V Bratislavě začal provoz tureckých autobusů Otokar, nahradí hlavně Karosy

Autobusy Otokar Kent C pro provoz v Bratislavě. Foto: DPBAutobusy Otokar Kent C pro provoz v Bratislavě. Foto: DPB

Dopravce nasadí nové kloubové autobusy na nejvytíženější linky.

Zpět na článek
Odebírat
Upozornit na
guest
43 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Bmo

Jak příhodné – v zemi s tureckým hospodářstvím jezdí turecké autobusy…

Facepalm

to by ale u nás musely jezdit autobusy tak z Dagestánu.

Kdo já

Otokar vyhrál soutěž na dodávku nových kloubových autobusů letos na konci května, a o čtyři měsíce dříve už jezdí, to je vidět, Turecké hospodářství. 😀

Pája

Jako taky jsem čuměl, že LETOS v květnu něco vyhrál a LETOS v lednu dodá. To je fofr 😀

Petr

asi rozhodla cena,lepší,jak sor

Igor

39 mist k sezeni ??

Kernteriér

Pán by si přál místa k ležení?

Pája

Asi naráží na počet míst vzhledem ke kloubáku. Jasně, zhruba 44 míst má kdejaký sólovůz, ale linkový. Tohle je městský bus.

Kernteriér

Mně to přijde jako vcelku normální počet. Cca 38-43 má v podstatě většina městských kloubáků.

Roni

Na karosu to nemá

Andreas

Ale jděte, žijete v omylu.

Facepalm

A co teprv na erenu!

Roni

Ešte budú plakať za Karosou.

slsp

Nebudu. Teda okrem sotodeti.

LiborV

Pravděpodobně plakat po Karose nebudou. Otokar je dle mé intenzivní zkušenosti na Maltě mezi tureckými výrobci ten nejkvalitnější.

Pavel Čech

Ty jo, hezčí než SORky a vypadají pohodlně.

Pepa

taky si myslim

Pája

Hezčí než žebřiňáky z JZD Libchavy je snad všechno.

Horal

Jak se pozná pohodlí z fotky???!

Kernteriér

Není na čele logo SOR. Nic jiného v tom nehledej, někteří jsou prostě horší jak malé děti.

Daniel Jablonecký

70 kusů, to už je pořádná porce! To je jak kdyby v Praze začalo jezdit najednou cca 200 vozidel. Gratuluju Bratislavě, hodně se tam změnilo a mění k lepšímu.

Tomáš679.2

Nelíbí se mi ta zvenku neprůhledná skla.

Tomáš679.2

Ještě proč. V létě praktické vzhledem k slunci pro cestující ale lidi venku nemají možnost vidět zda je plný a zda mají čekat na další. Takhle musejí počkat a zjistí dokud se neotevřou dveře. A to je jen z mnoha dalších nevýhod které bych mohl napsat.

PvvS

A doteď dělali co ? Když se nevlezli, tak čekali na další. Aspoň bude vevnitř trochu líp .

Mates

To si jako myslíš, že zo zastávky nie je vidno do vozu? To si na omyle

Samo

Tmavé sklá majú aj bratislavské Capacity a nikdy som nemal problém že by som nevidel dnu.

Kernteriér

A když uvidí dovnitř, a půl autobusu vystoupí, tak s ním nepojedou, protože viděli, že před zastavením byl plný?

LiborV

Právě tato skla požadoval dopravce ve výběrovém řízení.

Petto

Design je vzdy subjektivny ale ked si porovname interier novej NS18 a Otokar tak jednoznacne komfort je na strane Turka. Sirsie ulicky, priestor na nohy, na statie , vo vlecke Otokar sa da tancovat, kdezto v NB18 a NS18 sa tam clovek ledva postavi a hned zavadzia dakomu

Gryf

Vídeň je zastavila v bitvě, zato Bratislava ty hady k nám pouští zadními dvířky..

Luboš Beneš

A co na to Hunové? Keltové by také nesouhlasili a Římané autobusy nevyrábí….tak snad autobusy z Egypta by neurazily?

Petr Novák

Římané autobusy pochopitelně vyrábí. Zjistěte si, kde má sídlo Iveco 😉

Kleist

To bych úplně neříkal, byl jste někdy u hlavního nádraží ve Vídni?

Kubrt

Tak jasně, až doposud byl obchod mezi ČR/SR a Tureckem nulový… Pro ČR/SR je export do Turecka významnější, než pro Turecko export k nám.

Pavel

Turecké vnitřnosti má hodně elektrospotřebičů na našem trhu – AEG, Electrolux, Zanussi, Miele, Whirlpool, … Takže import existuje, ale hlavně přes třetí země.

Karl vB.

Např. Bosch má v Turecku 5 závodů s více, než 6.000 zaměstnanci.. Produkuje především komponenty do silničních vozidel, bílé techniky, dále ruční nářadí, klima a topení.
Výhodou je německý management kvality v kombinaci s levnou pracovní sílou (ještě levnější, než v Česku).

Atrem

Doufám, že si pak zase pověsí tibetskou vlajku. Ale podpora Turecka a teda i místních despotů či genocidu jezidu – to je asi ok. Doufám, že si za ty ušetřený eura něco hezkýho koupi.

Marian Kechlibar

Janičáři nepřijeli autobusem 🙂

I když uznávám, že nějaká zajímavá fantasy by se tak napsat dala. Přijíždějí turecké autobusy a z nich se valí sultánovi muži mávající zakřivenými šavlemi …

Jiří Kocurek

Kalašnikovem. Za těch několik století se modernizovali.

Jiří Kocurek

Tramvaje do Turecka vyvážet ano/ne?

Dom

Milá SORko, i turek umí lepší design než ty… Snad se tím bude i dobře jezdit. Blava si to zaslouží.

p.ondras

Tak já nevím… buď jste designér a asi vidíte nějaký rozdíl, pro nás běžné cestující, kterým je jedno, kterou značkou se vezeme, je design všech značek již tak stejný, že bychom se do porovnání ani nepouštěli. Včera jsem tedy na lince 188 viděl nějaký nový předek SoRky a rozhodně nebyl ošklivější, než vidím zde u tureckých vozidel. Ale jak říkám, detaily běžný cestující nepostřehne a je rád, když to přijede včas 🙂

Paolo

Ano jezdí se tým hodně dobře – lépe než SOR starý i nový typ., a žáden děsný zvuk v interiéru a ulička a příjemně teplo.Palec nahoru za mně