BusLine je můj. Vyskočil byl bílý kůň, prohlásil trestně stíhaný Vařil

Autobus společnosti Busline KHK v Hořicích. Pramen: Městský úřad HořiceAutobus společnosti Busline KHK v Hořicích. Pramen: Městský úřad Hořice

Vařil podle svých slov už nemohl jinak a začal na policii pravdivě vypovídat.

37 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan Dobiáš

Takže tramvaj do centra Jablonce bude? 😎 😎 😎

Mašinka1

A co na to teď „výhra“ na dopravu v Pardubickým kraji.
Řekl bych, že to asi nebylo růžově voňavé?! Nebo bylo? :))

David

Tam to asi bude v pořádku, tam stačilo podstřelit cenu;-)

Cestujici 2

To jsem zvědav zda unás vůbec začnou jezdit ,respektive zda naše nalá táborská výska o busi nepřijde úplně ..

Tomáš Záruba

Předpokládám, že z dědického řízení se rychle stane telenovela…

Josef Švejk

To jsem teda děsně zvědav, jak všechno tohle policajti rozmotaj. Já osobně jsem z toho úplně tumpachovej.

Gerstjan

Takze BusLine v nejblizsich dnech zbankrotuje?

V evidenci skutecnych majitelu je Vyskocil, a jelikoz banky jsou povinny skutecne majitele zjistovat, a nepredpokladam, ze by banka trpela rozpor s ESM, mela chybne informace. Takze predpokladam, ze brzy zesplatni poskytnute financovani…

Marek

pokud mel mlady Vyskocil vztah s kravou Stocesevou, pak nebyl ani trochu normalni

Ondros

Znáte ji snad osobně? Svýho času bych Stočesku bral všema deseti 😍

Stepan

Stočesová je mi jedno, ale tahle parta měla taky vazby na Nečesané, když už jsme u těch kadeřnických záležitostí.

davidl

Popravdě jsem hodně zvědavý jak toto vše postihne nábor řidičů pro Pardubický kraj, který i tak není žádná sláva…
Každopádně dědické řízení se asi bude dosti táhnout…

Jiří Kocurek

„Pohledávky sice účetně existovaly, ale v rámci mých společností,“ .. ale byly smyšlené. Copak tím chtěl asi říct, že tuneloval vlastní firmy?

ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW

… a ta částka taky nesouhlasí!

Paolo

Tohle veřejné prohlášení je souci na konání vyššího st.zastupitelstvi a dalších.

galek

Abych pravdu rekl tak jsem z toho clanku ted docela zmaten. Zkusim precist jeste jednou :).

Georg

a neco k motivum toho proc pan „podnikatel“ potreboval bileho kone, by nebylo?

mgr.pavel

Jo, to bychom museli vidět do hlavy onoho pana „podnikatele“.

A osobně bych ten pohled asi ani vidět nechtěl..

Pája

Že je to člověk střílející po lidech Vám nestačí? Jasně, je to jen špička ledovce.

Jan Sova

Taky mi to nedává moc smysl, ale znám určitý typ spíše podnikavců než podnikatelů, kteří si dělají zadní vrátka a část svého byznysu veřejně tají a velmi rádi využívají řetězce bílých koní (kde lze dosadit i firmu jako statutára apod.)….

Jaroslav

Zase jeden princ s bílým koněm. A takové se prý děvčata perou.

Pája

😃👍👏👏👏

Vít Jůza

Pokud někdo svěří majetek bílému koni, nemůže se divit, pokud mu s ním ujede; nemůže se ani divit, že se nepozná, jestli hraje dobře roli bílého koně nebo mu už ujíždí, ono se to navzájem ani vzájemně nevylučuje.

Růža

Pěknej guláš.

Marek Kubík

Pozůstatky divoké privatizace v 90.letech minulého století.

Jiřik

V 90. letech bylo ČSAD Semily privatizováno velmi průhledně a jasně, nikoliv divoce. Dokud fungovaly okresní úřady, viděli si všichni do karet a nikdo nedělal průšvihy. Problémy začaly až po roce 2000, kdy vznikly kraje, ty začaly zajišťovat obslužnost, z ČSAD Semily byl odejit management kolem pana Roubíčka a firmu se pokusil nepřátelsky převzít pan Zemek.

Marek Kubík

To byl všeobecný stesk na privatizací obecně. 😉 Prostě ty podniky měly zůstat v rukách státu.

Jaroslav

Takovej koňskej.

V. K.

Liberecká mafie

ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW

Mafián…
Stejně jak Zemek.

Byvaly autobusak

Nechápu, co vám tady některým pořád tak strašně vadí na Zemkovi.

Dom

Já nechápu, jak to někteří po tom všem mohou nevidět. 😀 I po tom se konečně přišli o nadvládu ve Zlínském kraji stále dělají takové jejich typické naschvály, třeba jak vyčůravají s krajem ohledně těch menších oprav na autobusáku ve Zlíně. My tu moc dobře pamatujeme všechno co ten křivák porobil, od propichávání gum Housovi až tanečky s Buslinem ohledně velkého výběrka na aktuální dopravce. Že se vám u nich jezdilo fajn vám nijak neberu, ale ten člověk patří za mříže.

M19

Tak zrovna o Housovi, se také povídala ledacos třeba v souvislosti s kšeftíkami s naftou v devadesátých letech. Nicméně to, že nechtěl platit za vjezd na autobusové nádraží v UH, zatím co v Praze se neodvážil černou, to je holý fakt. Stejně jako je fakt, že nakonec zaplatil.

M19

Pardon, automatické opravy. Místo černou tam má být ceknout.

Jiří Kocurek

Ono je dost dobře možné, že ty povídačky někdo šířil záměrně…

Ale asi byl Housa 100x větší zvíře než Zubík, že mu na to finančák nepřišel. Jenže pak zase nesedí to, že mu Zemek nechal propichovat gumy a neskončil mrtvej.

Pája

Housa měl ze stejného důvodu vlastní „nádražíčko“ o kousek dál v areálu Svitu před bývalou Fremou. 90. léta byla divoká, část autobusů pocházela i od Dopravního podniku, ale rozhodně to nebyly nejstarší kousky určené k vyřazení – naopak. Zánovní Karosy s fofrklackem z let 1988/1989 oficiálně DP v MHD vadily, ale Ikarusy ne a později SOR taky ne?… Na druhou stranu jezdil za míň peněz, rychle a celkem operativně řešil provozní potíže. Propíchnutí gumy i běžný defekt se řešilo i návozem kompletních kol Žigulíkem s přívěsem, pro firmy byl ochotný v sobotu v 5 vytáhnout z postele řidiče a vyslat… Číst vice »

F.Dostál

Housa kdysi provozoval i nějaký zahraniční starší autobus, který byl s největší pravděpodobností jediný v republice, ale co to bylo zač nevím. Léta pak byl ještě jako vrak v jeho areálu.

Pája

On toho měl víc, ale třeba Ikarus se mu neosvědčil, stará historická snad Praga ? zase měla navíc až moc velké náklady. Jeho spoje někde měly oproti ČSAD kratší jízdní dobu i po rozbitých silnicích Valaška. Tudíž po čase, když došlo k nákupu nových vozů, tak to byly Irisky. Žádný SOR. Proč asi😀