ČD v době propouštění zaměstnaly politika z ANO, bez soutěže s nimi podepsal smlouvu na 10 let
Martin Hurajčík se svými spolustraníky z ANO 2011 (druhý zprava). Foto: ANO, tohle je Karlovarský kraj
Hurajčík našel místo jen pár měsíců poté, co skončil jako krajský radní pro dopravu. Podle Českých drah má výbornou znalost místního prostředí.
Pane Sůro, kolikrát ještě vytáhnete tento článek z 15.9. v 5:00 ??? Zítra také, pozítří také? A po po…také? Vám teda ANO opravdu leží v žaludku ! Děláte nezávislou novinařinu nebo politickou agitku pro ODS?
co je v textu nepravdivého? o ODS a trafikách je v textu též, milý anonymní hrdino.
Podobných článku bych naopak chtěl číst víc! A ať je zapomnětliví čtenáři čtou stále a stále dokola! PS a je mi buřt, jestli půjde o ANO, Komunisty, Piráty nebo ODS.
Holt je před volbami, takže i na webu s dopravní tématikou je potřeba text politicky dostatečně vytěžit:)
Hm… a loni nebo napřesrok by pan Sůra mohl zveřejnit takový článek?
Asi Vás překvapím, volby byly taky loni (krajské). A volby budou i dalším roce 2022 (obecní).
Plus do Senátu každé 2 roky = jedna třetina senátorů/senátorek se mění každé 2 roky…
před volbami je v této zemi víceméně každý rok. věřte, že kdyby se ČD zaměstnáním pana Hurajčíka pochlubily už v březnu, vyšlo to v březnu.
Burešova podržtaška agituje.
divite se tady jestě necěmu..plat bude mit kralovsky a co se změni…kulove
ČD jsou zločinecká penězovodná organizace. a musí být zlikvidovány.
Promiňte, ale já jako cestující potkávám z 90% zaměstnance firmy ČD, kteří jsou normální a jsou v pohodě… Spíše je mi líto, že se tito lidi nesnaží, aby se firma ČD „odbyrokratizovala“ a aby se 100%-ně orientovala na cestující…
Jak se mají ti lidé snažit, rád se k nim přidám.. Problémem je i to, že co se vymyslí na nábřeží je to jediné správné. Ješitnost tohoto úřadu plném spousty teoretiků je velká.
a) stávkovat – proti „rozkrádačkám“ (existují-li), proti „budižkničemům“
b) požadovat zaměstnanecké akcie, a přejít na princip odměňování dle konkrétních regionálních výsledků… Netvrdím, že mají vzniknout samostatné dceřinné společnosti. Stačí začít s vnitrofiremním účetnictvím, tak aby se SPRÁVNĚ hledaly nevyužité režijní náklady = lidově řečeno, aby si každý ve firmě ČD na sebe vydělal… A pokud někdo dělá „práci pro práci“, kterou nikdo nechce platit/nikdo nevyžaduje, tak s takovou aktivitou skončit…
c) Přestat se upínat na „jedině vlaky“, ale např. u dálkových večerních vlaků se snažit najít jak propojit „maršutky/mamataxi“ s příjezdem dálkových vlaků
Tak to nám zbývají stávky… při kterých se všichni obrátí proti zaměstnancům. A na stávku jsou potřeba silné odbory, nemějte obavy… ty nemáme. Odborářští bossové nic takového nedovolí a pokud ano, tak jen jeden a ostatní je v tom nechají.
Proč nemá firma ČD appku, kde by šlo nabízet automobilní spolujízdu? Vysvětlím: Odpoledne/navečer vyrazím třeba v 17:00 nebo v 18:00 z Prahy, čeká mě několik hodin cesty, a já zhruba 2 hodiny před koncem jízdy začnu řešit, v kolik hodin asi vlak přijede do mé cílové stanice, takže volám domů, jestli pro mě přijedou atd. Proč firma ČD nemá appku, kde se byly nabídky na spolujízdu z mé cílové stanice? Takový Uber na venkově, kdy pan/paní řidič projíždí mou vesnicí/městem a nechá mě vystoupit na hlavní – svým autem pokračuje až do svého cíle….. Za takovou jízdu v noci „poslední… Číst vice »
aha, pravicová uchylka…az vše zprivatizujeme, nastane ráj na zemi.
račte se podívat do USA na tamější soukromé zdravotnictví…a soukromé pojištění. to je ten pravý ráj…
Proto je USA tak bohaté. Mimochodem i proto, že nemají tolik státních podníků, ve kterých se ve velkém krade a doplácí na to všichni daňoví poplatníci. Pokud se vám ale líbí mít vše státní, nikdo Vám nebrání emigrovat do Severní Korey nebo na Kubu.
