Arrivederci. Alitalia po 74 letech dolétala, od pátku ji nahradí ITA
Itálie se ani po desetiletích dotování ztrátového provozu aerolinek nezbavila snu o vlastním leteckém dopravci.
Itálie se ani po desetiletích dotování ztrátového provozu aerolinek nezbavila snu o vlastním leteckém dopravci.
To vypadá, že Alitalii řídil nějaký Tvrdíkův italský příbuzný.
Člověk se musí smát. Ztráty každý rok až miliardy korun, krach a místo toho nová státní pseudoaerolinka. Jak Alitalia splatí všechny dluhy a vyplatí zaměstnance? Nebo ti přišli pod ITA? To je snad vtip.
Normálně krádež ze státního za bílého dne.
Kdyby ITA byl myšlen jako nový projekt bez vazeb na to, co bylo, pak by jedinou šancí k přežití a zisku bylo to, že se nerozrostou do sta a více letadel… jinak ztráty a ztráty. Děsný.
co na tom nechápeš? normální konec a krach (a regulerní konkurz).
Tak proč to samé neudělá ČSA? Normálni krach a zároveň hned vytvořit novou aerolinku…
Příběh Alitalie rozhodně nekončí, až zkrachuje ITA, tak je zpět.
Neví někdo jestli bude ITA členem SkyTeamu?
To v tuto chvíli nikdo neví. CEO ITA je fanoušek aliancí, nějaké diskuse mezi skyteamem a ITA probíhají, ale zatím to není ani na spekulace.
Furt je tam Alitalia, což je k smíchu. A ČSA v insolvenci. To je teda klub. 🙂 Pseudoklub.
Ja sa divím že je niekto ešte ochotný tejto firme a jej reinkarnáciam požičiavať peniaze keď to pravidelne každých pár rokov krachuje.
No .. on ji ted nikdo nepůjčil. Proto skončila.
A jak vyplatí věřitele a zaměstnance Alitalia?
jako jakákoli jiná skrachovalá firma. konkurs, a z toho, co zbude dostanou peníze.
v žiovotě jsi neslyšel o firmách, které zkrachovaly?
A ITA má jaké zaměstnance? Ty z Alitalie?
Podobně můžou dopadnout i další firmy, které budou odboráři zevnitř vydírat. Nakonec se budou divit, až skončí bez práce 8000 lidí naráz, i se všemi předáky.
Jée, moje oblíbena zombie aerolinka!
Jen pro upřesnění, papežské lety fungovaly i tak, že z Itálie letěl letadlem Alitalia, ale zpět se vracel ledadlem země, kterou navštívil. Myslím, že budou plynule pokračovat ve spolupráci s ITA, pro papežské lety se používala zcela běžná linková letadla, která se před příslušným letem jen označila papežským znakem u vstupních dveří.
Navíc je tradici, že novinarinz Itálie létají s papežem v jednom letadle. Novináři ovšem platí za takové lety slušně částky, které pokrývají veškeré náklady na takto vypravene letadlo. Zpatecni let pak počítá s letadlem v plné režii navštíveného státu.
A proč zrovna představiteli této církve se organizuje tak drahé cestování?
Škoda..nestihl jsem s nimi letět 🙁 jaký je první let ITA naplánovaný?
LIN-BRI