Automobilový průmysl Automobily

Scala bude jezdit jako policejní vůz. Škoda porazila Hyundai v miliardovém tendru, stát cenu tají

Škoda Scala. Foto: Škoda Auto
Škoda Scala. Foto: Škoda Auto
Podle ministerstva je cena v soutěži nižší, než stát předpokládal, může si tak policejních vozů koupit více.

Škoda Auto vyhrála opakovanou soutěže na dodávku vozidel v policejním provedení. Poprvé tak budou jezdit policisté k zásahům i s autem Škoda Scala.

Vítězství Škody vyplývá z informací na profilu zadavatele. Jde o rámcovou smlouvu. Podle informací na profilu byl ve hře ještě Hyundai Motor Czech. Hodnota zakázky je 840 milionů korun bez DPH.

Ministerstvo vnitra v soutěži očekávala, že za 840 milionů korun bez DPH pořídí zhruba 1 200 kusů policejních vozidel. „Konečný počet nakoupených vozidel se odvíjí od jednotkové nabídkové ceny vítězného účastníka. Vzhledem k tomu, že jednotková nabídková cena vítěze tendru byla nižší než předpokládaná jednotková cena obdrží Policie ČR více vozidel, než byl původní předpokládaný počet 1 200 kusů,“ uvedla mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá.

Stát ve zprávě neuvedl, za jakou cenu za kus jedno vozidlo v policejním provedení koupí. Ministerstvo to vysvětluje tím, že zákon to umožňuje a Škoda Auto si přála zachovat obchodní tajemství.

Policie v současnosti nevlastní žádná vozidla typu Škoda Scala v policejním provedení. „Bude to jejich první nákup. Policie nakupovala tento typ vozidel v komerčním provedení s možností pořízení skrytého výstražného zařízení,“ dodala Malá. Jde o zakázku, kterou stát uzavřel letos na začátku roku.

Podle smlouvy dodá automobilka vozy s benzínovými motory o výkonu 110 kW a sedmistupňovou automatickou převodovkou.

Odebírat
Upozornit na
guest
133 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Eda

Jsem radši, že mě budou honit ve Škodovce, než v Hnujdaji (pardon překlep – láska vznikla za Hnujdaj despotického šéfa i reklam proti Škodám a je na dlouho zakořeněná). No oktávky (za vylepšenou cenu) by poldům slušely víc..

mira

No, při ceně 840 mega a 1400 vozech je j.c. 585 000. Tak to je cena Octavie 🙂

Tomas

ano, cena oktavky v holobytu.

vy vite co bude ve vybave tech scal?

Yellowhammer

Jednou jsem řešil výběrko a to jen na městskou policii. Ta výbava jako majáky, polepy a jiná elektronika zadarmo není. 😉

Gajda

No ty majáky a celá ta výbava jsou nezanedbatelný procenta v ceně komplet auta, kdyby to bylo blízko ke 30 – 40% vůbec bych se nedivil. Jen jsem zvědavej jak se bude dařit těm DSGčkům

Zdeněk

Scala je bezesporu velmi dobré rodinné auto, ale policejní vůz? S nadsázkou mi to připomíná Trabanty ve službách někdejší Volkspolizei v bývalé NDR. Vidět tehdy takového policejního trabanta v akci, kdy se řítil ulicemi za zvuku rozzuřeného vysavače a oblaků smrdutých exhalací, to byl neskutečný zážitek…:-)

Jiří Kocurek

Když dostali do rukou BMW i8 (266 kW), tak skončili vlevo vedle mostu v tomhle potoce:
https://mapy.cz/s/jonehocefe

Výkon 110 kW je víc než dostačující. Ostatně 47 kW ve Fabii 1,9 SDi stačí pro 130 km/h, tohle bude mít v více než dvojnásobný výkon. A není to určené pro dálniční policii, ale jako náhrada Oktávek s výkonem 77 kW.

