ale zdá se býti vytrvalý.
Tak hlavně, že se vede skvěle vám v plivání na jiné lidi. Pod rouškou anonymity:)tak papa
Jak píše Honza Sůra, další zbabělý anonymní internetový hrdina…
Tak zase, Kurucz je za to docela dobře placený aby třeba snesl i trošku té anonymní kritiky… a třeba má ve své třídě (příjmové) opravdu podprůměrné výsledky?
Zajímal by mě názor někoho zasvěceného, jak se s těmi Traxxi jezdí. A jak se jezdí s Emilem Zátopkem, když zrovna nemá poruchu? A jak s Vectronem?
Každopádně, jak už jsem řekl. Když u nás jezdily Taurusy, byl jsem optimistický , že design lokomotiv půjde kupředu, ale jak design Vectronů, tak design Traxxů 3 je…tristní.
Dvojky jsou jeste skaredsi… 🙂 Takove divne, hranate krabice… 🙂
Mě osobně se s MS3 jezdí dobře, je tichá, pohodlná, dobře jede (za sucha, kdyz cítí vodu tak je to katastrofa). Má sice svoje mouchy, občas zazlobí ale jinak je to fajn mašinka.
Nejlepší by bylo kdyby vzali vnitřnosti Vectrona s kabinou Traxxe a udělali jednu mašinu.
Mám jiné informace o některých pozitivach a negativach obou lokomotiv tedy Traxx a Vectron. Tedy ve prospěch vectronu.
mohu se zeptat vice na ty probemy kdyz je voda? adheze?
Jj.Ony ty lokomotivy mají obrovský výkon.A i když používají různé load shifty a písek,fyziku prostě neom…á.Vectron třeba co cca 500 m maže nákolky,takže kola jsou docela masné a voda a olej se nekamarádí.A písek není všespásný.Osobně vyzkoušeno 2540t a uváznutí mezi Rudolticemi a Třebovicemi.Za mokra bych normu ponížil o 1000t,protože to fakt nejede.U té osobky ještě půl bídy i když se taky natrápí(můžou dosypat na obratu,třeba RJ),ale pokud není písek na loko(od půjčoven),tak je to v pasti.30 000km do prohlídky ten písek nevydrží.
Tyhle mašiny by byly fajn u ČD.
Vždyť si je můžou koupit taky.
Kde by na to ČD vzalo peníze?
Po tom traumatu s ČD 380 určitě nepřichází v úvahu, že by je převzaly dřív, než budou mít razítka na 200 a pro známé okolní země. No a výsledek výběrové řízení ještě není vyhlášen, takže to může padnout i na tyhle.
To bude šťavnatá diskusia 🙂
Ano, RJ žije ze zadržování peněz druhým, jinak by dávno nebyl. To tak prostě je.
To je jistě špatná praxe, ale je to „jen“ vylepšování cash-flow, nedá se z toho vyžít dlouhodobě.
CD zijou z penez danovych poplatniku, jinak by uz davno nebyly. Tak to proste je.
To ovšem platí pro Regiojet a další dopravce do značné míry také. Jen to přes doplatky za slevy není tak vidět.
To ale není věc dopravců, slevy nařídil stát, tak musí rozdíl uhradit.
Je ale legrační říct, že ČD žijí z veřejných peněz a neříct, že pro Arrivu, Leo a RJ to platí také, i když v různé míře.
O tu míru ale taky docela jde ne? Za ČD stát zatáhne cokoliv (než se konečně rozhodne je nechat odplachtit do ztracena) ne tak za druhé dva…
A kdy bude mít Leo ty Čínské jednotky??
Jak víš, že by nebyly?
Retrobusí folklór 🙂
Ikdyby jsi tu diskusi zde zaplevelil tak to problém ani s jednou fakturou nevyřeší. Není lepší oslovit RJ třeba doporučeným dopisem, předžalobní výzvou, registrem dlužníků ,,,, než zde plácat nesmysly?
Navíc. To co píšeš tak prostě je a pokud jsi do toho vztahu dobrovolně vstoupil tak jsi s tím mohl počítat a ne zde neustále brečet pod každou žlutou fotkou.
Tohle není Retrobusí folklór ale fakt. I fakturky za opravy drážních vozidel trpěly tímto neduhem. Je mnoho lidí, kteří ho nemají v lásce, většina z nich sem vůbec nechodí.
