Znám místní lokality zaprvé zadruhé absolutní nesmysl táhnou dálnici ekologický chráněném území zatřetí to nejjednodušší zpoplatnit dvojnásobnou sazbu a je 55 a bez problému budou všichni jezdit po dálnici přes Brno tady je to jenom o tom že to je levnější že je to doprava zbytečná vědí všichni a když už mermomocí na tý dálnici trvají tak daleko větší dopravní smysl Má E50 pd Slavkova
Asd
3 let
Tak snad se hoši a děvčata z Prahy pochopí a námitku co nejdříve vypořádají,aby nedošlo ke zdržení stavby. A hlavně že ta dálnice dojde jak k D1 tak i do Rakouska.
Přidám se k nim s ním děvčatům kteří to zablokuji je to kravina vedoucí špatným směrem. Co budeš dělat když ti dojde pitná voda protože ti narušila dálniční stavba půlka moravy už vysychá teď
Démon
3 let
Tento úsek dálnice měli stáhnout k Veselí a pak zpět k Hodonínu, protože přes Naturu2000 nepostaví dálnici !!!
mgr.pavel
3 let
Stejně je fascinující vidět, jak stačí jeden člověk podávající rozklad či odvolání či připomínku nebo whatever, a státní správě pokaždé trvá dlouhé měsíce, než se s tím vypořádá. Ať už jde o relevantní věc, nebo úplnou cypovinu.
Úmyslně nastaveno, neboť občan vs. stát je v nerovném postavení, někdy se úžívá obratu vrchnostenský přístup (ne, to není pejorativní slovní spojení, jen „terminus technikus“ správního práva). Pravdou je, že mnohdy se st. správa dostává do nevýhodných pozic víc než zákonodárce zamýšlel při tvorbě příslušných norem, tedy více než je zdrávo a poté naopak neposkytuje příslušné služby jiným občanům v tzv. veřejném zájmu. A zde bych nejraději zastavil, neb do toho se vší vehemencí vstupuje sociologie.
jj23
3 let
On někdo čekal, že by stavba dálnice získala pravomocné stavební povolení bez toho aniž by někdo podal žádost o rozklad, nebo to bojkotoval?
Petr
3 let
Jestli mu nebylo oznámeno zahájení územního řízení, tak měl napadnout vydané územní rozhodnutí v r. 2014 a ne teď vydané stavební povolení… Nejsem právník, ale přijde mi to logické.
Kolik takových staveb už se přes různé rezervace, ba dokonce i CHKO, prosadili. Když stát chce, prosadí si všechno a klidně proti všem. Jen musí opravdu chtít. Nicméně jako Hodoňák musím říct, že zrovna pro Hodonín tato dálnice až tolik pozitiv nepřinese /ale zase ani negativ, to abych byl objektivní). Hodonínu mnohem více pomůže a uleví obchvat ve směru od Holíče, na který, bohužel všichni zodpovědní kašlou a tak nám při každém kolapsu na D2 kolabuje i Hodonín 🙁
Hodonín má obchvat v podobně I/55, od Rohatce to už středem města nejezdí. Hůř je na tom Strážnice.
No a těsně vedle štreky by to nemusel být takový problém z heldiska rozetnutí CHKO na dvě části. On stát, když chce, tak postaví ekodukt i nad existující dálnicí. Nad existující železnicí by to možná šlo taky postavit.
I/55 je obchvat od Břeclavi do Rohatce, jak sám píšete. Bohužel, když je nějaký průšvih na D2, tak je mnohem důležitější směr na Holíč, který bývá v takové situaci beznadějně ucpaný. A ne jen ten ale i další důležitá trasa v Hodoníně a to trasa na Brno, kterou pak někteří volí jako objízdnou, v naději, že nebude tak ucpaná, což je ale zpravidla lichá naděje. Takže ve výsledku je pak opravdu ucpaný prakticky celý Hodonín. Bohužel, poslat to přes Sudoměřice také dost dobře nejde, protože pak by zase byla ucpaná celá Skalica. Tudíž nám v Hodoníně asi nezbývá, než se… Číst vice »
Vy těm Lanžhočanům teda přejete, dělat z nich objízdnou trasu, ale co, je to jenom Lanžhot…
A co se obchvatu Břeclavi týče, ten stál pár let i z důvodu hovadského chování ČSR k Lichtensteinům po válce, nakonec pozemky pro tuto infrastrukturu z nároků vyjmuly, jinak by to stálo dál. Byť to je tedy asi spíš případ části od 425 na Poštornou.
