Jízda jako z filmu, ale bez cestujících. Českým drahám ujel v Lochovicích motorový vůz

Motorový vůz 810, foto: České dráhyMotorový vůz 810, foto: České dráhy

Jde o pátý podobný případ za posledních pět let. Událost se obešla bez škod a zranění.

162 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jiří Kocurek

Tramvaj T3 má střadačovou brzdu. Dráha takovéhle nesmysly nepotřebuje, stačí předpis o brždění.

Martin

Tramvaj T3 má střadačovou brzdu? To slyším poprvé…

Vašek

Takovéto nesmysly jsou u nových, nebo modernizovaných vozidel. Bohužel u muzejních nejsou.

dopravopat

Autonomný šukafon chcel spáchať sebevraždu, dúfal že na nejakom priecestí to schytá najlepšie od plne naloženej Tatry 148 idúcej maximálnou rýchlosťou.

Ondřej

Prosím Vás, osmsetdesítce stačí postavit do cesty fiátek.
🤦‍♂️😁

BND 30

Asi jste neviděl aktuální video jak v Maďarsku Bzmot sestřelil dodávku….v dodávce pět mrtvých 🙁

Ondřej

A Vy zato nemáte vůbec smysl pro humor.

Pája

Osobně jsem viděl následky nedání přednosti v jízdě na křižovatce s přejezdem (Kvítkovice) někdy kolem roku 2000. Akorát to byl LIAZ 110 a naštěstí šlo o ranní jízdu do Vizovic bez cestujících (ve Vizovicích nic na noc nezůstává) . 810 změnila směr a po asfaltu pokračovala do zahrádky Pizzerie U Formanů. Skončila nad ní a nejdýl z odstraňování té legrace a zprůjezdnění trvalo vyšetřování. MHD na trase Zlín – Otrokovice to zvládla pouze s přestupem na hotovostní autobusy, protože parciální ani hybridní trolejbusy ještě nebyly. Auta musely objížďkou. Tzn jeden šťouch a přes 100 000 nasraných v jednom ránu.

Jiří Kocurek

Jo, tehdy jeden z nejhorších přejezdů v republice. Dneska? Snad jen přejezd v Chuchli se s tím dá srovánvat, spousta jiných už byla zrušena (např. Sokolova v Brně).

Pája

To máte pravdu. Pokud SŽ trať někdy opravdu zmodernizuje, přejezd zmizí. Na Příluku se už druhým rokem buduje mimoúrovňové křížení přes zmodernizovanou trať. Přejezd u točny taky zmizí. Háček je v tom, že SŽ ještě s tratí nezačala. Stejná trať, jiné místo…

Karel

Chtělo by to nacvičit ujetí pendolina a dohánění na přejezdech auty. Haha to je trapárna

medical examiner

No…to by musel ten motorák ujet opravdu z hodně velkého kopce…
V Litni je kino daleko (250 m od obvyklého místa zastavení vlaku) a nikde jinde na trati kino není…

Georg

v hostomicich byva letni

Petr

Šemík si to hasil k Neumětelům 😀

Péťa

Jeden z těch přejezdů je vybavený pozitivní signalizací. Jaká je podmínka jejího spuštění a dostačuje pro její nespuštění na delší než předzváněcí dobu i v tomto případě, kdy nedošlo k jejímu dodržení při uzavření PZZ? Díky znalým za odpověď.

Ludo

To je problém na tom bicykli utiahnuť kľuku? Zrovna teraz som šiel na kafíčko. Mám síce na mašine BP-E s aretovanou polohou v zabrzdenom stave, ale i tak si radšej tú kľuku utiahnem. A tá minuta pre utiahnutie a kontrolu zabrzdenia ma nezabije.

petr

no,to je dobrá ostuda!!!to se už okecat nedá…ještě asi měl utáhnout kliku…a vypadá to,že se opět začnou nosit i klíny!ty poslední dobou dost polevily

