Dotaz na p Sůru : je už nějak blíže dohledatelné která varianta ( chrochvicka nebo malšovická) bude vybrána jako pokračování přivaděče Děčína k D8?
Insider
3 let
Mám za to, že se to komplexně opravovalo v letech 2004-2005. Ty výtluky nechápu, je to zanedbání údržby jako prase. Místo výměny obrusu to půjde zase dolů až na mostovku. Za to by měl někdo sedět.
To je podobná kvalita, jako „nový“ most v Kolíně, co je teď v havarijním stavu a narychlo se na poslední chvíli masivně předělává… A +/- stejné časové období, zprovozněno tuším 1990.
tipuji ze bude konstrukce mostu velice pruzna (napr. jako prazska magistrala ktera se znatelne houpe u Bulhara) a tomu musi odpovidat i skladba a material povrchu.
Tak snad uz se oprava povede…..uz je to nekolikata oprava a kvalita nikde….ten most je katastrofa od zacatku….
Jj, silniční doprava je holt velice levná.
je čas naučit se levitovat, jinej způsob dopravy nezbyl
Bude to ale drahé: https://cs.wikipedia.org/wiki/Sikorsky_S-64_Skycrane
Můžetejet vlakem a zbytek na elektrokole. 😛
Dotaz na p Sůru : je už nějak blíže dohledatelné která varianta ( chrochvicka nebo malšovická) bude vybrána jako pokračování přivaděče Děčína k D8?
Mám za to, že se to komplexně opravovalo v letech 2004-2005. Ty výtluky nechápu, je to zanedbání údržby jako prase. Místo výměny obrusu to půjde zase dolů až na mostovku. Za to by měl někdo sedět.
On ten most vůbec bude kvalita. Je z roku 1987 či 1988, přičemž co pár let se na něm provádí poměrně rozsáhlé opravy. Tím je výjimečný.
To je podobná kvalita, jako „nový“ most v Kolíně, co je teď v havarijním stavu a narychlo se na poslední chvíli masivně předělává… A +/- stejné časové období, zprovozněno tuším 1990.
tipuji ze bude konstrukce mostu velice pruzna (napr. jako prazska magistrala ktera se znatelne houpe u Bulhara) a tomu musi odpovidat i skladba a material povrchu.