V roce 2012 projevila zájem a začala jednat Arriva, plánovala obě tratě spojit.Viděla v nich velký potenciál. Pak to úplně utichlo.
VIZEK2442
3 let
Od 9.9 SŽ vyhodnocovala došlé nabídky případných zhotovitelů opravy tratě 132, nyní probíhá výběr jednoho z nich a bude s ním podepsána smlouva a předána stavba.Jsem zvědav, která firma to bude.
Takže SŽ vybrala firmu Viamont Servis a.s s nabídkou prací za 45,5 mio.Kč. Smlouva je již podepsána.
Miroslav
3 let
Dobrý den, je. Na počátku dubna letošního roku jsme u místního STO Děčín zjišťovali možnosti nakládky na manipulačních kolejích tehdy ještě v dopravnách Jílové u Děčína , Libouchec , Malé Chvojno. Bylo nám sděleno, že důvodu nesjízdnosti manipulačních kolejí v dopravnách (vegetace, vyžilost pražců) prozatím nelze provádět manipulaci s nakládkou, s možností do budoucna i toto změnit dle finančních možností místního STO potažmo OŘ SŽ ÚL.
Opravdu? Co třeba kůrovec poslední roky? Co třeba soupravy pro RYKO. Skoro bych si dovolil tvrdit, že to stejné se psalo o lokálce přes Úštěk.
Ovšem to chce mít trošku přehled a ne tupě papouškovat něco od dvojky A+A, resp. Anděl + Aster, jež si naivně myslí, že jim SŽ postaví do DC cyklostezku a ještě jí bude udržovat.
Nebo v Praze, Brně…díky, ale zeměpis známe. Jen postrádám logiku v tom, proč vozit dřevo ze Sněžníku do Oldřichova.
Já nechápu, proč každý debil má potřeba takto radit.
Dobrý den, je. Na počátku dubna letošního roku jsme u místního STO Děčín zjišťovali možnosti nakládky na manipulačních kolejích tehdy ještě v dopravnách Jílové u Děčína , Libouchec , Malé Chvojno. Bylo nám sděleno, že důvodu nesjízdnosti manipulačních kolejí v dopravnách (vegetace, vyžilost pražců) prozatím nelze provádět manipulaci s nakládkou, s možností do budoucna i toto změnit dle finančních možností místního STO potažmo OŘ SŽ ÚL.
Dobrý den, je. Na počátku dubna letošního roku jsme u místního STO Děčín zjišťovali možnosti nakládky na manipulačních kolejích tehdy ještě v dopravnách Jílové u Děčína , Libouchec , Malé Chvojno. Bylo nám sděleno, že důvodu nesjízdnosti manipulačních kolejí v dopravnách (vegetace, vyžilost pražců) prozatím nelze provádět manipulaci s nakládkou, s možností do budoucna i toto změnit dle finančních možností místního STO potažmo OŘ SŽ ÚL.
podle vás tu máme tu málo cenzury že? Každý má právo napsat na svůj názor, i kdžy se vám nebo někomu nelíbí. Mně se také líbila doba před 20-25 lety kdy internet měli v užívání jen civilizovaní lidé a internet byl mohohem svodobnější než dnes, ale to už je prostě pryč. …
A každý provozovatel serveru má právo mít na svém webu jen to, co uzná za vhodné. Web Zdopravy si bohužel vybral pískoviště pro trolly všeho druhu namísto kultivované diskuze. Než trollové tento web objevili, dalo se tady nad lecčíms slušně diskutovat a něco se třeba i dovědět. Teď je to tady jak na Novinkách.
Mažeme – obvinění z cenzury. Nemažeme = pískoviště pro trolly. Sorry, ale nevidíte ta moudra, co píší zablokovaní uživatelé a jejich příspěvky končí automaticky v koši:-)
Snad se aspoň druhou polovinu podaří přeměnit na cyklostezku, v Telnici se celkem dá zaparkovat u nádraží, tak by se tam dojelo po dalnici a pak na kole nebo bruslich. Ale Děčín má smůlu, tohle bude k něčemu jen Pražákům a Ustecakum a Telnice tedy bude mít vlak i stezku. Je před volbami, tak ANO musí zachraňovat zbytečné lokalky.
A ti, kdo by k té cyklostezce dojeli na bruslích, by byli nepražáci a neústečáci?
Trať, která zejména vůči Ústí vede tangenciálně, bude k něčemu „jen (kromě Pražáků) Ústečákům, zato ta samá trať, která vyúsťuje do města Děčína, bude Děčíňákům k ničemu?
