Doprava ve městě Dopravci Infrastruktura Mimořádné události Železnice

Porucha vedení zastavila vlaky na výjezdu z Prahy na jih, trolej přepálil jeřáb

Nádraží Vršovice se modernizuje. Pramen: Správa železnic
Nádraží Vršovice se modernizuje. Pramen: Správa železnic
Neuplynul ani den a pražský železniční uzel se potýká s další poruchou. Může za to bagr.

(Aktualizováno 18. 8. v 9:30) Pražský železniční uzel se sotva den po výpadku proudu na hlavním nádraží v pondělí znovu potýkal s mimořádnou událostí v podobě poruchy trakčního vedení. Tentokrát k ní došlo ve stanici Vršovice, což zásadně omezilo výjezd z Prahy směrem na jih po 4. koridoru (a opačně). Podle mluvčí Správy železnic Nely Friebové byl za poruchou stavební stroj; na nádraží Vršovice probíhá modernizace.

„V Praze Vršovicích došlo v rámci probíhající stavby k přepálení troleje otáčejícím se bagrem stavební firmy v 1. staniční koleji a k prověšení troleje ve 2. staniční koleji, kde stál rychlík. Souprava se bude stahovat, provoz směr Zahradní Město, Benešov je zastaven. Oprava potrvá odhadem pět hodin. V 15:45 došlo k obnovení provozu z odstavného nádraží směr Praha hl. n.,“ doplnila Friebová.

„Z důvodu mimořádné události ve stanici Praha-Vršovice je zastaven provoz v úseku Praha hl.n. – Praha-Vršovice – Praha-Hostivař,“ napsal na twitter organizátor dopravy ROPID. Podle stránky Českých drah k mimořádnostem byl zastaven provoz ve stanici Praha-Vršovice a v traťovém úseku Praha-Vršovice – Praha hl. n.

Dálkové vlaky jezdily mezi Hostivaří a Holešovicemi po odklonové trase a vynechávaly tak Vršovice i hlavní nádraží, regionální vlaky nejezdily, cestujícím se doporučovalo využít MHD. „Cestující vlaku Os 9139 byli evakuováni za pomoci hasičů,“ doplnily dráhy.

Předpoklad ukončení poruchy se posunul z pondělních 17:00 nejprve na 19:00, následně až na půlnoc. Mluvčí skupiny Metrostav Vojtěch Kostiha v úterý ráno potvrdil, že do půlnoci bylo vše opraveno. Kostiha rovněž opravil původní informaci Správy železnic: stroj, který poškodil trolej, nebyl bagr, nýbrž jeřáb.

127 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
PetrB

Bezpečná je ale i hromadná doprava v Evropě a podle studií není hlavním zdrojem šíření nákazy. Například Rakušané podrobně zkoumali vývoj lokálních ohnisek. Ani jedno s hromadnou dopravou nesouviselo.

https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/3163887-rousky-jsou-ucinnejsi-nez-se-myslelo-a-i-ve-verejne-doprave

Vlastimil Kocurek

Výsledky pravděpodobných průzkumů jsou ve většině případů nepravdivé, protože do médií se může napsat cokoliv. Ale stejně tak to může být pravdivé. .

Tomáš

Dobrý večer, jsem pracující v zemědělství a tudíž jsem viděl i bagristu v akci.
Když jde vše v pohodě tak si vydělá 400kc/h. Ale musí počítat s tím, že občas něco překopne a že ho to bude něco stát.
Ale šikovný bagrista si vydělá i 💯 měsíčně.

Otmar

Až na to že toto nebyl bagrista ale jeřábník😊

Dalibor

tak pokud nabízíte 400Kč na hodinu okamžitě se k vám hlásím jako bagrista!!!!

Roman

Tak snad je pojištěný a případná škoda jde na pojišťovnu ?

Roiman4

Tak v Pátek jedu Olomouc – Praha. Zatím co jezdím, tak mám štěstí 😅

Vlastimil Kocurek

Tedy vy ale máte odvahu, nebo jste nezodpovědný. Napište nám z místa, kde budete trčet, my vás verbálně podpoříme. A vezměte si s sebou nějaké jídlo navíc a pití.
Pěknou cestu.