Zkušenosti z první ruky: https://www.podnikanivusa.com/2016/07/01/zivot-v-evrope-cz-vs-usa-pobyt-v-nemocnici/
Pane Sůro, úvodem řeknu že nejsem a nikdy jsem nebyl volič ANO.
Jen mi přijde trochu zvláštní, že všechny články na hlavní stránce jsou seřazeny chronologicky podle data a času vydání (kromě toho úplně nahoře) a postupně padají dolů jak se vydávají nové články, a tento článek nějak záhadně visí stále nahoře nad daleko novějšími články.
To je cíl, nebo na to máte nějaký speciální systém? U jiných, určitě podobně čtených článků jsem si toho nikdy nevšiml.
Máme, takto zvýrazňujeme i po jinou dobu jiné texty.
Zajímalo by mě, kde by měl dotyčný tedy pracovat, aby to nebylo politicky závadné? V Lidlu za kasou ? Nebo jako poštovní doručovatel? Počkat to ne, to by mohl doručovat zásilky jen příznivcům ANO a ostatní likvidovat.
Jinak mě také do mé současné práce přijali bez patřičné praxe a myslím, že jsem se osvědčila. Není potřeba rigidně trvat na praxi, to by byla polovina pracovně aktivní populace nezaměstnatelná
A to na pozici hned ředitelky?
Na vedoucí posty by se měla dělat výběrová řízení a ne dosazovat politici.
Budete se divit, ale ano. A navíc – žijete v tržním prostředí. Nemusíte mít zkušenosti přímo s daným oborem, pro leckterého zaměstnavatele jsou i jiné důležité vlastnosti a schopnosti. Když jde nováček do politiky, taky se učí za pochodu a zvládnout to musí. Tomu se říká výzva.
Vy fakt nechápete ten rozdíl? Tady jde přece o jeho schopnosti až v druhé řadě. A) Soukromá firma (tzn. hospodaří se svými vlastními penězi) nechť si zaměstná na post finančního ředitele třeba paní, která doposud vybírá mýtné na WC, pokud bude okouzlena jejím přístupem k práci a uvidí v ní potenciál. Když firma po působení dané paní zkrachuje, může nám to být všem jedno. B) Naproti tomu státní organizace (hospodaří se státními, tedy Vašimi, penězi) zaměstná člověka, který jim ve veřejné funkci (tedy hospodařící s krajskými (státními), tedy Vašimi, penězi) přiklepne zakázku za X peněz a na X let? Fakt… Číst vice »
Nechápe, stejně jako další ANO ovce, prostě oddaní straně a vůdci. Když kradla ODS, tak ji voliči zaslouženě poslali do podpalubí, kde se plácá dodnes. S profikorupčním hnutím je to naopak, čím víc kradou tím vyšší podpora. Jeden žasne…
Neházel bych všechny do jednoho pytle… Ale faktem je, že např. náš aktuální (a současně bývalý) pan ministr zdravotnictví … to je naprostý výsměch a kdo má všech 5 pohromadě, tak ví svoje
A pak jsou takoví, kdo spoléhají na „blanické rytíře“, akorát na ně spoléhají 365 dní v roce, nikoliv jednou za století:
„Kdo volí Mesiáše?“
https://blog.aktualne.cz/blogy/kamila-holaskova.php?itemid=40718
Jinak slovo ovce si vyprošuji, já ANO nevolím a nikdy volit nebudu. Tak svůj břitký humor zaměřte jiným směrem.