Oce

Když jsem byl v kurzu, říkali nám že u každé mimořádné události byli zúčastnění vždy na záchodě. A ono jo 🙂
Jinak za těch pár let zpátky vím nejmíň o dvou dalších případech „ujetí“. Jednou jeden nejmenovaný kolega v nejmenovaném depu chytal ujíždějící zálohu (714), podruhé jiný 810 které utekl vzduch dříve než vypil kávu u perónní výpravčí 😀 Prostě stává se 🙂

Pája

Na staré výtopně jeden ing udělal ráno kontrolu posunovací mašiny T334, pak nastartoval a šel na wc. Zrovna z něj vycházel, když se mašina rozjížděla a projela zdí. To už mu začalo pomalu docházet, že má den blbec. Odkalovače totiž pozavíral a páku reverzu posunul na „jízda“, na otáčkách taky přidal (ať se to dřív nafouká 😃)
Naštěstí tam zrovna nikdo neprocházel a ten den ing dojezdil.

Rača

Nová Československá disciplína zahájená, laťka je však stále nastavená vysoko východoslovákmi ktorí vypravili medzištátny autonómny vlak do maďarska

medical examiner

Polští bratři se této soutěže neúčastní?

dopravopat

Východoslováci dokázali aj s alkoholom remízovať. Keď to skúšali s alkoholom ľudia z iných krajov tak vždy prehrali.

Kernteriér

Zapomněl jsi na Moraváky. Ti to zvládli ještě před nimi.

Ondřej

Ano…na Moravě pijí alkohol rádi…takovým až oslepujícím způsobem.

Velkohamerská žebříkářská

Ten se tam teda houpal

Miloš Zikmund

Za to asi 810 nemůže…
Také nevím proč by měl mít 40 minut u stojícího stroje, kde je automobilový motor (LIAZ) stále motor zapnutý. Je to téměř stejné jako autobus. Kvůli vzduchu, nebo oleji? – 10°C asi nebylo…

PvvS

On ten autobus má při stání obvykle zataženou ručku.. Pak vzduch nejni potřeba..

Miloš Zikmund

Tady má pakny na odstavení… Hrozný problém.

petr

špalky…u velkých zdrže

Miloš Zikmund

Autobus má ručku vzduchovou. Když nemá tlak na uvolnění, tak se nerozjede. Také když nejde motor, není vzduch, nejde řadit a uřídit kola téměř nadlidský úkol. Když autobus, kamión dá brzdu, uslyšíte odfrknutí. Tím se secvaknou brzdy. To jen informace…

petr

autobusy do toho nemíchejte…je to jako jabka a hrušky

petr

s posledních letech spíš kvůli gelovkám..pokud nejsou dobré a není k dispozici dobíjecí stojan,lepší to nechat natočený

Jiří Kocurek

Jak to dělají autobusáci, že odstavují autobusy se zhasnutým motorem po vesnicích přes noc. Startují ráno klikou?

vašek

Motor nejspíš běžel. V závěrečné zprávě se píše, že 600 otáček/min.

Jenisej

Já tomu nějak nerozumím. Proč jenom nesnížil tlak na 3,5 baru a nazabrzdil BP. Motor měl nastartovaný…….

Vendys

Ano, kdyby k tomu co píšete dal ještě směr do 0 měl to dokonce i přesně podle předpisu… Lze to takto udělat ale na max 30 minut…

Petr Šimral

Směr do nuly dal, je to v ZZ.

medical examiner

A proč?
Poškodil by brzdič, motor, převodovku?

petr

i Bp může vystřelit…spíš kombinaci i kliky

Petr Šimral

Protože by se musel na to zadní stanoviště ještě vracet. Podle popisu dle Závěrečné zprávy strojvedoucí udělal vše tak, aby mohl opustit zadní stanoviště a následně přijít až na přední.
Je zajímavé, že jsou ještě stále provozované vozy s takovou netěsností rozvaděče…

vašek

Protože na toto stanoviště už nechtěl jít.

