RegioJet veze z Chorvatska až 9 hodin zpoždění. Kvůli bouřkám

Vlak RegioJetu před Splitem. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czVlak RegioJetu před Splitem. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Cestující mají podle dopravce nárok na 50 % jízdného zpět.

Zpět na článek
Odebírat
Upozornit na
guest
179 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Štefan

Jen pro ilustraci. Dnes je 18.7.2021. Ve chvíli, kdy píšu tyto řádky (22:02 hod) spoj RJ 1047 z Prahy do Splitu uvádí na informační tabuli před příjezdem do Bratislavy opět zpoždění, a to 73 minut (které se samozřejmě ještě může změnit).

Štefan

Přesto se už nejméně 14 dní, co to téměř denně sleduji, nedaří ty obraty dostat do souladu s jízdním řádem. To absolutně není normální, každý den zpoždění výchozího vlaku z Prahy.

Biomich

Spojem 1047 (odjezd z Prahy 18.7.2021) právě cestujeme. Nějaké bezvýznamné zpoždění v Bratislavě byla pohoda. Ale teď je 4:13, my stále stojíme na Slovensko-Maďarských hranicích. Poslední hlášení bylo o půlnoci, a bylo o tom, že v noci nebudou hlášení.

Biomich

Nyní je 6:50 a nacházíme se 6km za Györem.

Biomich

Posádka řekla, že se pokazila lokomotiva, teď čekáme na další, která má přijet od Budapešti.

Biomich

Jinak hlášení, omluva, snídaně, vše proběhlo tak, jak má.

Štefan

I bez živelných pohrom ten spoj denně přijíždí do cílové destinace zpožděný o mnoho desítek minut, nezřídka o 80 až 100 i více. V Praze ani ve Splitu díky zpoždění na příjezdu nestíhá včas obraty. Takže denně vyjíždí už z výchozích stanic zpožděný o mnoho desítek minut. Zpoždění se pak ještě zvyšuje. Čtenář, který občas jízdy vlaku sleduje snadno také nahlédne, že paradoxně nejvyšší zpoždění spoj nabírá zejména v Česku, a to přesto, že zde jezdí po vícekolejné trati. Je to letní spoj. O tom že v ČR budou v létě výluky se však vědělo předem. Zdá se, že příprava… Číst vice »

Petr

Dneska NJ z Curychu v Linci na příjezdu 6a půl hodiny a co nadelate a veze lůžkový vagon do Prahy kde nabere další minimálně 3 hodiny než ho stahne IC do Prahy. Přírodě neporucis.

Pája

Média jsou to jediné, z čeho má pan Já První aspoň trochu respekt.

Markéta

Proto se asi taky objevila recenze na YouTube 🙂

Pavel Bláha

Dle reportáže ČT se palubní personál cestujícím neukázal 12h, natož aby jim poskytoval nějaký servis. Z Břeclavi dojeli cestujícící autobusy. https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097181328-udalosti/221411000100717/obsah/852852-velke-zpozdeni-vlaku-z-chorvatska

Petr

Tak hlavně by měl být vlak na tyhle mimořádnosti vyzbrojen. ČSD mne takto odnaučili pít Budvar. Při cestě z Bulharska neměl v lehátkáči nic jiného k pití a ještě mu nešla chladnička.

Ala

S prirodou se těžko bojuje, ale moc bych nevěřila těm asertivnim řečem, že dostanete 50 procent slevu a že personal dělá co může, mám jinou zkušenost na cestu Brno – Praha, bez klimatizace v 35 stupňovém vedru, pak kecy, že za to můžou transformatory po cestě, po personalu ni vidu a nechtěla bych vidět WC, to bude lahůdka. Pak jsem zvědavá na podzim, zda zase p.Jancura kvuli zisku nedovede v tech svych vlacich s necistenou klimatizaci covid.

Tom

Já tomu moc nerozumím. Vlak má ohromné zpoždění kvůli extrémnímu počasí a všechno je špatně.
Vlak Českých drah by zřejmě ty popadané stromy přeskočil.