Cože? Kde jsem proboha psal o objížďce přes Lanžhot? Stejně tak jsem nikde nepsal o obchvatu Břeclavi, byť souhlasím, že včera na něj bylo pozdě, ale situace proč není je mi známa. Prosím, přečtěte si znovu můj příspěvek, protože jste zjevně nepochopil o čem byl. Byl o obchvatu Hodonína, znovu opakuji, Hodonína, nikoliv Břeclavi, ve směru od Břeclavi, tedy od dnešní I/55, snad budoucí D55, směrem na Holíč. To je přesně ten směr, který je objízdnou trasou při potížích na D2 a který je potřeba řešit, aby Hodonín věčně nekolaboval. To byla pointa mého příspěvku.
Dva takové už v Hodoníně máme. Obávám se, že třetí by už neprošel, zvlášť ne na tak významné trase. Ale je pravda, že před koridorizací byl jen jednosměrný a v jednom směru (bohužel už si nepamatuji ve kterém) se musela dávat přednost. To ale ve výsledku působilo ještě větší komplikace, takže je rozhodně dobře, že ho rozšířili na dva plnohodnotné pruhy.
To jsem samozřejmě pochopil. Jen jsem tak mimochodem (a uznávám, že i trochu zmatečně) zmiňuji historii toho podjezdu. Ale jak píšu, taková věc by tady asi neprošla. Navíc by to ve výsledku převedlo kamiony na trasu přes Pánov a to ještě méně žádoucí, protože by to už opravdu ucpalo celý Hodonín. A to nemluvím o problematické křižovatce I/55 a II/432, kde jsou problémy také pomalu na denním pořádku.
Tak na trasu přes Pánov nechte nastavět ostrůvky a červenou vlnu, nebo se podívejte jak si s dopravou poradila města na západě, prostě tam nechcete vjíždět…. A co se trasy přes Skalici týče, to už bude PNJ. Jinak ta stroad 431 je taky dílo…
Osobákem je to celkem v klidu, když víte, kudy projet Přerovem, aby jste tam nechytili důchod. Furt lepší než jet po té tragédii z Olomouce do Vyškova, která dálnici připomíná jenom velmi vzdáleně. Mám vyzkoušeno, že z Ostravy do Brna je to rychlejší přes Přerov než přes Olomouc – asi o 10 minut. Přispívá k tomu i to, že všichni se jak blbci cpou přes Olomouc a před Přerovem i za Přerovem po Vyškov je ta dálnice téměř prázdná. Ostrava – Hodonín vyjde přes Brno i přes Napajedla zhruba nastejno pokud tam není někde zácpa, akorát přes Brno je to… Číst vice »
Komedie v roli statu a RSD pokracuje. Ja to predikuji jiz dva roky, ze nejpozdeji 2023 dojde k praktickemu zastaveni a zadreni nove dalnicni infrastruktury z duvodu nedostatku financni, nepripravenosti projektu, byrokratickym a soudnim prim a hlavne take kauzy David Rath a Metrostav, ktera rozhodne jen tak neskonci.
Miroslav Zikmund
3 let
Pán žijící v Javorníku u polské hranice se odvolává proti stavebnímu rozhodnutí protože je přesvědčen, že on nebo jeho právní předchůdce nebyl informován … Pokud nebyl v době vydání rozhodnutí vlastníkem – což lze zjistit z katastru, tak bude mít patrně smůlu, pokud byl informován jeho právní předchůdce, tak ji bude mít taky – musí se obrátit na něj s tím, že mu nějakou informaci zatajil při prodeji pozemku a může požadovat odškodnění nebo zrušení kupní smlouvy. Pokud nabyl vlastnického práva z titulu dědictví po zemřelém právním předchůdci, tak asi bude mít smůlu taky …. je přece jen podivné, že… Číst vice »
To je tady přece normální, že tu kdejakej jouda vynáší kategorický soudy, tím kategoričtější, čím větší pendrek o daný věci ví. V tomto případě je navíc krásný, jak by soudruh Zikmund nejraději upřel někomu zákonem daná práva, protože podle jeho názoru bydlí nějak moc daleko.
