Policie objednala další Škody Scala, poprvé prozradila kupní cenu
Škoda Scala v provedení pro českou policii. Foto: Škoda Auto
Stát objednal u Škody Auto dalších 131 vozů v policejním provedení.
Stát objednal u Škody Auto dalších 131 vozů v policejním provedení.
Na to spani jim staci Dacie
Hlavně se podívejte do těchto vozů po měsíci používání,jaký tam je smrad a nepořádek,jako by v tom nejezdili lidé,pardon,v tom jezdí policajti.A tyto vozy se jim kupují z peněz daňových poplatníků.Hnus fialovém.
Stíhací hlídka s automatem zajisté nejednoho fetmana s BMW či motorkou vystraší a přinutí ho posečkat u krajnice…
To je bomba, v roce 2022 má už Škoda startování tlačítkem. Jak převratný vynález. Bohužel jako vždy, sto let za ostatníma ( opicema ?)
Pravda. Už Karosa měla startování na tlačítko. Sice bylo vzadu u motoru, ale bylo. Já měl toto tlačítko v Š120 také. Jen ten odpor při stlačení byl poněkud větší 🙂
Už v 50 letech byl na palubce čudlík pro ovládání startéru. Ale místo mačkání se za něj tahalo. Spartak/Octavia. Věci se vracejí.
A nej byl Fiat 126P „Maluch“ Když řidič někoho vezl a před nastartováním začal šmátrat mezi sedačky po podlaze tak se dotyčný který to neznal obvykle divil co tam řidič hledá :- )
Škodovka má startování tlačítkem už řadu let.
bože, kde jste si zas vydedukoval takovou kravinu?
Jo jo, to se bude svestkam jezdit za nase prachy z dani a pokut!
Správně, z daní kupovat jedině Dacie! 🙂
Asi jsem strašně naivní (nepochybně), ale čekal jsem, že tyhle zakázky pro policie v takhle velkém objemu se v případě Scaly pohybují jako 250 tisíc auto+100 tisíc úpravy a vybavení = cca 350 tisíc/ks …očividně i zde je v té transakci nějaký dealerský mezičlánek.
Já našel Scalu v této motorizaci za 530 700 Kč. Že neuhodnete kde?
Rozdíl jen jen v tom, že má manuál 6°. Ale jistě by se tam dala koupit i s DSG
O tohle nejde. Za mého mládí, tj. cca před 10 lety se říkalo, že půlka ceny auta v autosalonu jde Škodě do MB, cca 50 tisíc (na oktávce) jde do autosalonu a zbytek jde do toho oficiálního dealerského mezičlánku. Ale tady není ve smlouvě ani autosalon, ani žádný oficiální dealer atd., tak se ptám komu jde ta půlka, těch 350 tisíc z každého auta?
No vidíte. A já jsem tedy nepochybně naivní když jsem si vždy myslel, že cena vozu je jeho skutečná hodnota.
Komu by asi šla .. škodovce 🙂
hele, vy si fakt myslíte, že delaer (autosalon) má z auta polovinu ceny? 😀 😀
Já si myslím, že někde mezi pracovníky Škody vyrábějícími ta auta a samotným fyzickým autosalónem je banda kravaťáků (dejme tomu, že spadají taky pod Škodu), co si berou tu polovinu ceny auta. Respektive já to vím, jen je otázkou pod kým pracují a komu se zodpovídají. To nevím. Tady by mě někdo mohl chytat za slovo.
Ty Scaly vypadá jako trochu ciknuty tender, hlavně s porovnáním s nedavnym nákupem Kodiaqu – pokud dobře počítám 600k bez daně i s policejní výbavou.
Jo, Scala asi jezdí za min a nepotřebují na vás SUV, za tu cenu ale nevídim pro Scalu moc argumentů.
https://zdopravy.cz/kodiaq-zacina-jezdit-v-cesku-poprve-v-policejnim-provedeni-na-dalnice-miri-superb-87484/
tak základním argumentem pro scalu je to, že hyundai v konkurencni nabidce chtel vic penez,
nechapu, co furt resite?