Pája

Špatný je jeho přístup k řešení problémů. Kdysi dávno státního dopravce kritizoval za věci, které teď dělá naprosto běžně.

Pája

Když máte 0% informací a personál podle reportáže hodiny nepotkáte, tak dopravce budete „milovat“? Notabene když měl majitel snahu radit všem?

David

To je krásný zážitek, všem cestujícím ho přeji, někdo kvůli tomu musí objet celý svět, aby néco podobného zažil a tady to má zadarmo.

Pavel

Z těch pisálku a univerzálních odborníků na vše co tady haní dopravce musí být normálnímu člověku zle.Všude prší,padají stromy,jsou záplavy,padá el.vedení,stojí doprava,vlaky-ale jediný Regiojet musí být vyjímka a jet ač se cokoliv děje načas.Je to opravdu vizitka a myšlení PAŠTIKÁŘŮ.Měli by jste být rádi že ačkoliv se zpožděním dělá Jančura vše proto,aby jste dojeli domů v pořádku,ostatní věci jsou prkotina.Jestli víte jak by jste to zvládli lépe,založte si taky dopravu a hurá do konkurence.

Kiko

Opatrně s tím chlastem pane

jal

Bohužel si jen „slízává smetanu“ své předešlé dlouholeté kampaně, že jen on umí zabrzdit před spadlým mostem, jen on jezdí bez zpoždění a podobných v médiích zveřejňovaných špeků.
I věta „Měli by jste být rádi že ačkoliv se zpožděním dělá Jančura vše proto,aby jste dojeli domů v pořádku,“ je přesně následek uvěření báje o jediném nejlepším.

Jiní dopravci by se snad chovali v tomto případě jinak?

Co může nějaký šéf jakéhokoliv dopravce zařídit v cizí zemi, kde záleží na dopravci aktuálně vezoucí jeho vlak?

Petr Šimral

Před mostem ve Studénce ale měl zabrzdit LEO Express.

Jiří Kocurek

Ano, když tu jednotku testovali na okruhu, tak dokázala ze 160 km/h zastavit na 450 metrech, jestli si to dobře pamatuju. Což s Béčky nejde…

Výkolejka

Béčka sice v Comeniusu snad ani nebyla ale budiž.
Leo Flirt jsem našel má 175 brzdících procent, což je málo i pro nulový spád na rychlost 160 bez rozkladu zábrzdné vzdálenosti takže 450m se mi nezdá moc reálné … ale klidně mě opravte, můžu se plést.

jal

Ne, Jančura původně chtěl kupovat to, co Leo. Protože mašina a vozy jsou přežitek.

Pavel

Ale ve Studénce nespadl most na LEO EXPRES nebo asi nevíte jak LEO EXPRES vypadá,pletete si pojmy s průjmy.

Gwann

tak zlutak už kaštany v Lundenberg přeložili do busu. ted uz je otázkou pouze to, co se bude dít na D1. horší než železnice to dnes nebude.

jinak na CT24 říkali, že vlakový personál neinformoval kaštany na palubě co se děje…a ti to zjišťovali přes mobily.

takže…za zpoždění nemůže. za (ne)informování muze

Marcipán

Jste vůbec při smyslech, Pavle? Vždyť píšete podobné blbosti jako ti pisálci které zmiňujete. Možná by jste se měl někde uklidnit, vaše příspěvky mají znaky toho, že jste je psal v silném rozrušení. Chápu, že se vám nemusí líbit veškerá kritika, ale to vaše fanatické obhajování RegioJetu nemá hlavu ani patu. Chválit je za něco, co je jejich povinnost? Napadat ostatní lidi jako „paštikáře“? A to klasicky trapné sdělení „jděte to dělat sami“? Nezlobte se, ale je to prostě trapné a děláte si tady jen ostudu. Nikdo není bezchybný, za počasí sice nemůžou, ale co tu tak čtu, tak to… Číst vice »

Jiří Kocurek

Jaká fanatická obhajoba? Vždyt s těmi bouřkami a zastaveným provozem na trati má pravdu, děje se to všude.