Air Traveller

Ach jo … ty click-baitové titulky se k „zdopravy“ fakt nehodí 🙁

Air Traveller

No … nic. Jen ze clovek , kdyz ho cte, tak prvni , co ho napadne, ze jim ujel vagon dneska 🙂

a pak az v clanku se docte, ze je to neco půl roku starého …

vašek

Nebyli žádní mrtví,(naštěstí), takže pro bulvár nic zajímavého.

Petr

Pak, že se všechno rozkecá. 🙂

Divočák

byla to vážná situace, ale popis vyvolá úsměv i představu telefonátu na WC a následné nahánění bezmotorového ( jasně, motorem je 810 osazen, ale tady byl v klidu) gravitačního dopravního prostředku 🙂

stanik

Problém je v ČR s profesionalitou na železnici. On málokterý ciivil a cestující dokáže dát na kolej čubu . A to se týká i opuštění vozidla po skončení jízdy.

stanik

Je zajímavé, že ve Francii a Španělsku se toto stane jen vyjímečně a málokdy. Zabezpečení nejen motoráku ale samotných vagonů je na EU směrnicích mnohem důraznější !

Georg

ve francii srovnatelne primitivni vozidlo ani nejezdi, a to ani na korsickych uzkorozchodkach.

Dave

Zajištění vozidel se radikálně změní s novou D1. Jak to bude řešeno v praxi zatím ale nikdo nedokáže říct

Georg

nejen nizka profesionalita cestujici verejnosti, ale i jejich vybavenost cubami je na stiru. casy, kdy kazda babka sebou nosila jednu, dve cuby pro reseni situace s ujetymi vozy, jsou davno pryc… ja se ted podival do kapsy kabatu a ani jako sotous cubu nemam!

Y.K.

Správně, profesionalita cestující veřejnosti se poznala podle toho, že třeba dokázali elegantně a s grácií otevřít tajemný mechanismus zatuhlých u dveří Béčka a pak se ladně vyhoupnout i s kufrem metr a půl vysoko z plochy bez nástupiště bez ohledu na věk. Zažil jsem i poskytování dílů pro vůz 853 dávných časů, aby jízda mohla pokračovat (kolíčky a sponky do vlasů byly tehdy žádány).

Teď je to samé tlačítko a nakonec se zjistí, že ani čubu už nikdo nemá. Kam ten svět spěje.

Oce

A to prosím mívaly ty dveře i dvě kliky (Bai, 830 atd.) a pro jistotu ještě dole západku. A lidi to uměli otevřít. A dnes? Škoda mluvit. Ani to tlačítko neumí zmáčknout.

Matěj

Tak problém je, kde tu čubu vzít, žejo. Třeba když jdu pěšky kolem přejezdu a kolem by jelo tohle.

Georg

to jsou vymluvy. minimalne zarazku byste v kapezetce nosit mohl.

Zdeněk

Je to s podivem, viďte? Čuby nosí každý druhý cestující po kapsách, a všude kolem trati a ve stanici se čuby taky válí na každém kroku. No není to skandální, jak jsou ti cestující neschopní?

petr

dávají se klíny,které by měly být na každém hnacím vozidle

medical examiner

Protože žádnou nemá k dispozici, že by ji někdo ukradl?

tarten

Jj, čubu má sice na konci vodítka kdekdo, ale s umístěním na koleje málokdy souhlasí.

Jiří Kocurek

Navíc ty dnešní čuby utíkají. To není jak hrdinný Parovozstop, který se nechal překrojit vejpůl, aby vlak zastavil.

Petr Šťástka

Tak dlouho se neutahuje klika, až se to prostě jednou povede. Tohle je marnost, stále se najdou jedinci na jedné straně spektra, kteří třeba při ohlašovačce na D3 v kanclu zajistí jen BP, při opuštění stanoviště na delší dobu neutahnou kliku atd. A pak jsou zase jedinci na druhé straně spektra, kteří poutahuji vše možné a nemožné a nejlépe aspoň pod dvě osy nacpou ne klíny, ale rovnou čubu . I takový materiál se opravdu vyskytuje.. Ale tady ty Lochovice tipuji někoho, kdo na 810 byl „nový“, bo každý kdo jen trochu s tímhle výrobkem měl co do činění, tak… Číst vice »

BND30

To je o návycích. Mě můj školitel naučil – utáhnout. Trvá to pár sekund, pazoura ti neupadne. Při přecházení na druhé stanoviště to na vzduchu vydrží, ale jinak na to nespoléhej.

petr

souhlas!

