Myslím si, že tahle stavba by mohla být dokončena v první polovině roku 2024. Když se kouknu na ten projekt tak tam bude asi největší brzda ten skoro půl kilometru dlouhý most. Jinak je to vedený skoro po rovině 😀
Michal
2 let
Vidím zas další špunt, nepochopím proč nad kruhovým objezdem krizicim I/33 a I/37 nepovede od dálnice na Náchod most a ta silnice není projektována jako střídavý 3 pruh/ 4pruh. Zase mám dojem že se všechno dělá ad-hoc bez jakékoliv dlouhodobé vize.
Chápu že se s dálnici na Náchod (na Broumov) nepočítá, ale pár 3km úseků se 3-4 pruhem by to sneslo. Takhle bude zas o hubu předjíždět kamiony.
Ano, a o kousekl dál v zatáčce, mírném stoupání nebo při změnách povolené rychlosti je už ovšem něco jiného, tam už vás zamrzí že ho musíte následovat v „jeho“ rychlosti. Nedejbože když třeba veze nějaký speciální náklad který jeho rychlost ještě víc omezí („špunt“ za kterým se tvoří kolona).
Pokud je pak provoz v prostisměru jen trochu hustší, jede kolona třeba i desítky kilometrů. Prostě – místo kde lze předjet bezpečně alespoň občas se hodí. Nebo je to další metoda jak uměle znechucovat řidiče?
2+1 by tam bylo do budoucna žádoucí, zvlášť, když údajně PL plánuje dálnici až do Kudowy, takže většina transitu zůstane na této historické trase i po dokončení D11 na hranice, což bude asi v roce 2038 😀
To je samozřejmě nesmysl, skutečnost je taková, že Polsko sice připravuje „Drogu ekspresowu S8“ od Wrocławi do Kłodzka (délka 86,8 km), kdy je stavba plánována v letech 2025-2031, avšak výhledově se plánuje pokračování do Boboszówa, tj. k naší Dolní Lipce a nikoliv směrem na Náchod, avšak to je zatím opravdu jen velký výhled, bez konkrétní trasy i termínů. Do Kłodzka to pak bude budováno po třech úsecích, konkrétně: Kłodzko – Ząbkowice, Ząbkowice – Łagiewniki, Łagiewniki – Wrocław.
– na stavbu je pravomocné stavební povolení
– je podepsaná smlouva se zhotovitelem
– v místě již probíhá archeologie
Držme si palce 🙂
Asd
2 let
Tak to koukám. Že by české soudy začali konečně normálně pracovat?
Každopádně by mě zajímalo na kolik všechny ty soudy přišly a kdo všechno to bude platit.
Náklady jsou ve správním soudnictví nastaveny trochu jinak. Pokud správní orgán prohraje (aka bude jeho rozhodnutí zrušeno), musí nahradit náklady žalobci. Pokud však správní soud rozhodnutí nezruší a žalobu zamítne, nemá správní orgán právo na náhradu nákladů (např. na cestu na jednání aj.). Pokud by soud přiznal správnímu orgánu náhrady, jednalo by se o rozhodnutí velmi, velmi výjimečné. Tímto způsobem je zavedena soudní praxe.
Co znamená „normálně pracovat“? Rozhodovat tak, aby se vám to líbilo?
Standa
2 let
Snad to bude jasny signál a odstrašující příklad že se nevyplácí při případných jednáních být nenazrany, dělat machry a hrát si na pupek světa.
Šašek
2 let
🚒To je dobrá zpráva. Konečně po dlouhých patnácti letech se napojí obchvat České Skalice a tento obchvat Jaroměře. Perfektní dopravní propojení k dálnici D11 a úleva pro samotné město i přilehlé obce.🚗
Na levobřežním úseku od Velkého Třebešova po Labe se už dávno mohlo stavět, tam žádné překážky tohoto rázu nejsou. Už to mohlo být hotové.
A Svinišťany už mohly mít obchvat.
Už zase?!? 😉
Vyvlastnění platí, dnes tam měly být bagry..
Sbohem a šáteček.
Vyvlastnění to jako že to seberou a pak to za 100 let budou vracet nebo mu dají tržní cenu pozemku to je potom prodej.
To si pletete se znárodněním.
Včera bylo pozdě. Takže už ne 2023,ale 2024. Doufám že to klapne.
Myslím si, že tahle stavba by mohla být dokončena v první polovině roku 2024. Když se kouknu na ten projekt tak tam bude asi největší brzda ten skoro půl kilometru dlouhý most. Jinak je to vedený skoro po rovině 😀
Vidím zas další špunt, nepochopím proč nad kruhovým objezdem krizicim I/33 a I/37 nepovede od dálnice na Náchod most a ta silnice není projektována jako střídavý 3 pruh/ 4pruh. Zase mám dojem že se všechno dělá ad-hoc bez jakékoliv dlouhodobé vize.