Pája

Ale řešení problémů je jeho vizitka.

Avanti

Pavel je vůl!

Martin Hanzal

No bóže. Před mnoha lety jsme s Ňadranem dovezli na Wilson +19 hodin a taky jsme to všichni přežili. Zůstali jsme na Vysočině po bouřce s větrnou smrští. Tohle jsou vážně věci, které ani sebemodřejší, ani sebežlutější dopravce prostě předjímat nemůže…

Miroslav Zikmund

To nic není …Když jsem v GVD 1975/1976 vozil Štúrovo 1377/1376, tak se někde na Balkáně něco nepovedlo s počasím a v jednom dni jely 3 vlaky číslo 1372 (Varna – Leizig). První se zpožděním 48 hodin (předvčerejší), druhý se 24 hodinami (včerejší), třetí „aktuální“ s nějakým zpožděním … Mobily nebyly …. Naše 1376 mívala tak kolem 2-3 hodin, nicméně, když jsme jeli „skoro“ včas, tak jsme zastavili v Zohoru na poslední volné koleji a pan majster hovoril „gazda, rušeň je neschopný, treba vymenit“. Tak sem šel do dopravy – pane výpravčí, pan strojvedoucí vzkazuje, že mašinka je neschopná a… Číst vice »

Martin Hanzal

Respekt, že i na ten poslední sehnali soupravu 🙂

Roman Jeschke

Problém jsou informace. Aktuální stav se SŽDC nesnaží informovat. Chápu různé problémy. Mnohdy se zruší vlak bez náhrady a když připočítám zrušené čekárny, komu mám poděkovat ? A to samé vlakový personál. Něco se stalo ale vlakvůdce se neobtěžuje projít vlak.

Václav Babinský

To je nic oproti tomu vlaku družby který přijel pozdě skoro o týden, ale je to už hodně fousatá historka. Naštěstí tehdy dobře fungoval výměnný obchod takže cestující a železničáři přežili ve zdraví, když nepočítáme ty ztracené nervy.

Rudolf Tuček

Podobná historka byla jak vyjde vypravčí na nástupiště sledovat projíždějící vlak a člověk co stojí na nástupišti říká vypravčímu, koukám že Dukla jede docela na čas. Vypravčí odpoví jste si jistej že je to dnešní Dukla.

Avanti

Jančuro! Slyšíš?! Cestující zvoní klíčema, už je to tady!

Výkolejka

A co konkrétně udělal špatně?

Roman Jeschke

Slušní lidé odpovídají. Psal jsem osobně Jančurovi a neobtěžoval se. Je více špatných věcí, co dělá jeho společnost. Vidím to často, a systém objednání dopředu jízdu hodně prodražuje. Místo spolupráce s ostatníma jenom MY. Dříve před válkou si soukromnici uznávali slevy navzájem. A co dneska ?

Pája

Tenhle seznam se tady točí už dlouho a i teď. Račte si Prosím vybrat….

Avanti

Všechno!

Pavel

Tak si kup kolo

Avanti

A ty si kup rozum! 😃

martens

za počasi fakt nikdo nemuže tady při silnich bouřkach a po padanich stroměch stala cela D1 obou směrně cca 3 hodiny takže i Regiojet autobusy 😀

Markéta

No jestli jim nešla klimatizace a nefungovaly toalety ve 3 vagonech za sebou, jako nám před několika dny, tak to je mi jich líto… S RegioJetem už nikdy víc 🙂

medical examiner

Leda že by jezdil za 0,-Kč. 🙂
To by stálo za úvahu…

Pája

Za ten stres to nestojí.

Nyvlt

Co taky po zkažených řízcích a paštikách čekat 😂 .

Gwann

ha, ha, ha. vtipe vylez.

jako nefunkční latrina a klima na takhle dlouhé strece je celkem problém…

Pavel

Tak si kup koloběžku a jezdi kolem baráku.

Gwann

někomu se nelíbí mizerně služby a proto je špatný?

