D6 je jednou z nejméně důležitých dálnic. Měla by se stavět jen po křížení s I/27. Bylo by absurdní, kdyby se dokončila před D35, ale i D3, D49, D55, D11 atd..
Ty diskuze jsou pořád stejné u každého článku. Je asi pravdou, že jsou v Česku potřebnější dálnice, nicméně to nic neubírá na potřebě tuto dálnici dostavět. Navíc se staví dle stavu připravenosti a tak nic dalšího kvůli této dálnici nestojí. A ještě jeden aspekt. Karlovarský kraj je v mnoha kategoriích ten nejhorší (hůř i než Ústecký a to je co říct) a tato dálnice je pro region strategickou stavbou, která má rozvojový potenciál. Nejde tak jen o stavbu dopravní ale i sociální….když už železniční spojení s centrem republiky je a po dlouhá desetiletí bude jen pro masochisty (snad kromě Chebska).
S určitostí nejde o peníze,ale největším zdržením jsou administrativní úkony.
Lukáš
2 let
Bylo by fajn začít se přibližovat taky z druhé strany. Úsek Olšová Vrata – Karlovy Vary by pomohl hodně, současná silnice první třídy je dost nehodová (dost kvůli přístupu řidičů, ale parametry v tom taky hrají svou roli). Nevidím žádný důvod nechávat ho až na konec.
Jarda 2
2 let
Už aby to bylo – ta kapacitní směrově oddělená silnice tam zoufale chybí – už včera bylo pozdě…!
Problém ale je že tahle silnice má „dvě špatně“:
– trasovnání jako takové
– je to zoufale podfinancované už od přípravy z konce 90. let či těsně po roce 2000 a podle toho taky vypadá výsledný produkt – klikatá nebezpečná lochneska (oblast kolem Lubence – a plánované okolí) – v budoucnosti bude stát hodně peněz to směrově a hlavně výškově vyrovnat
no…jak to slušně říct…některým lidem je vše málo. běžte se podívat, jak to vypadá např.kolem Brna, ale ostatně i na celé D1, nebo klidně kolem Vysokého Myta a Litomyšli, nebo na I/43. vsude zde jsou intenzity jiné a infra zcela nedostačující. ale pánovi se na poměrně podružné D6 nezdá trasovani…
To primárně nemusí být o tom, že je někomu něco pořád málo. Spíš některým lidem vadí, když se věci neřeší pokud možno tím nejlepším způsobem, ještě navíc za jejich peníze. To naprosto chápu, přesto jsem i tak rád za každé zlepšení.
ale předřečník…by si představoval „rovnější“ cestu. tedy za víc peněz. ok, tak bude rovnější, jen jí bude stát třetina. to je lepší?
z mého pohledu je D6 snad nejméně důležitá rozestavěná dálnice u nás, možná je horší D7, nevím, ale rozhodně je úspěch, že se staví alespoň něco – a je tam znatelný pokrok.
Každý budeme posuzovat dle svého…Problém přetížení našich velkoměst je dán jejich nenažraností…Napřed na svoje území přitáhnou různé možné důležité instituce, velké továrny a s tím se sveze i stáhnutí nových zaměstnanců….tím pádem se okolí přetíží i dopravně…Když pojedete do Německa tak už se poučili a i velké továrny budují třeba v místech kde bylo jen zemědělství a tím pádem tam mají dostatek nových zaměstnanců…a vyřeší tím plno chyb
jo, takže ty kamiony v prakticky nepřerušovaná šnůře na D1 z Brna do Prahy a naopak, to jsou ty nenažrané instituce….tak jo. v Praze snad už žádná opravdu velká továrna ani není, v Brně toho už taky bůh ví kolik nezůstalo…. a můžete mi říct, jaké úřady jsou v Černé Hoře, Vysokém Mýtě a Svitavách? jestli jste si nevšimnul, tak centrální úřady jsou až na nepodstatné vyjímky ve všech zemích v hlavním městě….a rovněž ředitelství většiny velkých firem jsou ve velkých městech, mimo jiné kvůli dostupnosti specificky kvalifikované pracovní síly. fakt ředitelství velké banky nebude v české lípě. nebo to… Číst vice »
Doporučuju ti Gwanne a lidem podobně smýšlejícím, nejdříve zvednout své ctěné pozadí a jet se tam podívat – tak jak to čistě ze zájmu jako koníček dělám já po celé republice – a uviděl bys, že nový úsek D6 kolem Lubence je velice úzký, velice nepřehledný, jsou tam velmi velká výšková převýšení, je to do velmi prudké zatáčky a že celkově je to obrovsky promarněná příležitost, když už se konečně do toho ty peníze dávají… když to srovnáš se sousední D5 – je to opravdu doslova k pláči…Jiný nově otevřený úsek D6 kolem Řevničova a krušovického pivovaru je na tom… Číst vice »
Jad
2 let
Ahoj, ještě pohnout s úsekem Petrohrad – Lubenec a bude souvislá D6 z Prahy až na hranici Karlovarského kraje do Bošova. Nevíte proč úsek Petrohrad – Lubenec stavět až v roce 2024 když už mají UR a stavební povolení tvrdí bude v 2022? Díky.
D6 je jednou z nejméně důležitých dálnic. Měla by se stavět jen po křížení s I/27. Bylo by absurdní, kdyby se dokončila před D35, ale i D3, D49, D55, D11 atd..
Nesmysl. Zkuste si tam jet ve špičce.