On se s tím ani netají, je to veřejně známé a kdo vstupuje do vztahu s RJ by s tím mohl počítat , tím neříkám , že je to správné jednání.
Nicméně psaní sem ty faktury opravdu neproplatí a pernamentní brečení zde je studený folklór 🙂
Ono psát pravdu je „studený folklór “ ? A to Prosím odkdy?
Asi málokdo proplati fakturu kvůli příspěvku zde. Nikdo retrobus proti své vůli nenutil jezdit pro RJ ani nikoho jiného. Je to klasický obchodní stav v právním státě. Za mě pláč nad sebou samým rozlitym mlékem. Není to neznámá záležitost a pokud do ní vstoupíš a neosefoval jsi si to předem ve smlouvě tak zde neustále brečet beru spíše jako slaboduchost . Pokud přo RJ nechce dál jezdit tak je mnoho způsobů jak se proplacení domoci nejsme Balkán
Řekněme to trochu jinak – určitě to není od věci zmínit, trošku tapné začíná být jak často…
Co ja vim, tak je to zcela bezna praxe u mnoha firem a nejenom v CR. I v DE nebo AT u nekterych organizaci muze trvat pekne dlouho nez faktura projde schvalovacim procesem a bude proplacena – tam to vetsinou neni o taktice ale o byrokracii. ale jak jiz bylo receno – v podnikatelskem prostredi se to vetsinou vi, kdo plati spolehlihe/nespolehlive a kdo plati vcas a kdo pozde a podle toho se domlouvaji zakazky a jejich ceny. Chapu ze kdyz ma firma problemy s cash-flow, tak takova nezaplacena faktura boli. Ale me jen pripadne zvlastni, ze zdejsi firmy casto… Číst vice »
1 lokomotiva TRAXX stojí cca 100 milionů. On si jich objednal hned dvanáct. Chcete říct, že si to mohl dovolit díky tomu, že má neuhrazené faktury po splatnosti v hodnotě 1,2 miliardy Kč? Se divím, že už ho věřitelé dávno neposlali do konkurzu. To nejsou žádné drobáky!
Mnozi autobusaci pro ne nechteji jezdit jako NAD co vim… neplati… Kdyz je nejaka mimoradnost, tak RJ musi z toohoto duvodu i odrikat spoje.. Nevim presne, jak jsou na tom CD, ale o tech jsem to teda neslysela…
Vydělal na vlacích do Chorvadska
Stále dokola. Pokud neplatí, je zde dost právních prostředků pro vyřešení dané situace. Zatím se nikde nepsalo o tom, že by někdo z dodavatelů po nějakém sáhnul.
Navíc je v ČR oblíbená metoda násilného převzetí firmy skoupením pohledávek a o toto se také zatím nikdo nepokusil, na rozdíl od jiných známých i neznámých firem.
Tak vydává výroční zprávu , podleha podle všeho auditů , má dokumenty ve sbírce listin . Vše se dá vyhledat .
Do švestek… 😀
Vyzobává rozinky!!!
A navíc jsou ty lokomotivy starý šrot z roku 1991, který DB nechtěly.
Jednosystemove lokomotivy na 3 kV DC si v Německu zajezdí jen jednou.
V době, kdy dnešní Jančurovy 162 končily u FNM, probíhal odprodej nákladní části tohoto dopravce k DB, takže se zřejmě uvažovalo o tom, že by k němu 163 přešly. Ale nekonec byly prodány k RJ.
Ale prdlajs. Jestliže je DB 628.2, vyráběná v letech 86-89 starým šrotem ze 70. let, protože vychází z řady 628.0, tak Trax je starý šrot z roku 1991, protože vychází z platfromy Eco2000.
O starých šrotech bych pomlčel. Těch mají hromady všichni osobní dopravci, co v ČR jezdí kromě Leoše, a toho to zlomilo.
Kdy bude mít Leo ty nové supermoderní čínské jednotky?
Kolík má Regiojet Vectronů v pronájmu? Trochu mě zarazila informace, že ukončil dlouhodobý leasing u lokomotivy 193.227, když na postrky potřebuje minimálně 4 Vectrony a 2 – 3 nasazuje na pravidelné linky, když krátkodobý nebo střednědobý pronájem musí být dražší.
7 kusů, 5x ELL, 1x EPC a 1x CZ Train
Děkuji.
A ešte treba pripočítať tie Akiem Traxxy. Myslím 2 kusy aktuálne.
Traxxe má pronajaté tři.