Stát zastavil prodej Railreklam. Kvůli přístupu BigBoardu a jeho vylepování vlajek

Praha hlavní nádraží. Foto: RailreklamPraha hlavní nádraží. Foto: Railreklam

Největší tuzemský provozovatel venkovní reklamy BigBoard zatím neovládne společnost Railreklam, která provozuje veškerou reklamu ve vlacích Českých drah a na

Největší tuzemský provozovatel venkovní reklamy BigBoard zatím neovládne společnost Railreklam, která provozuje veškerou reklamu ve vlacích Českých drah a na majetku Správy železniční dopravní cesty.

Prodej většinového podílu Českých drah měl včera schvalovat řídící výbor státního dopravce, ten ale bod přerušil na neurčito. K transakci tak zatím nedojde. „Řídící výbor jednání o tomto bodu přerušil,“ potvrdil mluvčí Českých drah. Řídící výbor je složen z náměstků několika ministerstev.

Členové řídícího výboru nechtěli své rozhodnutí komentovat. Podle zdrojů serveru Zdopravy.cz je ale skutečným důvodem chování společnosti BigBoard v posledních týdnech a jejich přístupu k odstraňování billboardů od dálnic. Ty novela zákona zakazuje, BigBoard ale zákon ignoruje a místo toho vyvěsil na své reklamní plochy české vlajky.

O chystané transakci, které by měla Českým drahám vynést 50-60 milionů korun, jsme informovali již v pondělí. České dráhy prodej vysvětlily tím, že nejde o jejich hlavní byznys a nepotřebují ho.

Tagy BigBoard České dráhy railreklam řídící výbor
Žádné komentáře