Do Banátu opět zamíří osmnáctivozový vlak z Prahy, cestu zajišťuje Kladenská dopravní a strojní
Vlak na Festival Banát v rumunské Oršavě. Foto: Festival Banát
Vlak letos netradičně vyrazí z Holešovic, v Česku zastaví jen v Brně-Králově Poli.
Proč nevyjizdi z Kladna??
Lákalo by mne to dost, ale nejsem ten správný festivalový týpek. Držím palce, ať se akce i ten vlak vydaří a organizátorům děkuji.
“ V jedné z českých vesnic, Eibentálu“
To je jak z Cimrmana. 🙂
Neví někdo jaký den vlak Pojede? Případně časové polohy ?
Tato informace je přímo v článku:
„Z Prahy do rumunské Oršavy vyjede 17. srpna.“
Zpět bude odjíždět v neděli 22.8.
Časové polohy z roku 2019 v tomto článku: https://zdopravy.cz/vlak-do-banatu-bude-mit-pres-pul-kilometru-povezou-ho-tri-brejlovci-32873/
V článku se psalo že vyjede 17.8, ale čas tam uveden nebyl.
Nejvíc se dozvíte na webu tohoto festivalu :http://www.festivalbanat.cz/
Přesné časy ještě uvedeny nerjsou:
http://www.festivalbanat.cz/doprava
Jako fakt? V takové covidové době?
Jaké době? Pozitivních už je minimum, v nemocnicích prakticky nikdo, a všichni cestující budou muset mít buď negativní test nebo očkování plus ochrannu dýchacích cest podle toho jak je státy vyžadují. Už dnes jezdí normálně dálkové vlaky, i mezinárodní, i se spacími vozy, tak proč ne tento jeden vlak?
No čísla pozitivních už dva tři týdny pomalu ale jistě rostou,ale zatím jsou nízká,ale určitě ne minimální. Se zbytkem souhlas, riziko je zatím relativně nízké a je potřeba trochu žít a užít. Navíc kdo se hodně bojí a není očkovaný tak prostě na tuhle akci nepojede a ostatní jistě zváží zda jim za to to riziko stojí. Při nejhorším se překoná nedávný festival v Nizozemí kde se z 20 000 návštěvníků minimálně 1000 nakazilo.
Jistě. Chybovost testů jsou 4 procenta, pozitivita je 0,7 procenta. Hrůza!!!
Pokud současnou dobu vnímáte jako „covidovou“ a tudíž asi z Vašeho pohledu nebezpečnou, tak bude potřeba tvale zrušit veškeré festivaly a kulturní akce nad 5 účastníků.
Leckteré zcela běžné chřipkové období je mnohem nebezpečnější a má mnohem víc obětí.
Tak pro ty, co se tu posměšně opírají do vozů Bc a B !!?! Není problém si půjčit cokoli, ale musí to být k dispozici, za přijatelnou cenu . ( Festival má omezený rozpočet a není umění 80 % peněz profrcet za pronájem vagónů . A to i za dny, kdy to stojí 4 dny odstavené v Caransebes. Za další, nikdo nebude riskovat výpadek klimatizace po dobu jízdy 24 hodin. Některým vozům RJ při první jízdě vlakem klima nešla. Bylo to peklo na zemi. Za další , jede skupina lidí, kteří prostě chtějí koukat z okna i za cenu absence… Číst vice »
Zpáteční jízdenka stojí 5300 Kč, jednosměrná 4400 Kč. tomu se zvlášť přikupují vstupenky na kulturní akce. Mě to jako lidovka hodná Béčka nepřijde. Ale někdo to může vidět jinak.
Cena je naprosto v pohodě. Je v ní započítána jízdenka, vstup na festival a kempovné.
Navíc lidi berou už cestu jako zážitek a seznamovací party, kde pivo teče proudem. Kdyby náhodou někdo něco rozflákal, tak hádám, že u takto starého vozu vyjde případná oprava levněji.