No.., zřejmě jde opravdu o úklep ve smyslu Javorník n./Veličkou. Avšak úvaha o zatajení vad a břemen na případném předmětu prodeje nemovité věci, jdoucí za účastníky smlouvy (soukromněprávní vztah), a to ve vztahu k správnímu právu (obeznámení s úmysly státu a jeho přednostních práv, vyvlastnění, možný vznik věcného břemene), si myslím, že je docela pragmatická poznámka ke článku.
Soudruhu Facepalm, když už se stydíte za svoje jméno a používáte nějaká přezdívky, tak si přečtěte, co je v tom podání uvedeno … ten pás spekuluje o tom, že nebyl on nebo jeho právní předchůdce vyrozuměn …
Taky je ale možné, že se dopis ztratil. A příjemce nevěděl, že ho má čekat a odesilatel žil v dobré víře, že ho dostal.
Mně už se dopisy ztratily, ale jinak než tím, že vím, že mi nepřišlo něco, co čekám, bych to nezjistil.
Dopis se ztratil … a co tak doporučený dopis do vlastních rukou, s návratkou potvrzující, že adresát písemnost převzal nebo po uplynutí doby uložení na poště se vrátí odesílateli a nastává fikce doručení … Právní předchůdce dopis převzal … nevznesl námitku … právní předchůdce dopis nepřevzal, vrátil se jako nedoručený, ale právní následky doručení nastaly … Právní předchůdce zemřel, než se projedná dědictví byl obeslán, dopis se vrátil jako nedoručený … pošta nezjišťuje, proč si ho adresát nevyzvedl … než dojde k projednání dědického řízení a vydání usnesení notářem uplyne několik měsíců. Teprve po nabytí právní moci usnesení (pokud se… Číst vice »
Jo, přesně jedna taková „fikce doručení“ (ve skutečnosti pošťačka, která se ani nenamáhala doručit oznámení, že mám něco na poště) mě málem dostala do exekuce. Taková věc by už konečně měla být nezákonná, zvlášť při všech těch známých problémech s doručením, které Česká pošta má, ne aby si takovouto neskutečnou, promiňte mi ten výraz, oj*bávkou úřady neustále zjednodušovali život a komplikovali ho nevinným občanům!
Teď už ji mám, právě i po této zkušenosti. Přesto jsou pořád dopisy, které chodí normálně, i když by měly jít do datovky. Naštěstí, teď už máme zodpovědnou pošťačku, která oznámení poctivě do schránek hází, ale i tak, na poštu už bych spoléhat nechtěl.
Miro jde o vodní prameny stejně jako u Přerova . Pokud do nich drBnou tak budou na suchu ve studní a nepomůže jim ani řeka 10 km vedle. Už před 30 lety tam byla diky 50 letům melioraci skoro poušť
Démon
3 let
Při pohledu na to, kam dálnice přivede dopravu bych taky bručel. To se nemohou stavět logické celky? Buďto všechno nebo nic
Právě proto. na D55 nebyla studie proveditelnosti, protože ta by ukázala, že přes ptačí oblast dnes nepostaví dálnici. Tak se tam plánuje alespoň 1+1.
Měli to stáhnout k Veselí a pak zpět na Hodonín
Ta dálnice se hubou dělá už 40 let. A ještě nikdo nevymyslel lepší trasu než je současná. Jako obyvatel Veselí o tom něco vím. Reálné je to postavit podél koridoru. Na druhé straně Moravy je souvisle zastavěné území, nebo záplavová zóna.