Ale jak to víte ? Přečtete si článek a je hotovo. Prostě každý politik krade, každý bývalý vězeň je automaticky recidivista, každý kdo způsobil dopravní nehodu byl pod vlivem, každý ex je hajzl…. Vy jste jim u pohovoru svítil ? Nebo myslíte, že někoho přefikl? Co když nemá patřičnou praxi, ale oblasti i tak rozumí ? Zdá se Vám to snad jako sci-fi, že někdo něco umí i bez praxe ? Mě ne, takových lidí příjímáme desítky ročně. Jinak asi pletete brambory a šišky dohromady. Pokud vím, tak ten pán jim žádnou zakázku nepřiklepl, přikleplo to zastupitelstvo. Zastupitelstvo není jenom… Číst vice »
Ono je spíše otázkou proč pan H. nevyužil svého práva, aby se z celodenní politické funkce vrátil zpět do svého původního (před-politického) zaměstnání … Tj. proč pan H. nenastoupil zpět do pekáren Penamu? Jde o zvýšení právní jistoty lidí, kteří z původního zaměstnání jdou na čas řešit celodenně „věci veřejné“… viz § 200 a následující Zákoníku práce…. Jen pro pořádek – já nemluvím o speciálních pravidel, které platí pro poslance, po té co již nejsou zvoleni = tj. pan ex-poslanec po návratu do svého původního zaměstnání ještě 1 rok po konci ve veřejné funkci nemůže dostat výpověď – viz §… Číst vice »
samozřejmě, schopnost být ve straně založené na vědomém lhaní a poslouchání vůdce sekty, je u zaměstnavatelů vysoce ceněná.
Pan Bednárik je, stejně jako jeho předchůdci, komediant dosazený politikem bez jakéhokoliv výběrového řízení. Cargo je na tom možná o krůček lépe než ČD, ale jinak také žádná hitparáda. Ne, nebude hájit zájmy státu a státní firmy. Ale těch, kdo ho tam dotlačili a mají své plány… Babiš, Havlíček, Faltýnek, Agrofert, ANO. Pan ředitel chce dělat úspory a reorganizace a na druhou stranu přijímá stranického potentáta, který po krajských volbách asi nenašel práci dle svých představ.
Pane Bednáriku, šlapete ve sračkách které chcete vyčistit. Alespoň to veřejně prezentujete, ale tímto jste si je tam zase přilévéte.
A kdy se ozvou odboráři zaměstnanců firmy ČD? Nemyslím konkrétně vůči tomuto pánovi
… ale myslím, kdy odboráři ve firmě ČD a.s. začnou aktivně vyžadovat „péči řádného hospodáře“ ve firmě ČD a.s.? … A pojmem „vyžadovat“ myslím např. stávku..
Firma ČD – pasažérská přeprava – má v řadě lokalit velké konkurenční výhody oproti jiným možnostem dopravy. A také má firma ČD možnost dosáhnout úspor díky velikosti svého podnikání… tak jak to, že firmu ČD „zvlálcoval“ např. konkureční GWTR?
Co jsou ty konkurenční výhody?
V řadě regionů nedává příliš smysl dálková silniční doprava – např. z Olomouce do Bruntálu, Krnova. Podobně okolo Prahy pro cestující mířící do pražských lokalit se „zákazem“ parkování pro přespolní. A další výhody firmy ČD: Znají tržby v jednotlivých dnech, v jednotlivých měsících. Znají pasažéry a jejich frekvenci/destinaci cestování. Mají navázanost na mezinárodní rychlíky, takže mají možnost tlačit jízdenky i zahraničním turistům, kteří by pouze projížděli („asiati“,…) Schválně kolik jazykových mutací má Regiojet… Např. web „Regiojet.es“ ve španělštině nebo „Regiojet.cn“ v čínštině…. Kdy se na něco podobného vzmůže firma ČD? Nemyslím kompletně web CD.cz v čínštině/španělštině… ale myslím pouze nabídku… Číst vice »
ČD fungují tak, jak se tahá za nitky… nikoliv zájem státu, občana či daňového poplatníka. Je to smutné, ale často slouží jako penězovod těm správným a podle toho to taky tak vypadá. A že GVTR někoho zválcoval? Bohužel nikoho. To bychom museli mít jasná pravidla k těmto výběrkám, která se nebudou za pochodu měnit podle toho, kdo se zrovna přihlásil. Museli bychom vidět ty nabídky ze kterých se vybíralo a podle čeho posuzovalo, co všechno se za ty peníze nabízelo…
Když se zaměstnanci firmy ČD nepostarají v nynějších „7 letech hubených“, aby firma řádně fungovala, tak za pár roků už nebudou ČD v současném rozsahu… Prosté.
Můžu se zeptat znalejších? …Regionální šéf obchodu ve firmě ČD – jak konkrétně se projevuje ta práce na spokojenosti cestujících, kteří užívají služby firmy ČD a.s.?
Díky.
Zrušme trafiky, volte profíky.
Nevíte, které profikorupční hnutí to mělo jako své heslo?
Teď to má nejspíš Babišův B-team.
ten už je odepsanej, zkouší se účinnější metody
Na nádraží je plno odporných plakátů
No, snadné to pan Hurajčík mít ne bude. Zvláště Ústecký kraj je rozhašený. Než se to tam dáí dfohromnady, vyžádá si to velké úsilí.
