SOR Libchavy dodá do Bratislavy 63 autobusů NS 12

Autobus SOR NS 12 Electric v barvách DPB. Foto: DPBAutobus SOR NS 12 Electric v barvách DPB. Foto: DPB

Nové autobusy budou dodány do konce září.

19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Libor Vlk

No doufejte že to z Libchav na Slovensko dojede.

Paolo

Proc ? Kdyz si odmyslim vizual cela akvarko… jsou vcelku fajn… mnohem lip jak cmudici srot v lete bz klimy..

Kernteriér

Protože Vlk je vůl.

Dan

Jen by to nemuselo být s tím agresivním, hmyzím čelem… 🙂
A kdy už se konečně naučíme osazovat displeje ne se zelenými nebo oranžovými LED, ale s bílými?

Kernteriér

Výrobce to umí. Ale když odběratel požaduje zelené, tak mu tam dá zelené.

Dan

Ono to vyjde nastejno, jestli se podla pravidla „Nikdy se to tak nedělalo“ řídí dodavatel nebo odběratel, ne? Očividně není vůle na ani jedné straně…

Paolo

Nic neni uplne dokonale… ale NS verze je v porovnani s ukoncenou NB vcelku fajn

Ondros

Ano, z hlediska dílenského zpracování je NS už v pohodě (zvlášť když provnám s novými elektrobusy od Škody v Praze). Tím designem od Kotase si SOR sám vráží kudlu do zad.

henko151

Zrovna tieto bratislavské budú mať farebné displeje, ktoré základne svietia na bielo. Podobné má už Otokar alebo Urbino 18IV v Bratislave.

Miloš

Ano lépe čitelným a i na levé straně vozu,jako to mají Polské Solaris

erik

Významný úspěch českého průmyslového podniku v českých rukách!

Jiří 24

Ví se, proč byl Otokar vyřazen? Že by ten výkon klimy?

esc

Protože nepředložil „indikativní časový plán“:
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dokumentov/document/3182701/content/1249482/download

slsp

Okrem nepredlozenia nejakeho lakstra nesplnal Kent pocet sedadiel na nizkej podlahe (poziadavka bola minimalne 8, Turek ma 4)

dopravopat

Som si istý, že Otrokár by dokázal dať aj 8 sedadiel prístupných z úrovne podlahy bez schodu, ale v závislosti od toho, AKO by to urobil, by spravil interiér viac alebo menej nepraktický.

esc

To není pravda – nedostatečný počet nízkopodlažních míst je výmysl místních šotoušů.

Mates

A potvrdený bol aj ako víťaz na dodávku 11 hybridných Tbusov Sor TNS12

dopravopat

Áno. V Bratislave tak budú v rovnakej karosérii: naftový autobus, trolejbus s trakčným akumulátorom pre jazdu mimo trolejového vedenia do 10km a elektrobus.
Viac informácií k 12m trolejbusu možno vydedukovať zo súťažných podmienok:
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dokumentov/document/3140181/content/1158834/download

autobusik2

Síce Sor, ale Bratislava potrebuje nové autobusy ako soľ.