Závod Alstomu v Alsasku převzal CAF, bude vyrábět jednotky Talent 3 i Coradia Polyvalent
Jednotka Alstom Coradia Polyvalent. Foto: VUZ
Součástí transakce je i převod konstruktérů z Německa.
Součástí transakce je i převod konstruktérů z Německa.
Nechápu, že když jim EU nařídila zbavit se těch závodů, tak proč je prodali konkurenci a prostě je nezplundrovali. Stroje mohli prodat různým malým firmám, pokud možno ne železniční průmysl, a haly by pak za podmínky že tam nebudou vyrábět vlaky prodali.
Za 2 miliardy mohli mít fabriku ve Francii s rizikem, že odboráři je odmítnou.
Za miliardu podobnou fabriku zmodernizovali/rozšířili v Ostravě
https://zdopravy.cz/skoda-vagonka-finisuje-s-velkym-rozsirenim-v-ostrave-za-rok-prijala-pres-400-lidi-80720/
Dobře, ale v Ostravě a Plzni budou dělat jen vlaky pro ČD, ZSSK a další z pohledu Francie východní dopravce. Peníze z toho jdou, ale na ,,západním trhu“ kam se tolik cpou, budou furt pochybná továrnička. Ale zas pomůžou snížit nezaměstnanost v ČR a posílí náš průmysl, ale pořád budou dodávat zejména do V4, Pobaltí + Transtech do Finska. Zajímavý je jak s tramvajemi pronikli do Německa, přitom je vyrábí jak v Otanmaki, tak v Plzni.
Akorát v Česku nezaměstnanost už nelze moc snižovat. Potřebujeme se přeorientovávat na to, aby české firmy rozhodovali o zaměstnanosti v zahraničí.
Skoda pro Skodu, pac know-how by ji pomohlo prodavat vlakove jednotky… stejne jako u Transtechu tramvaje… a prineslo lepsi kvalitu…
Njn, co jinde nekoupí, to sama nevyvine.
Alstom měl prodat ještě fabriku v Henningsdorf u Berlína kde se dělal Talent 3
Podle vyjádření Alstomu to vypadá, že si fabriku nechá a když přijdou objednávky na Talent 3, tak bude pro CAF vyrábět
To ensure a seamless transition, Alstom will honour its remaining obligations under existing orders for TALENT 3; and will operate in consortium with CAF to fulfil existing contracts for rolling stock delivery from the Reichshoffen site.
Mě z toho tedy plyne, že na Talent3 doběhnou jen stávající kontrakty (výroba v Reichshoffenu), nově se nabízet nebude a Hennigsdorf končí.
Je to možné. Jenom si myslím že případná výroba Talentu3 by byla v Hennigsdorfu
Ta jednotka na obrázku by se i u nás uživila.
Bohužel není od Škoda Transportation, takže to odporuje §1.
Proč to vlastně má dveře kabiny z boku a ne zevnitř? Vizuálně to vypadá jak dveře do tanku.
Jde o požadavek SNCF.
A víte proč to SNCF požadovaly?
Požadavek SNCF na dveře do kabiny z interiéru i z venku souvisí s bezpečností. Ty ošklivé dveře jsou vyvinuté tak, aby v případě poškození čela vlaku šlo strojvedoucí snáze vyprostit. Měly by hodně vydržet.
Já doufám, že sem přes LE něco nacpou.
Kéž by.