Vašek

Já jsem dával pod kolo kamínek, přestože to předpis vyloženě zakazuje. Po příchodu zpět jsem ho prostě přejel. Vyzkoušeno, že bez rozjezdu na mírném spádu kamínek vydrží a vozidlo udrží.😃

medical examiner

Kamínek jako kousek štěrku nebo ještě menší?

Vašek

Přiměřeně, přiměřeně. 4×4 cm, +- něco.

Pája

Takovou odvahu jsem nikdy neměl 😃

petr

tojo,to je pravda,nechat jen Bp je hazard…aspoň tu kliku utáhnout…také jsem viděl že bépéčko vystřelilo

Petr Šimral

No, já bych to viděl trošku jinak. Tady nastala lenost už tím, že udělal vše, aby mohl opustit jedno stanoviště a vůbec nezačal s úkony na druhém stanovišti, ale šel „kakat“.
Takže žádné BP, žádná RB, pouze špatně těsnící rozvadeč SB, který by taky zachránilo, kdyby nechal SB2 v brzdící poloze, nikoliv v závěru. A zcela jistě tomu pomohlo i přestavení směru do budoucího směru jízdy, to má vůz 810 obzvláště rád…
Prostě kdo chce kam, nechť tam pak běží nebo shání auto a naskakuje na ujetý motorák.
Má kliku. Nic nejelo proti, všechny přejezdy zabezpečené, takže žádný trestný čin.

medical examiner

To se to fouká samo při 1,43 t/m délky…
Ale nebylo by to např. s 843 (tj. 2,22 t/m délky) ještě horší?

jiřina

trest pro strojvedoucího ,strojmistr Rakovník plus dvě platové třídy . Čéďáci dělejte nehody ať se máte taky dobře jak tento 🙂

Vašek

Jiřino, nezáviďte. Věřím, že během těch pár minut si strojvedoucí prožil své a zestárl o 10 roků.

313

Dělat strojmistra je o nervy, to bych taky šel dělat jen za trest.

oce

Taky si říkám. Sice o třídu výš platově, ale zase bez nejrůznějších příplatků, tedy za stejné peníze. Pořád někoho shánět a přemlouvat na přesčas, hádat se s dílnou aby bylo čím vyjet.. Kdepak.

Miroslav Zikmund

Proč myslíte že nemá příplatky … platový řád je stejný pro všechny … mimo to má pravidelné směny, bez nočních nástupů nebo konců …
Proč někoho shánět na přesčasy ? Myslíte, že je takové bída o lidi ?

Miroslav Zikmund

V Rakovníce to zase tak tragické, z hlediska náročnosti práce, nebude … rozhodně tam nevelí nějakým 500 lidem / 100 vozidlům …

313

Z mýho okolí můžu soudit podle Tábora a Budějovic. V obou pracovištích bych byl jako strojmistr po dvou šichtách zralej na Bohnice.
A to taky pod sebou nemaj nějaký velký kvanta lidí a strojů…

MartinSr

Že to ujelo, dejme tomu. Ale ryhlost 52 km/h, to mě zaujalo. Tolik to nevytahne obvykle ani s motorem.

Někdo

Ale víte co způsobuje gravitace ?

Koro

Tam je šílené klesání. Co je na tom k nepochopení?

MartinSr

Pravda, 23m na něco přes 1 km, tady je přesně vidět, jak mohou být původní očekávání zkreslená, to tu padesátku asi nabrat mohlo.