Ostuda policie za takovéto nákupy
proc? v cem?
dost malá autíčka ve čtyřech asi dost peklo v tom jezdit a na závodění to také nevypadé
sedel jsi v tom nekdy?
je to o brutální 2 centimetry užší jak Octavia, jinak prostor v kabině totožnej. Navíc todle má i pro policii ledky a ne žárovky jako Octavie a Kodiaqy, takže na to ježdění po městě je to pro ty kluky daleko lepší. Nehledě na to, že je to ze všeho co maj nejúspornější a jelikož se s tím najede přes 300k km než to půjde pryč, je zo rozumný i pro stát. Jsou samozřejmě zajímavější auta u konkurence, ale todle rozhodně není zlý a v rámci Škodovky jakbysmet.
Pánové o čem to melete? Evidentně jste s tim pod majáky nikdy nejeli. Uvnitř je místa dost, rychle to je až až. A kolonu to prokličkuje líp jak něco velkého.
Tak jestliže na tuto velikost vozu stačí tříhrnek 1.0 tak věřím, že 1.5 s tím musí zacvičit parádně. Jen ten prostor který je stejný jako u Octavia I. Oproti Octavii I to má vzadu více prostoru pro nohy, ale někde se to místo muselo „najít“ a tak kufr má menší objem než Octavia I. Ale kufr není to, co je v případě tohoto použití prvořadé.
110kw? 😂😂😂 Už vidím, jak jim BMW nebo jakékoli normální auto ukáže záda 😂. Proč pořád kupují tyhle? Třeba s takovým BMW by měli mnohem větší respekt a i schopnosti…
Myslíte, že nemají jinou agendu? Nato, aby přijeli k vykradené chatě zjistit stopy, na to nepotřebují hot rod.
jej… miso … a vis, ze policajti delaji i spoustu jinych veci, nez ze honej kikoty v bmw?
V běžném provozu bavoráka v poho dojede.
Budou, vždyť koupí i pár 540ix 😉
Dotaz. Když bude maják na CityGo. Bude váš respekt menší? Dle mého názoru respekt není o značce. Navíc je vždy lepší mít respekt už k pravidlům než až k majákům.
Tak ten byl aprílový, prý maják na CityNudli…. To auto nemá respekt ani bez majáku, asi něco jako polský Maluch.
To vykládejte své babičce,ta má pohádky ráda.
Skladový vůz Škoda Scala 1.5 TSI 110kw s 6ti st. manuální převodovkou – ceníková cena 602 700Kč s DPH, prodejní cena 602 700Kč
Osobně si myslím, že by 6ti st. manuál byl pro použití u služebních vozidel lepší vzhledem k menší složitosti.
Naproti tomu skladová Škoda Scala 1.5 TSI DSG ceníková cena 658 000 bez! DPH a prodejní cena v akci 574 000 bez DPH.
Celkem slušný rozdíl.
Opravuji se. rovněž bez DPH Omlouvám se. I tak je vidět, že v článku uvedená částka 692 821,80 Kč včetně DPH za vozidlo ve služebním provedení je jen o málo vyšší než cena totožného „civilního“ vozu“.
Tak za takhle předražené auto by měl někdo sedět. Scalu nikdo nekupuje, tak jí nacpali Policii. Škoda je prostě předražená bída.
Ano, také jsem někde četl, že Scala se zrovna netěší velké oblibě a zájem o ní není. Dobře ale je, že bude mít Policie České republiky auta vyrobená v České republice a půjde o značku tradičně Českou.
Bohužel, tradiční česká značka Škoda, je už hodně dlouho německá Low costová. Bohužel…..
Mno za dob Husáka byla tak Low Cost, že policajti měli Žigulíky.
Za dob Husáka byla policie tak low costová, že na celé ČSSR včetně tajné správy STB a pohraniční stráže jich bylo míň, než je dnes jen těch státních.
Za dob Husáka to nebyla Policie ale Sbor národní bezpečnosti tedy SNB. Policie až po revoluci 😉
Co růží zvou, ač zváno jinak, vonělo by stejně.