Pane Sůro s jistotou si dovolím napsat, že kdyby se jednalo o jinou stranu, jak ANO, tak byste to nenapsal. Ne, opravdu si takto objektivní žurnalistiku nepředstavuji. Tím však neobhajuju to, co se dělá, ale vadí mi tento zvláštní přístup, když ani nevadí devastace veřejné dopravy v srdci ČR, hlavně, že to je antibabiš. Přitom fakt jste bývali velmi dobrým médiem. Škoda vás …
Napsal. Jestli jsem na něco alergický, tak je to dosazování lidí na místa jen díky jejich stranické průkazce. I proto je tam zmínka o panu Tomanovi či panu Urbanovi, kteří jsou z jiné strany. Rušení provozu na tratích, kde nikdo nejezdí, není devastace.
Mezi námi… tohle se tam dělo i před Babišem… mně spíš vadí, že tam zaměstnávají lidi na GŘ, které dělají vedoucí. Když pominu, že nemají třeba VŠ, avšak neovládají standardně MS Office, SAP, legislativu.
On pomohl ČD, teď pomůžou oni jemu. Nejvíc na tom všem je absurdní to, jak nepokrytě to obě strany dělají. Připomíná mi to památkou větu jednoho úředníka na Úřadu vlády: „Kradlo se vždycky a krást se bude. Jenomže za ODSky se to dělalo sofistikovaně a peníze se dostaly k více lidem. Až teď se to dělá nepokrytě a všechno kasíruje jedna firma“. Amen.
A tak každý politik,kterého si ve volbách zvolili lidi je jako podle vás p.Sůro nemůže pracovat v vámi určených pozicích? Já myslím,že bolševismus už skončil. Kdo vás nominoval rozhodovat, kdo co může dělat?
Dostal jste dnes koblihu a zmrzlinu?
Ať si pan Hurajčík dělá, co chce. Ale jako politicky činná osoba musí počítat s tím, že se o něm bude psát. Bolševismus v myšlenkách mnoha lidí stále neskončil, mají společný znak: volí ANO
Ne, vy nemyslíte.
Pan Sůra o tom rozhodně nemůže rozhodovat, na rozdíl od politických kádrů, ale jako občan i novinář může toto dění kritizovat či komentovat. Demokracie, víme?
Souhlasím s Vámi, pojďme spolu obhajovat neobhajitelné…
Ta letuška je, pokud vím, bývalá hejtmanka KV, tuším, že Vildumetzová, nebo tak nějak.
No jak v padesátých letech, kdy jezdili s lokomotivami pekaři
Krásná trafika na 10 let. ANO opět nezklamalo a na poslední chvíli zaopatřují své jedince.
Ale na 10 let není ta trafika, ale ta smlouva s ČD , kterou podepsal jako zástupce Karlovarského kraje se souhlasem zastupitelstva.
Jako vždy je to napsáno tak,aby mohli jednodušší myslitelé,kteří si to neumí v hlavě srovnat nadávat.
Takovou míru sebekritiky bych od tebe nečekal, burešova podržtaško.
Budeme krás, lhát, podvádět do roztrhání těla!!! Ovčane, ty všechno platíš.
V době, kdy se u provozního personálu uvažuje o zrušení spaní na hotelech a zavedení ranních nástupů nebo spaní na odpornych zablesenych nocleznach a prodloužení pracovní doby, se mi po přečtení této zprávy otevírá kudla v kapse. Aneb kážou vodu, pijí víno. Někteří jsou si rovnejsi. Stačí bejt blbej, neschopnej, lézt do zadku a mít knížku ANO, pak je kariérní úspěch zaručen.
Mě spíš z tohohle ranku baví příběh exšéfa lidovců Jana Kasala (připomínám, že s lidovci pekl jistý Josef Bazala).
Rok poté, co se v roce 2010 Kasal kasal, že by rád do ČD Carga a prohlašoval „jsem strojní inženýr, myslím, že mám co nabídnout“, se zjevil nečekaně v ČD Cargu v mezinárodním obchodě jako „řadový člen“, dodnes má kapesné z dozorči rady. Úplně v klidu 😉
Až na to, že v roce 2011 nebyli KDU-ČSL v Poslanecké sněmovně, protože od voličů dostali „výchovnou facku“. A ani KDU nebyla tou dobou ve vládě
… Tak jak souvisí partaj KDU a nástup Jan Kasal do ČD Cargo v roce 2011? Sám píšete že Jan Kasal dělal v ČD Cargo řadového pracovníka…
P.S. Pan Josef Bazala, pokud vím, už od 2007 neřediteluje ve firmě České dráhy a.s…. To je necelých 15 rok minulost…
Že je Kasal „řadový pracovník“, tvrdí on sám 😉
Netuším … já citoval z Vašeho komentáře.