Miroslav Zikmund

Klimatizaci nahradíte při stání „v polích“ otevřenými nástupními dveřmi, nic extra, ale vzduch může luftovat … pak si řeknete – zlatá stahovací okna …. WC – to je slabší, zejména u žen, pánové mohou odkalit jímku snadněji ….

Markéta

Okno mělo ulomenou úchytku (plastová..) a nešlo stáhnout 😄 Starý vagóny, využitý na max. Pendlujou sem a tam, sotva je na konečné stihnou trochu uklidit, opravy prý nestíhají. Podle vlakvedoucího je to dlouhodobý problém, na stížnosti jsou zvyklí. Takže to vypadalo, že se radši obrnili proti stížnostem lidí a jede se dál..

Pája

Potvrzuji do posledího písmeba, psal jsem to zde v červnu.

Roman Jeschke

Je ostuda ČD, že dodnes jezdí vagóny bez klimy a otevíracích oken – Bymee. Pamatují ještě NDR.

Alex

Je ostuda, že si to kraje objednaji….

Petr

Teď to bylo i ve zprávách na ČT24. Dráha se prostě zlepšuje, takový Ex 6 Praga, by mohl vyprávět. Jednou jsem ho po ránu v Praze na hlavním viděl dvakrát za sebou vjíždět, nejdřív vjel dnešní a hned za ním včerejší. 😀

Miroslav Zikmund

Viz výše – léto 1975 – vlak 1372 jel týž den 3x …

milan

Toto je ta skvělá firma, která již 15 dní ničí tratě v ČR a SR obutou lokomotivou 162.11X-6.

Pavel

Jaké bereš léky?Nezapíjet pivem,ale vodou.

medical examiner

Ono červené víno je prý taky lék…

Avanti

To vám potvrdí každý alkoholik nejen o červeném víně!

Josef Nový

No obutá je pěkně, měl tu čest. Ono i ty vozy žádná paráda, zvláště když to tluče pod hlavou celou noc.

Gwann

fakt? a už to někdo prasknul provozovateli dráhy?

rozinka

Čeká se na vás.

sýr

Co to? Udávání se nám zachtělo! 😃

Pája

Asi bude lepší, když pod tím obutým krámem napraskne kolejnice a praskne pak pod jiným vlakem? Který za to nemůže?

Gwann

tak pokud podle vás géniů udávání upozornění na to že nějaký šmejd poškozeným vozidlem ničí koleje…pak vám jistě nevadí…že jezdí přetížené kamiony, které vyrábí koleje na dálnici ani soused co hraje techno 24/7 na plné koule. a rozhodně jste proti tomu, aby je za to někdo popotahoval

kdybych o tom vadnem dvoukoli věděl přímo a ne z doslechu, tak to na sprzel pošlu. oprava jde i z mých daní.

Jiří

Chování a vystupování vlakvedoucí Martiny, která je pořád někde zalezlá a pak si stojí během čekání s cigárem u dveří v košili, zatímco stevardi tam lítají jak blázen a schytávají to od cestujících je absolutně nekolegiální. Nechápu, jak tato osoba může vůbec vykonávat práci teamleadera. Chválím stevarda ve voze 11 a také 13, kteří mě pokaždé vydali objednávku či vodu.

Zdenda

Ja zas chvalim stevardku z vozu 16-18

Vladimir

Zrovna v tom vlaku sedíme.mame vagón č.13 nejde v něm klimatizace.personal je protivný a vůbec nám to neulehčuje.ted nám oznámili že nedostaneme ani jídlo.ze ho sice mají ale nemůžou nám ho prodat protože nemají čas ho v Praze doplnit.a to tu sedíme od včera.navic námi objednané jídlo včera na večeři záhadné zmizelo.fakt hnus!!!!už nikdy víc.

Miroslav Zikmund

Divné, když vlak ve 20.00 skončil v BV …..

Petr

Diagnóza: Paštikář.

Avanti

Každý kdo si troufne kritizovat RJ je paštiář? Chováte se jako fašista!

Gwann

ne, chová se jako dement

Gwann

a vy byste v tom vlaku, navíc zpozdem, žral co?