Jel jsem v roce 2017 a nikdo kvalitu vozů neřešil, všichni byli rádi, že sedí a baví se. Vyjma lidí, kterým bohužel ve vozech nefungovala klimatizace – a to nechcete v tom vedru.
A ty 3 hodiny navíc oproti cestě busem byla jen třešnička na dortu 🤣. Osobně se mi ta původní punkovější verze busem líbila víc. I to osazenstvo bylo takové víc na pohodu než do toho vstoupila vlaková komerce. Ale Banát je Banát, to je prostě nepřenosná zkušenost a dost těžko se to někomu neznalému vysvětluje. Lidi co jedou někam, kde se budou skoro týden mýt studenou vodou z potoka fakt do detailu komfort neřeší.
Omyl, myslím, že se málokdo směje, že tyto vozy jedou na takovou akci… My se smějeme tomu, že Bdt a Béčka posílají CD na běžné spoje, a místní uchylove co zde přispívají jim za to ještě tleskání a nazývají to, cituji „pohodlným blbuvzdornym svezením“ 😂🤦♀️
A já asi přepočitám rychlíkové řazení, a vyjde mi, že všechna B a A budou moci do šrotu…
Ony ty EC zabírají strašně vozů…
Proč nejede z Kladna?!!
+1 preprah?
4 vozy z obou stran mimo peron úplně. Zbytek u hromady štěrku asi 15 cm nad temenem kolejnice. Jak v tom Rumunsku…
Proč ne z Kolešovic?
Pro porovnání. Jaké delší vlaky, v rámci Evropy, letos pojedou/jely?
Může zdopravy.cz reagovat? Také by mně to zajímalo… Díky
Za úvahu stojí existence rakouských patrových lůžkových vozů…
Pravidelně na LGV Atlantique jezdí zdvojené TGV dlouhé 475 metrů
Bude někde k dispozici celý JŘ?
Až bude, určitě ho rádi zveřejníme.
S vozy od RJ se už radši nepočítá 😂
RJ své vozy využívá pro vlaky do Chorvatska.
Přiváží mutace covidu a my na podzim zavření jim děkujeme
Trapny prispevek
Debile.
To víte, že ne, plesnive zablesene béčko a Bc bez jakékoli přidané hodnoty od CD nic nenahradí 😍
Mají vůbec ČD ještě nějaké provozní Bc? Myslím, že v letech 2018 a 2019 ČD Cargo poslalo lehátkové vozy, které měly ještě krajní okna bez rámečku (jen s těsněním). Takže současníky Béček s odporovým topením a zelenými lavicemi, která už nejezdí pěkných pár let. Netuším, jestli byla provedena nějaká rekonstrukce interiéru.
Jezdí, nejezdí, to je z principu tak nějak jedno, vtipné je prostě to, jak tu zaměstnanci a fanoušci CD kopou do vagonu regiojetu a přitom jejich slavný a milovaný dopravce posílá na trať zločin proti lidskosti v cestování s označením Bdt nebo ne něco snesitelnejsi B249 🤦♀️😆
Dopravcem je KDS. Záleží pouze na KDS jaké vozy si vypůjčí.
Ono hlavně záleží jaké vozy jsou schopni sehnat za ty ceny jízdenek, které jsou lidi ochtoni zaplatit. Jak tu bylo zmíněno, platí se za celou dobu zápůjčky, i když ty vozy budou stát několik dní v Rumunsku a čekat na odjezd zpátky. Takže něco moderního a komfortního asi nepřipadá v úvahu.
Půlka lidí v cíli ani netuší, jestli jela koženkou nebo na lehátku. Ty fakt typ vozu netrápí.
Týden intenzivního čištění ,na co řešit jaké vozy
Vytruboat všude jak mu chybí vozy a zároveň počítat s tím, že vozy zapůjčí, to chce hlavu. Možná hlavy dvě.
Jojo, rovnou dvě hlavy jako DSG automat…