Je smutné, že kvůli pár ptákům musí lidé trpět. Kde jsou ti ekologové, kteří tak mají rádi přírodu a chtějí zachránit planetu? Aby navrhli opatření abychom mohli mít jak ptáky tak i dálnici. Tito rádoby zelení jen něco zakazují komplikují a zdržují stavby místo toho aby navrhovali účinná opatření.
Tak on bude rozestavěný „logický“ celek od Otrokovic až sem.
Velká neznámá je pokračování. V cestě stojí chráněná ptačí oblast a pouhé přimknutí tělesa dálnice ke koridoru a odhlučnění a odstínění údajně nestačí. Je v plánu stažení dálnice do dvou pruhů a trasování v (polo)tunelu. Pod terén jít nelze, protože jednak zde nejsou České Budějovice a hlavně je tu řeka Morava, písčité a štěrkové podloží (viz vedlejší stavba na vysokých náspech kvůli stoleté vodě. No nezávidím to obyvatelům Bzence, Hodonína, Kyjova a dalších obcí.
Salámová metoda. Jinak, pokud je cílem nadále zlepšovat přednostně již tak nadužívanou silniční dopravu, možná časem nebude problém využít i těleso železnice… (Bohužel.)
Ale tornádo se může objevit prakticky kdekoliv, protože je nepředvídatelné. I když, v tomto úseku by bylo spíš záhodno udělat zodolnění proti požárům, které jsou tu rozhodně mnohem běžnější, než tornáda 😉
Proč když lze mít další dvě koleje v oddálené poloze přes Slovač, Veselí a Uherské Město u Starého Hradiště, nebo jak se to jmenuje. To je i z pohledu strategie mnohem lepší, Ještě by to chtěl pořešit propojení jak to přes Göding, tak mezi Sudoměřicemi a Rohatcem, Přívozem a Bzencem a nebo nějak podobně.
Salámová metoda ŘSD, kvůli které trpí lidi v Přerově, trpěli lidi v Plzni, Ústí… Co třeba líp plánovat vedení dálnic a těm problémům se vyhnout? Ne dovést dálnici až k citlivému místu a pak se divit, že to dál nejde.
Problémům se ovšem zcela vyhnout nelze a už vůbec ne u nás. Takže salám je sice na pytel, ale pořád lepší, než vůbec nic. Každý kilometr jakékoliv infrastruktury na úrovni 21. století je v tomhle našem západním Rusku dobrý.
Omyl v Rusku nemají takové problémy s budováním dálnic jak u nás. Ale je jasné že jak Rusko tak i my bychom si přáli a potřebovali úplně jinou infrastrukturu než v současnosti máme.
Znám místní lokality zaprvé zadruhé absolutní nesmysl táhnou dálnici ekologický chráněném území zatřetí to nejjednodušší zpoplatnit dvojnásobnou sazbu a je 55 a bez problému budou všichni jezdit po dálnici přes Brno tady je to jenom o tom že to je levnější že je to doprava zbytečná vědí všichni a když už mermomocí na tý dálnici trvají tak daleko větší dopravní smysl Má E50 pd Slavkova
Tak snad se hoši a děvčata z Prahy pochopí a námitku co nejdříve vypořádají,aby nedošlo ke zdržení stavby. A hlavně že ta dálnice dojde jak k D1 tak i do Rakouska.
Přidám se k nim s ním děvčatům kteří to zablokuji je to kravina vedoucí špatným směrem. Co budeš dělat když ti dojde pitná voda protože ti narušila dálniční stavba půlka moravy už vysychá teď
Tento úsek dálnice měli stáhnout k Veselí a pak zpět k Hodonínu, protože přes Naturu2000 nepostaví dálnici !!!
Stejně je fascinující vidět, jak stačí jeden člověk podávající rozklad či odvolání či připomínku nebo whatever, a státní správě pokaždé trvá dlouhé měsíce, než se s tím vypořádá. Ať už jde o relevantní věc, nebo úplnou cypovinu.
Proč je náš stát pořád tak impotentní?