Otmar

Ono takový výpravčí té stanice musí v tu chvíli zajistit okamžité zastavení provozu v celé stanici. Okamžitě zavolat do všech sousedních stanic a zastavit vlaky v sousedních stanicích aby nedošlo k jejich odjezdu na trať ale byly včas odkloněny. Začít zjišťovat rozsah poškození. Zajistit příjezd opravářů. Nahlásit vše dispečerům. Zahájit jízdu v části stanice nepostižené mimořádností atd atd. Takže vězte že ti lidi tam mají v ten okamžik práce nad hlavu a je jejich snahou co nejdříve obnovit normální provoz.

Leina

Okamžitě zavolat a zastavit? 😀 Sousední výpravčí by něco poslal i bez souhlasu?

Roman

To snad dělá dispečer trolejeveho vedení a ne výpravčí ?

MildaIV

Zítra bude mít Havlíček tiskovku kde oznámí, že bagristi budou dostávat trestné body. Republiku si rozvracet nenecháme!

Otmar

Byl to jeřábník. Bagr má takovou lžíci a slouží k jiným účelům. Naproti tomu jeřáb vypadá docela jinak. Má rameno a kočku a slouží zase k jiným věcem. A právě takový jeřáb to způsobil nikoliv bagr.

Dalibor

tak tenhle konkrétní jeřáb kočku neměl.

Vlastimil Kocurek

A to je právě ta chyba. Tedy možná.

Vlastimil Kocurek

Havlíčkovi se to totálně vymklo z rukou. Ale nejen doprava, ale úplně všechno.

Vlastimil Kocurek

A tomu jeřábníkovi také. V zemi, kde se chlastá nejvíce na světě, by takovým lidem měli dát před prací fouknout. Ale jde o to jestli z toho nejsme zdegenerovaní i s 0 promile.

Vašek

Jen bych podotkl, při ztrátě napětí v troleji mají strojvůdci elektrických lokomotiv za povinnost zastavit a spojit se s výpravčím. Takže prvotně zastavili jistě provoz strojvůdci, nikoli dobrá Správa železnic.

asfdasddsf

Samozřejmě, že vyník zastavení dopravy je jasný!

Milda

By mě zajímalo jak by asi mohli jet bez napájení dál.

Vašek

Přeci setrvačností. I několik kilometrů. Co jste dělal při fyzice?

Otmar

To se pletete. Vlak jedoucí po sousední kolejí se může snadno namotat to spadlé či provešené troleje a teď jde o to kdo si toho všimne dříve zda strojvedoucí či výpravčí. Vlak ujede setrvačností ještě mnoho set metrů.

Otmar

V praxi zdaleka drtivá většina strojvedoucích při výpadku napájení použije okamžitě rychlobrzdu. To by vlaky brzdily rychlobrzdou denně několikrát protože provozní výpadky napájení jsou časté.

Otmar

Mělo být drtivá většina nepoužije rychlobrzdu

Vašek

Předpis nařizuje zastavit při ztrátě napětí, nikoli však rychlobrzdou. A výpravčí např prověšenou trolej nezjistí, ani výpadek. Teprve po ohlášení od stojvedoucího volá elektrodispečera. Sedí třeba kilometry od místa poruchy, nebo výpadku.

Dalibor

teda to fakt nevymyslíš. Prostě na dráhu jako celek si někdo zasedl a teď se baví. JInak už to nejde vysbětlit. Nějakej Zababa.. není pomalu týdne aby nebyl nějaký větší průser.

Vlastimil Kocurek

……já si to myslím také – ale jedna z těch ježibab, která to způsobuje, je polednice železniční dopravní cesty. ale je jich více,….

CDP

Jasná ukázka, že rekonstrukce je třeba dělat úplně jinak. Vršovice a celá 171 se mají na rok komplet zavřít a zrekonstruovat než cestující tři roky trápit.