Vskutku nevídané, neslýchané… A neočekávatelné… 😀 Opravdu nechápu, jak může někdo (zejména) ANO ještě vůbec něco věřit…
ANOfert přeci řídí stát jako firmu. Tak jako zaměstnanec holt věříte, co jiného také zbývá.
V normální firmě… v Agrofertu bude nejspíš jiná kultura.
To bude prase.
Kdo ?
Že prý za Bednárika nebudou trafiky a všimné 🙂
Furt stejný.
Samozřejmě, že díky reorganizaci, která měla za cíl snížit náklady na kamarády, se minula účinkem. Vlk se nažral a kamarádi zůstali.
Už začali odcházet srdcaři. Stačí se podívat na strukturu reorganizace.
No škoda, že se k tomu p. Bednárik nevyjádřil osobně.
“ Pro ČD je výhodou, že systém organizace veřejné dopravy dobře zná z pohledu objednatele, a dokáže tak lépe krajům vysvětlit výhody různých modelů a možnosti, které jako dopravce máme,”
Aha, takže je důležité to objednateli správně vysvětlit, ne podat nejlepší možnou nabídku. Tady je to černé na bílém.
Ten titulek se moc nepovedl.
Nejodpornější fotka co jsem v poslední době viděl.
… by mě docela zajímalo, co má představovat ta červená letuška ?Už jsem jí na několika prezentacích viděl.
Zaměstnanci Českých drah jí nefasují, a označení výpravčího to asi nebude …
Holka pro všechno a na všechno.
Aha ! Dík, bordel mi nenapadl … 👍
To bude národní hrdinka ! nebo podržtaška tomu blbovi.
Asi se šacuje na nějakou tu obživu po zrušení krajských úřadů (a tím i hejtmanů).
Nechtěl jste napsat pro všechny ….?
Ta červená letuška je volební jednička Agrofertu v Karlovarském kraji.
Áno, áno. Viděl jsem její koktání v TV.
Tak to jste asi neviděl tu s Maláčovou a mladým Stropnický.
Koukam, ze u konexe s rozhodujicimi osobami v ostatnich organizacich se jedna o „výbornou znalost místního prostředí“ :-).
když trafiku, tak alespoň pořádnou…zástupce ředitele ROC KV to je spíše za trest 😀
Jak se to vezme. Prací to nesmrdí a pokud jste dostatečně blbej (pan politik nemá absolvovánu ani žádnou VŠ) a chcete nějaký příjem bez rizika, tak v kraji s nejnižšími příjmy jde o ucházející trafiku. Samozřejmě i na to je nutné mít odpovídající žaludek.
Jako že inteligence je vázána na VŠ ? Nééé 😀 Takhle: VŠ mám dvě a mohu říct, že tolik idiotů co se mnou studovalo a těmi státnicemi nakonec prošlo na jednom místě jen tak nenajdete. A nemyslím si, že na ROC to bude zrovna na pantofle a dlouhej kouř.
Když ve státním sektoru něco dostaneš befelem, musíš to udělat, protože můžeš být vyměněn.
ANO = jistota trafiky.
Tady nejde o ANO, teplé místečka za protislužbu dostávali u nás politici vždy. Třeba pan Tvrdík =)
Jde o to, že toto až příliš okatě smrdí zneužitím pravomoci úřední osoby a úplatkářstvím.
Jako ta smlouva na 10 let je vtipná. No teď se s tím moc dělat nedá, uvidíme po volbách, naštěstí sou za měsíc. A naneštěstí se toho aai moc nezmění.
Za měsíc nejsou krajské volby, nezmění se nic. Je to na 10 let zabitý, stejně jako třeba ve Středočeském kraji.
A co by se mělo měnit?V Karlovarském kraji zajišťují dopravní obslužnost z velké většiny nová vozidla 844,650 na trati M.Lázně- Klášterec, Linty a RS1 na tratích Cheb-Aš,Cheb- Frant. Lázně, na jiných jezdí G-W train.
Ještě 814 (část na Chebsku i Karlovarsku), na Žluticku 810, dtto i na Merklín.
Mělo by se transparentně soutěžit a ne bagrovat dvěma privilegovaným dopravcům.