Jirka z Lbc

Počítám-li dobře vychází to v přepočtu vozidlo za 700 tisíc bez DPH. Údajně to bude méně a vozidel bude více. Každopádně chápu , že Škoda nabídla Scalu byť cena byla stanovena na vozidlo typu Octavia a mohla tudíž nabídnout cenu konkurující vozidlům řady 30 od Hyundai. Ovšem řada i30 je o level výše než Scala, protože je to konkurence právě Octavie. Já osobně Hyundai fandím v těžké konkurenci a proti Škodovce kromě vyšší cenové politiky také nic nemám – prostě jsou to auta co dobře slouží a jezdí a některá i fakt hezky vypadají, ale všichni víme jak už třicet… Číst vice »

Bob

i30 rozhodně není na úrovni dnešní Octavie, daleko blíž má spíš k Rapidu nebo Scale, ale samozřejmě že každé auto je trochu jiné (ledaže byste to porovnával na Octavii 1. či 2. generace, ze které pak vznikl Rapid)

Petr766

Hyundai je krám oproti škodovce. Možná i oproti Dacii. i30 je tedy mírně lepší, ale pořád je dobrý tak na okopávání pat Škodě.

Cyklista

Nevím, jak jste na to přišel. Škoda je jako auto použitelná až od čtyřkolek Octavia výše. A třeba CNG Oktávka byla naprostá tragédie. Při vyšších rychlostech plave na cestě, nestabilní při úhybných manévrech, neustále podhrabávající přední kola, hnusný kravál od relátek a spousty spousty dalšího. Vystřídal jsem tři během roku a půl, takže mám odzkoušeno a stejhné zkušenosti mají i známí, kteří je používali. (a USB – C zásuvka to nespasí) Škoda je dobré fleetové vozidlo. Do firemního segmentu jde s rozumnou cenou, a širokou servisní sítí. Tam má jistě své místo, ale pro retailového zákazníka nemá co nabídnout, kromě… Číst vice »

Dorota

To je jasný stranický úkol majitele z Bundesstaatu Hamačkovým poskokům.

V. F.

Super zpráva. Je to dobré auto. Sice nevíme, k čemu bude přesně sloužit, ale rozhodně lepší, než nějaké Hyundaie :))

Dorota

Jo a měli jim do toho dát nadupaný tříválce, aby se nepobili na silnici.

Yellowhammer

Ten tříválec není špatný, manželce jsem ho pořídil do Pola a umí švihat i 200kmh a po městě ideál. Asi se nečeká, že Scaly budou dálniční hlídka a pořád je možnost 1,5TSI 🙂

Dorota

Tak já jsem ze školy, která tvrdí, že objem ničím nenahradíš. V Americe by tyhle trojhrnky kupovali maximálně pro děti a druhá otázka je, jak dlouho ten motor vydrží a jak pojede plně naložený auto. Jinak pro manželku je to lepší než kdyby na nákupy jezdila na kole.

Jiří Kocurek

To sice ano, ale už i v USA upustili od pětilitrových osmiválců, když větší výkon dodá třílitr V6 a dvoulitry jsou tam zcela běžné.

...

Neupustili. Dali jako variantu motory menší, nějakou dobu se jich prodávalo víc, lidi se tam už tolik nebojí turba, ale u slušnějších modelů je ten V8 pořád v nabídce.

Kernteriér

Má tam být motor o výkonu 110 kW, což je právě 1,5 TSI.

mlha

Bude na běžnou službu pro obvody

Lachtan

Tak to už dávno není pravda, že je škodovka lepší než Hyundai…

Petr766

Jezdím pravidelně Škodou i Hyundai se srovnatelnými parametry. I o dost starší škodovka je lepší než nějaké i20 nebo i30.

leviathan

Náplast na dosud mizerný odbyt. Přitom to není špatné auto.

Cyklista

Jel jste s ním?

Venca

Pokud bych chtěl zvednou prodeje Scale, tak by to chtělo naftu alespoň 110kw a benzín alespoň 140kw. Nějaký lepší body kit by nebyl špatný. Zadní partie jsou užší.
Bohužel potom by parazitovala na Golfu, Leonu a možná i Octavii.
Je to prostě low coast od koncernu VW.