Otmar

A kde bys mistře CDP otáčel to množství cca 250 souprav za den když bys uzavřel natvrdo Vršovice?

Otmar

Ten mínus je super ale nevidím tady žádný návrh řešení😀

CDP

Sorry jako,ale mínus není ode mě. Řešení to nemá. Rekonstrukce za provozu trvá dlouho a přináší takovéto problémy. Zavření přinese jiné.

Otmar

Konkrétně úplné zavření Vršovic není možné z důvodu napojení na ONJ kde otáčí vše co má odjezd z Hlavního nádraží a rovněž existence lokomotivního depa mimochodem největšího v ČR. Když nevyjede mašina z depa Vršovice tak se nikdo v 70% republiky nikam nedostane.

Otmar

Ale chápu. Kritizovat je jednodušší než přijít s nějakým konstruktivním nápadem. To už chce trošku většího fištróna mistře CDP.

Vašek

S tím uzavřením 171 s vámi souhlasím. Tam trvá agonie už několik let.

Sirokko

To by se ROPID pos….l!

Otmar

Naopak bych zaměstnance Správy železnic pochválil že v případě Mstětic i dnešních Vršovic na situaci kterou zavinil jiný subjekt zareagovali výborně když dokázali bleskurychle zastavit provoz a zabránit mnohem větším škodám či dokonce ztrátám na lidských životech.

Hodně štěstí

Ono bez proudu a v profilu jízdní cesty toho moc nenajezdíte. 😁

Otmar

R718 do toho nevletěl.jen díky rychlé reakci zaměstnanců SŽ.

Hodně štěstí

A nestál náhodou R 718 u prvního perónu při křižování?

Otmar

V okamžiku kdy se přetrhne trolej je několik vlaků stále v pohybu a některé hodně blízko. Viz R718. Ale chápu že laik jako vy to nemusí takto vnímat.

Dalibor

škubne li se trolej, i vlaky blízko mají výpadek, zabezpečovačky se to netýká, ta je „krmená“ nezávisle na troleji (jestli se nepletu tak furt 6kV hladina), komunikace (TRS, GSM-R, gsm) taky dál funguje.

Milda

Zab zář je napájeno z veřejné sítě a má záložní baterie po určité době výpadku nastupují elektrikáři s dieselem. Takže 400V.

Dalibor

Hmm teď jsem řešili trafačku a byla na 110kV/6kV, slouží k napájení zabezpečovačky a 100kV/25kV pro napájení trakce.. kdy každý sekundár se tahla a výstupu jinam. Bylo to někam k Brnu (střelice??? teď z hlavy nevím). k tomu pár kobek, složitý jak mlátička.

Zdendik

Zabzař je možné napájet různě, vždy se ale jedná o zálohovanou síť, může být napájeno i z veřejné sítě a zálohované bateriemi, tak je to asi u DC 3kV. Pokud si vzpomínám,v případě systému TV 25 kV AC je zabzař napájeno ze samostatného rozvodu 6kV AC 75 Hz. Až jsem obdivoval provedení venkovních rozvaděčů.

Otmar

Ono takový výpravčí té stanice musí v tu chvíli zajistit okamžité zastavení provozu v celé stanici. Okamžitě zavolat do všech sousedních stanic a zastavit vlaky v sousedních stanicích aby nedošlo k jejich odjezdu na trať ale byly včas odkloněny. Začít zjišťovat rozsah poškození. Zajistit příjezd opravářů. Nahlásit vše dispečerům. Zahájit jízdu v části stanice nepostižené mimořádností atd atd. Takže vězte že ti lidi tam mají v ten okamžik práce nad hlavu a je jejich snahou co nejdříve obnovit normální provoz.

Leina

Jak zastavit provoz, volat do sousedních stanic?
Čekal bych, že dokud sousednímu výpravčímu neschvalim, tak mi nic nepošle.

Sirokko

Nevíte o provozu vůbec nic!

Otmar

Takových dopravních teoretiků je tady více. Možná většina. Mají nutkání komentovat věci o kterých ví pramálo.

