ŘSD má územní rozhodnutí pro Martinovickou spojku, odlehčí provozu u Mladé Boleslavi

Silnice I/16 v Sukoradech. Vybudováním přeložky by se mělo obci zásadně ulevit. Foto: Google Street ViewSilnice I/16 v Sukoradech. Vybudováním přeložky by se mělo obci zásadně ulevit. Foto: Google Street View

Ministerstvo dopravy zamítlo odvolání servisu motocyklů. Jeho majitel má obavy, že na firmu nebude kvůli protihlukové stěně vidět.

6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kamil

Jeeste by mohli poresit Obrubce a tamni v loni „modernizovany“ zeleznicni prejezd, k tomu doladit Oharice a Ohavec a bude MB – jC paradni. K dokonalosti chybi uz jen 2+1 po cele delce stoupani u Sobotky..

LKB

Lepsi nez soucasna silnice, ale D16 by bylo rozhodne lepsi.

Vladimír Bílý

Opět velká škoda, že to nebude 2+2 na 110. Intenzity tam na to jsou. Místo toho je to 2+1 paskvil o ničem. Doufám, že na šířku 2+2 alespoň vykoupí pozemky a udělají těleso tak, aby se to v budoucnu dalo někdy snadno upgradovat.

David

Nemusí být každá silnice hned dálnicí.

Kebab

Každý čtyřpruh nemusí hned znamenat dálnici.

Velký putan

Souhlas. Paskvil a promarněná příležitost.
Střídání 2+1 po dvou kilometrech je moc brzo. Chytneš šnečka co předjíždí náklaďák a ten dvoupruh uteče jak voda. Podle mě by mělo být střídání po delších úsecích.
Zkusil jsem si to v Bulharsku. Šumen – Ruse. Celkem asi100 km a střídání klidně i po 5 kilometrech. Případná kolona se hned rozjela. A šlo to krásně plynule. Zároveň připouštím, že tam mají víc místa.