Podíl on-line jízdenek u ČD se blíží k 40 %

Cestování s Českými drahami s aplikací Můj vlak. Foto: České dráhyCestování s Českými drahami s aplikací Můj vlak. Foto: České dráhy

Z aplikace Můj vlak se stává nejčastější prodejní kanál Českých drah.

Téměř čtyři z deseti jízdních dokladů ve vlacích Českých drah jsou zakoupeny on-line přes e-shop nebo aplikaci Můj vlak. Dopravce strukturu prodejů dosud příliš neuváděl, nyní tato data zveřejnil ve zprávě o ocenění aplikace Můj vlak.

Národní dopravce odbavuje už téměř 40 % cestujících prostřednictvím on-line prodejních kanálů, což představuje zhruba 15% nárůst oproti předcovidovému roku 2019. Tato statistika zahrnuje všechny jízdenky včetně integrovaných dopravních systémů a jízdních dokladů OneTicket,“ uvedl mluvčí ČD Emanuel Vittek.

Aplikace Můj vlak byla tento týden oceněna v rámci soutěže světové konference Transport Ticketing Global. Odborná mezinárodní komise vyhodnotila aplikaci Českých drah jako nejlepší v kategorii Digital Champion. Kategorie je vyhrazena pro podniky odpovědné za vývoj nebo provoz digitální služby, která všem cestujícím zjednodušuje přístup k dopravě a jízdnému a která změnila způsob, jakým mohou zákazníci dostávat cestovní informace, plánovat si cestu od začátku do konce a využít flexibilní platební metody.

Mobilní aplikace se postupně stává nejvyužívanějším prodejním kanálem Českých drah, průběžně si drží vysoký rating 4,7 na App Store a okolo 4,5 na Google Play. Dopravce neustále rozšiřuje funkcionality. Několik měsíců lze například hodnotit spokojenost s cestou.

Tagy České dráhy Můj vlak
92 komentářů