666

Přifouklá Fábie těžko může konkurovat nižší střední třídě. Doporučuji méně číst PR články Škody.

Venca

Tak vím na jakém podvozku to jezdí, ale před lety taky lidé používali Fabii MK1 kombi 1,9TDI pro rodinu. Dvěma lidem s jedním dítětem by to stačilo, ale alespoň pár kW navíc by ji slušelo na toto použití. Taky zmiňovaná cena není moc přívětivá. Přitom by stačilo o několik desítek tisíc méně.

666

Před lety před Fábií MK1 se jezdilo ve Fávu, ještě před více lety ve Š1000 a úplně původně na koni. Taky to stačilo..

Venca

Já se nehádám. Jde jen o to, že by tohle spoustě lidem vyhovovalo. Já myslím, že například 110kw nafta je už hodně zaplacený motor v koncernu. Krom toho Škoda s tím má zkušenosti nafouknout auto a prodávat ho svým způsobem v jiné třídě. Proto nechápu to podseknuti motorů u ní. Jestli je to konkurenční boj, či ekologie v EU.

666

Berte to tak, že „přifukovací“ taktice u Superbu II a Rapidu lidé ukázali prostředník a moc to nekupovali.

Navíc jiné automobilky umí za stejné peníze dodat v dané velikost plnohodnotné auto bez „přifukování“.

Prostě druhý pokus provádat komponenty z Fabie za cenu blízkou Octavii nevyšel.

Tomas

s tema motorama by se to auto stalo nepridejne. a ne, rozhodne by na octavii, golfu ani leonu neparazitovalo.

ps: pise se low cost 🙂

Venca

Omlouvám se, za to může ten krám Huawei.
Už jsem to napsal, nahoře, že 2,0 v naftě 110kw je podle mého již dost zaplacený motor u koncernu VW. Mohlo by to být i za stejnou cenu.

Tomas

O to ani tak nejde, jestli je nebo není zaplacené … 😀 ale proc by to delali? 1. výrobní kapacity motorů nejsou nekonečné – a těhle motorů je tak akorát do oktávek, golfů, superbů a dalších. takže by stejně musely být dražší, aby došlo ke korekci „poptávky“. 2. zapomínáte na emise a vynucené emísní průměry nařízené EU – v těhle malých autech jsou tyhle nizkoobjemové nízkoemisní motory proto, aby vyrovnávaly emisní průměry , a ve větších autech mohly pak býát normální motory. a jinak – nevidím jediný důvod, proč by pronoha v autě velikosti scaly (a podobných) měly být 140kw… Číst vice »

Martin

Mě docela překvapuje špatný prodej Scaly, je to povedené normální auto,oproti různým Kamiqum a Karoqum. Bohužel dnes jak to není SUV či kombi s giga kufrem, tak se v Česku nechyta.

Tomas

co je proboha na karoku nepovedeneho? 😀

mira

Scala má kufr menší než Fabia combi… a je tam mraky elektroniky….to mám jako jásat.

Bob

možná je problém v nastavené ceně

Roman

Možná není špatné, ale cenově je „mimo“.

Dorota

Jojo v plný výbavě do 250 tisíc by to bylo prodejný.

Jiří Kocurek

Škodovka prodává nějakých 350.000 automobilů ročně. Těch 1200 kusů to fakt nevytrhne.

Václav

Jde spíše o prestižní záležitost.

Milan Gruševský

Je zde velká skupina věčně nespokojených lidí, kteří nehledají pozitiva, nýbrž na všem hledáte mouchy.
Domnívám se, že na plavkách Vám vadí, že na sněhu je v nich zima. S lyžemi se blbě plave.
Lidi, zkuste vnímat okolí pozitivněji. Uvidíte, že život je krásný.

Michal

Nejhorší je být apriori spokojený a lhostejný, viď.

navratp

Proč by měl být lhostejný?

Milan Gruševský

Je lepší, pro okolí, rodinu i své zdraví, být apriori SPOKOJENÝ, než být neustále zamračený a NAŠTVANÝ. Vždy a na cokoliv. Psal jsem hledejte POZITIVA!

