Silniční nákladní doprava

C.S.Cargo loni koupilo nákladní auta za 155 milionů, většinou značky MAN

Kamiony Volvo z flotily C.S. Cargo. Autor: C.S. Cargo
Kamiony Volvo z flotily C.S. Cargo. Autor: C.S. Cargo

Jeden z největších tuzemských nákladních dopravců, skupina C.S.Cargo, si loni pořídil 51 vozidel značek Mercedes-Benz, Volvo, MAN a Renault a 48 přípojných vozů. Celkem do obnovy vozového parku investovala zhruba 155 milionů korun. Firma to oznámila v tiskové zprávě.

Z více než padesátky tahačů byla většina značky MAN, mezi přípojnými vozidly převládala stejně jako v předešlém roce značka Krone. Nová vozidla putovala do české a částečně do polské flotily. Novinkou bylo zakoupení šesti na zakázku vyrobených návěsů značky Pavelli pro přepravu specifické manipulační techniky. Návěsy slouží pro přepravu vysokozdvižných vozíků společnosti Linde Material Handling.

„Velkou výzvou pro nás bylo zakoupení šesti na zakázku vyrobených návěsů pro přepravu specifické manipulační techniky. V naší flotile je to úplná novinka, a ani v Evropě se takto unikátní návěs běžně nevidí,“ uvedl generální ředitel skupiny Aleš Willert.

Skupina C.S.Cargo investovala za posledních osm let do vozidel téměř dvě miliardy korun. C.S. Cargo provozuje flotilu zhruba 450 souprav, kterou každoročně obnovuje. Předloni upřednostnila značku Mercedes, loni MAN. Celou skupinu ovládá někdejší vrcholový manažer PPF Jan Blaško prostřednictvím svých maltských fondů Tuffieh.

8
Diskuze

avatar
3 Komentáře
5 Reakce na komentáře
4 Sledující tohoto příspěvku
 
Nejvíce hodnocený komentář
Nejžhavější komentáře
3 Autoři komentářů
Milanželezničář v důchoduPetr Frýdlant Čerství autoři komentářů
  Odebírat  
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
železničář v důchodu
Host
železničář v důchodu

„Návěsy slouží pro přepravu vysokozdvižných vozíků společnosti Linde Material Handling.“
Vysokozdvižné vozíky jsou zajisté tím pravým typickým zbožím, které přece musí být přes celou Evropu ve velkém a zásadně metodou „just in time“ dopravováno výhradně po silnici, protože železnice je přece pro jeho dopravu příliš pomalá a bylo by nutno je na ni a z ní dovézt na „obyčejném“ nákladní autu …

Milan
Host
Milan

A dalsi sotous Urcite kazdej naklad ma spoustu casu Jen pro vasi predstavu vite jak dlouho potrebujete na to aby jste po silnici prevezl uplne obycejnej pasovej bagr cca 35t? Z z prahy do kosic? Ano je to minimalne 30dnu 30dnu dopredu musite vedet kterej den ho povezete Mesic dopredu musite vedet ze bude mit hotovo Staci ze se vam posere podvalnik a cekate dalsich 30dnu😉 A ted nam ho sotou preveze po zeleznici ale vlak nedojede na cas a vam propadne povoleni aby jste ho mohl previzt do cile a znovu cekate 30dnu na povoleni Uz chapete ze ta… Číst vice »

železničář v důchodu
Host
železničář v důchodu

Vy jste se právě probudil a ještě ani nevidíte, o čem se v textu píše? Šlo přece o rozvoz vysokozdvižných vozíků, ne o jednorázový převoz pásového bagru na velkou vzdálenost …

Milan
Host
Milan

To je uplne to same Nikdo to nepoveze vlakem protoze netusi kdy se to nalozi kdy to pojede jak to dojede, neco si planujete kdy kde co a jak budete delat snazite se to naplanovat uplne na tesno cas jsou penize A vlakem to proste nejde dojede to na nadrazi ale zrovna tam nikdo neni aby se to dalo slozit a kdyz uz tam nekdo je tak na to nema papiry od pani co je dneska s detma u lekare, dalsi den tam neni ten borec co to mel vydat protoze nedosel, pak mame sobotu nedeli no a v pondeli… Číst vice »

Milan
Host
Milan

Proc porad prosim cs cargo?
Domnivam se ze pokud ma ve flotile 450 aut tak urcite neni nejvetsi a myslim ze se tak tak vejde do prvni desitky
Jsou na trhu jini kteri by staly za zminku: cce logistic projekt ktery za par let stvoril jednoho z nejvetsich
Hm?

Petr Frýdlant
Host
Petr Frýdlant

Cee logistic není tak zajímavý projekt. Pan Smidbersky prodal svoji původní firmu. A po pár letech založil znovu novou. Kapitál, nouhau a kontakty byly tak to šlo samo. Ale co do velikosti patří do první desítky. Ale jak sem řekl brzo tu bude větší a jen u nás to bude slušný obr.

Milan
Host
Milan

Jo je to smirbersky ale na druhou stranu za tak kratkou dobu poskladat tak velkej team a tak rozsahlou firmu? Ten clovek musi byt hodne silnej kdyz se mu sebehnou vsichni zpatky a jdou s nim do toho jeste jednou ne?

Petr Frýdlant
Host
Petr Frýdlant

No zajímavé to je. Ale spíš se zajímavější, že tu potichu vzniká jeden z největších nákladních dopravců spojením dvou velkých firem. Ve střední Evropě to bude druhý hráč na trhu.

Partneři