Armáda byla mnohonásobně větší, dnes má menší sílu než protektorátní vojsko takže se počty holt musí dorovnat u policie. Ale je jich víc hlavně v kancelářích, do terénu pořád chybí lidi dokonce jsou počty horší než za sociku. Není policajt jako policajt, to byste neřekl jaký veškerý funkce tam jsou…
Tak holt asi dohody. Rovněž to byly Volhy, ale výjimkou nebyly ani Tatry 613 a Škody 120.
https://www.youtube.com/watch?v=qREmUv9gmu0
a proto ta lowcostova znacka pouziva stejne dily, jako vw. a proto ta lowcostova znacka zatapi v prodejich i volkswagenu ….
ach ti brebtalove, co vidi skoda a hned si musi kopnout
Sedněte si a projďte se. Sám uvidíte rozdíl. O Dacii taky bude tvrdit, že je to stejné jako Renault, když používá stejnou platformu?:-)
kdo definuje (a kde jste vzal) , že jde o „předražené auto“?
nebo je předražené jen proto, že Píša na něj nemá?
Škoda je vždycky předražená bída. I když v roce 2021 bych čekal, že policie bude vypisovat výběrové řízení např. na PHEV (kvůli ceně spíše na HEV).
Ještě ke Scale: je s podivem, že se blbě prodává, protože zrovna z mého subjektivního pohledu je Scala jedna z mála Škodovek, která se opravdu povedla (což je u Škodovky fakt malý svátek). Kdybych se musel rozhodnout pro nějakou Škodovku, tak bych z toho co vím, šel rozhodně do Scaly (ze současné nabídky jsem neřídil Kodiaq ani Enyaq, tak ty počítat nemohu).
Jedna věc je podstatnější než cena a tou je, aby jimi měl kdo jezdit.
Takový vybrakovaný kraksny za 700 000/kus? Vždyť za takovou cenu už je v civilní sféře stejný vůz ve skoro plně výbavě! Tohle mělo stát maximálně 500 000/kus.
doporučuji se do toho ceníku podívat. a pak hloupě pindat.
Asi jste neviděl ceníky automobilek za poslední rok. Na to že to je včetně policajtskych vylepšení tak ta cena je bezkonkurenční.
Netřeba S Klasse aby předvedli **** k výslechu.
Bylo by to fajn, že náš stát podporuje domácí průmysl, kdyby Škoda patřila nám. Jinak to je opět podfuk, protože nevěřím, že Hyundai, můžeme mít každý svůj názor, nedokáže dát nižší cenu s vyšší výbavou. O kvalitě se už snad bavit nebudem, když Hyundai dáva min, 2x delší záruku.
Byla soutěž, v které byl Hyundai dražší.
Pokud automobilka zaměstnává České občany, tak to podfuk není.
V dobách, kdy Škoda patřila Straně a Vládě a možná trochu občanům, to nebyla Škoda, ale AZNP a s modely 105/120/1203 žádnou díru do světa neudělala.
Žádnou díru do světa neudělala? A co hojné vývozy do zahraničí např. tak vzdálených zemí jako Velká Británie či Dánsko? A že tam byly Škodovky ve velké oblibě.
Jo ve VB byly ve velké oblibě. Vtipů na jejich adresu bylo také mnoho. Jak znojnasobíš cenu Škodovky? Naleješ tam plnou nádrž benzinu. Co je rychlejší než Škoda? ´Její zadní kolo. Reakce na častý problem zadní nápravy.
Hezké, ale nikdy se mi nestalo, že by se mi poloosa zlomila a že jsem najezdil dost. Stejně. Tenhle typ vozu s motorem vzadu a s pohonem zadní nápravy byla naprostá bomba co se týkalo jízdních vlastností třeba v zimě. Jistě, na plyn musel být člověk opatrný, ale ne tolik jako u klasické koncepce s motorem vpředu a pohonem vzadu kde byl nutný na zadek pytel písku. Škodovka prostě neměla problém někam vyjet. To není případ dnešních předohrabů.
Protože byly za hubičku…
1986-1987 Š120M okolo 60 000Kčs. Ale výplaty byly v té době také zcela jiné.
V roce 2020 prodala Škoda v Německu asi 160.000 a v ČR 83.000 automobilů.
Jaký že byl poměr tehdy? Přičemž se prodávaly pod cenou, protože strana chtěla tvrdou měnu.