BND30

Ještě aby k němu nebyla titulní píseň: „Když máš v chalupě orchestrion, nevadí, že do ní fičí…“

Jan Sova

… za ráz odrazí auto i strom, když se mu do cesty vzpříčí…

Zdeněk

Vlak bez cestujících není na našich drahách nic vyjímečného, vzduch bývá poměrně častou přepravovanou komoditou. Horší je, když ve vlaku kromě cestujících schází i strojvedoucí.

Pražák

Já bych řekl, že úplně nejhorší varianta je, že v jedoucím šukafonu se čistě náhodou nějací cestující nacházejí, ale ten fíra už nikoliv.

medical examiner

Zajisté, dokonce probíhají i experimenty s autobusy bez řidičů… 😀 😀 😀

Zdenek

Jo, CD, to je podnik k pohledání….zkušenosti z víc než 21 let dojíždění do prace:-(

Růža

Jste jistě trpělivý člověk. 21 let nebýt spokojený s ČD a neřešit jiný lepší způsob přepravy do zaměstnání je snad sebemrskačství.

Kajman

Pokud nechce jezdit autem, tak moc jiných možností už k dispozici nebývá.

bkv

Kolo?

medical examiner

Kolo je, a v dohledné době bude pouze módní způsob, jak si obstarat pobyt v nemocnici.

rtep

Jí s ČD na šumavské lokálce dojížděl přes 20 let a nemám si nač stěžovat. Jsem ale rád, že už nedojíždím, GW Train nabízí podstatně horší služby.

bkv

např. jaké?

***** Petr

Neplatila rezijka ? 😭

313

Na tohle musí být nějaká diagnóza, vy snad tu režijku vidíte i v lednici…

Jelen

Že někdo jasně vidí horší služby jiného dopravce znamená, že musí mít režijku? Co je to za nesmyslnou dedukci? Co když pán žadnou režijku nemá a chce prostě jen cestovat na úrovni (což regiosprintery rozhodně neumožňují)?

***** Petr

ČD nabízely služby a možnost cestovat na úrovni. Čeho a jaké? Kluci , není prvního dubna.

Jelen

Rozhodně byly jejich služby na lepší úrovni, než to, co tam předvádí GWTR.

Georg

jelene, tak znovu: uz je osmeho.

Jelen

A jak to s tím souvisí? V čem je GWTR lepší, než byly ČD? Nebo mi snad chcete říct, že regiosprinter je lepší vozidlo? Tak to možná tak na toho apíla, ale nikdy jindy.

Ares

Jéé, pan ufňukánek ze Šumavy, co příspěvek, to fňukání. U každého dopravce je něco, smiřte se s tím.

Ivan

Skutečně by mne zajímalo, jaké horší služby GWTR nabízí, když 810 nenabízí prakticky žádné? Pouze odveze člověka na dané místo.

medical examiner

Hlavně asi v oblasti ortopedie, že?

medical examiner

A co je potom Česká pošta, která zamrzla někde v roce 2002?

Libor

Může mi někdo z fírů vysvětlit, proč se vozidlo rozjelo? Průběžná brzda byla asi vypuštěná (takže válce asi natlakované), když přecházel do závěru přes rychlobrzdu.

Vendys

Jen ve zkratce… Dle předpisů se dá odstavene vozidlo zajistit průběžnou brzdou s vypuštěným hlavním potrubím na dobu max 30 minut. A důvod je ten že vznikají přirozene ztráty… Z brzdových válců… Které nejsou při vypuštěnem hlavním potrubí doplňovány.

negattor

A ruční brzda se utahovat nemusí?

Vendys

Právě až při překročení těch 30 minut, do této doby je dovoleno zajistit jen samočinou průběžnou brzdou s odvetraným hlavním potrubím což udělal správně. Bohužel k jeho smůle měl vozidlo na samé hranici těsnosti když se dalo do pohybu už po 40 minutách.

negattor

Pak se tedy nabízí otázka, zda by nestálo za to přepracovat předpis. Ale to už je mimo tuto diskuzi.

