Stát nakoupí až 276 kodiaqů na naftu, zamíří hlavně na ŘSD a Správu železnic

Autem roku 2017 v ČR se stala Škoda Kodiaq. Foto: Škoda AutoAutem roku 2017 v ČR se stala Škoda Kodiaq. Foto: Škoda Auto

Stát si objednal kodiaqy s dvoulitrovým naftovým motorem a pohonem všech kol.

34 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin Toman

Na SŽ je kardiaqů už dost..

Beny

No, pokud to bude pro zabezpečováky apod. kteří jezdí do terénu, nechápu proč nestačí mnohem levnější vůz, např. Duster.
Pokud je to pro kravaťáky je to dle mě totální zvrhlost. Zejména na SŽ. Plebs ať jezdí vlakem, my si povezem zadek v „luxusním“ SUV.

Jan Sova

Spíše v neluxusním rádobySUV za luxusní peníze.

Alibaba

Tak nějak jsem si říkal, že je mohly napřed půjčit pro vozbu papalášů při předsednictví EU a pak je teda předat ŘSD a SŽ.

Rajče

Plýtvání penězi. Byrokratům musí stačit Fábka.

Tomáš

Může někdo zainteresovaný potvrdit aspoň využitelnost vozidel, ne jako na MD, kdy 60 % vozového parku stojí na dvoře?

Jan Neruda

Využitelnost by třeba u SŽ byla. Jenže nebude. Tam, kde by byly potřeba, tzn. v údržbě, kde se jezdí denně po polnich a lesnich cestách na udrzbu a opravy přejezdů (například), se auta nedostanou. Tam jsou většinou fabie, které už mají orvaný spodek, spoilery… Na reditelstvich jsou Yeti a další auta se zvýšenou průjezdností. Ale jezdí jen po silnicích.

Jan Sova

Tohle auto si polňačky vážně nezaslouží. Ihned by potřebovalo servis.

Martin

Nebyly by ty peníze užitečné někde jinde než na ŘSD a SŽ?

David

Taky bych asi radši viděl hybridy a nebo elektro když už to prosazují pro kde koho.

Zas je otázka, jestli musí tolik referentu jezdit a nestačil by conf call jako pro firmy v soukromém sektoru.

Bjorn

Pokud to mají být opravdu referentské vozidla, tak Kodiaq je zbytečně velká kráva, ne? Speciálně tedy pro Správu železnic…

Marek

Můžu potvrdit jako její zaměstnanec. Pro drtivou většinu z jízd úplně zbytečné auto se stejně zbytečně vysokou spotřebou.

Systémový specialista

To nebudou auta pro obyčejné systémové specialisty 😀
A ne, vše online řešit opravdu nelze…

Otto

Tak zrovna nedávno tu byla zpráva o soutěži na elektroauta s předpokládanou hodnotou 1 mio/kus….

Děd Vševěd

Nechápu, proč jim nestačí Fabie nebo Kamiq? Pokud chteji TDI, tak Octavia s 81 kW.

Václav

TDI 81 kW je co?

Kernteriér

Kolega asi myslel trojkovou z bazaru.

Bonifác

Ta by jim snad stačila, taky nevím z jakého důvodu předlužený stát kupuje zrovna největší a nejdražší škodovácké SUV.

Otto

Proč? Protože půl bilionu sekera do rozpočtu je asi málo. Hlavně by mne zajímalo, kdy to hodlají dodat. Podle zpráv co mám, tak některým firemním velkoodběratelům bylo anoncováno, že dodávka octaviií konec 2022…

Jan Sova

Odpověď může zčásti spočívat v tom, že v současnosti i do plebs automobilů nemá AZMP čipy, které pošetřila na velké akvizice do „drahých“ modelů.

Pavel

„má být většina vozidel předána na pracoviště Správy železnic a Ředitelství silnic a dálnic“ … vzhledem k charakteru auta a pohonu 4×4 snad nepůjde jen o pracoviště v centru Prahy 🙂

Označník

Brzo bude sněžit 😉

Jirka

Takže pro vedení organizačních složek 🙂

John Inkognito

Proč jako nejsou na CNG?

Pavel

Možná by nešlo parkovat v podzemních garážích na ředitelství 🙂

Rossec

Spíše bych to viděl na obchodní centra.

dopravak

Spíše proč nenakupují rovnou Enyaqy.

Ronald T.

Otázka zda by stihli za 180 dnů udělat tolik silnějších dobíjecích bodů.

Ronald T.

A potom také je otázka zda by byli schopni ty dobíjecí body udělat tam, kde budou dobíjet (resp. kolik by to stálo). Tahat někde prodlužky není moc komfortní.

XXXD

To snad radši ani ne. Myslím, že už teď se za ty auta utrácí dost.

Bjorn

Na druhou stranu, služební vozy (obzvlášť pokud je firma nakupuje a nemá je na lízing), najezdí opravdu hodně. A u vysokého nájezdu se vyšší pořizovací cena elektromobilu vrátí na nízkých nákladech za provoz.

Jiří Kocurek

A pro SŽ se sběračem na střeše. Přece nebudou jezdit po silnici. 😀

Honza

Protože to nenatankuješ v každé vesnici.