Jj , tam byli ve velké oblibě. Dokonce se říkalo , že jsou rezavé už v obchodě a cena se zvyšovala hladinou v nádrži. Až felicia a octavia to prolomila , takovou tu nedůvěru. A to hlavně cenou za odpovídající kvalitu. Ale to už zase nebyla tak úplně česká. A dokonce jsem viděl i showroom škodovky. Nebyla to tak úplně prodejna typu mototechny, ale snad bývalé kadeřnictví a hned vedle pekárna. Dodnes mě mrzí , že jsem si to nevyfotil a to už jsem tenkrát krmil foťák barevnym filmem 🙂 Co se ale povedlo je Fabia R5 , to je… Číst vice »
ty hojne vyvozy byly … no, nebyly zadne hojne vyvozy. nedejte na povidacky.
A proto si teď někteří do VB pro ně jezdí.
Nebýt favorita tak z Wolkswagen nekopil
VW jim pomáhal s vývojem motoru do Favorita, fabriku znali.
Konečně Scalu uvidím naživo
.. a nekteri i zevnitr 😉
V článku je zmínka o prodeji do GB, zajímala by mě cena za 1 vozidlo. Jinak Tonik to myslel ironicky. Výčtem výbavy je pouze zdůvodněna vyšší cena.
Co mě docela děsí, že výsledky veřejné soutěže státní složky jsou obchodním tajemstvím. Není něco shnilého ve státě dánském?
Pak se ale nedivme, že stát bude platit víc.
To bylo za soudruha Hamacka
Zajímalo by mne, zda autům Policie ukazuje tachometr ve vozidlech přesnou rychlost?
Nebo jako u většinu aut tachometr ukazuje např: 55 km/h, ale skutečná rychlost je 50 km/h. Já osobně mám raději, když tachometr ukazuje přesnou rychlost, nebo má odchylku max. + 3km/h, větší odchylka mi opravdu hodně vadí.
skodovky pocinaje scalou jiz ukazuji presnou rychlost.
Podle ECE-39 odchylka může být maximálně + 10 % + 4 km/h. Nově homologovaná auta už ale neproměřují, protože by jim euroncap strhnul body v crash testech a nemohli by dosáhnout na vyšší počet hvězd. A to nechce žádný výrobce připustit a tak tomu přizpůsobily nastavení tachometrů.
Díky. To by odpovídalo. Skutečná 50, tacho +5. Jestli celých 5 a nebo jen 4 je dáno také tím, jak se člověk na tachometr dívá.
neprizpusobovalo se tomu nastaveni tachometru, jen jsou tachometry za jozdy kalibrovany podle gps …
Odchylka 2km/h je na tachometru jen velmi obtížně čitelná a vzhledem k tomu, že řidič nemá čas na to civět na tachometr je naprosto bezvýznamná. Je lepší, pokud odchylka je zarovnána na „čárku“. Je to lépe čitelné.
V autech jsou už nějakou dobu palubní počítače, na kterých je rychlost digitální, tudíž není problém rozlišit číslo 50 od čísla 52.
o byste musel mít trochu novější vůz… Dnes je digitální ukazatel rychlosti jako volba na palubním počítači standard
Já mám BMW e90 320D (2009) a až teď chápu, proč mi ukazuje méně km, než je skutečná rychlost. Já myslel, že jde o vadu, takže děkuji za informaci.
Poslední generace Octavie už ukazuje přesně, ta předchozí cca +5. Je to trochu nezvyk, když si člověk zvykne jezdit na 55 🙂
jo, me to stalo pokutu 😀
„autorádio s Bluetooth, manuální klimatizace nebo čalounění sedadel odolnější látkou“
Člověk úplně zírá, co je u Škody v roce 2022 příplatková výbava.
a to jste vzal proboha kde, ze je to priplatkova vybava?
jak radio s bluetooth, tak manualni klima je u scaly v zakladu. ani clanek nic o tom, ze je to priplatkova vybava, netvrdi.
cist to neumi, o skodovce nic nevi, ale hlavne vyplodit nejaky hate na skodovku
Takových tu máme viac
Sám jsi příplatková výbava
Tak jako jsou stupně výbavy Ambition, Style a Monte Carlo, tak si policie pro své potřeby nadefinovala svůj výbavový stupeň „Policie“(vycházející asi z Ambition a částečně s prvky, které nejsou v ceníku běžně dostupné).
