BigBoard spustil na svých plochách zdarma informační kampaň ke koronaviru

Informační kampaň na venkovních nosičích reklamy BigBoardu. Foto: BigBoardInformační kampaň na venkovních nosičích reklamy BigBoardu. Foto: BigBoard

Společnost BigBoard využila několik stovek svých venkovních reklamních ploch k nové neziskové celorepublikové informační kampani „Buď ohleduplný“. Radí v ní,

Společnost BigBoard využila několik stovek svých venkovních reklamních ploch k nové neziskové celorepublikové informační kampani „Buď ohleduplný“. Radí v ní, jak se co nejúčinněji chránit před nákazou koronavirem, uvádí i důležité kontakty; například na nonstop infolinku Státního zdravotního ústavu či ministerstvo zdravotnictví. Skupina BigBoard spustila kampaň kompletně na vlastní náklady.

Cílem kampaně je poskytnout obyvatelům České republiky důležité informace a doporučení, které napomáhají omezit šíření koronaviru. Skupina BigBoard proto připravila sérii jednoduše čitelných a zapamatovatelných vizuálů, které apelují na lidi, aby byli ohleduplní ke svému okolí.

Kampaň je naší rychlou reakcí na dynamicky se vyvíjející situaci. Z pohledu skupiny podnikající v ČR se cítíme být spoluzodpovědní za celospolečenské dění, které nám není lhostejné. Proto jsme v maximální možné míře využili naše možnosti a rozhodli se pomoci odborníkům šířit osvědčená doporučení,“ řekl Richard Fuxa, předseda představenstva skupiny BigBoard Praha.

Firma do kampaně zatím vložila ze svých zdrojů 10 milionů korun, kromě venkovní reklamy také začala využívat plochy v pražském metru. Pro kampaň firma vyčlenila i digitální plochy, na kterých je možné zveřejňovat obratem aktuální informace v reálném čase.

„Hlavním přínosem digitálních ploch je, že umožňují on-line komunikaci a okamžitou změnu motivu. Proto jsou velmi užitečné právě pro tento druh kampaně,“ podotkla Pavlína Stránská, tisková mluvčí společnosti BigBoard Praha.

Tagy BigBoard
1 komentář