Transavia bude dál servisovat boeingy v Praze, CSAT má kontrakt na pět let

B737 Transavia v hangáru CSAT, foto: TransaviaB737 Transavia v hangáru CSAT, foto: Transavia

Společnost Czech Airlines Technics (CSAT) bude dalších pět let zajišťovat těžkou údržbu letadel Boing 737 NG pro nízkonákladovou společnost Transavia

Společnost Czech Airlines Technics (CSAT) bude dalších pět let zajišťovat těžkou údržbu letadel Boing 737 NG pro nízkonákladovou společnost Transavia patřící do skupiny Air France – KLM.

Nový kontrakt dnes oznámila CSAT v tiskové zprávě. Poprvé v historii bude exkluzivním poskytovatelem údržby pro boeingy Transavie.

Jde o pokračování dlouhodobé spolupráce, která začala už v roce 2003 ještě pod hlavičkou ČSA. Dnes patří údržba letadel pod Český aeroholding, kterému ji ČSA prodaly kvůli nedostatku peněz v roce 2011.

Podle předsedy představenstva CSAT Pavla Haleše v srpnu končí čtyřletá smlouva, která nebyla exkluzivní, ale poslední dvě sezony prováděli pro Transavii 100 % údržby. „Nová smlouva oproti předešlé ustanovuje CSAT jako exkluzivního a preferovaného poskytovatele údržby pro flotilu letadel společnosti Transavia, bude se tedy jednat o garantované objemy. Přesný počet zakázek bude vždy upřesněn, ale předpokládáme zajištění těžké údržby pro přibližně 18 letadel za sezónu, která začíná v září či říjnu každého roku,“ dodal Haleš. Smlouva na těžkou údržbu představuje zajištění plánovaných revizí pro dopravce, včetně případů neplánovaných prací, například odstranění závad či oprav poškození na konstrukci letadla.

Transavia má ve flotile celkem 44 boeingů 737-800 a 737-700. Původem nizozemský lowcost nabízí z Prahy lety do Eindhovenu a Paříže na letiště Orly.

CSAT loni dosáhla tržeb 1,3 miliardy korun a zisku 55 milionů korun. Jen za loňský rok 2016 provedli zaměstnanci CSAT přes 100 těžkých revizí pro všechny své zákazníky. Největšími zákazníky jsou kromě Transavie ještě Germania a Travel Service.

Tagy csat transavia
Žádné komentáře