Jirka z Lbc

Víte těžko se hledá pozitivum na možná dobrém vozidle za megapřemrštěnou cenu. Nebo myslíte, že je správné z vybraných daní financovat nákup vozidel nižší třídy za 700 tisíc za kus? I když to bude podle článku méně a vozidel bude více stejně to prostě není úplně košér. A věřím tomu , že výbavou Scala nebude sahat Hyundai ani po paty protože to určitě nabízelo i30.

bkv

Na základě čeho tvrdíš, že určitě nabízelo i30?

MP12

Co jiného by nabízel?

Jouda

Hm, tak to budou ideální vozidla pro zásahové jednotky na cyklostezky. Tam jejich možnosti asi budou tak nějak končit 😅😅. To je ostuda, to už zase pomalu a jistě stát z policie dělá trotli k smíchu.

navratp

Když tak trotly.

Jouda

A co jako ??? Upsat se snad může každý, ne ? To je diskuze k článku, ne olympijská soutěž z češtiny . Díky

Kernteriér

Upsat zajisté ano. Nicméně když někdo dělá mezeru před interpunkcí v každé větě, tak se asi neupisuje.

petrak

a koho tim chtějí chytat? cyklisty?

Jan.lbc

S autem o vykonu 110 kW a vahou par kilo maji pomerne velke moznosti

666

Lehké auto vypadá jinak…

V. G.

Já mám podobný motor v Octavii 110kw a pokud nemáš supersport, tak neujedeš. Zvlášť s manuálem, kterých je v ČR stále bohužel většina. Takže se nemusíš bát, že by policie nemohla nikoho chytit. Můžeš jít v klidu spát.

kulhán

Nemusíš mít supersport, stačí hybrid a je tvoje ochcáfka v zadeli.

Robil

Hlavně , jestli umíš parkovat jako člověk a ne jako okcáfka :)))))

Petr

Nevím, nevím 😀 https://youtu.be/fPPT-L9C5tw

Imros

No jenže panové nahradni dily na korejce čekaci doba 2 měsice

Jirka z Lbc

Jste hodně mimo, zejména když si uvědomíte kde se ti „Korejci“ vyrábějí 😄

JirkaF

Korejci se vyrábějí v Korei a v Nošovicích a dalších závodech se jen motují z hotovek, takže přidaná hodnota zdejšího průmyslu 0, slovy nula.

Imros

Dobra volba

Apten

No to budou policajti nadávat, že koupili auto velikosti felicie. Já mám 185cm a leze se mi do skaly jak do malucha(dostal jsem ji jako náhradní vozidlo po bouračce) . Zlatá Octavia.

Tomas

felicie … tak urcite 😀

Jan

Dobrý večer,
měřím 193cm a do Scaly nastupuji v klidu, auto je dobře udělané a praktické je taky, takže Octavii nepotřebujete takže problém není v autě, ale u vás.

Cyklista

Hlavně ten „vymazlený podvozek“.

A i když mám jen 186 cm, tak jsem nic „v klidu“ nezaznamenal. Byl jsem moc rád, že jsem ho měl jen na týdenní testování.

Ano, pro „škodovkáře“ je to pěkné vozítko, ale auto to určitě není.

navratp

Vy jste teda správný tester.

Cyklista

Tester nejsem, ale mám odježděny tisíce kilometrů v různých modelech různých značek. Od těch nejjednodušších vozítek až po superluxusní koráby. A proto jsem vždy velmi rozladěn, když na diskusích lidé odsuzují a vychvalují auta, která znají pouze z obrázku. „Na doma“ mám Mazdu, nikomu ji nevnucuji, ale tihle chlapci z Hirošimy ví, jak se má chovat auto. A nikdo, kdo v Mazdě nejezdí, to nemůže pochopit =) =) =) V práci používám co dostanu =) A protože velká část mé práce je v oblasti automotive mívám služebáky na tři až šest měsíců. Nevidím tedy problémy, které mají starší auta, ale… Číst vice »

Robil

Co ty máš naježděno dopředu , já mám nacouváno :))))

Baraba

To víme Libore, jsi celý pozpátku =D

Roman

Někde musela škodovka ušetřit a kdo chce víc, tak ať si připlatí na Octu.

