Autobusy Zprávy

Transdev objednal pro Moravu 122 autobusů u výrobce SOR, první už dostal

Nové autobusy SOR pro Transdev. Autor: Transdev
Nové autobusy SOR pro Transdev. Autor: Transdev

Nadnárodní dopravní obr Transdev, který skrze tendry Moravskoslezského kraje vstupuje na tuzemský trh autobusové dopravy, vsadil pro nově dobyté oblasti na autobusy od výrobce SOR Libchavy.

Objednal u něj celkem 122 autobusů, vyrobeno jich je zatím 37. Prvních 13 autobusů převzal dopravce minulý týden. „Všechny autobusy budou připraveny v prosinci pro zahájení provozu,“ sdělil deníku Zdopravy.cz výkonný ředitel Transdev Česká republika Radim Novák.

Firma v krajských soutěžích získala díky nejnižší ceně oblasti Bruntálsko, Krnovsko, západní Novojičínsko a Rýmařovsko, kde začne jezdit v prosinci. Investice do nových vozidel pro tyto oblasti přesáhne podle Nováka půl miliardy korun.

O půl roku později začne Transdev jezdit i na Bílovecku, kde získal smlouvu jako druhý v pořadí díky odstoupení Arrivy. „Pro oblast Bílovecko budou zajištěny rovněž nové autobusy v kombinaci SOR a Iveco,“ doplnil Novák.

8 komentářů

Klikni pro vložení komentáře
  • Zajímavé jak jistý „Jakub“ pod diskuzi z odkazujícího článku „V tendrech Moravskoslezského kraje uspěl Transdev. Ze čtyř oblastí vytlačil Arrivu“ si byl jist, že to jistě SOR nebude. Dle prokliku u jeho jmena na stránky Moravskoslezského kraje půjde pravděpodobně o Jakuba Unucku dopravního náměstka, který tak prokázal jaky má přehled.

  • Vážený pane Sůro,

    jistěže první komentář budí pocit naštvaného zaměstnance, který tady „plive špínu“ na svou bývalou představitelku společnosti ARRIVA. Na straně druhé je vidět jak Vám lidé vyčítají článek o „předražené tramvaji pro Ostravu“. Na tom Ostravsku mají nějaký zkažený vzduch, když v jednom dni čteme o dvou zakázkách a oboje „smrdí“. Mě a myslím, že i Vaše čtenáře by zajímalo, co říká firma Transdev na přechod dvou vyvrcholených představitelů ARRIVA Morava, přesněji předsedkyně představenstva a provozního ředitele? Nemyslíte, že je to pěkný námět na článek? Otázkou je, zdali se k tomuto tématu bude chtít Transdev vyjádřit, popř. ARRIVA, která se pyšní etickým kodexem, který se zřejmě ctí pouze ve Velké Británii.

    • Pokud se nepletu, přešli poté, co Arriva většinu soutěží prohrála. Co je na tom konkrétně špatně?

      • Omlouvám se, již zde nebudu plevelit diskusi.

        Poslední komentář si nemohu odpustit. Manželka je nevěrná manželovi. Neví se o tom. Teda kromě chlapů v hospodě, kteří vědí, že manželka si to rozdává s předsedou družstva. Rozhodne se, že se rozvede. Po rozvodu si vezme předsedu. Na oko je vše také v pořádku až na celou hospodu, která se směje paroháči.

        Mějte krásný den!

        • Ono by v tomto případě bohatě stačilo, aby členové managementu Arrivy měli v pracovní smlouvě doložku, že po předem stanovenou dobu nebudou pracovat ve firmě, která se zabývá stejným druhem podnikání. Pokud toto poruší, vystavují se oni a firma, pro kterou pracují, možnosti trestního stíhání.
          Pracuji v IT a v minulosti jsem už tuto doložku ve smlouvě měl. Naštěstí jsem odcházel do firmy, která sice také byla IT, ale zabývala se trochu jinou oblastí, takže to bylo v pohodě.

  • A ví někdo jak vstoupil Transdev na Český trh ? Prostě Struhalová dostala Arrivu Morava na kolena a okradla šofery o čekačky …. a v další řadě podle mínění většiny Unucka musel dostat docela slušně napěchovanou obálku aby tady vůbec vyhrály

    • Zkuste prosím svá tvrzení podložit důkazy, jinak takové příspěvky mažeme. Pokud se nepletu, byla veřejná soutěž, kam se mohla přihlásit i vaše firma.

Newsletter

Partneři


Výběr editora