Závod Alstomu v Alsasku převzal CAF, bude vyrábět jednotky Talent 3 i Coradia Polyvalent

Jednotka Alstom Coradia Polyvalent. Foto: VUZJednotka Alstom Coradia Polyvalent. Foto: VUZ

Součástí transakce je i převod konstruktérů z Německa.

Zpět na článek
Odebírat
Upozornit na
guest
17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vtvt

Za 2 miliardy mohli mít fabriku ve Francii s rizikem, že odboráři je odmítnou.

Za miliardu podobnou fabriku zmodernizovali/rozšířili v Ostravě
https://zdopravy.cz/skoda-vagonka-finisuje-s-velkym-rozsirenim-v-ostrave-za-rok-prijala-pres-400-lidi-80720/

krystof.bohm1

Dobře, ale v Ostravě a Plzni budou dělat jen vlaky pro ČD, ZSSK a další z pohledu Francie východní dopravce. Peníze z toho jdou, ale na ,,západním trhu“ kam se tolik cpou, budou furt pochybná továrnička. Ale zas pomůžou snížit nezaměstnanost v ČR a posílí náš průmysl, ale pořád budou dodávat zejména do V4, Pobaltí + Transtech do Finska. Zajímavý je jak s tramvajemi pronikli do Německa, přitom je vyrábí jak v Otanmaki, tak v Plzni.

Jenda

Akorát v Česku nezaměstnanost už nelze moc snižovat. Potřebujeme se přeorientovávat na to, aby české firmy rozhodovali o zaměstnanosti v zahraničí.

Martin

Skoda pro Skodu, pac know-how by ji pomohlo prodavat vlakove jednotky… stejne jako u Transtechu tramvaje… a prineslo lepsi kvalitu…

PvvS

Njn, co jinde nekoupí, to sama nevyvine.

Vtvt

Alstom měl prodat ještě fabriku v Henningsdorf u Berlína kde se dělal Talent 3

Podle vyjádření Alstomu to vypadá, že si fabriku nechá a když přijdou objednávky na Talent 3, tak bude pro CAF vyrábět

To ensure a seamless transition, Alstom will honour its remaining obligations under existing orders for TALENT 3; and will operate in consortium with CAF to fulfil existing contracts for rolling stock delivery from the Reichshoffen site.

Kubrt

Mě z toho tedy plyne, že na Talent3 doběhnou jen stávající kontrakty (výroba v Reichshoffenu), nově se nabízet nebude a Hennigsdorf končí.

Vtvt

Je to možné. Jenom si myslím že případná výroba Talentu3 by byla v Hennigsdorfu

Tomas M.

CAF už chystá vlaky pro Leoexpress.

VIZEK2442

Ta jednotka na obrázku by se i u nás uživila.

NeodrážetNespouštět

Bohužel není od Škoda Transportation, takže to odporuje §1.

David

Proč to vlastně má dveře kabiny z boku a ne zevnitř? Vizuálně to vypadá jak dveře do tanku.

LiborV

Jde o požadavek SNCF.

David

A víte proč to SNCF požadovaly?

LiborV

Požadavek SNCF na dveře do kabiny z interiéru i z venku souvisí s bezpečností. Ty ošklivé dveře jsou vyvinuté tak, aby v případě poškození čela vlaku šlo strojvedoucí snáze vyprostit. Měly by hodně vydržet.

Jeřdno

Já doufám, že sem přes LE něco nacpou.

VIZEK2442

Kéž by.