Otmar

A co když jste těsně před tou událostí už odsouhlasil. A máte jako ve Vršovicích 7 směrů takže teoreticky klidně 12 přijatých vlaků neboť např z hlavního nádraží z jednoho směru mohou jet 4 současně po 4 traťových kolejích.

Leina

Jo předtím odsouhlasené už mají postaveno, to beru.

Otmar

V okamžiku musí výpravčí reagovat a nedovolit vjezd dalších vlaků na trať ale zadržet vlaky v sousední stanici a odklonit je případně na jinou trať. To žádný strojvedoucí sám od sebe neudělá.

Dalibor

Výhoda je, že když klelne trakční napájení tak vše, vyjma mých oblíbených dieselů, stojí. No a těch dieselů na inkriminuvaných místech moc nebylo. Mňo a když vše stojí, nemůž edojít k nehodě, leda ž eby si někdo podvrt kotník při vystupování z nehybného vlaku.

Otmar

To se pletete. Vlak jedoucí po sousední kolejí se může snadno namotat to spadlé či provešené troleje a teď jde o to kdo si toho všimne dříve zda strojvedoucí či výpravčí. Vlak ujede setrvačností ještě mnoho set metrů.

Otmar

Kromě toho výpravčí musí okamžitě reagovat zastavením jízdy dalších vlaků a trať aby nedocházelo k hromadění vlaků v mezistaničním úseku a ty byly odkloněny na jinou trať.

Petr

Jaká je předpověď na zítra? Při cestování, už aby člověk využíval astrologa 🙁

medical_examiner

Tak to je celý „systém“(čti babylón, zmatek, bordel, atd.) rekonstrukce a údržby železnic!

Pajin

Po Vršovicích se občas služedně pohybuji a viděl jsem 1x mávnutí lžící Peršingu před nosem, pohyb techniky nejen od troleje, ale i od ostatního vedení pod napětím je dost na hraně. Bagr většinou hlídá člověk s vysílačkou, ale na případné přiblížení lžící nebo ramenem k vedení pod napětím nemá šanci zareagovat. Bagrista je uvnitř kabiny celý den, na sluničku, umím si představit, že ve 4 odpoledne poleví v ostražitosti. To ovšem není omluva.

Berťa

Na to tam má snad hlídací zařízení, tedy doufám

Sirokko

Jenže ono se o žádný bagr nejednalo, šlo o jeřáb, který byl ovládán zvenku vysílačkou.

Xyz

originalita sa im nemoze upriet, jeden den blesk, druhy zeriav, nabuduce predpokladam lietadlo alebo lod

Lumiere

Případně labuť, drak a kačer. A teprve potom někoho napadne ten kolotoč zastavit.

Otmar

Trojel strhl jeřáb firmy Metrostav a ne bagr. Správa železnic je zde poškozenou stranou.

Struhadlo Spravedlnosti

Vy se snad té SŽ zastáváte!!!! Viděl jste co tu za tento rok vyvedli.

Otmar

Mistře struhadlo. Je zapotřebí posuzovat případ od případu. V tomto konkrétním případě je zapotřebí SŽ pochválit neboť nejen že není viníkem ale dokonce jejích zaměstnanci zabránili mnohem větším škodám.

Paja

Tak my je samozřejmě všichni chválíme, že si odvedli svou práci. Ale zase nás tady tak nelakujte s tím, že zaměstnanci SŽ pomalu zachránili národní hospodářství a pracující soudruhy ve vlacích.

Otmar

A vy zase nelakujte lidi že zaměstnanec SŽ snad seděl v tom jeřábu, naschvál strhl trolej aby pak si přidal mnoho práce s řešením mimořádné události. Odstranění nehody schválně zdržoval na maximum a bavil se tím jak vlaky stojí a nikdo se nikam nedostane. Ve skutečnosti všichni pracují na maximum aby se mohlo.co nejdříve jezdit vážený pane. A za to díky těm všem zaměstnancům.

