Když se veřejně oznámí, že v určitém místě 100×100 metrů budou fotopasti, tak jsem zvědav jak dlouho tam vydrží…
P.S.
Mne nepodezřívejte z jejich mizení, já to mám 200 kiláků daleko.
IBM
3 let
Dotaz: Jakou to může mít životnost?
Spravedlivě
3 let
Nejsem znalý práva v tomto… můžu se tam projít? A blejskne mi ta fotopast do očí jako ty infarktové šílenosti na Šumavě?
Dejte pozor, abyste tam nepotkal medvěda … „medvědi nevědí, že túristi nemaj zbraně …. “ migrujícího z medvědy přeplněného Slovenska ….
ksz
3 let
První na D1 to rozhodně není. Maximálně tak první od Skansky.
Pepa z plzenskeho depa
3 let
Krasna stavba a pral bych si vic takovych at uz pro silnice, dalnice, zak i zeleznice…
Z fotek je patrne, ze pri budoucim rozsirovani dalnice se dovnitr nevejde usporadani 3+3 pruhy. Takze by se to cele muselo znovu rozebrat a postavit…
Otazkou je, zda se toho rozsirovani dockaji aspon moje deti a jaka zivotnost tohoto ekoduktu.
Přičemž tenhle úsek bude potřebovat 3+3 jako poslední, je tam nejmenší provoz z celé D1 Praha – Brno.
Po dostavbě D35 a D43 se proudy změní, takže zase nebude na řadě. No a to už možná bude kus VRT hotový.
Michael
3 let
Pěkná práce!
Rudolf Tuček
3 let
Je to dobré nejen pro zvířata ale i pro všechny návštěvníky lesů kteří nevyznavaji chození po turistických cestách.
Kluk z Pankráce
3 let
Chválím!
mic
3 let
A už tam byli medvědi stříhat/hryzat pásku? :o)
Pražec
3 let
Jsem jediný, kdo nepochopil přidanou hodnotu těch kamenů nahoře?
Není to aby měly zvířata pocit, že se maj za co schovat? Celý se to dělá tak, aby přechod tudy byl pro ně lákavej a co nejmíň děsivej (což je obtížný vzhledem k tomu, jak pod tím hučí dálnice), tak tipuju, že i šutry budou část týhle strategie.
– Kameny, jejich velikost a rozmístění, druh trávy, druhy a rozmístění keřů a pochopitelně i výška a materiál plotu – to vše je předmětem hodně podrobných diskusí s experty z Agentury ochrany přírody a krajiny. A přesně jak píše beztečkový Jakub: Jde o vytvoření prostředí, které budou zvířata považovat za bezpečné a přirozené.
– Jedna fotopast už tam je a zatím ulovila daňka, lišku a zajíce.
– Houbařům a bezznačkovým turistům je místo pochopitelně přístupné, na Mapy.cz má pojmenování tunel… https://mapy.cz/s/cohokapena
Tomáš
3 let
Skvěle, jen více ekoduktů na místech, kde to má smysl!
👏
Otázka zda to tady má smysl. Za těch skoro 50 let co tam dálnice je si zvěř už „zvykla“, že se tudy neprojde (je to tak prý na i Šumavě, kdy dodnes zvěř ctí železnou oponu a minimálně migruje přes hranici – v případě zájmu článek o sledování zvěře dohledám) a mám tedy pocit, že nový ekodukt zde bude zbytečný.
88 metrů 🙂 🙂 🙂
Menší, už to asi nešlo 🙂 🙂 🙂
Když se veřejně oznámí, že v určitém místě 100×100 metrů budou fotopasti, tak jsem zvědav jak dlouho tam vydrží…
P.S.
Mne nepodezřívejte z jejich mizení, já to mám 200 kiláků daleko.
Dotaz: Jakou to může mít životnost?
Nejsem znalý práva v tomto… můžu se tam projít? A blejskne mi ta fotopast do očí jako ty infarktové šílenosti na Šumavě?
Dejte pozor, abyste tam nepotkal medvěda … „medvědi nevědí, že túristi nemaj zbraně …. “ migrujícího z medvědy přeplněného Slovenska ….
První na D1 to rozhodně není. Maximálně tak první od Skansky.
Krasna stavba a pral bych si vic takovych at uz pro silnice, dalnice, zak i zeleznice…
Z fotek je patrne, ze pri budoucim rozsirovani dalnice se dovnitr nevejde usporadani 3+3 pruhy. Takze by se to cele muselo znovu rozebrat a postavit…
Otazkou je, zda se toho rozsirovani dockaji aspon moje deti a jaka zivotnost tohoto ekoduktu.
3+3 bez odstavného by se tam vejít mohlo.
Přičemž tenhle úsek bude potřebovat 3+3 jako poslední, je tam nejmenší provoz z celé D1 Praha – Brno.
Po dostavbě D35 a D43 se proudy změní, takže zase nebude na řadě. No a to už možná bude kus VRT hotový.
Pěkná práce!
Je to dobré nejen pro zvířata ale i pro všechny návštěvníky lesů kteří nevyznavaji chození po turistických cestách.
Chválím!
A už tam byli medvědi stříhat/hryzat pásku? :o)
Jsem jediný, kdo nepochopil přidanou hodnotu těch kamenů nahoře?
Není to aby měly zvířata pocit, že se maj za co schovat? Celý se to dělá tak, aby přechod tudy byl pro ně lákavej a co nejmíň děsivej (což je obtížný vzhledem k tomu, jak pod tím hučí dálnice), tak tipuju, že i šutry budou část týhle strategie.
– Kameny, jejich velikost a rozmístění, druh trávy, druhy a rozmístění keřů a pochopitelně i výška a materiál plotu – to vše je předmětem hodně podrobných diskusí s experty z Agentury ochrany přírody a krajiny. A přesně jak píše beztečkový Jakub: Jde o vytvoření prostředí, které budou zvířata považovat za bezpečné a přirozené.
– Jedna fotopast už tam je a zatím ulovila daňka, lišku a zajíce.
– Houbařům a bezznačkovým turistům je místo pochopitelně přístupné, na Mapy.cz má pojmenování tunel… https://mapy.cz/s/cohokapena
Skvěle, jen více ekoduktů na místech, kde to má smysl!
👏
Otázka zda to tady má smysl. Za těch skoro 50 let co tam dálnice je si zvěř už „zvykla“, že se tudy neprojde (je to tak prý na i Šumavě, kdy dodnes zvěř ctí železnou oponu a minimálně migruje přes hranici – v případě zájmu článek o sledování zvěře dohledám) a mám tedy pocit, že nový ekodukt zde bude zbytečný.
priroda si cestu najde… viz x let stare zpravy jak losi zmatene pobihali po D1, pze je/byla neprekonatelnou barierou;