Trať? Mluvím o cyklostezce z Telnice do Teplic, kde se snad trať obnovovat nebude. Z Děčína je tam ucpaná silnice, z Ústí a Prahy dálnice. Navíc z Ústí a Prahy je to takové logičtěji dávat si kolo na auto, odsud se do Telnice vždy jezdilo s koly autem. Z pohledu Děčína je to dost k naštvání, když stezka z Teplic kvůli milovníkům vlaků skončí už v Telnici a musí k ní zbytečně dojíždět autem.
K čemu by taková cyklostezka vedoucí odniku nikam byla? Naopak pokud by trať fungovala celá, dával by provoz o to větší smysl, navazoval by na vlaky na obou koncích a obsloužil by daleko víc turisticky atraktivních cílů. Tato lokálka mezi zbytečné rozhodně nepatří.
A proč teda na ní neobjednava kraj pravidelnou dopravu? Pokud si správně pamatuji, SŽDC několikrát kraji nabizela opravu tratě za podmínky pravidelné každodenní dopravy. Kraj pokaždé odmitl s tím, že turistická stačí. Že by tam ani tak prolokalkovy kraj jako Ústecký neviděl větší potenciál?
Proč na ni neobjednal dopravu? No zkuste se zamyslet…není to náhodou tím, že je nesjízdná? Kraj na ni dopravu objednávat chce, narozdíl od vás si totiž její užitečnost uvědomuje. Jen SŽ tomu neustále háže klacky pod nohy tím, že ji nechce uvést do sjízdného stavu a neustále hledá důvody, proč tak neučinit.
Za bačování hejtmana Šulce a radního pro dopravu France ji kraj nechal zpustnout. Nejdříve se změnil jízdní řád tak aby nevyhovoval ani cestám do práce ani do škol. Pak oba pánové argumentovali, že vlakem nikdo nejezdí a vlaky přestali objednávat.
V té době se uvažovalo, že po tělese trati se vybuduje silniční přivaděč k dálnici.
Ano, přesně tak, šlo o umělou likvidaci, ta trať nikdy svůj potenciál neztratila a nebýt té „optimalizace“ provozu, tak se po ní dodnes jezdí.
Stejný scénář nejspíše nyní čeká trať Mělník – Mšeno – MB, která je sice hojně využívána, ale po letošních megaškrtech na ní už tomu tak zřejmě nebude.
Tak to buď záměrně lžete, nebo to tam neznáte. Já Mšenku znám celkem dobře, jezdím tam často a víkendové skupiny nejsou žádné výjimky, dokonce ani v zimě. Sólo 810 kolikrát nestačí pro nějaké alespoň trochu komfortní cestování (myšleno kapacitou, momentálně neřeším zastaralost vozidel), 814 je na tom o něco lépe. A i v pracovní dny tam jsou vlaky dost vytížené.
Vy znáte celkem dobře Rožmitálku, Mochovku, Mšenku, trať na Dobříš a všude,dle Vás, jezdí plné vlaky. Je divné, že čísla ze sčítacích kampaní mluví vždy proti vám. Jestli nakonec nelžete vy…
ano, stovky aut denně jezdí na kola do Telnice. Bohužel vždy se najde člověk, který je svým způsobem chorobomyslný. Mmch kolikrát tam na to kolo/brusle pojedete?
Tak tohle jsem v zápisu UPDI kontra SŽ nenašel. Ale jinou zajímavost: UPDI konstatovala, že SŽ má v jednom oddělení 13 právníku, ale přesto využívala služeb soukromých advokátních kanceláří, kterým od roku 2016 do loňska za jejich služby zaplatila téměř 100 mio Kč.Dle mého názoru to jsou ty chybějící peníze na opravu a údržbu celé Koziny.
Pája
3 let
Nevíte někdo, zda a popřípadě jaké sankce může kraj nebo stát po SŽ(bez DC) vymáhat?
Ta pracuje tak rychle, že jí budou teprve stěhováci pracně ukazovat v médiích a vysvětlovat že byla zrušena (a to jejich hnízdo bude adaptováno na byty).
Emil
3 let
Není pravda, že je rozkradená a zarostlá. V létě jsem ji celou prošel. A ano, chtělo by to zprovoznit jí v celé trase,jinak to postrádá smysl.
Budeme doufat, že zprovozněním prvního úseku,dojde postupně i k druhému a z turistického provozu se stane celoroční jako bylo do roku 2007.