Úmyslně nastaveno, neboť občan vs. stát je v nerovném postavení, někdy se úžívá obratu vrchnostenský přístup (ne, to není pejorativní slovní spojení, jen „terminus technikus“ správního práva). Pravdou je, že mnohdy se st. správa dostává do nevýhodných pozic víc než zákonodárce zamýšlel při tvorbě příslušných norem, tedy více než je zdrávo a poté naopak neposkytuje příslušné služby jiným občanům v tzv. veřejném zájmu. A zde bych nejraději zastavil, neb do toho se vší vehemencí vstupuje sociologie.
On někdo čekal, že by stavba dálnice získala pravomocné stavební povolení bez toho aniž by někdo podal žádost o rozklad, nebo to bojkotoval?
Jestli mu nebylo oznámeno zahájení územního řízení, tak měl napadnout vydané územní rozhodnutí v r. 2014 a ne teď vydané stavební povolení… Nejsem právník, ale přijde mi to logické.
Z pohledu dneška marné uplynutí lhůty…
Úplně zbytečná dálnice.
Pro člověka, který v její trase nejezdí zcela bezesporu.
Zbytečná bude hlavně proto, že skončí v Bzenci. Rezervací to nepůjde, i když si na ŘSD nakreslili čáru do mapy středem.
Kolik takových staveb už se přes různé rezervace, ba dokonce i CHKO, prosadili. Když stát chce, prosadí si všechno a klidně proti všem. Jen musí opravdu chtít. Nicméně jako Hodoňák musím říct, že zrovna pro Hodonín tato dálnice až tolik pozitiv nepřinese /ale zase ani negativ, to abych byl objektivní). Hodonínu mnohem více pomůže a uleví obchvat ve směru od Holíče, na který, bohužel všichni zodpovědní kašlou a tak nám při každém kolapsu na D2 kolabuje i Hodonín 🙁
Hodonín má obchvat v podobně I/55, od Rohatce to už středem města nejezdí. Hůř je na tom Strážnice.
No a těsně vedle štreky by to nemusel být takový problém z heldiska rozetnutí CHKO na dvě části. On stát, když chce, tak postaví ekodukt i nad existující dálnicí. Nad existující železnicí by to možná šlo taky postavit.
I/55 je obchvat od Břeclavi do Rohatce, jak sám píšete. Bohužel, když je nějaký průšvih na D2, tak je mnohem důležitější směr na Holíč, který bývá v takové situaci beznadějně ucpaný. A ne jen ten ale i další důležitá trasa v Hodoníně a to trasa na Brno, kterou pak někteří volí jako objízdnou, v naději, že nebude tak ucpaná, což je ale zpravidla lichá naděje. Takže ve výsledku je pak opravdu ucpaný prakticky celý Hodonín. Bohužel, poslat to přes Sudoměřice také dost dobře nejde, protože pak by zase byla ucpaná celá Skalica. Tudíž nám v Hodoníně asi nezbývá, než se… Číst vice »
Vy těm Lanžhočanům teda přejete, dělat z nich objízdnou trasu, ale co, je to jenom Lanžhot…
A co se obchvatu Břeclavi týče, ten stál pár let i z důvodu hovadského chování ČSR k Lichtensteinům po válce, nakonec pozemky pro tuto infrastrukturu z nároků vyjmuly, jinak by to stálo dál. Byť to je tedy asi spíš případ části od 425 na Poštornou.
Cože? Kde jsem proboha psal o objížďce přes Lanžhot? Stejně tak jsem nikde nepsal o obchvatu Břeclavi, byť souhlasím, že včera na něj bylo pozdě, ale situace proč není je mi známa. Prosím, přečtěte si znovu můj příspěvek, protože jste zjevně nepochopil o čem byl. Byl o obchvatu Hodonína, znovu opakuji, Hodonína, nikoliv Břeclavi, ve směru od Břeclavi, tedy od dnešní I/55, snad budoucí D55, směrem na Holíč. To je přesně ten směr, který je objízdnou trasou při potížích na D2 a který je potřeba řešit, aby Hodonín věčně nekolaboval. To byla pointa mého příspěvku.
