V Mostě a Litvínově přebírají další autobusy SOR, dopravce ruší spoje kvůli nedostatku řidičů

Autobus SOR NS12. Foto: Dopravní podnik měst Mostu a LitvínovaAutobus SOR NS12. Foto: Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova

Počet autobusů SOR NS 12 v Mostě a Litvínově stoupl na 13.

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel

Uprimnou soustrast s autobusy sor ktere nikdo nechce at je to stara nebo nova verze ve svete autobusu vladnou znacky Mercedes,Setra a Man proto jsou to vyrobci cislo1 a2 v autobusech a ne tento srot a opici draha jmenem sor…..

Petr

Dejte jim adekvatni plat a priplatek za bezpecnostni riziko pri preprave osob a treba doplnite kádr

Fandík

Netuším jaký mají platy v Mostě, ale ať dají aspoň to minimum. 135 Kč na hodinu a 105 za čekání, ale furt by to bylo málo. Já bych to viděl na 150Kc/h . Ale to asi nevyjde. Personální by řekla, že v Mostě není tak draho. Tehdy to prohlásil někdo v Ostravě…..

Filip

Ono dělat řidiče zrovna v těhle dvou městech musí být hodně velký zážitek. Nástupy ve 4 ráno a nízké platy jsou u řidičů MHD podle mě napříč celou republikou, ale tady si k tomu připočtěte ještě nervy spojené s místními nepřizpůsobivými občany a to fakt asi moc lidí nebaví. Stačí mi občas vidět, co se děje v tramvaji od hlaváku v Mostě do Velebudic a vůbec se nedivím, že tam nemá kdo jezdit.

Anonym ze severu

,,Stačí mi občas vidět, co se děje v tramvaji od hlaváku v Mostě do Velebudic a vůbec se nedivím, že tam nemá kdo jezdit.“

Ten problém není jen v Mostě a Litvínově, on je, bohužel, i v jiných městech napříč ÚK.

m1chal

Jediný co je tam super, tak že se jezdí plus mínus poctivě osmičky, nebo ok, devítky, to na příměstě skoro nehrozí, tam je málokterej turnus pod 14 hodin. No a na druhou stranu teda když už jde člověk v jednu dom, nebo nastupuje v tu dobu na odpolku, ví, že víc jak prodavačka v Lidlu si fakt nevydělá. Peníze teda rozhodně nikoho na tu práci nenalákaj, aspoň ne konkrétně Most a Litvínov. No a pak taky záleží kdo si jak sedne s kancelářskejma, to je zas další věc.

Luboš Beneš

Nezaměstnanost 7,41% a řidiči nejsou? To je ekonomický zázrak.

Jiří Kocurek

Nikoliv zázrak, ale problém.
A nikoliv ekonomický…

slsp

Ako daleko je to z Mostu na nemecku hranicu? 15-20 kilakov? A ako vyzeraju platy a pracovne podmienky v Nemecku? Zazrak je, ze tam vobec ma kto jazdit.

Lxxxx

To je zvláštní, Most patří mezi okresy s nejvyšší nezaměstnaností, takže by se dalo předpokládat, že zájemců o práci řidiče bude dost. Pročpak asi to nechce nikdo dělat? Začátek ráno ve čtyři zřejmě nebude tou hlavní příčinou.

Jandera

prachy… kdo není schopen zaplatit lidi, holt zkrachuje…a to je nakonec i správně, ne?

Libor Vlk

Oni tam ve vedení Dopravního podniku budou asi hlavičky. Dají si inzerát že ruší spoje z nedostatku řidičů a nabídnou jim plat jako uklízečce na hajzlikach. Ještě chybí napsat že směna začíná ve 4 ráno. Takhle jim to nepojede ani za rok.

Vít Jůza

SOR by tam měl další autobusy dodávat, ne přebírat.

Jiří 3

Upřímnou soustrast Obyvatelům Mostu a Litvínova.

Roman

No oni už byly ty JŘ předtím zoufalé, takže pracující musí auty tak jako tak. 😀