A co bude tím kýženým výsledkem? Že si to budete moct jednou za život projet? Pokud nemají být objednány vlaky souběžně s autobusy (jako se to poněkud nevhodně stalo na Švestkovce, kde ale aspoň trať není vedená po kopcích nad obcemi, je rychlá a někam vede na obou koncích), což je obzvláště za současné finanční situace krajů zcela mimo mísu, tak by to bylo na úkor autobusů a to by vás místní hnali svinským krokem.
To maj blbý…
Ale když si ten autobus zaplatěj ze svýho…
Michal Cuc
3 let
Jaký primátor,že zmiňoval,že náklad bude drahý jakého města? A že je trať rozkradená,je pravdou ovšem jen v podobě mechanismů některých výhybek a drobného kolejiva.
VIZEK2442
3 let
Dnes se registru smluv objevila minismlouva s KZC, kde je psáno o provozu ve dnech 9 a 10 října. Pokud by se provoz neuskutečnil, NAD nebude, tak kraj vyplatí dopravci kompenzaci necelých 250 tis. Kč. Sestava: 830(831)+RBix+Bix+830(831,851).
V. K.
3 let
A co Krupka? Třeba taková lanovka v Bohosudově je hojně navštěvovaná turistická atrakce a její dolní stanice se nachází pár desítek metrů od zastávky.
Turista hodný toho jména si k lanovce dojde i od zastávky v Bohosudově. Pokud není přímo z Děčína, tak se mu to vyplatí i časově. Líný „turista“ přijede stejně autem.
V budoucnu by mohla být zajímavá možnost prodloužit cesty po Kozí dráze do Moldavy.
Už vidím ty davy. 😀
V roce 2012 projevila zájem a začala jednat Arriva, plánovala obě tratě spojit.Viděla v nich velký potenciál. Pak to úplně utichlo.
Od 9.9 SŽ vyhodnocovala došlé nabídky případných zhotovitelů opravy tratě 132, nyní probíhá výběr jednoho z nich a bude s ním podepsána smlouva a předána stavba.Jsem zvědav, která firma to bude.
Takže SŽ vybrala firmu Viamont Servis a.s s nabídkou prací za 45,5 mio.Kč. Smlouva je již podepsána.
Dobrý den, je. Na počátku dubna letošního roku jsme u místního STO Děčín zjišťovali možnosti nakládky na manipulačních kolejích tehdy ještě v dopravnách Jílové u Děčína , Libouchec , Malé Chvojno. Bylo nám sděleno, že důvodu nesjízdnosti manipulačních kolejí v dopravnách (vegetace, vyžilost pražců) prozatím nelze provádět manipulaci s nakládkou, s možností do budoucna i toto změnit dle finančních možností místního STO potažmo OŘ SŽ ÚL.
Typická SZ..problém vysekat koleje a vyměnit pár pražců.
…paráda, tak snad už opravdu zahouká.
Mám na zdejší diskutující takový dotaz.
Má tato „kozí dráha“ potenciál nějaké nákladní dopravy ?
děkuji
ano, behem opravy trati tam pojede vlak se sterkem. mozna dva.
Opravdu? Co třeba kůrovec poslední roky? Co třeba soupravy pro RYKO. Skoro bych si dovolil tvrdit, že to stejné se psalo o lokálce přes Úštěk.
Ovšem to chce mít trošku přehled a ne tupě papouškovat něco od dvojky A+A, resp. Anděl + Aster, jež si naivně myslí, že jim SŽ postaví do DC cyklostezku a ještě jí bude udržovat.
Kůrovec vlakem nejezdí.
Ale ty zničené stromy ano…
Ty ale můžou být naloženy např. v Chabařovicích, v Oldřichově u Duchcova apod.
Nebo v Praze, Brně…díky, ale zeměpis známe. Jen postrádám logiku v tom, proč vozit dřevo ze Sněžníku do Oldřichova.
Já nechápu, proč každý debil má potřeba takto radit.
Dobrý den, je. Na počátku dubna letošního roku jsme u místního STO Děčín zjišťovali možnosti nakládky na manipulačních kolejích tehdy ještě v dopravnách Jílové u Děčína , Libouchec , Malé Chvojno. Bylo nám sděleno, že důvodu nesjízdnosti manipulačních kolejí v dopravnách (vegetace, vyžilost pražců) prozatím nelze provádět manipulaci s nakládkou, s možností do budoucna i toto změnit dle finančních možností místního STO potažmo OŘ SŽ ÚL.