Vid

Ale pozor. Strojvedoucí může na 30 minut opustit vozidlo, ale musí být zajištěno doplňování vzduchu, tedy nastartovány motor. Pak nemusí utahovat ruční brzdu a podkladat. Stačí vypustit vzduch z HP a zabrzdit přídavnou.

Vid

Zrovna u 810 a 814 je bězné, ze jsou do 30 minut bez vzduchu při stopnutem SM. Takže tohle byla opět chyba nebo neznalost strojvedouciho. Predpisove je to ošetřeno dobře.

Karel JIRÁSEK

U hnacích vozidel to neplatí. Tam je ruční brzda nutností (pokud tam je)

Jiří Kocurek

Predpisove je to ošetřeno dobře.
Tím pádem se chaba stát nemůže. Přestože se stala.

Vendys

To není úplně nutný… I tady by těch 30 minut stačilo i když těsně. Jen si bohužel pro něj neuvědomil ten čas no. Zřejmě měl na WC delší pobyt než měl původně v plánu 😬.

Georg

no spis pouzivat moderni vozidla, ktera maji stradacovou brzdu, ktera se aktivuje jako soucast odstaveni.

ABC

to byl 40 minut na záchodě?

zdeva

Já někdy i dýl…

Georg

mel proste pauzu mezi vykony, tak co by sedel v motoru…

bkv

Příště pozorněji číst… V článku je uvedeno „V odpočinkové místnosti v Lochovicích ho pak zastihl telefonát výpravčího“.

medical examiner

Třeba měl průjem…

dopravopat

To služby na šukafone by som ho mal aj ja.

oce

Platí pouze při objíždění soupravy vozů, a to jen na určitém spádu a musí být přítomna osoba která soupravu případně zajistí.. Odstavení HV, to je něco úplně jiného.

Vendys

Jasně šlo mi o to vysvětlit to laicky srozumitelne. Takže odborne… Bylo to odstavení jak píšete?… Nemuselo být, pokud byl plánován návrat do 30 minut bylo to vzdáleni se z kabiny strojvedoucího a to lze za těchto podmínek… Napájení hlavního vzduchojemu.. Nevycetl jsem z článku zda nechal nastartovany SM… Směr jízdy přestavit do polohy 0… Nevím jestli udělal… Zabrzdit průběžnou brzdu na úplne provozní zabrzdeni, což tedy není odfouknuti přes rychlobrzdu ale snížení tlaku v hlavním potrubí na 3,5 baru… Neudělal…. Takže takto tedy pro úplnost lze zajistit HV do 30 min a není to považováno za odstavení HV ale… Číst vice »

Karel JIRÁSEK

Do závěru přes rychlobrzdu určité nepřecházel. To brzdič prostě neumožňuje, rychlobrzda je totiž poslední poloha, tudíž přes ni nelze nikam přejít.

Vendys

Tak samozřejmě… Není to asi myšleno jako za sebou fyzicky na brzdiči ale spis jako sled úkonů. Do rychlobrzdy a zpět do závěru… To se dělá běžne.

Petr

Autonomní vozy přicházejí..

Jenda

Bohužel v mezistátní dopravě nás Slováci předčili 😀

medical examiner

Ale vývojáři to zapomínají říct živému personálu…

Jiří Kocurek

Vývojáři M152 jsou dávno na důchodě, pokud ještě žijí. Budete potřebovat černou magii.

medical examiner

To souhlasím – já však mám na mysli nynější vývojáře autonomních vlaků…

ušatá

Dotaz pro znalé situace:
– stanice snad tam nemá sklon, takže otázka, jak se mohl rozjet sám od sebe? Nebo tam nějaký sklon u nástupiště je? Nejsem si toho vědom, že by tam sklon byl.
– nebo byl motor spuštěný a na základě toho se tam něco stalo a díky tomu se to rozjelo?
– vůz nebyl zabrzděn?
Působí to to totiž přímo neuvěřitelně. Čil víte o tom někdo v tomto smyslu? Jak se toto může stát? A co se skutečně stalo, co bylo příčinou?