Chápu že se s dálnici na Náchod (na Broumov) nepočítá, ale pár 3km úseků se 3-4 pruhem by to sneslo. Takhle bude zas o hubu předjíždět kamiony.
Na rovné silnici kamiony předjíždět nepotřebujete. Rychlostní limit je 90km/h.
Jo, ale oni 90 jedou po silnici spíše výjimečně, ty chytrej 🙄
kamiony mají obvykle z výroby omezovač na reálných 95 a obvykle jezdí na takových silnicích 85-90…
Po široké, přehledné, kapacitní prvotřídce si to kamion valí devadesátkou zcela bezproblémově.
Ano, a o kousekl dál v zatáčce, mírném stoupání nebo při změnách povolené rychlosti je už ovšem něco jiného, tam už vás zamrzí že ho musíte následovat v „jeho“ rychlosti. Nedejbože když třeba veze nějaký speciální náklad který jeho rychlost ještě víc omezí („špunt“ za kterým se tvoří kolona).
Pokud je pak provoz v prostisměru jen trochu hustší, jede kolona třeba i desítky kilometrů. Prostě – místo kde lze předjet bezpečně alespoň občas se hodí. Nebo je to další metoda jak uměle znechucovat řidiče?
2+1 by tam bylo do budoucna žádoucí, zvlášť, když údajně PL plánuje dálnici až do Kudowy, takže většina transitu zůstane na této historické trase i po dokončení D11 na hranice, což bude asi v roce 2038 😀
Dobrý den, máte prosím nějaký odkaz na tuto informaci ohledně plánované dálnice do Kudowy?
To je samozřejmě nesmysl, skutečnost je taková, že Polsko sice připravuje „Drogu ekspresowu S8“ od Wrocławi do Kłodzka (délka 86,8 km), kdy je stavba plánována v letech 2025-2031, avšak výhledově se plánuje pokračování do Boboszówa, tj. k naší Dolní Lipce a nikoliv směrem na Náchod, avšak to je zatím opravdu jen velký výhled, bez konkrétní trasy i termínů. Do Kłodzka to pak bude budováno po třech úsecích, konkrétně: Kłodzko – Ząbkowice, Ząbkowice – Łagiewniki, Łagiewniki – Wrocław.
A beztak to bude ta jejich „droga ekspresowa“ ve 2 pruzích, takových mají spoustu (jako půlku čtyřpruhu).
Taky jsem to považoval za nesmysl, ale Hejtmanovi KHK Červíčkovi to řekla nedávno polská strana při jednání o dokončení D11. https://hradecka.drbna.cz/zpravy/politika/12572-po-d11-az-do-polska-nejdrive-v-roce-2026-polska-s3-bude-na-hranicich-o-dva-roky-driv.html
https://hradecka.drbna.cz/zpravy/politika/12572-po-d11-az-do-polska-nejdrive-v-roce-2026-polska-s3-bude-na-hranicich-o-dva-roky-driv.html
Ale tohle je obchvat města a ne dálnice kolem města, která odvádí veškerý dálkový tranzitní provoz.
Kučero nejezdi do Jaroměře…
Dokud neuvidím bagry na tom poli, tak už tomu neuvěřím. Toto poslouchám už roky, že se začne stavět.
Tentokrát je to ovšem hodně nadějné, protože:
– na stavbu je pravomocné stavební povolení
– je podepsaná smlouva se zhotovitelem
– v místě již probíhá archeologie
Držme si palce 🙂
Tak to koukám. Že by české soudy začali konečně normálně pracovat?
Každopádně by mě zajímalo na kolik všechny ty soudy přišly a kdo všechno to bude platit.
Náklady řízení zpravidla platí neúspěšná strana, pokud je úspěch částečný, poměrně.
Náklady jsou ve správním soudnictví nastaveny trochu jinak. Pokud správní orgán prohraje (aka bude jeho rozhodnutí zrušeno), musí nahradit náklady žalobci. Pokud však správní soud rozhodnutí nezruší a žalobu zamítne, nemá správní orgán právo na náhradu nákladů (např. na cestu na jednání aj.). Pokud by soud přiznal správnímu orgánu náhrady, jednalo by se o rozhodnutí velmi, velmi výjimečné. Tímto způsobem je zavedena soudní praxe.
Kéž by začaly…
Co znamená „normálně pracovat“? Rozhodovat tak, aby se vám to líbilo?
Snad to bude jasny signál a odstrašující příklad že se nevyplácí při případných jednáních být nenazrany, dělat machry a hrát si na pupek světa.
🚒To je dobrá zpráva. Konečně po dlouhých patnácti letech se napojí obchvat České Skalice a tento obchvat Jaroměře. Perfektní dopravní propojení k dálnici D11 a úleva pro samotné město i přilehlé obce.🚗
Paráda, dneska to jsou samé dobré zprávy!