Měli jste si nechat udělat nízký podjezd jako u sousedů v Lundeburgu 😉
Dva takové už v Hodoníně máme. Obávám se, že třetí by už neprošel, zvlášť ne na tak významné trase. Ale je pravda, že před koridorizací byl jen jednosměrný a v jednom směru (bohužel už si nepamatuji ve kterém) se musela dávat přednost. To ale ve výsledku působilo ještě větší komplikace, takže je rozhodně dobře, že ho rozšířili na dva plnohodnotné pruhy.
Šířka není problém, myslel jsem to výškově jako je to v BV kde je to pastička na kamiony.
To jsem samozřejmě pochopil. Jen jsem tak mimochodem (a uznávám, že i trochu zmatečně) zmiňuji historii toho podjezdu. Ale jak píšu, taková věc by tady asi neprošla. Navíc by to ve výsledku převedlo kamiony na trasu přes Pánov a to ještě méně žádoucí, protože by to už opravdu ucpalo celý Hodonín. A to nemluvím o problematické křižovatce I/55 a II/432, kde jsou problémy také pomalu na denním pořádku.
Tak na trasu přes Pánov nechte nastavět ostrůvky a červenou vlnu, nebo se podívejte jak si s dopravou poradila města na západě, prostě tam nechcete vjíždět…. A co se trasy přes Skalici týče, to už bude PNJ. Jinak ta stroad 431 je taky dílo…
Proč by nešla. Už dnes tam je železnice. Tak proč by tam nebyla i dálnice?
To řekni ve Strážnici v hospodě při vinobraní. Poletíš jak Gagarin, okolo planety, v ruce banán a boty od sněhu.
Jak Strážnici pomůže dálnice ukončená v Bzenci?
Spíš šlo o ten navazující úsek od Bzence do Hodonína. Bez něj to bude ve Strážnici masakr.
Tak si zkuste jed někdy z Olomouce do Hodonína.
Autem Krásné přes Brno daleko rychlejší anebo vlakem
Osobákem je to celkem v klidu, když víte, kudy projet Přerovem, aby jste tam nechytili důchod. Furt lepší než jet po té tragédii z Olomouce do Vyškova, která dálnici připomíná jenom velmi vzdáleně. Mám vyzkoušeno, že z Ostravy do Brna je to rychlejší přes Přerov než přes Olomouc – asi o 10 minut. Přispívá k tomu i to, že všichni se jak blbci cpou přes Olomouc a před Přerovem i za Přerovem po Vyškov je ta dálnice téměř prázdná. Ostrava – Hodonín vyjde přes Brno i přes Napajedla zhruba nastejno pokud tam není někde zácpa, akorát přes Brno je to… Číst vice »
Jed nezkouším a ani nebudu ..
Komedie v roli statu a RSD pokracuje. Ja to predikuji jiz dva roky, ze nejpozdeji 2023 dojde k praktickemu zastaveni a zadreni nove dalnicni infrastruktury z duvodu nedostatku financni, nepripravenosti projektu, byrokratickym a soudnim prim a hlavne take kauzy David Rath a Metrostav, ktera rozhodne jen tak neskonci.
Pán žijící v Javorníku u polské hranice se odvolává proti stavebnímu rozhodnutí protože je přesvědčen, že on nebo jeho právní předchůdce nebyl informován … Pokud nebyl v době vydání rozhodnutí vlastníkem – což lze zjistit z katastru, tak bude mít patrně smůlu, pokud byl informován jeho právní předchůdce, tak ji bude mít taky – musí se obrátit na něj s tím, že mu nějakou informaci zatajil při prodeji pozemku a může požadovat odškodnění nebo zrušení kupní smlouvy. Pokud nabyl vlastnického práva z titulu dědictví po zemřelém právním předchůdci, tak asi bude mít smůlu taky …. je přece jen podivné, že… Číst vice »
Jak víte, že jel z Javorníku ve Slezku? Může taky být z Javorníku nad Veličkou, což asi 25km.