Co se divíte. Za chvíli budete muset platit roční poplatky za to, že vám ukazuje tachometr, že stírají stěrače a že si můžete v autě zatopit. Jak nezaplatíte za možnost používání tak smůla. Svět se holt zcvoknul.
Tak když 3 mínusy tak sem dám toto:
https://www.autosalon.tv/novinky/nova-auta/v-autech-si-mozna-budeme-brzy-priplacet-i-za-aktivaci-vyhrivani-sedadel-nebo-rozeznavani-chodcu
S DSG…?! To si škodovka vytvořila další kanál na servis, protože ve službě se nikdo moc s autem nese..e, a zrovna tato převodová skříň, aby trochu vydržela se musí „opečovávat“. A opravy/výměny v policejních dílnách tohoto komponentu se zřejmě, s ohledem na komplikovanost jak případné opravy (úplně mimo realitu), tak výměny s opětovným nakalibrováním, realizovat nebudou. Takže, kde jinde než v autorizovaném servisu… Ach, můj Bože.
Prosim vas.. definujte to „opečovávání“ … 😀 neverte vsemu, co pisou nekde na facebookove skupince expertů.
Olin zřejmě myslel opečovávání ve smyslu toho že vyžadují opravdu kvalitní olej měněn v předepsaných intervale (mokrá 60tis./km) a jejich konstrukce je opravdu složitá plná elektroniky a všemožných spínačů a ventilů. Rovněž převodovka vyžaduje určitý jízdní styl. Suchým vadí město a pomalé popojíždění v kolonách pro ně není. Takže pro hlídkovou činnost asi moc nejsou. Dálnice je jejich domovem. Suché spojky také mají problém s vlhkem. Takže v podstatě má pravdu.
sdelim ti male tajemstvi … v kazdem aute se meni olej pravidelne. to, ze se meni olej i v dvojspojce, neni nic novejo, nic mimoradneho a nic “specialniho”.
Bohužel má pravdu, motory 1.5 TSI mají suché spojky. https://www.cebia.cz/novinky/rady-a-tipy/dsg-prevodovka-jak-funguje-a-na-co-si-dat-pozor
Problémy téhle verze spojky při popojíždění ve městě řeší mild hybridní pohon, jenže ten škodovka u scaly nemá. Jsou až u octávek.
Moc nerozumím proč se prostě ty spojky nedělají pouze jako mokré. Ale s tím bohužel nic nenadělám.
Cena je tak vysoká, že v tom snad už je i pětiletý servis.
ta cena je naopak skvela, vyrazne pod cenikovou
Měl by v tom být 7 letý servis
No ta úprava pro využití u policie také nebude zadarmo.
Tak ať fasují polštářky a deky někde jinde, třeba u Matějovského, když od Škody je to tak drahé.
Služební dílny Policie ČR mají status autorizovaného servisu. Mimo dílny se řeší reklamace
Ano „firemní servis“ PČR má status autorizovaného servisu. Ale i mezi autorizovanými servisy jsou v kvalitě nabízených služeb docela rozdíly. Ano převodovky DSG jsou již několik let vcelku běžné ale pořád to není dost dlouho na to aby ji uměl bezchybně servisovat opravdu každý autorizovaný servis. Bohužel doba je taková že většina lidí odpovědných za nákupy vozidel pro IZS podléhá tlaku “ odborníků “ na bezpečnost jízdy atd. a objednává vozidla s AUT. převodovkou. I když třeba zrovna u PČR na běžnou službu na stanici někde v horní dolní mi přijde auto s DSG zbytečné a jak bylo zmíněno v… Číst vice »
vy si myslite, ze autoservis dela neco s dsg, pokud dojde k jeji poruse? 😀
jediny, co tam autorizak dela, je leda tak vymena oleje a pak vymena celeho dsg.
Je fakt, že hydroměnič by byl asi lepší volbou.
vtip dne 😀
Pročpak je to vtip dne? Zkuste to rozvést.
Ten polda potrebuje mít pravou ruku volnou , ne na kvedlání vařečkou…
7 stupňový DSG sice není vzor spolehlivosti ani komfortu, ale v případě Scaly jiná alternativa není, a požadavek na automatickou převodovku mi přijde v pořádku. Navíc v dnešní době už málokterý výrobce nabízí v autě této třídy něco jiného než dvojspojku se suchými spojkami.