PS: kdyby měl s sebou pástiky, tak asi nenadava, že nedostal najíst…

Pája

Na ten bacha, nám ten 13 taky nesl smůlu

Unido

Cestující nemají nárok na kompenzaci dle dopravce, ale dle nařízení 1371 EU. Zajímavé, že pokud jde o zpoždění které v médiích není, tak se vymlouvali že se na spoje do Chorvatska toto nařízení nevztahuje. 🙂

Pája

Přesně. Tam to podle jejich přepravního řádu vypadá, že pokud Vás dopraví do cíle, nárok nemáte. I kdyby to byl starý trambus s vlekem, čím Vás přiveze. A nemusí být ani žlutý

Anonymus

Se divim, ze verejne uznaji 50% kompenzace, kdyz to zpusobily prirodni zivly. Jestli opravdu proplati, tak jakypak rozdil oproti CSA /Smartwings!!!

Marcel Štancl

Podle předpovědi počasí mají být v Zagrebu bouřky i neděli.

medical examiner

Takže repeté…

Pavel

Lidi,lidi,Vy máte starosti.Oni asi mohou za rozmary počasí,být Vámi,tak jsem rád že dělají všechno možné,aby své cestující dostali v pořádku domů.Asi ty popadané stromy přeskočí,né.Opravdu,co názor to odborník,který dál jak v sámošce od baráku nikdy nebyl.

Avanti

Pavel je vůl!

Pája

Chceš do držky? 😃

Michal

Jak vyresi obraty souprav???

Pája

Řekne „omlouváme se“ a jeden spoj vynechá

medical examiner

Vážení cestující, vyližte si pr**l!

OndraS

Vaše České Dráhy – národní dopravce

Pája

Kodet, úplně to vidím 😃

Pavel

Tak jim napište a poradte.

Avlaky

Bude se točit někde v Břeclavi Bratislavě nebo Brně a do Prahy se přestoupí na náhradní soupravu,

Jídlo a povlečení se mělo přivést na 1043 ale kvůli poricanum zůstala v brodě, takže se nevi

Pája

Napustit vodu a vypustit wc před další jízdou taky není hned.

Miroslav Zikmund

V BV fekálky nejsou, musel by do Brna ….

Zdenda

Jizda soupravy ukoncena v Breclavi, dal pak autobusem

petr

tak stane se…i jinde než u nás…

Ferda Vomáčka

Vzhledem k tomu, že vlak do Splitu vozí pravidelně 30-60 minut, nejspíše kvůli obratům, tak jsem zvědav, kolik poveze obratový vlak…

Márty

Nebývá to kvůli obratům, ale kvůli pasové kontrole na Chorvatsko-maďarských hranicích.

Marek Kováč

Kvůli kontrole na Chorvatsko-maďarské hranici vozí pravidelně vlak do Splitu na odjezdu z Prahy? To asi ne, že? 😆

Markéta

Když přijede do Prahy se zpožděním v dobu, kdy už má jet zase zpátky do Splitu, tak logicky kvůli úklidu vyjíždí s hodinovým zpožděním. Pravidelně. Hodinu stál v noci na hranicích, zpoždění tam i zpátky jsme měli 2 hodiny.. Sotva stihnou trochu uklidit.

Ferda Vomáčka

To ale není moc dobře naplánovaný obrat, že ne?

medical examiner

Ten to příště zaokrouhlí rovnou na 24 hodin. 😀

Gwann

stihnou vůbec obrat soupravy?

Avlaky

Ano ale nebude v Praze

medical examiner

To budou ti nešťastní cestující nadšení…
Hladoví, vyřízení…a přestupovat někde ve Vystrkově…

Růža

On ten Burešův manager nemá jako zálohy?

Marek Kováč

Kromě toho, že nebude v Praze, tak ne 😁

Džamel

Cestující a 50% zpět… Měl jsem z loňska nárok na 25% a dodnes jsem neviděl ani korunu, ono to s tím odškodněním u Regiojetu není nijak žhavé, narozdíl od jiných dopravců…

Rampakk

Čerstvá zkušenost z neděle – vlak z Budapešti zpoždění 190 min a peníze zpět na kreditové karte v pondělí ráno.