Dorota

To taháš zadek po asfaltu a lezeš do toho jak do ponorky..

Ryno

Už teď je mi jich líto, nasoukat se do toho v zimní uniformě a hlavně s opaskem se zbraní, pouty a zásobníkem…
No pro kriminálku asi dobré, ale co Ti v ulicích? Těm tam bude těsno.
Alespoň, že tam bude 1.5 TSI (viz příloha 3 rámcové dohody)

jenicek54

já mám 2.0 a jezdím Citigem

jenicek54

210

Apten

Jo a sedíte na zadním sedadle jak Taklbery z policejní akademie. 😆Tak to příjemnou 12 hodinovou sichtu v PCO.

Kernteriér

Když už, tak Hajtaur. 🙂

kulhán

Spíš obráceně ne? To Citigo jezdí s tebou. 😂

Roman

Octa je jiný (vyšší) segment. Nelze srovnávat Octu a Scalu poměrem 1:1.

Pan Chytrý

Hmm… Zvláštní před měsícem se psalo, že prodeje Scaly váznou a zázraky se dějí 😁

Medvěd

Znáte to,kdo si koupí Hjundaje, doživotně frnda je … 🙂

Honza

Ty jsi vuuul

Jarda

Ty jsi pěkný jelito

Jiří Kocurek

A někteří mají věčnou pubertu. Tohle je tak od Pepíčka ze základní školy.

Josef Král

Dobrá zpráva, že dostal přednost český výrobek. Příklad pro železnici, aby také odebírala vozidla (konkrétně lokomotivy) této značky.

666

Imho…Hyundai je stejně „česká“ jako Škoda. V obou případech byly klíčové komponenty vyvinuty mimo ČR.

Honza

Jde o to, že je to vyrobeno u nás

asdfasdfasdf

to je celá řada modelů hyundai taky.

Tomas

ale u skodovky plati, na rozdil od H, ze spousta komponent byla vyvinuta u nas.

hyundai je jen “montovna”, skodovka tu ma vlastni vyvoj.

takze srovnani hyundaie a skodovky v tomro kontextu dost kulha

Dorota

To máš pravdu, Škodovka Hyundai nesahá ani po kotníky a o ceně ani nemluvím.

Petr

Tak minimálně u Škody auto je velká část vývoje u nás. Narozdíl od Nošovic. Něco je samozřejmě i koncern.

666

Škoda přejímá platformy od koncernu VW, takže velká a majoritní část vývoje je v Německu.

Jan Macháček

A co když některé ty platformy byly vyvinuty v ČR? 😉

Cyklista

Tím chcete říct, že když u nás má vývojové a testovací centrum BMW, tak se z něj stává české auto?

Od lesa

Tato firma lokomotivy nikdy nevyráběla a jestli myslíte stejnojmennou značku z Plzně, pod kterou kdysi patřila a zůstalo jí po ní jen jméno, tak ta už asi nevyrobí jedinou lokomotivu. A ty, co naposled pro tuzemsko vyrobila jsou ostudou a provozovatel přemýšlí jak se jich zbavit.

Karl vB.

Pane Králi, už v několika předešlých diskusích se Vám snažili někteří diskutující vysvětlit, že plzeňská firma s názvem Škoda již žádné lokomotivy nevyrábí a neprodává. Prosím, akceptujte tento fakt.

Jinak Škoda Mladá Boleslav a Hyundai Nošovice jsou jsou úplně stejné „české“ firmy. Ano auta obou značek zde montují zaměstnanci pocházející zpravidla z Česka a okolních zemí…

navratp

A vám je potřeba vysvětlit, že Škoda MB a Hyundai Nošovice nejsou stejné české firmy. Ale výsledek by to asi nemělo.

Karl vB..

