C.S.Cargo loni koupilo nákladní auta za 155 milionů, většinou značky MAN

Kamiony Volvo z flotily C.S. Cargo. Autor: C.S. CargoKamiony Volvo z flotily C.S. Cargo. Autor: C.S. Cargo

Jeden z největších tuzemských nákladních dopravců, skupina C.S.Cargo, si loni pořídil 51 vozidel značek Mercedes-Benz, Volvo, MAN a Renault a

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
železničář v důchodu

„Návěsy slouží pro přepravu vysokozdvižných vozíků společnosti Linde Material Handling.“
Vysokozdvižné vozíky jsou zajisté tím pravým typickým zbožím, které přece musí být přes celou Evropu ve velkém a zásadně metodou „just in time“ dopravováno výhradně po silnici, protože železnice je přece pro jeho dopravu příliš pomalá a bylo by nutno je na ni a z ní dovézt na „obyčejném“ nákladní autu …

Milan

A dalsi sotous Urcite kazdej naklad ma spoustu casu Jen pro vasi predstavu vite jak dlouho potrebujete na to aby jste po silnici prevezl uplne obycejnej pasovej bagr cca 35t? Z z prahy do kosic? Ano je to minimalne 30dnu 30dnu dopredu musite vedet kterej den ho povezete Mesic dopredu musite vedet ze bude mit hotovo Staci ze se vam posere podvalnik a cekate dalsich 30dnu😉 A ted nam ho sotou preveze po zeleznici ale vlak nedojede na cas a vam propadne povoleni aby jste ho mohl previzt do cile a znovu cekate 30dnu na povoleni Uz chapete ze ta… Číst vice »

železničář v důchodu

Vy jste se právě probudil a ještě ani nevidíte, o čem se v textu píše? Šlo přece o rozvoz vysokozdvižných vozíků, ne o jednorázový převoz pásového bagru na velkou vzdálenost …

Milan

To je uplne to same Nikdo to nepoveze vlakem protoze netusi kdy se to nalozi kdy to pojede jak to dojede, neco si planujete kdy kde co a jak budete delat snazite se to naplanovat uplne na tesno cas jsou penize A vlakem to proste nejde dojede to na nadrazi ale zrovna tam nikdo neni aby se to dalo slozit a kdyz uz tam nekdo je tak na to nema papiry od pani co je dneska s detma u lekare, dalsi den tam neni ten borec co to mel vydat protoze nedosel, pak mame sobotu nedeli no a v pondeli… Číst vice »

Milan

Proc porad prosim cs cargo?
Domnivam se ze pokud ma ve flotile 450 aut tak urcite neni nejvetsi a myslim ze se tak tak vejde do prvni desitky
Jsou na trhu jini kteri by staly za zminku: cce logistic projekt ktery za par let stvoril jednoho z nejvetsich
Hm?

Petr Frýdlant

Cee logistic není tak zajímavý projekt. Pan Smidbersky prodal svoji původní firmu. A po pár letech založil znovu novou. Kapitál, nouhau a kontakty byly tak to šlo samo. Ale co do velikosti patří do první desítky. Ale jak sem řekl brzo tu bude větší a jen u nás to bude slušný obr.

Milan

Jo je to smirbersky ale na druhou stranu za tak kratkou dobu poskladat tak velkej team a tak rozsahlou firmu? Ten clovek musi byt hodne silnej kdyz se mu sebehnou vsichni zpatky a jdou s nim do toho jeste jednou ne?

Petr Frýdlant

No zajímavé to je. Ale spíš se zajímavější, že tu potichu vzniká jeden z největších nákladních dopravců spojením dvou velkých firem. Ve střední Evropě to bude druhý hráč na trhu.