Dan

Přesně. Cca před měsícem ve vlaku nefungovala klimatizace. Další den 50 % jízdenky zpět.

svojsin

To raději fungující klima a za víc peněz.

Džamel

Rok a dva týdny stará zkušenost z Rijeky, také přes kreditovku, nepřišlo nic …

Karel2

Musíte jim napsat e-mail. Od července 2020 do prosince jsem nic nedostal, tak jsem kontaktoval Regiojet, ale pak do 2 dnů vrátili částku.

Pája

Za problém na trati v tomto případě nemůže. Jak to vyřeší je ale jeho boj. Jinak pokud ještě jednou někdo od RJ přede mnou řekne „omlouváme se“ místo řešení problémů, tak se uz fakt neudržím. Nekupuju si balík omluv , ale služby. Radime, nezvládáš to.

Pája

Přitom takový dobrý nápad. Lehátkový vlak k moři. Kluci byli nadšení. Pak už teda míň, ale ještě furt by byli ochotní jet znova – tzn 5 potenciálních zákazníků. A znovu opakuji – i když rozhodně nejsem jeho fanoušek, tak za počasí fakt nemůže.

Pavel

Se divím že nepodnikáte taky v dopravě,Vy určitě víte jak zabezpečit vlakovou cestu na jiném území,zabezpečit loko mimo ČR,ach.Tihle radilové jako Vy dokáží tak maximálně dojet na kole 2km do fabriky a odpoledne si vylejt hlavu.

medical examiner

Kdo se baví o zahraničí…
Ono by stačilo, kdyby vzkřísil nějakou zapadlou lokálku.

Pavel

To by nedal

Avanti

Už zase lokálky? Vy si nedáte pokoj.

Pája

Byly časy, kdy mně vlaky a později silniční živila a něco málo mi zůstalo. Nedokážu to vymazat a ani nechci. Vadí to moc?

Pavel

Vypadám na to že bych měl email?Já jsem rád že mám mobil.Ferko Džamel.

Jaaa

To je ostuda. Je jejich povinnost dělat to automaticky.

medical examiner

To je schlamperei…jak u nás na KTF UK…

Aaabbb@email.cz

Taky rok stará zkušenost a bojuju o ty peníze do dnes..m

Pavel

Kdoví čím a kam vůbec Džamel je,pak se ráno probudil vedle rotopedu ještě s dvojkou v žíle.

Jaaa

Možná je rozdíl v tom, že jste se spokojil s kreditovou kartou.

Mají povinnost vyplatit vám hotovost.

medical examiner

Když jsem chtěl otestovat Leoš*uka, tak ohlásil „Vlak nejede“.
Tak jsem v té Olomouci naběhnul na pokladnu a prachy mi vrátili na místě.

Pája

To jo. Ale zkuste to dodatečně a emailem.

Mirek Zv.

Má to svoje výhody: Uniknou peklu v Kolíně (střežené trakční vedení v Poříčanech). Takže přijedou tak akorát.
A že jim RegioJet sleví – to je od něj hezké.

Jaaa

Musí.

Pavel

A kdo tam to vedení střeží,opravte stržené

Marcel Štancl

Přeci musí mít náhradní trasy zapracované v grafikonu. Pokud je nesjízdný úsek Koprivnica – Dugo Selo – Zagreb tak to musí dispečer umět poslat operativně Koprivnica – Varaždin – Zagreb pravda muselo by to již v Gyékényes rovnou z Vectrona do motorové trakce a v Zagrebu zpět do eletrické mašiny 1142.

Tomas

ach ti obyvakovi experti 🙂

-TR-

Jenže problém leckdy je tu dieselovou lokomotivu vůbec sehnat. Neznám podmínky na místě, ale je dost možné, že taková lokomotiva široko daleko není k dispozici.

Marcel Štancl

V Koprivnici je depo jak pro motory http://gmfk.pl/cpg144/albums/userpics/11586/2044_015.jpg 2044 jsou tam pro rychlíky Koprivnica – Osijek.