1) označení „české“ je v uvozovkách
2) tyto firmy se liší pouze tím, že jedna má matku ve Wolfsburgu. VW a ta druhá v Soulu.
Obě matky si důsledně hlídají, aby jejich (nejen české) dcery poslouchaly.
Např. Škoda vyfasovala za nového ředitele neznámého regionála VW pro JAR, protože předchozí ředitel se se Škodou „příliš sžil“. O asijské disciplíně netřeba se rozepisovat…

Více viz: https://www.novinky.cz/auto/clanek/skoda-auto-ma-noveho-sefa-dorazi-z-afriky-znacka-ma-byt-cenove-agresivnejsi-40332290

Petr

Což ale neznamená že to je správné rozhodnutí. Maier se stal obětí řeže uvnitř VW Group.
Docela jsem překvapen, že se nového šéfa Škodovky nikdo nezeptal, proč je takový problém v době nadcházející krize „přílišná“ úspěšnost Škody, když zjevným kamenem u nohy koncernu je Seat.

666

Položte si sám otázku co lidé ve Škodě udělali proto, aby na tom byli lépe než kámen u nohy.

Petr

Zřejmě nezvládáte pochopit dvě souvětí.

VS

Dobrý den, nevím, proč se kdo ptal či neptal, ale v rozhovoru s novým ředitelem byl graf, kde Škoda byla vlevo dole (levná a neinovativní, označeno jako konzervativní) a Seat napravo nahoře (drahý a s vychytávkami, byť nikoliv nejdražší, to byly jiné značky koncernu, např. Audi). Jak to koresponduje s tím, že třeba v mobilních technologiích jsou Češi považování za experimentátory a inovátory, již nechám na Vás (není mi již dvacet a tak pamatuji doby, kdy součet (dodnes předražených) zpráv SMS v Česku byl na podobných číslech jako ve mnohem větším Německu (v době, kdy žádný mobilní Internet ani data… Číst vice »

libor

porovnejte cenu a stupen vybavení u vozů skoda a Hyundai rozdíl je dost velký v neprospěch skody ale tak se u nás v Babišově šetří

Honza

Mícháme hrušky s jabkama

Tomas

ceny v techto vyberovych rizenich nemaji s cenikovkou vubec nic spolecneho.

tady to funguje tak, ze zadavatel si nadiktuje vybavu a dodvatel posle cenu. ceniky se neresi

Pavel

Ak potrebujem do firmy 10 nových áut a v cene 10 Hyundai je 11 Škodoviek, tak kúpim 10 Škodoviek a za ušetrené kúpim niečo iné. Ak by som kúpil 11 Škodoviek, tak by som mal 1 navyše, ktorá by nebola využitá a teda nič by som neušetril.

Johnczek

Tahle uvaha nedava smysl. Pokud poptavam urcity pocet aut za presne danou cenu a 2 automobilky mi nabidnou ruzny pocet vozu (jedna z nich vic nez jsem pozadoval) tak proc bych mel volit tu, ktera mi jich nabidne mene? A zrovna ve statni sprave, kde opravdu nebude problem upotrebit par vozu navic (napriklad za vozy, ktere budou vyrazene v nejblizsi budoucnosti a na kterych usetrim v pristi soutezi)

Leinad

A nevyuzijes možnost chtít od Škody za pár let jedenácté auto za vysoutezenych podmínek?
Rámcová smlouva umožňuje odebrat až kupující bude chtít.

Luke

> dvojkový oktávky PČR maj nalítáno stovky tisíc kiláků, každý nový vůz přije vhod

> kdo říkal, že musí odebrat všechny a najednou? můžou postupně obměňovat šroty

Johnny

Jo, teď jsem se spálil – na místě, kde vím, že PČR běžně měří, stála odstavená dvojková Oktávka. Říkám si – takovej otřískanej ohnilej vrak, v tom by policajta nenechali ani vyjet – a pokračuju si v nastaveném tempu. No…už aby měli fungl Scaly, aby zase byli poznat i na dálku.

...

Nejlepší to bylo, dokud měli jenom ty Felicie 1.3, škoda jen, že je nemají doposud.

frata flinta

Jasně, skoro není co do huby dluhů má stát jak nasrá…. a všichni kupujou jako blázni. Ministr obrany bude nakupovat nové tanky a helikoptéry za další „mili-jardy“……….. Jsem zvědav kdy přijde průser.