Petra

Vy je znáte všechny osobně, že víte že byli či jsou soudruhy? Pokud ano, pardon, pokud ne, přestaňte si je brát do úst, oni jsou pracující a většinou se snaží dělat co jde…

Otmar

To je jako když by na silnici zavinil nehodu pan Skočdopole a od toho dne bychom neustále za všechny další nehody bez bližšího zkoumání vinili pana Skocdopole😀

Leina

Ne. To je jako když nadáváme na silničáře a neřešíme, že v zimě sněží kvůli zimě, v létě asfalt dělá stopy(„teče“) kvůli vedru. Z nehody U Bulhara během semaforu vypnutého na špičku obvinujeme TSK že to vypla, řidič Skočdopole jako alibistický viník nás nezajímá.

medical_examiner

To snad, ale problém je v tom, že je to ryzí výjimka, která potvrzuje pravidlo…

Hodně štěstí

V tomto případě bych nevinil Správu železnic. To byla prostě chyba jeřábníka soukromé firmy.

Panda

Ale přes Malešice má být kapacita lepší (přesmyk, dvě koleje všude, přestup na metro), takhle se tam už neprocpou náklady. Samozřejmě za to ale může více politická prioritizace, MD, NIMBY…

Frantisek

V Malešicích protestují nějací místní proti druhé koleji? „Rádobynáhradu“ Žižkova teď pomíjím.

ABC

trolej přepálil bagr
zkoušel hybridní pohon?

Ondřej

Vždyť máme pouze 30 let od revoluce.

Sirokko

Tentokrát to byl jeřáb

Panda

Bohužel i přes kapacitní problémy SŽ neumí dodělat alternativní trasy (přesmyk Libně + dvojkolej Libeň-Hostivař, elektrizace/zkapacitnění tratě přes Rudnou, tunel Brandýs-Ústí n/O, Vysočina a trať přes Lysou atd.) dřív než je třeba modernizovat extrémně důležité tratě (Hl.n.-Vršovice-Hostivař, Praha-Beroun, Bezpráví, Brno-Blansko, Poříčany-Velim atd.). Ve světě jsou v zásadních relacích s takovou frekvencí dvě dvoukolejky běžné, takže jsou při opravě/mimořádnosti v provozu 2-3 koleje, zatímco u nás se jezdí běžně při opravě/mimořádnosti po žádné/jedné koleji.

Alois N.

No, asi jste už v Čechách postavil hodně dopravních staveb. Melete a nevíte, o čem je řeč.

Olda

V klidu chlapci, ono je to v této kotlině v pr…li všude. Selský rozum…? Ten raději ani nehledej… Jsou lidi, ke kterým mám úctu, a ti říkali, že prvně se vrhneme s tím co máme na D35 a sofort to postavíme, a teprve poté začneme s reko D1. No…, takže howh.

Frantisek

No jo, D.To už se na ty koleje můžeme rovnou… 🙁

Otmar

Ve světě neměli 45 let bolševika a totální stagnaci a devastaci železniční infrastruktury po tuto dobu.

MildaIV

S matikou na tom asi nejste nejlépe?

Frantisek

Pozor, v tom světě (tedy alespoň v části, již patrně zahrnujete) naopak velkou část železnic zlikvidovali, takže ji ani udržovat nemuseli. Výsledkem je její žalostně nízký podíl na přepravách a problémy pramenící z nadměrné automobilové dopravy, které jsme bohužel chtě nechtě přejali.

Kalina

Libeňský přesmyk blokuje Praha 9 a řada občanských sdružení….
„Návazným krokem nyní bude zadání aktualizace dokumentace pro územní řízení včetně jejího projednání. Dobu získání pravomocného územního rozhodnutí nelze predikovat ani přibližně, protože stavba je negativně vnímána Městskou částí Praha 9,“ řekl mluvčí SŽDC Marek Illiaš. Proti stavbě už během řízení o vlivu na životní prostředí vystupovala řada občanských sdružení. „Ze stejného důvodu se nedá stanovit ani doba, kdy by přesmyk mohl být postaven a zprovozněn,“ dodal Illiaš.
https://zdopravy.cz/libensky-presmyk-ziskal-dulezite-razitko-ropid-tu-chce-od-prosince-vlaky-kazdy-den-9638/

Panda

Ale kdy začali řešit přesmyk? Ten měl být hotový nejlépe už s holešovickou přeložkou nebo alespoň spolu s rekonstrukcí libeňského ranžíru, resp. rozvojem Uhříněvsi a městských linek…

David

Proč pořád trvají na přesmyku – ať postaví podjezd a možná to půjde rychleji.