-TR-

Stejně nevíte, zda tyto lokomotivy nemusí napřed zajistit jízdu chorvatských vnitrostátních vlaků. Ty jsou přece jen důležitější, protože se jimi nejezdí jen na výlet, ale třeba i do práce.

Marcel Štancl

Primárně jsou 2044 určeny na rychlíky Koprivnica – Osijek a osobáky Koprivnica Varazdin – Zagreb. Přes ten Varazdin bych to odklonil. Záložní mašinu na jeden vlak když se něco wysere tam musí mít.

Ten_z_Bíliny

To s těmi obývákovými experty na Vás opravdu sedlo 😀

Miroslav Zikmund

Ale tu tam jistě mají, nicméně je v noci „sjízdná“ z hlediska výkonu dopravní služby trať Zagreb – Varaždin – Koprivnica ?

Avlaky

Na chorvatský vlacích jezdí 2 mašiny od RJ

Jiří Kocurek

A je ta záložní trať vůbec sjízdná?

Pavel

Super,víš ty vůbec co píšeš?Když například najednou před tebou mezi Klánovicemi a Kolínem padnou stromy a ty budeš v Č.Brodě a za tebou už dalších 5 vlaků,tak asi začneš couvat co.Ty si hraj radši s modelovou železnicí,to ti radí bývalý fíra vozící plné rychlíky ještě o 13-15 vozech mezi Prahou a Žilinou,NE JAKO DNES loko a 3 vagony s 5-ti cestujícími.

Tomāš

Myslíte, že Chorvati na svých dopravních fórech při mimořádnostech v Česku taky komentují, kudy jsme měli správně odklonit dopravu? 😀

Pavel

Uřčitě ne,oni nemají takové univerzální odborníky a radílky na vše jako v ČR.

Pája

Prdlajs, makají, aby nahradili loňský rok. Vlaky jsou tam dost opomíjené.

dub

máco, místní diškutéři tě zřejmě moc v lásce nemají

Miroslav Zikmund

Drahý příteli, základní otázka je KDO TO ZAPLATÍ a taky, zda ta vámi vymyšlená objízdná trasa je SJÍZDNÁ, resp. zda se tam v noci VYKONÁVÁ DOPRAVNÍ SLUŽBA = v noci se tam nejezdí, takže poté, co dostane výpravčí odhlášku za vlakem, ukončí dopravní službu a buď si lehne a spí nebo TO zamkne a jede do svého pelíšku a ráno přijde někdo jiný, kdo zahájí dopravní službu …. aby mohl přijmout vlak nabízený ze sousední stanice …

babilon

Kolik je to „až 9 hodin zpoždění“?

medical examiner

Že přijedou zítra ráno.

Joseph

Pořád se divím, že když Češi nejvíce navštěvují Chorvatsko, že nevzrůstá letecká přeprava.

Otakar

Do Chorvatska totiž jezdí ve velkém paštikáři, ti mají tolik zavazadel, že by museli letět cargem.

Pája

Kolo do letadla fakt nevím nevím. V našem vlaku jelo kolařů několik.

medical examiner

Nebo vyvinout nějaký 30′ kontejner…

Miroslav Zikmund

Kontejnery jsou 20 a 40 stopé. Takže na dva 20 stopé.
Ale jako myšlenka to není blbý nápad … plošiňák s odpovídajíc rychlostí, průběžný kabel, I. způsob brzdění …. kola se zamknou do kontejneru a jede se …

Pavel

Dost dobrý,živě si dovedu představit jak přistává RUSLAN a z něj vyleze 8 rodin a ze zadní části nakládají jejich věci do kamionů.Přesně,paštikáři a dementi,jen aby se mohli pochlubit že byli u moře,dají jednu večeři v restu,udělají super foto a další den se cpou chlebem se sádlem,paštikou-ani rajče si tam k tomu nekoupí.To je tedy super dovča.

Tomas

no, ona vzrusta …

MartinS.

