Qantas urychlí návrat A380. Kvůli nedostatku pilotů dreamlinerů
Airbus A380 společnosti Qantas. Foto: Airbus
Piloti dreamlinerů musí v Queenslandu po každém zahraničním letu do karantény.
Piloti dreamlinerů musí v Queenslandu po každém zahraničním letu do karantény.
Takže nedostatek pilotů není, jen nesmí létat kvůli stupidnímu zákonu.
qantasu je tak nejak celkem sumafuk, jestli je to kvůli nejakymu zakonu nebo ne. proste ma nedostatek pilotů.
Jen přemýšlím, proč ty to A380 nelétají pro cestovky. Letos v létě 4 letadla během hodiny do Hurghady. Tak by stačilo jedno letadlo. …
Protože poslat čtyři menší letadla je prostě levnější. A to neřeším to, že v Hurghadě ani nemůže přistát.
A to letěli všechny 4 letadla stejnou trasu??
ne. jedno tam letelo pres island a druhy pred kanary.
jasne, ze letelo stejnou trasu. celkem bezny letni pbrazek – tri letadla do hurgady, dve do sharm seiku … apod
Problém 1. To letadlo by muselo letět alespoň 4 sektory denně, aby se to trochu vyplatilo. Tam a zpět a stát je na prd. Ty Boeingy pak můžou letět jinam, kde stačí jedno letadlo denně nebo i méně často. Většina charterových letadel otočí denně kolem 6 sektorů.
Problém 2. Většina „dovolenkových letišť“ není schopná přijmout A380.
Nakonec ještě dojde k renezanci A380. 🙂 Byl bych jedine rád, je to užasne a pohodlne letadlo na dlouhe štreky.
Bohužel ekonomika nepustí. Čili pouze mezi megahuby, kde je extrémní nedostatek slotů. . . . .
Tak mohlo by to vyjít líp, kdyby se podařilo remotorizovat na současnou úspornější řadu motorů… ale na to asi teď nebude dostatečný zájem aby se do toho pustili…
Ak by ekonomika nepustila, tak polovica aeroliniek je uz teraz minulostou…
nedojde.
a pohodlne? je pohodlne uplne stejne, jako jakekoli jine dalkove letadlo.
Stejně raději poletím A-380, než B-777.
O staré kraksně B-747 nemluvě.
a můžu se zeptat, v čem je tak velký rozdíl? Běžný cestující jej nepozná. Já vidím rozdíl leda tak v tom, jestli sedím v economy nebo v Businessu. jestli to má 2 nebo 4 motory a jakou to má barvu mi je vcelku šumák. Pro mne je důležité letět v daný čas, který potřebuji, kvalitní připojení na wifi pro práci 😀
inu, expert promluvil 😀
Jj, taky me to prvních pár desítek letu bavilo. A někde po dvoustem je mě to uplne putna, pokud to není nějaká Velká exotika….
Zajímavé, asi 2x let A380 místo 3x B787 nebo tak nějak že?
S tou karanténou… asi by piloti mohli z karantény (ještě před skončením) nastupovat rovnou na další let? Určitě by to ani tak nebylo snadné a museli by si to pak nějak dorovnat, ale asi nejlepší ze špatných možností…
Jinak se mi líbí když je někdo zásadový, držím palec ať se v Queenslandu vyhnou nejhoršímu!