Qantas urychlí návrat A380. Kvůli nedostatku pilotů dreamlinerů

Airbus A380 společnosti Qantas. Foto: AirbusAirbus A380 společnosti Qantas. Foto: Airbus

Piloti dreamlinerů musí v Queenslandu po každém zahraničním letu do karantény.

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vladimír

Takže nedostatek pilotů není, jen nesmí létat kvůli stupidnímu zákonu.

Air Traveller

qantasu je tak nejak celkem sumafuk, jestli je to kvůli nejakymu zakonu nebo ne. proste ma nedostatek pilotů.

Ondra

Jen přemýšlím, proč ty to A380 nelétají pro cestovky. Letos v létě 4 letadla během hodiny do Hurghady. Tak by stačilo jedno letadlo. …

Walt

Protože poslat čtyři menší letadla je prostě levnější. A to neřeším to, že v Hurghadě ani nemůže přistát.

kakov

A to letěli všechny 4 letadla stejnou trasu??

Air Traveller

ne. jedno tam letelo pres island a druhy pred kanary.

jasne, ze letelo stejnou trasu. celkem bezny letni pbrazek – tri letadla do hurgady, dve do sharm seiku … apod

Y.K.

Problém 1. To letadlo by muselo letět alespoň 4 sektory denně, aby se to trochu vyplatilo. Tam a zpět a stát je na prd. Ty Boeingy pak můžou letět jinam, kde stačí jedno letadlo denně nebo i méně často. Většina charterových letadel otočí denně kolem 6 sektorů.

Problém 2. Většina „dovolenkových letišť“ není schopná přijmout A380.

michal82

Nakonec ještě dojde k renezanci A380. 🙂 Byl bych jedine rád, je to užasne a pohodlne letadlo na dlouhe štreky.

Ibragim z Bastru

Bohužel ekonomika nepustí. Čili pouze mezi megahuby, kde je extrémní nedostatek slotů. . . . .

SYN

Tak mohlo by to vyjít líp, kdyby se podařilo remotorizovat na současnou úspornější řadu motorů… ale na to asi teď nebude dostatečný zájem aby se do toho pustili…

xcon

Ak by ekonomika nepustila, tak polovica aeroliniek je uz teraz minulostou…

Air Traveller

nedojde.

a pohodlne? je pohodlne uplne stejne, jako jakekoli jine dalkove letadlo.

Vladimír

Stejně raději poletím A-380, než B-777.
O staré kraksně B-747 nemluvě.

OtaZ

a můžu se zeptat, v čem je tak velký rozdíl? Běžný cestující jej nepozná. Já vidím rozdíl leda tak v tom, jestli sedím v economy nebo v Businessu. jestli to má 2 nebo 4 motory a jakou to má barvu mi je vcelku šumák. Pro mne je důležité letět v daný čas, který potřebuji, kvalitní připojení na wifi pro práci 😀

Air Traveller

inu, expert promluvil 😀

Ibragim z Bastru

Jj, taky me to prvních pár desítek letu bavilo. A někde po dvoustem je mě to uplne putna, pokud to není nějaká Velká exotika….

SYN

Zajímavé, asi 2x let A380 místo 3x B787 nebo tak nějak že?
S tou karanténou… asi by piloti mohli z karantény (ještě před skončením) nastupovat rovnou na další let? Určitě by to ani tak nebylo snadné a museli by si to pak nějak dorovnat, ale asi nejlepší ze špatných možností…
Jinak se mi líbí když je někdo zásadový, držím palec ať se v Queenslandu vyhnou nejhoršímu!