Protože do Chorvatska se jezdí autem nebo busem a teď teda i vlakem, hlavně kvůli ceně. Jenom klienti cestovek občas letí, protože cenu letenky mají schovanou v ceně zájezdu. I Ryanair má zpáteční letenku s kufrem za 4500 Kč a letí do Zadaru. Pak je potřeba řešit dopravu z letiště a dál do destinace, což v Chorvatsku v sobotu po 16.00 není úplně jednoduché. Smartwings létají do Splitu a Dubrovniku, tam je to s návaznou dopravou lepší, ale ta letenka vyjde na 8000 Kč. To je skoro jako cesta autem i s poplatky za dálnice nebo cena levnějšího apartmánu na… Číst vice »

Miroslav Zikmund

Hodinu a půl – bývalo, v současné době covidové už 3 ….

Samo

Ja to vnímam tak že do Chorvátska sa vo veľkom jazdí práve preto že sa tam dá dostať po zemi. Kto chce letieť si už môže vybrať zaujímavejšiu destináciu.

Milan

Já myslím, že v lehátkovém vozu, pokud jela klima a mají na palubě zásoby, bych si to docela užil 🙂 Přecejen, není to cesta do práce, ale z dovolené.

Pája

Ještě že tam nejsou gravitační wc. Umíte si představit ty koleje po x hodinách stojícího rychlíku, pokud by měl jen rouru? 😃

Bohouš

Ale mají výhodu, že se nezaplní.

Pája

Taky mně napadlo, jestli ty ve vlaku ze Splitu ještě fungovaly. X hodin navíc, voda dochází, nádrže se zaplňují….

Hynek

Lepší dárek na stanici, než-li ho mít v nohavici. 🙂

Fandik

To se bohužel ovlivnit nedá….. každopádně je to nepříjemné, ale mohli klidně vyrazit náhradní autobusy ….

Jiří Kuba

V Chorvatsku asi těžko. Když s vlakem uvíznete v horách, kde nevede žádná silnice, určitě nepůjde zajistit deset autobusů, aby odvezl cestující z celeho vlaku…

Y.K.

Náhradní autobusy? Půl dne by jely na místo…

Honza

No, včera přijelo mega autobusů do Ogulinu pro celý vlak 😀 Regiojet nám to zařídil a super personál. Nejdřív maminky s dětmi a staří lidé… Super přístup posádky….

Tomáš

To asi není tak jednoduché. Za prvé by museli mít hodně autobusů pro plné dva vlaky lidí a než by je sehnali, tak by mohl jet i vlak.

kakov

přesně jak píší ostatní, než by se autobusy dali dohromady, je vlak v ČR taky

Josef Nový

Pro 750 lidí spolu s báglama a to vlastně 2x Tolik autobusů v Chorvatsku ani není. Teda bouřka byla slušná, ale traťovka jezdila všude celou noc. Ono právě překládají v Rijece obří oď Maersk na vlaky. A to do toho lítá vlak za vlakem. Tady ta Rakousko Uherská dráha co by potřebovala update je opravdu dost vytížená. A to v zálivu čekají na překládku další dvě lodě.

Marcel Štancl

Do Splitu jedou autobusy místo vlaku, ještě tam nedorazili.

Pája

Autobus je pro spoustu lidí jen opravdu hodně velká nouzovka. Já s tím už ani Brno nejezdím. To radši přes Přerov a (po dovolené s RJ nerad) žluťákem do Brna.

Jiří Kocurek

Kontejnerová loď Maersk v Rijece. To ale není nic výjimečného, to je tam na denním pořádku, řekl bych. Proto je ten přístav také náležitě vybavený.

Josef Nový

Ano je. A ta vlečka od přístavu na nádraží je pecka. To stojí za video, když čekám na jedničku bus a najednou mezi autama dlouhý nákl. vlak. A je pecka jak pomocník fíry zvedá závory , které slouží i jako vjezd na placené parkoviště. Skopčáci co tam parkují vždycky koukají jak jim těsně kolem zaparkovaného ,,audi“ profrčí náklad. Už jsem se byl dvakrát kochat.

dub

do Chorvatska? spíš náhradní letadlo