Na Osoblažské úzkokolejce začala oprava čtyř nádraží, každé bude mít správce
Nádraží v Osoblaze. Foto: Moravskoslezský kraj
Obce na Osoblažsku se spojily na projektu s Poláky, většinu nákladů tak pokryje dotace.
Obce na Osoblažsku se spojily na projektu s Poláky, většinu nákladů tak pokryje dotace.
„Obecně prospěšná společnost Osoblažská úzkorozchodná dráha dnes zahájila s opravou čtyř nádraží na této trati a současně opravou přednádražního prostoru ve Slezských Rudolticích.“
Této větě prostě nerozumím.
Těch nejasných vět je více:
Výše úvěru od Moravskoslezského kraje pokryje 90 % nákladů projektu, dotace je milionů eur.
Co je na rozchodu 760 mm atypického?
Doufám, že všechna ta osvétlení a PZZ budou mít postmoderní design a studené LED světlo, aby krásně zapadla do té turistické koncepce s parním vlakem.
Vida, na Osoblažce jsem léta nebyl. Už jsem se lekl, že někoho napadlo ji vyasfaltovat.
Závory na okreskách při rychlosti vlaku 25km/hod opravdu potřebujeme.Kolik že tam bylo za posledních 20 let nehod?Žádná?
Předcházet nehodám je dobrá věc …
Semafor u přechodu či světelná křižovatka se kolikrát postaví až když někdo na ní zemře … do té doby totiž nebyly finance, pak se najednou ty miliony našly z minuty na minutu …
Jo, to je náš Kocourkov!!!
Některé investice jsou ovšem i tak nadbytečné.
V ČR se taky nic jiného nedělá, jenom se opravují/rekonstruují nádraží a na tratě se kašle.
Tak určitě…
https://zdopravy.cz/sprava-zeleznic-opravi-slezskou-uzkokolejku-vymeni-500-prazcu-32846/
500 pražců je kolik? Na jednom webu jsem našel 1667 pražců na km… Tedy úplný prd…
Podle něj je trať pravidelně udržována a nežádá si výraznější zásah, který by byl ve „škatulce“ modernizace či rekonstrukce. „V horizontu minimálně pěti let není na této trati plánována rekonstrukce či modernizace,“ doplnil Tesař.
To je pro koridor, 22,5 tuny na nápravu. Na osoblažce poněkud předimenzované.
Ano, počet pražců je velmi výstižné. A hlavně, renovaci tratí považuji za samozřejmost.