Dobrý den, je. Na počátku dubna letošního roku jsme u místního STO Děčín zjišťovali možnosti nakládky na manipulačních kolejích tehdy ještě v dopravnách Jílové u Děčína , Libouchec , Malé Chvojno. Bylo nám sděleno, že důvodu nesjízdnosti manipulačních kolejí v dopravnách (vegetace, vyžilost pražců) prozatím nelze provádět manipulaci s nakládkou, s možností do budoucna i toto změnit dle finančních možností místního STO potažmo OŘ SŽ ÚL.
https://zdopravy.cz/vlaky-na-kozi-draze-letos-nevyjedou-kraj-objedna-vlaky-od-dubna-pristiho-roku-91706/#comment-625183
Jsem toho názoru, že při překročení hranice mínusů, by se měl příspěvek smazat – blokovat. Tím se vymýtí někteří provokatéři.
podle vás tu máme tu málo cenzury že? Každý má právo napsat na svůj názor, i kdžy se vám nebo někomu nelíbí. Mně se také líbila doba před 20-25 lety kdy internet měli v užívání jen civilizovaní lidé a internet byl mohohem svodobnější než dnes, ale to už je prostě pryč. …
A každý provozovatel serveru má právo mít na svém webu jen to, co uzná za vhodné. Web Zdopravy si bohužel vybral pískoviště pro trolly všeho druhu namísto kultivované diskuze. Než trollové tento web objevili, dalo se tady nad lecčíms slušně diskutovat a něco se třeba i dovědět. Teď je to tady jak na Novinkách.
Mažeme – obvinění z cenzury. Nemažeme = pískoviště pro trolly. Sorry, ale nevidíte ta moudra, co píší zablokovaní uživatelé a jejich příspěvky končí automaticky v koši:-)
No aby tento Váš příspěvek nebyl prvním u kterého by se to použilo.
Řekl si o to 🙂
Snad se aspoň druhou polovinu podaří přeměnit na cyklostezku, v Telnici se celkem dá zaparkovat u nádraží, tak by se tam dojelo po dalnici a pak na kole nebo bruslich. Ale Děčín má smůlu, tohle bude k něčemu jen Pražákům a Ustecakum a Telnice tedy bude mít vlak i stezku. Je před volbami, tak ANO musí zachraňovat zbytečné lokalky.
A ti, kdo by k té cyklostezce dojeli na bruslích, by byli nepražáci a neústečáci?
Trať, která zejména vůči Ústí vede tangenciálně, bude k něčemu „jen (kromě Pražáků) Ústečákům, zato ta samá trať, která vyúsťuje do města Děčína, bude Děčíňákům k ničemu?
Trať? Mluvím o cyklostezce z Telnice do Teplic, kde se snad trať obnovovat nebude. Z Děčína je tam ucpaná silnice, z Ústí a Prahy dálnice. Navíc z Ústí a Prahy je to takové logičtěji dávat si kolo na auto, odsud se do Telnice vždy jezdilo s koly autem. Z pohledu Děčína je to dost k naštvání, když stezka z Teplic kvůli milovníkům vlaků skončí už v Telnici a musí k ní zbytečně dojíždět autem.
K čemu by taková cyklostezka vedoucí odniku nikam byla? Naopak pokud by trať fungovala celá, dával by provoz o to větší smysl, navazoval by na vlaky na obou koncích a obsloužil by daleko víc turisticky atraktivních cílů. Tato lokálka mezi zbytečné rozhodně nepatří.
A proč teda na ní neobjednava kraj pravidelnou dopravu? Pokud si správně pamatuji, SŽDC několikrát kraji nabizela opravu tratě za podmínky pravidelné každodenní dopravy. Kraj pokaždé odmitl s tím, že turistická stačí. Že by tam ani tak prolokalkovy kraj jako Ústecký neviděl větší potenciál?
Proč na ni neobjednal dopravu? No zkuste se zamyslet…není to náhodou tím, že je nesjízdná? Kraj na ni dopravu objednávat chce, narozdíl od vás si totiž její užitečnost uvědomuje. Jen SŽ tomu neustále háže klacky pod nohy tím, že ji nechce uvést do sjízdného stavu a neustále hledá důvody, proč tak neučinit.
Za bačování hejtmana Šulce a radního pro dopravu France ji kraj nechal zpustnout. Nejdříve se změnil jízdní řád tak aby nevyhovoval ani cestám do práce ani do škol. Pak oba pánové argumentovali, že vlakem nikdo nejezdí a vlaky přestali objednávat.
V té době se uvažovalo, že po tělese trati se vybuduje silniční přivaděč k dálnici.