Vojtěch C.

Zřízení jednokolejného podjezdu malešické koleje pod koridorem by zvýšilo propustnost v tomto směru o desítky možná stovky procent. Asi by to bylo o něco více sklonově náročné, než ten nadjezd. Ale zde by měla železnice trochu ustoupit ze svých požadavků maximálního výkonu a efektivnosti provozu. Koneckonců těch několik nejdelších a nejtěžších vlaků do Malešic by mohlo jet úrovňovým průjezdem a náklady z Malešic a osobka v obou směrech by snad ten větší sklon mohly zvládnout.

Frantisek

Ty sklony bych moc nezvyšoval. Spíše by se možná dalo koleje od Malešic zaústit do Libně na straně, odkud přicházejí, a případné křížení směrů uskutečnit až směrem do Holešovic. V každém případě úrovňově to bude snižovat kapacitu. Otázkou ovšem je, jak smysluplné je zahlcování tratě krátkými osobáky po 10 až 15 minutách. Časem by navíc měly být dvě koleje i přes Hradec, nadto se teď plánuje VRT také souběžně na východ (i když osobně mi to radost nedělá)…

Otmar

Ono se snadno hodí vina na SŽ. Ve skutečnosti všechny stavby i na silnici se ta jejích příprava trvá hrozně dlouho. Viníkem je systém kdy kdejaký jouda může proces napadnout a realizaci zdržovat nebo jí dokonce zabránit na mnoho let.

Franta

Už jsem to tu kdysi psal, ale viděl jsem vizualizaci přesmyku v Libni a byla to katastrofa. Vypadalo to jako estakáda typu Nového spojení nad Karlínem. Vzhledem k tomu, že údolí Vysočan, Hloubětína a Hrdlořez má dnes zhruba 20.000 obyvatel a pro dalších 20.000 obyvatel se ve vzdálenosti do 2 km od přesmyku má stavět nemá smysl protlačovat na sílu variantu vrchem. Přesmyk by se podle mě udělat v prostoru od Rokytky až k ulici k Žižkovu. Případně snížit niveletu tratě od Malešic. Nejde zhoršovat kvalitu života 40.000 obyvatel – to je spousta voličů, ale i právníků, politiků atd. a… Číst vice »

Otmar

To je jistě v pořádku a souhlasím. Nicméně je zapotřebí pak akceptovat mnohem vyšší cenu hloubené varianty kterou zaplatíme všichni.

Koro

Uz rezignoval Svoboda? Tolik lidi denne nenasere ani Babis.

Martin V.

Ne, zatím rezignoval Gustav Kirchhoff a po jeho místě pošilhává Rudolf Diesel.

Alois N.

Proč za to může svoboda?

Otmar

Proč by měl rezignovat Svoboda když poškození vzniklo vinou Metrostavu?

Sitgestravel

Protoze nezajistil nahradni trasu.

Otmar

Jako že by Svoboda natáhl za půl hodiny někde koleje aby se to dalo objet?

Gwann

Pan se dívá na star trek…že?vlak prostě vysublimuje a pak se zhmotni jinde.

Bob

Protože Svoboda pustil Metrostav s bagrem pod svoje dráty pod napětím v dopravně klíčové stanici?

Otmar

Za prvé to nebyl bagr ale jeřáb. A ten tam být musí jinak bys nemohl ua rok a dva měsíce zajásat že stanice je zmodernizována.

Radek

No rezignovat může, ale osobně si myslím, že je z toho lepšího, co tam je. Aneb, aby nebylo po výměně hůř.

