V Brně končí oprava Lesnické za 204 milionů, po tramvajích se vrací i auta

Tramvaje na Lesnické v Brně. Pramen: DPMBTramvaje na Lesnické v Brně. Pramen: DPMB

Ulice prošla kompletní rekonstrukcí včetně tramvajové trati, oprava trvala 11 měsíců.

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Milovník čerstvého vzduchu ve městě

Myslím, že přestože se při rekonstrukci ulice podařilo zlikvidovat několik vzrostlých stromů, oproti jiným opravám to ale dopadlo celkem dobře. Ta auta se tam ale vracet opravdu nemusela, klid celé ulici velmi prospěl.

Obávám se, že dopravně je prujezdnost Lesnické pro auta nezbytná, nicméně teď sem si to byl projet a až tak mě to teda nenadchlo, přijde mi to takové nesymetrické a ubyla možnost predjet aspoň někde šalinu mezi zastavkama (a byli si toho vedomi i řidiči šalin, takže zpětně díky všem těm co počkali blbych pár vteřin v zastávce, a nechali auta projet), takže toto vnímám jako minus. Třeba nedávná oprava úseku kolem Vojenské nemocnice dopadla si myslím o dost líp a zastavkovy kompromis auto-chodec je tam myslím vyřešen dobře..

Jiří Kocurek

Není, čistě náhodou za rohem nemocnice? Já jen, jestli čistě náhodou tu ulici nevyužívá IZS. A pak… lidi tam mají domy a asi by se zlobili, kdyby jim nědo sebral příjezd do garáže. Že by museli parkovat ve vedlejší ulici. Pak by se zase někdo vztekal, jaktože neparkují doma v garáži, když jsme jim to znemožnili.

Ondra

No, jestli myslíte dětskou, tak ta je sice nedaleko, ale dopravně bych řekl že s Lesnickou moc nesouvisí, ale pro dopravní obsluhu Černých polí (významnější než nemocnice je rozhodně Mendelova univerzita) z jihu je to ulice řekl bych nezbytná, a on ten provoz na ní zase není tak velký bych řekl, rozhodně je tam obecně větší hluk z šalin než z aut, a třeba náklaďák tam člověk potká naprosto ojediněle..

Pavel Skládaný

Nejvýraznějším inovačním prvkem celé akce jsou ovšem zastávky Tomanova a Zemědělská. Nově s mysem, který přivádí cestující až do nástupního prostoru tramvaje bez nutnosti vstupování do vozovky. Naopak totálním propadákem je zastávka Jugoslávská, která byla fyzicky obnovena formou nástupu z vozovky, což je řešení již 50 let zastaralé. Jinde ho beze zbytku likvidují, např. Vídeň se posledních z nich zbavila před několika lety. My jsme takoví pašáci, že je klidně postavíme znovu… Toto mne velice mrzí, je to výrazná vada na kráse akce jinak celkem zdařilé.

Radim Cenek

A nemůže to být tím, že zastávka Jugoslávská se nachází mimo tu stavbu?

Pavel Skládaný

Ne, byla zbourána a znovu postavena v původním morálně zastaralém provedení. Kdyby to bylo, jak říkáte, tak bych to pochopitelně vůbec nezmiňoval.

abc

Jugoslávská je mimo tu stavbu. Podle mě se na té zastávce nic nedělo.

Pavel Skládaný

Děkuji, že ze mne děláte troubu. Namísto „domnívat se“ je ovšem mnohem lepší, jít se podívat přímo fyzicky na místo a přesvědčit se, co jsou fakta a co fantazie.

EM*

A zase ta nejlevnější, hnusná dlažba.

Paolo

Kvalitativne v porovnani s tym co tam bolo pred tym 100 % lepsie…