To je tady přece normální, že tu kdejakej jouda vynáší kategorický soudy, tím kategoričtější, čím větší pendrek o daný věci ví. V tomto případě je navíc krásný, jak by soudruh Zikmund nejraději upřel někomu zákonem daná práva, protože podle jeho názoru bydlí nějak moc daleko.
No.., zřejmě jde opravdu o úklep ve smyslu Javorník n./Veličkou. Avšak úvaha o zatajení vad a břemen na případném předmětu prodeje nemovité věci, jdoucí za účastníky smlouvy (soukromněprávní vztah), a to ve vztahu k správnímu právu (obeznámení s úmysly státu a jeho přednostních práv, vyvlastnění, možný vznik věcného břemene), si myslím, že je docela pragmatická poznámka ke článku.
Nejde o úklep, o jakou obec se jedná plyne z PSČ ….
Soudruhu Facepalm, když už se stydíte za svoje jméno a používáte nějaká přezdívky, tak si přečtěte, co je v tom podání uvedeno … ten pás spekuluje o tom, že nebyl on nebo jeho právní předchůdce vyrozuměn …
Snadno, na rozdíl od vás jsem si zjistil, které obci přináleží PSČ uvedené v podání … jak prosté milý malej-jardo, řekl by Sherlock Holmes ….
Taky je ale možné, že se dopis ztratil. A příjemce nevěděl, že ho má čekat a odesilatel žil v dobré víře, že ho dostal.
Mně už se dopisy ztratily, ale jinak než tím, že vím, že mi nepřišlo něco, co čekám, bych to nezjistil.
Dopis se ztratil … a co tak doporučený dopis do vlastních rukou, s návratkou potvrzující, že adresát písemnost převzal nebo po uplynutí doby uložení na poště se vrátí odesílateli a nastává fikce doručení … Právní předchůdce dopis převzal … nevznesl námitku … právní předchůdce dopis nepřevzal, vrátil se jako nedoručený, ale právní následky doručení nastaly … Právní předchůdce zemřel, než se projedná dědictví byl obeslán, dopis se vrátil jako nedoručený … pošta nezjišťuje, proč si ho adresát nevyzvedl … než dojde k projednání dědického řízení a vydání usnesení notářem uplyne několik měsíců. Teprve po nabytí právní moci usnesení (pokud se… Číst vice »
Jo, přesně jedna taková „fikce doručení“ (ve skutečnosti pošťačka, která se ani nenamáhala doručit oznámení, že mám něco na poště) mě málem dostala do exekuce. Taková věc by už konečně měla být nezákonná, zvlášť při všech těch známých problémech s doručením, které Česká pošta má, ne aby si takovouto neskutečnou, promiňte mi ten výraz, oj*bávkou úřady neustále zjednodušovali život a komplikovali ho nevinným občanům!
Zřiďte si datovou schránku a problémy s doručováním poštou mít nebudete. Kdybych ji neměl, tak 80 % rekomand vůbec nedostanu.
Teď už ji mám, právě i po této zkušenosti. Přesto jsou pořád dopisy, které chodí normálně, i když by měly jít do datovky. Naštěstí, teď už máme zodpovědnou pošťačku, která oznámení poctivě do schránek hází, ale i tak, na poštu už bych spoléhat nechtěl.
Když máš dát ovku a pošlu to poštou tak to nemá právní účinnost
Miro jde o vodní prameny stejně jako u Přerova . Pokud do nich drBnou tak budou na suchu ve studní a nepomůže jim ani řeka 10 km vedle. Už před 30 lety tam byla diky 50 letům melioraci skoro poušť
Při pohledu na to, kam dálnice přivede dopravu bych taky bručel. To se nemohou stavět logické celky? Buďto všechno nebo nic
Opravdu nemohou, pokud nechcete variantu nic. Další úsek Bzenec – Rohatec je ptačí oblast, takže ještě dlouho nebude.
Nebude nikdy.
Dovést dálnici před chráněnou oblast a pak se divit (viz D8, D52 a další) je oblíbená činnost ŘSD…
Právě proto. na D55 nebyla studie proveditelnosti, protože ta by ukázala, že přes ptačí oblast dnes nepostaví dálnici. Tak se tam plánuje alespoň 1+1.
