Na jednu stranu bude (od Průmyslové) více prostoru a času na zařazení do průběžného pruhu, kde se běžně lítá 150, ale toto řešení (propojení připojovacího pruhu od Kosmonos s odbočovacím na Mladou Boleslav a Jičín) také není z příruček, jak má vypadat bezpečná dálnice. I Besip na rizika provozu v takto řešeném úseku poukazoval v jednom svém animovaném spotu.
KarelMio
2 let
Ten treti pruh ve smeru na Prahu stejne nikdo moc nevyuziva kvuli VDZ. Kamiony vali prostrednim. K bezpecnosti to prispeje, ale oznacovat tento usek jako tripruh je pritazene za vlasy. Mozna by stalo za to, jak by fungovala plna cara mezi levym a strednim a bezna prerusovana mezi strednim a pravym.
FlyingJ
2 let
Ten titulek a článek je dost matoucí. Nebude to třetí jízdní pruh, je to jen prodloužený připojovací/sjížděcí pruh.
S takovýmhle nepřesným označováním bychom měli už plno pársetmetrových šestipruhých úseků všude po republice.
Zaplať pámbu aspoň za to. Protože Boleslaváci to používají jako zkratku přes město, takže od Kosmonos přijede stará Škodovka, rozjede to na 40km/h a už se cpe do jízdního pruhu. Že se za ním valí dva pruhy stovkou, je mu fuk. To si nevymýšlím, to se stalo.
že to používají jako obchvat je asi docela dobře, naco dělat ještě další silnici… mírné rozšíření by mělo pomoct, odstavný pruh jak je u nás praktikován je podle mně dost problematická věc… chápu rezervu pro mimořádnosti (především stažení do jednoho směru) ale je to dost plýtvání, které by si zasloužilo ve větší míře přejít na 3 pruhy (v omezeném obousměrném provozu překonfigurované na 1,5+1,5 pruhu) a odstavný pruh skutečně jen nouzový…
Na jednu stranu bude (od Průmyslové) více prostoru a času na zařazení do průběžného pruhu, kde se běžně lítá 150, ale toto řešení (propojení připojovacího pruhu od Kosmonos s odbočovacím na Mladou Boleslav a Jičín) také není z příruček, jak má vypadat bezpečná dálnice. I Besip na rizika provozu v takto řešeném úseku poukazoval v jednom svém animovaném spotu.
Ten treti pruh ve smeru na Prahu stejne nikdo moc nevyuziva kvuli VDZ. Kamiony vali prostrednim. K bezpecnosti to prispeje, ale oznacovat tento usek jako tripruh je pritazene za vlasy. Mozna by stalo za to, jak by fungovala plna cara mezi levym a strednim a bezna prerusovana mezi strednim a pravym.
Ten titulek a článek je dost matoucí. Nebude to třetí jízdní pruh, je to jen prodloužený připojovací/sjížděcí pruh.
S takovýmhle nepřesným označováním bychom měli už plno pársetmetrových šestipruhých úseků všude po republice.
Zaplať pámbu aspoň za to. Protože Boleslaváci to používají jako zkratku přes město, takže od Kosmonos přijede stará Škodovka, rozjede to na 40km/h a už se cpe do jízdního pruhu. Že se za ním valí dva pruhy stovkou, je mu fuk. To si nevymýšlím, to se stalo.
že to používají jako obchvat je asi docela dobře, naco dělat ještě další silnici… mírné rozšíření by mělo pomoct, odstavný pruh jak je u nás praktikován je podle mně dost problematická věc… chápu rezervu pro mimořádnosti (především stažení do jednoho směru) ale je to dost plýtvání, které by si zasloužilo ve větší míře přejít na 3 pruhy (v omezeném obousměrném provozu překonfigurované na 1,5+1,5 pruhu) a odstavný pruh skutečně jen nouzový…