Ano, přesně tak, šlo o umělou likvidaci, ta trať nikdy svůj potenciál neztratila a nebýt té „optimalizace“ provozu, tak se po ní dodnes jezdí.
Stejný scénář nejspíše nyní čeká trať Mělník – Mšeno – MB, která je sice hojně využívána, ale po letošních megaškrtech na ní už tomu tak zřejmě nebude.
U Děčína nevím, ale trať Mšeno – Mělník paběrkovala už před 20 – 25 lety. Výjimka byla jen občasná víkendová skupina.
Tak to buď záměrně lžete, nebo to tam neznáte. Já Mšenku znám celkem dobře, jezdím tam často a víkendové skupiny nejsou žádné výjimky, dokonce ani v zimě. Sólo 810 kolikrát nestačí pro nějaké alespoň trochu komfortní cestování (myšleno kapacitou, momentálně neřeším zastaralost vozidel), 814 je na tom o něco lépe. A i v pracovní dny tam jsou vlaky dost vytížené.
Vy znáte celkem dobře Rožmitálku, Mochovku, Mšenku, trať na Dobříš a všude,dle Vás, jezdí plné vlaky. Je divné, že čísla ze sčítacích kampaní mluví vždy proti vám. Jestli nakonec nelžete vy…
Také mi přijde. 🙂
Ne , znám to tam a evidentně to neznáte vy, nebo záměrně lžete.
To, co tam je v kladiva a mimo sezonu, až na vyýjimky není slušná vytíženost.
ano, stovky aut denně jezdí na kola do Telnice. Bohužel vždy se najde člověk, který je svým způsobem chorobomyslný. Mmch kolikrát tam na to kolo/brusle pojedete?
Vy potom bydlet v Morkovicích…to by byla legrace…
Tam bude trať Nezamyslice – Kroměříž…
SZ už loni dostala za Kozinu od UPDI směšnou pokutu 50 tis. Kč.
A zaplatili to aspoň odpovědní jedinci ze svého?
Tak tohle jsem v zápisu UPDI kontra SŽ nenašel. Ale jinou zajímavost: UPDI konstatovala, že SŽ má v jednom oddělení 13 právníku, ale přesto využívala služeb soukromých advokátních kanceláří, kterým od roku 2016 do loňska za jejich služby zaplatila téměř 100 mio Kč.Dle mého názoru to jsou ty chybějící peníze na opravu a údržbu celé Koziny.
Nevíte někdo, zda a popřípadě jaké sankce může kraj nebo stát po SŽ(bez DC) vymáhat?
A k čemu to bude? Z jedné kapsy do druhé.
SZ pracuje velice rychle
Ta pracuje tak rychle, že jí budou teprve stěhováci pracně ukazovat v médiích a vysvětlovat že byla zrušena (a to jejich hnízdo bude adaptováno na byty).
Není pravda, že je rozkradená a zarostlá. V létě jsem ji celou prošel. A ano, chtělo by to zprovoznit jí v celé trase,jinak to postrádá smysl.
Budeme doufat, že zprovozněním prvního úseku,dojde postupně i k druhému a z turistického provozu se stane celoroční jako bylo do roku 2007.
A co bude tím kýženým výsledkem? Že si to budete moct jednou za život projet? Pokud nemají být objednány vlaky souběžně s autobusy (jako se to poněkud nevhodně stalo na Švestkovce, kde ale aspoň trať není vedená po kopcích nad obcemi, je rychlá a někam vede na obou koncích), což je obzvláště za současné finanční situace krajů zcela mimo mísu, tak by to bylo na úkor autobusů a to by vás místní hnali svinským krokem.
To maj blbý…
Ale když si ten autobus zaplatěj ze svýho…
Jaký primátor,že zmiňoval,že náklad bude drahý jakého města? A že je trať rozkradená,je pravdou ovšem jen v podobě mechanismů některých výhybek a drobného kolejiva.
Dnes se registru smluv objevila minismlouva s KZC, kde je psáno o provozu ve dnech 9 a 10 října. Pokud by se provoz neuskutečnil, NAD nebude, tak kraj vyplatí dopravci kompenzaci necelých 250 tis. Kč. Sestava: 830(831)+RBix+Bix+830(831,851).
A co Krupka? Třeba taková lanovka v Bohosudově je hojně navštěvovaná turistická atrakce a její dolní stanice se nachází pár desítek metrů od zastávky.
Turista hodný toho jména si k lanovce dojde i od zastávky v Bohosudově. Pokud není přímo z Děčína, tak se mu to vyplatí i časově. Líný „turista“ přijede stejně autem.