Měli to stáhnout k Veselí a pak zpět na Hodonín
Ta dálnice se hubou dělá už 40 let. A ještě nikdo nevymyslel lepší trasu než je současná. Jako obyvatel Veselí o tom něco vím. Reálné je to postavit podél koridoru. Na druhé straně Moravy je souvisle zastavěné území, nebo záplavová zóna.
Je smutné, že kvůli pár ptákům musí lidé trpět. Kde jsou ti ekologové, kteří tak mají rádi přírodu a chtějí zachránit planetu? Aby navrhli opatření abychom mohli mít jak ptáky tak i dálnici. Tito rádoby zelení jen něco zakazují komplikují a zdržují stavby místo toho aby navrhovali účinná opatření.
A to ze prijdes o prameny pitné vody ti nedošlo troubo ? Ta už je dnes dražší a vzácnější jak ropa
Tak on bude rozestavěný „logický“ celek od Otrokovic až sem.
Velká neznámá je pokračování. V cestě stojí chráněná ptačí oblast a pouhé přimknutí tělesa dálnice ke koridoru a odhlučnění a odstínění údajně nestačí. Je v plánu stažení dálnice do dvou pruhů a trasování v (polo)tunelu. Pod terén jít nelze, protože jednak zde nejsou České Budějovice a hlavně je tu řeka Morava, písčité a štěrkové podloží (viz vedlejší stavba na vysokých náspech kvůli stoleté vodě. No nezávidím to obyvatelům Bzence, Hodonína, Kyjova a dalších obcí.
Salámová metoda. Jinak, pokud je cílem nadále zlepšovat přednostně již tak nadužívanou silniční dopravu, možná časem nebude problém využít i těleso železnice… (Bohužel.)
Ale kecy v kleci. Totéž by se muselo řešit, kdyby se Ferdinandka přestavovala na 4 koleje.
No v tom úseku ne, by se řešila spíš trať na druhém břehu v rámci zodolnění proti ztornádování.
Ale tornádo se může objevit prakticky kdekoliv, protože je nepředvídatelné. I když, v tomto úseku by bylo spíš záhodno udělat zodolnění proti požárům, které jsou tu rozhodně mnohem běžnější, než tornáda 😉
To sice ano, ale co si pamatuju jak to vzniká tak se bude pohybovat spíš podél Moravy než napříč, on je tam totiž takový trychtýř z toho všeho.
Nemuselo. Na drážních pozemcích rezervace není a 4 koleje se tam vejdou.
Proč když lze mít další dvě koleje v oddálené poloze přes Slovač, Veselí a Uherské Město u Starého Hradiště, nebo jak se to jmenuje. To je i z pohledu strategie mnohem lepší, Ještě by to chtěl pořešit propojení jak to přes Göding, tak mezi Sudoměřicemi a Rohatcem, Přívozem a Bzencem a nebo nějak podobně.
Rozšířit o5 m trať celkem je banalita ten prostor je tam už celých 160 let
Salámová metoda ŘSD, kvůli které trpí lidi v Přerově, trpěli lidi v Plzni, Ústí… Co třeba líp plánovat vedení dálnic a těm problémům se vyhnout? Ne dovést dálnici až k citlivému místu a pak se divit, že to dál nejde.
Problémům se ovšem zcela vyhnout nelze a už vůbec ne u nás. Takže salám je sice na pytel, ale pořád lepší, než vůbec nic. Každý kilometr jakékoliv infrastruktury na úrovni 21. století je v tomhle našem západním Rusku dobrý.
Dálnice jsou infrastruktura 20. století.
A ani tu ještě nemáme…
Omyl v Rusku nemají takové problémy s budováním dálnic jak u nás. Ale je jasné že jak Rusko tak i my bychom si přáli a potřebovali úplně jinou infrastrukturu než v současnosti máme.
Teď jsem tam jel na dovolený, stačí jeden kombajn a je vymalováno, x km jedeš 20 km/h, dálnice už měla být dávno
Jiné obce zase trpí dnes, takže ve výsledku se to moc nezhorší.