Spor Airbusu a Qatar Airways začal řešit soud. Výrobce musí nechat sloty na produkci A321neo
Airbus A350-1000 Qatar Airways v Praze. Foto: flyrosta.com
Katarský dopravce měl první letadla obdržet už příští rok. Spor odstartovala reklamace laku na A350.
Procházel jsem fotky z letu s Qatarem a jejich 787 má taky hezky popraskaný lak kolem dveří. Takže bych řekl, že podobné – ale asi ne tak velké – budou mít i s Dreamlinerem.
https://share.icloud.com/photos/0c4SYRIzJe5NLdTq0XKfz4_zw tady je ta fotka.
Celkově jsem byl překvapený špatným stavem laku na Dreamlineru. Celkově byl ve spojích dost popraskaný, části odloupnuté – jako kolem těch dveří a celkově jevil známky používání – byl matný, vybledlý a „poškrábaný“.
Jedná se o A7-BCO, v době focení 7 let a 1 měsíc staré letadlo.
Mysl si, že dobře pro Qatar. Nahradit 321 Maxama je pouze nouzovka.
Záleží jak a kam, někde je Max nekonkurenceschopnej, někde by byl v pohodě. I proto mají domluveno, že část by měli objednat na pevno a na část mít jen opci. Kdyby to nedopadlo, tak ji využijí. Pokud to dopadne, tak budou mít jen větší možnosti k expanzi