Jan Mahdal

Že ten sklon nevidíte, popřípadě pokud vidíte v TTP nebo SŘ nulu ještě neznamená, že tam rovina je. A dvouosá 810 má pro ujetí ideální předpoklady.

BND30

Ten vůz na rovině roztlačí jeden člověk. Takže pokud mu ušel vzduch a byl tam ten malý sklon jedno promile a třeba ještě foukl vítr ze správné strany….už to jelo.

medical examiner

Ano…někdy (např. Krnov) se dokonce s Btaxy ručně běžně manipuluje (nebo manipulovalo).

Jiří Kokrhel

Stačí si přečíst jak to bylo. A nebo jit na stránky Drážní inspekce a tam si stáhnout Závěrečnou zprávu.

Luboš Beneš

Závěrečná zpráva: autonomní jízda regiomyši prokázala schopnost vozu se rozjet i zastavit. Je možno přistoupit k jízdám s cestujícími.

Vapch

😀

Ondra

Ale jen při správném úhlu aneb „Drž úhel, vlaku…“ 😀

medical examiner

Což je naplánováno na rok 21xx. Do té doby budou vytipovány tratě, které vedou v převažujícím směru poptávky z kopce…

Barnye

Největší položkou MU je zpráva z DI v mnoha světových jazycích. Ano, i Američan si může přečíst zprávu v originále.

medical examiner

Akorát nevím na co mu to bude, když žádné v ČR se vyskytujících vozidel není provozováno mimo pevninskou Evropu.
O jiných přírodních poměrech ve všech anglicky hovořících zemích ani nemluvě…

Koro

Došlo k uzavření přejezdů po projetí stůj? Pokud se nepletu, jsou tam po sobě tři přejezdy se závorami. A proč nebyl vůz odpálen přes generální stop?

libor

tady nejsme v Německu, ale na české lokálce… ale výhledově se zavede etcs do každé lokálky…

Koro

Pokud se nepletu, tak Lochovice jsou v režimu TRS.

Martin

Z Lochovic smer Zadni Treban TRS neni.

Koro

TRS je podle mně dostupných informací až do Neumětel.

ksz

Proč se té hromadě šrotu u kolejí říká Neumětely ? Pokud vím, Neumětely jsou úplně jinde.

Zapa

Tak jak byste tu zastávku pojmenoval?

medical examiner

No to přece nevadí…ono je to v rovině, takže až na tuto trať dojde řada, tak se přeloží o 700 m blíže k obci.

medical examiner

Na mapě Sebevraždy Železnic je úsek Zadní Třebaň – Liteň modře (automatické hradlo), ale Liteň – Lochovice růžově (?!).

Georg

ano, liten-treban se jezdi na svetla, je to d1…

Petr

Výhledově… 😁😁

Kamui

A je na těch přejezdech něco, co by se mohlo uzavřít? Jestli tam náhodou nejsou přejezdy jen s kříži.

Kuba2

To není tak supertajná informace, abyste si ji nemohl sám zjistit, než začnete divoce spekulovat. Všechny tři přejezdy v daném úseku jsou vybaveny PZS, ten nejblíž stanici dokonce i závorami. DI zřejmě poukazuje na to, že u tohoto přejezdu nebyla dodržena předzváněcí doba.

Ivan

mapy.cz apod?

P_V

Co by ten GS dělal bez vzduchu…

B.W.B.

Vypustit vzduch z prázdného potrubí by asi nepomohlo…

Petr Šťástka

Víte jak funguje Generální stop? Jako i kdyby ho použili, tak stojí vše okolo, ale tenhle šukafon rozhodně ne. Někdy jen člověk zírá co bludů a mýtů panuje i mezi účastníky diskusi zde na dopravním webu..
P. S. Pokud nemá vzduch v potrubí, tak snad jedině Chuck Norris 😊

Y.K.

Generální stop? Jako že by si lehnul před vlak? S brzdou bez vzduchu je GS k ničemu.