Ty diskuze jsou pořád stejné u každého článku. Je asi pravdou, že jsou v Česku potřebnější dálnice, nicméně to nic neubírá na potřebě tuto dálnici dostavět. Navíc se staví dle stavu připravenosti a tak nic dalšího kvůli této dálnici nestojí. A ještě jeden aspekt. Karlovarský kraj je v mnoha kategoriích ten nejhorší (hůř i než Ústecký a to je co říct) a tato dálnice je pro region strategickou stavbou, která má rozvojový potenciál. Nejde tak jen o stavbu dopravní ale i sociální….když už železniční spojení s centrem republiky je a po dlouhá desetiletí bude jen pro masochisty (snad kromě Chebska).
S určitostí nejde o peníze,ale největším zdržením jsou administrativní úkony.
Bylo by fajn začít se přibližovat taky z druhé strany. Úsek Olšová Vrata – Karlovy Vary by pomohl hodně, současná silnice první třídy je dost nehodová (dost kvůli přístupu řidičů, ale parametry v tom taky hrají svou roli). Nevidím žádný důvod nechávat ho až na konec.
Už aby to bylo – ta kapacitní směrově oddělená silnice tam zoufale chybí – už včera bylo pozdě…!
Problém ale je že tahle silnice má „dvě špatně“:
– trasovnání jako takové
– je to zoufale podfinancované už od přípravy z konce 90. let či těsně po roce 2000 a podle toho taky vypadá výsledný produkt – klikatá nebezpečná lochneska (oblast kolem Lubence – a plánované okolí) – v budoucnosti bude stát hodně peněz to směrově a hlavně výškově vyrovnat
Nevím proč ty mínusy, trasování je v úseku Hořovičky – Lubenec mizerné. Takto (https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=13.3913375&y=50.1178755&z=12&rm=9e-zixYSRZdTegv9dingo439KgWi3jNgTheGeCNe-ffMGekZfCAetBfKvf08f1.fDJfhDfENCuezqFBefSDbfBYfm4fIUffveyNfZPfGKfXyeZrev.eK0eUIeCyevYeTLfTweVyf59ed8GedvNDH) by trasa byla podstatně přímější a o 2 km kratší… ale na to je pochopitelně pozdě.
Váš návrh bohužel vede zátopou vodního díla Kryry – viz https://www.poh.cz/vodni-dilo-kryry/ms-4012/p1=4012
V budoucnu se nic vyrovnávat nebude. Podobně jako mezi Hodkovicemi a Turnovem. Tunel by byl lepší, ale silnice stojí a předělávat se nebude.
no…jak to slušně říct…některým lidem je vše málo. běžte se podívat, jak to vypadá např.kolem Brna, ale ostatně i na celé D1, nebo klidně kolem Vysokého Myta a Litomyšli, nebo na I/43. vsude zde jsou intenzity jiné a infra zcela nedostačující. ale pánovi se na poměrně podružné D6 nezdá trasovani…
buďte rad, že tam je alespoň něco…
To primárně nemusí být o tom, že je někomu něco pořád málo. Spíš některým lidem vadí, když se věci neřeší pokud možno tím nejlepším způsobem, ještě navíc za jejich peníze. To naprosto chápu, přesto jsem i tak rád za každé zlepšení.
ale předřečník…by si představoval „rovnější“ cestu. tedy za víc peněz. ok, tak bude rovnější, jen jí bude stát třetina. to je lepší?
z mého pohledu je D6 snad nejméně důležitá rozestavěná dálnice u nás, možná je horší D7, nevím, ale rozhodně je úspěch, že se staví alespoň něco – a je tam znatelný pokrok.
Každý budeme posuzovat dle svého…Problém přetížení našich velkoměst je dán jejich nenažraností…Napřed na svoje území přitáhnou různé možné důležité instituce, velké továrny a s tím se sveze i stáhnutí nových zaměstnanců….tím pádem se okolí přetíží i dopravně…Když pojedete do Německa tak už se poučili a i velké továrny budují třeba v místech kde bylo jen zemědělství a tím pádem tam mají dostatek nových zaměstnanců…a vyřeší tím plno chyb
jo, takže ty kamiony v prakticky nepřerušovaná šnůře na D1 z Brna do Prahy a naopak, to jsou ty nenažrané instituce….tak jo. v Praze snad už žádná opravdu velká továrna ani není, v Brně toho už taky bůh ví kolik nezůstalo…. a můžete mi říct, jaké úřady jsou v Černé Hoře, Vysokém Mýtě a Svitavách? jestli jste si nevšimnul, tak centrální úřady jsou až na nepodstatné vyjímky ve všech zemích v hlavním městě….a rovněž ředitelství většiny velkých firem jsou ve velkých městech, mimo jiné kvůli dostupnosti specificky kvalifikované pracovní síly. fakt ředitelství velké banky nebude v české lípě. nebo to… Číst vice »
Doporučuju ti Gwanne a lidem podobně smýšlejícím, nejdříve zvednout své ctěné pozadí a jet se tam podívat – tak jak to čistě ze zájmu jako koníček dělám já po celé republice – a uviděl bys, že nový úsek D6 kolem Lubence je velice úzký, velice nepřehledný, jsou tam velmi velká výšková převýšení, je to do velmi prudké zatáčky a že celkově je to obrovsky promarněná příležitost, když už se konečně do toho ty peníze dávají… když to srovnáš se sousední D5 – je to opravdu doslova k pláči…Jiný nově otevřený úsek D6 kolem Řevničova a krušovického pivovaru je na tom… Číst vice »
Ahoj, ještě pohnout s úsekem Petrohrad – Lubenec a bude souvislá D6 z Prahy až na hranici Karlovarského kraje do Bošova. Nevíte proč úsek Petrohrad – Lubenec stavět až v roce 2024 když už mají UR a stavební povolení tvrdí bude v 2022? Díky.
Nejspíš proto, že mají jen 7% vykoupených pozemků.
tam se měnilo ÚR a po úpravě trasy po změně ÚR se podařilo vykoupit 7% pozemků, jak píše předřečník