Honza

By nemáte co do huby. Pane makejte, makejte já si nestěžuji

Milda

…to se zas utrácí z peněz daňových poplatníků….určitě zas někdo dostal malá domů v tendru do své kapsy a to pár míčů…

Pavel

A když potřebujete policii čím prijede škodovku berem odjakživa o co vám jde určitě to zase tak nevýhodné není Slováci zase berou kiu ale to jsou Češi pořad jen mléko hovna pro mě za mě ať mají klidně flinstone auto ale ať jsou tu pro nás když je potrebujem

...

Víte, jediná situace, kdy opravdu potřebujete policii, je ta, kdy ji potřebujete v průběhu následujících pěti sekund. No a ona tam zpravidla umí být už do tří minut…

libcha

Jeden by řekl, že PČR vyhodnotí, kolik nových aut přesně potřebuje, a tento počet se nakoupí. Ale tady to vypadá, že je to jinak: vyrobil se nějaký balík peněz, a ten se rozhodli utratit za auta. Takže nakonec bude mít PČR nadbytek aut, se kterými nebude mít kdo jezdit? Nebo se zbytečně dřív vyřadí současná auta, která by ještě mohla sloužit? Nebo je vozový park PČR tak podinvestovaný, že každé nové auto je potřeba? Stát se zadlužuje vlevo vpravo, a pak tohle. I když je to malý objem peněz, zřejmě to nebude jediné místo, kde to takhle funguje 🙁

Stony

Jde o ramcovou smlouvu, takze realne jich odebrat vic nemusi. Ale spis si myslim ze vozovy park je na tom tak spatne, ze se proste kazdy auto bude hodit.

Ares

Jakou myslíte, že má životnost policejní vozidlo. Radši nechci vidět nájezd a stav dvojkových Octavií, které jsou hojně zastoupené ve vozovém parku policie.

mlha

Mívají kolem 300 tis. km

Alois

To funguje trochu jinak. Auta se dodávají průběžně dle aktuální potřeby policie až do stanoveného počtu kusů, tedy několik let. Až se bude kvóta blížit, vypíše se další rámcová smlouva a vše se opakuje.

Honza

Když tomu nerozumíte, tak nediskutujte

Frantisek

Vy nám řeknete, jak to je, nebo se jen snažíte vypadat chytře? 🙂

Frantisek

To by bylo logické…

Vojta

Nedávno jsem viděl na Liberecku policejní Felicii combi

Pavel

Dobrý den, jelikož jde o auta v civilním provedení, půjdou hlavně na kriminálku. A věřte, že tam stále jezdí i Fabie a Octavie I. generace, které už mají za sebou nejeden servis a nájezd km i před 350.000 km. Takže ty nové určitě nebudou nevyužité ve skladu, ale nahradí tyto vraky.

SaulGoodman

Nejde o auta v civilním provedení, koukal jsem do té zadávací dokumentace. Požaduje se policejní provedení. V tom článku trochu mate ta citace, ta se ale týká předchozího nákupu právě civilních provedení Scaly. Viz https://zdopravy.cz/skoda-auto-vyhrala-velkou-zakazku-na-auta-pro-ministerstvo-vnitra-doda-az-1441-vozu-vcetne-modelu-scala-39772/

R2R2

Cesta ramcovych smluv se policii v minulosti osvedcila, kdyz nedavno vyhral nespravny dodavatel, tak proste zustala ramcova smlouva nevyuzita. Pokud by se soutezila dodavka urciteho poctu vozu, tak by penize skoncili u nespravneho vyherce at uz jako platba za automobily nebo jako penale.

Dan

To se nedivím že je málo policistů když musí jezdit ve škodofce

Jiří Kocurek

Jóó kdybych se mohl vozit v Meďourovi, tak bych k policajtům šel… To asi nebude typický profil policisty.

Honza Sz

Odhaduji to na 2000 kusů…

Partneři

Škoda transportation