Jen by to nemuselo být s tím agresivním, hmyzím čelem… 🙂
A kdy už se konečně naučíme osazovat displeje ne se zelenými nebo oranžovými LED, ale s bílými?
Ano, z hlediska dílenského zpracování je NS už v pohodě (zvlášť když provnám s novými elektrobusy od Škody v Praze). Tím designem od Kotase si SOR sám vráží kudlu do zad.
Som si istý, že Otrokár by dokázal dať aj 8 sedadiel prístupných z úrovne podlahy bez schodu, ale v závislosti od toho, AKO by to urobil, by spravil interiér viac alebo menej nepraktický.
Mates
2 let
A potvrdený bol aj ako víťaz na dodávku 11 hybridných Tbusov Sor TNS12
No doufejte že to z Libchav na Slovensko dojede.
Proc ? Kdyz si odmyslim vizual cela akvarko… jsou vcelku fajn… mnohem lip jak cmudici srot v lete bz klimy..
Protože Vlk je vůl.
Jen by to nemuselo být s tím agresivním, hmyzím čelem… 🙂
A kdy už se konečně naučíme osazovat displeje ne se zelenými nebo oranžovými LED, ale s bílými?
Výrobce to umí. Ale když odběratel požaduje zelené, tak mu tam dá zelené.
Ono to vyjde nastejno, jestli se podla pravidla „Nikdy se to tak nedělalo“ řídí dodavatel nebo odběratel, ne? Očividně není vůle na ani jedné straně…
Nic neni uplne dokonale… ale NS verze je v porovnani s ukoncenou NB vcelku fajn
Ano, z hlediska dílenského zpracování je NS už v pohodě (zvlášť když provnám s novými elektrobusy od Škody v Praze). Tím designem od Kotase si SOR sám vráží kudlu do zad.
Zrovna tieto bratislavské budú mať farebné displeje, ktoré základne svietia na bielo. Podobné má už Otokar alebo Urbino 18IV v Bratislave.
Ano lépe čitelným a i na levé straně vozu,jako to mají Polské Solaris
Významný úspěch českého průmyslového podniku v českých rukách!
Ví se, proč byl Otokar vyřazen? Že by ten výkon klimy?
Okrem nepredlozenia nejakeho lakstra nesplnal Kent pocet sedadiel na nizkej podlahe (poziadavka bola minimalne 8, Turek ma 4)
Som si istý, že Otrokár by dokázal dať aj 8 sedadiel prístupných z úrovne podlahy bez schodu, ale v závislosti od toho, AKO by to urobil, by spravil interiér viac alebo menej nepraktický.
A potvrdený bol aj ako víťaz na dodávku 11 hybridných Tbusov Sor TNS12
Áno. V Bratislave tak budú v rovnakej karosérii: naftový autobus, trolejbus s trakčným akumulátorom pre jazdu mimo trolejového vedenia do 10km a elektrobus.
Viac informácií k 12m trolejbusu možno vydedukovať zo súťažných podmienok:
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dokumentov/document/3140181/content/1158834/download
Síce Sor, ale Bratislava potrebuje nové autobusy ako soľ.