V Bratislavě začal provoz tureckých autobusů Otokar, nahradí hlavně Karosy
Autobusy Otokar Kent C pro provoz v Bratislavě. Foto: DPB
Dopravce nasadí nové kloubové autobusy na nejvytíženější linky.
Dopravce nasadí nové kloubové autobusy na nejvytíženější linky.
Jak příhodné – v zemi s tureckým hospodářstvím jezdí turecké autobusy…
to by ale u nás musely jezdit autobusy tak z Dagestánu.
Otokar vyhrál soutěž na dodávku nových kloubových autobusů letos na konci května, a o čtyři měsíce dříve už jezdí, to je vidět, Turecké hospodářství. 😀
Jako taky jsem čuměl, že LETOS v květnu něco vyhrál a LETOS v lednu dodá. To je fofr 😀
asi rozhodla cena,lepší,jak sor
39 mist k sezeni ??
Pán by si přál místa k ležení?
Asi naráží na počet míst vzhledem ke kloubáku. Jasně, zhruba 44 míst má kdejaký sólovůz, ale linkový. Tohle je městský bus.
Mně to přijde jako vcelku normální počet. Cca 38-43 má v podstatě většina městských kloubáků.
Na karosu to nemá
Ale jděte, žijete v omylu.
A co teprv na erenu!
Ešte budú plakať za Karosou.
Nebudu. Teda okrem sotodeti.
Pravděpodobně plakat po Karose nebudou. Otokar je dle mé intenzivní zkušenosti na Maltě mezi tureckými výrobci ten nejkvalitnější.
Ty jo, hezčí než SORky a vypadají pohodlně.
taky si myslim
Hezčí než žebřiňáky z JZD Libchavy je snad všechno.
Jak se pozná pohodlí z fotky???!
Není na čele logo SOR. Nic jiného v tom nehledej, někteří jsou prostě horší jak malé děti.
70 kusů, to už je pořádná porce! To je jak kdyby v Praze začalo jezdit najednou cca 200 vozidel. Gratuluju Bratislavě, hodně se tam změnilo a mění k lepšímu.
Nelíbí se mi ta zvenku neprůhledná skla.
Ještě proč. V létě praktické vzhledem k slunci pro cestující ale lidi venku nemají možnost vidět zda je plný a zda mají čekat na další. Takhle musejí počkat a zjistí dokud se neotevřou dveře. A to je jen z mnoha dalších nevýhod které bych mohl napsat.
A doteď dělali co ? Když se nevlezli, tak čekali na další. Aspoň bude vevnitř trochu líp .
To si jako myslíš, že zo zastávky nie je vidno do vozu? To si na omyle
Tmavé sklá majú aj bratislavské Capacity a nikdy som nemal problém že by som nevidel dnu.
A když uvidí dovnitř, a půl autobusu vystoupí, tak s ním nepojedou, protože viděli, že před zastavením byl plný?
Právě tato skla požadoval dopravce ve výběrovém řízení.
Design je vzdy subjektivny ale ked si porovname interier novej NS18 a Otokar tak jednoznacne komfort je na strane Turka. Sirsie ulicky, priestor na nohy, na statie , vo vlecke Otokar sa da tancovat, kdezto v NB18 a NS18 sa tam clovek ledva postavi a hned zavadzia dakomu
Vídeň je zastavila v bitvě, zato Bratislava ty hady k nám pouští zadními dvířky..
A co na to Hunové? Keltové by také nesouhlasili a Římané autobusy nevyrábí….tak snad autobusy z Egypta by neurazily?
Římané autobusy pochopitelně vyrábí. Zjistěte si, kde má sídlo Iveco 😉
To bych úplně neříkal, byl jste někdy u hlavního nádraží ve Vídni?
Tak jasně, až doposud byl obchod mezi ČR/SR a Tureckem nulový… Pro ČR/SR je export do Turecka významnější, než pro Turecko export k nám.
Turecké vnitřnosti má hodně elektrospotřebičů na našem trhu – AEG, Electrolux, Zanussi, Miele, Whirlpool, … Takže import existuje, ale hlavně přes třetí země.
Např. Bosch má v Turecku 5 závodů s více, než 6.000 zaměstnanci.. Produkuje především komponenty do silničních vozidel, bílé techniky, dále ruční nářadí, klima a topení.
Výhodou je německý management kvality v kombinaci s levnou pracovní sílou (ještě levnější, než v Česku).
Doufám, že si pak zase pověsí tibetskou vlajku. Ale podpora Turecka a teda i místních despotů či genocidu jezidu – to je asi ok. Doufám, že si za ty ušetřený eura něco hezkýho koupi.
Janičáři nepřijeli autobusem 🙂
I když uznávám, že nějaká zajímavá fantasy by se tak napsat dala. Přijíždějí turecké autobusy a z nich se valí sultánovi muži mávající zakřivenými šavlemi …
Kalašnikovem. Za těch několik století se modernizovali.
Tramvaje do Turecka vyvážet ano/ne?
Milá SORko, i turek umí lepší design než ty… Snad se tím bude i dobře jezdit. Blava si to zaslouží.
Tak já nevím… buď jste designér a asi vidíte nějaký rozdíl, pro nás běžné cestující, kterým je jedno, kterou značkou se vezeme, je design všech značek již tak stejný, že bychom se do porovnání ani nepouštěli. Včera jsem tedy na lince 188 viděl nějaký nový předek SoRky a rozhodně nebyl ošklivější, než vidím zde u tureckých vozidel. Ale jak říkám, detaily běžný cestující nepostřehne a je rád, když to přijede včas 🙂
Ano jezdí se tým hodně dobře – lépe než SOR starý i nový typ., a žáden děsný zvuk v interiéru a ulička a příjemně teplo.Palec nahoru za mně