David

Rezignovat nemá. Ale v případě podobných staveb má zajistit nepřetržitou pohotovost OTV a všech dalších složek, které mohou okamžitě začít provídět popravy, na místě, t.j. v ŽST Praha Vršovice. A jak – to je jeho problém, který si musí vyřešit. To je stejné jako při modernizaci dálnice D 1 – před zúženým úsekem a za ním má stát hlídka policie a odtahovka. Ono by to totiž vedlo investrory k solidnějšímu přístupu k vypisování soutěží a hlídání stavebníků.

David

Chybka – provádět opravy.

MildaIV

Provádění poprav na místě v případě problémú by asi Havlíčka potěšilo 🙂

Otmar

Taková věc neprojde. Nepřetržitá přítomnost OTV? Ti makali ve Mstěticích a v Chuchli v ten okamžik. Kde byste nabral další OTV?Kde by to OTV ve Vršovicích trvale stálo. Vždyť byste zasral další kolej odstaveným OTV a vlaky by pak jezdily kudy když už je tam značné omezení těmi vyloučenými kolejemi na kterých se pracuje.

Leina

Na vlečce Malešice – Žižkov, ta pořád není zrušená.

Gwann

No, dovolil bych si nesouhlasit.

Jiří Kocurek

Který vlak tam projížděl tentokrát? Naposledy to byla Regionova, která byla v inkriminovanou dobu na inkriminovaném místě.

Fanda

Ty chytráku, byl to bagr….
Pane Kocourku, moc Vás prosím, když prispíváte do diskuzí, tak pište k věci a hlavně, ty Vaše bláboly mají úroveň slohu osmiletého dítěte….

Jiří Kocurek

Je 16:38, aktualizováno byl v 16:20. V 15:52 jsem se o bagru nedočel. Jestli to tam bylo před aktualizací, tak se omlouvám za přehlédnutí.

Radiátor

Tohle už fakt není normální !
To už nemůže být náhoda, co dva dny to tam nejezdí ..
SŽ jsou opravdu spíš Sabotéři Železnic.

Otmar

Ty seš chytrej jak rádio Raidátore. Trolej strhnul jeřáb Metrostavu. Správa železnic je tady poškozenou stranou.

Martin

Nejvíce poškozenou stranou jsou dopravci a cestující.

Otmar

To ano ale zároveň je zapotřebí uvést na pravou míru kdo situaci zavinil.

Radiátor

S tím souhlasím. Bohužel za předchozích 9 události z 10 nese plnou vinu SŽ. Za posledních 7 dní jsem jel 3x do Prahy a ani jednou jsem nedojel na Hlavní nádraží. Takže doufám že dokážete pochopit mojí frustraci.

Otmar

Konkrétně za jaké? Mstětice zavinila soukromá firma. Stržení troleje není uzavřeno zda bylo vinou doravce či SŽ.

medical_examiner

Já za 5 let dojel na Hlavní nádraží vždycky.
Ale 3x až na druhý pokus 😉

Luděk S.

Twl, ještě že žijem tady. Jinde by nás už vyhodili na dlažbu. To v lepším případě.
Takže díky!

XXXD

Docela škoda. Mohla být další Pražská defenestrace.

frantam

V poho. My, co jezdíme pouze autem, to zas tak nehrotíme 😀

Luděk S.

Díky díky. Ona ta dráha už je v podstatě jen pro naše fanoušky a režisty.

petr 5

Naposled minulý týden jsem při cestě do Bratislavy zvolil místo D1 a D2 služby ČD. Do Brna jsme i přes výluku u Svitav přijeli v předstihu 4 min. Do Blavy načas. Zpět přijel Metropolitan z Maďarska se sekerou 25 min., do Prahy to stáhl na 14. Jediný problém – nastavení klimatizace. Tam zima, zpět teplo.

Frantisek

No, na těch silnicích to často vypadá trochu jinak, než že nehrotíte. 🙂

Gwann

To zní hezky…vyhodit na dlažbu v dlážděné: D

Frantisek

Lepší než na asfalt. 😉

Kodl

Tak navidenou zase zitra v podobny cas u zprav podobneho typu 🙂