A za nenižší cenu, aby se uplatnily vyřazené vlaky z Německa.
Však píšu že nic.
Zprivatizovat a prodat Jancurovi. Co taky s takovym molochem?
Tebe bych zprivatizoval a poslal k Jančurovi
Modrá guma by po privatizaci musela začít pracovat, tak se jí to nelíbí, no…
Jedinný kdo tady má v hlavě vygumováno, jste vy můj příteli. Každý ve firmě dělá co je mu zadáno…
Po inteligentních a zručných modrých gumách…
Ale co s černo-oranžovými gumami?
kde děláš (a co), ty stachanovče? a na kolik plníš normu?
Hmm…aby si Jančura s Ondrůjem měli s kým zahrát karty?
Můžete si, prosím, přečíst aspon základy ekonomie…
Protože pokud něco prodáte, tak už to potom nemůžete privatizovat protože už podíly drží někdo jinej..
Stejně tak pokud něco privatizujete (rozdělíte na akcie a pak ty akcie na volném trhu prodáváte) tak už to nemůžete prodat protože je to cizí…
Uhlobaron Hlavsa: ,,Důl , viděl jste někdy důl? To je díra v zemi , peněženku mi můžou vzít , kočár , ale důl? ,, ( Posel z Liptakova )
No, ale tam přesně návrat nechci… Proto jsem pána upozornoval…
Nebo zjednodušeně, prodané již nelze znovu prodat 🙂
Znárodnit Jančuru… 😀
To bude zajimavější…
Vtipe, vylez!
Vyhlásit monarchii a Nabídnout česky trůn Lucemburkum nebo Liechteštajnum . Obě země co do životní úrovně nas předčí.
Myslím, že jeden Jan Lucemburský stačil.
Karel IV. byl taky Lucemburk, jestli se to počítá 😉
Chcete zavádět institut „nuceného odkupu“? Proč by to Jančura měl chtít? To by se muselo rozdělit na dvě části, tu oddluženou část nabídnout a tu zadluženou „vyřešit“ klasicky, jako vždy, ze státní kasy.
už pro něj pracuješ? mnozí, co pro něj pracovali, tvrdí, že to byla vskutku škola života…a že jsou rádi, že jsou pryč.
Je vidět, že na ČD si opravdu dělá každý co chce.
Názorná ukázka úspor v podobě přelakování některých lokomotiv s lakem PUR, což byl penězovod v řádech stovek tisíc. Paradoxní je, že sám pan Bednárik na vybrané HV podepsal výjimku z laku, ale pár jedinců si jeho rozhodnutí vysvětlilo po svém a obešli ho.
Bohužel velké ambice dobrého člověka, asi u ČD velmi rychle berou za své. Tohle je možná další jeden takový příběh o tom, jak je ČD prolezlé a cokoliv měnit téměř nereálné.
Bednárikovi držím palce! 👍
NA ČD si vždycky každý dělal co chtěl, je to historicky dané. Nevím, že najednou teď to všem tak vadí.
Ono by stačilo projet telefonní seznam zaměstnanců GŘ podle jmen a hned by se zjistilo kolik jenom vedoucích pracovníků zaměstnává své manželky či manžely. A přitom je to zcela v rozporu etickým kodexem ČD.
Nevidel som clanok o podobnom “ motivovanom“ cloveku u nas na Slovensku. Ur ite existuju podobni ludia aj u nas.
Vám zřejmě nedošlo, že k uzavření manželství došlo dříve než se jeden z manželů dostal klasickým kariérním postupem na vedoucí pozici … nebo k uzavření sňatku došlo v době kdy oba pracovali na stejném pracovišti, třeba v domě „na nábřeží“ ….
To by se snad měli kvůli kodexu ČD rozvádět ?
Mimo jiné – své životní partnery nezaměstnávají životní partneři – ale právnická osoba České dráhy a.s.
Jenže pod vedoucím pracovníkem by neměl pracovat jeho rodinný příslušník a i to se děje.
A ten „klasický kariérní postup“…neříkalo se tomu ještě nedávno „řitní alpinismus“?
Neměli by se rozvádět, ale také by neměli pracovat na stejném pracovišti. Tzn. jeden z nich by měl jít pod jiného šéfa. V privátu to běžně funguje, nevím, jak na Drahách.
Na státní železnici to nefunguje vůbec. To je hodně naivní a realitě vzdálená představa.
A co zaměstnat milence / milenku ? To se může ne? Ti jsou většinou tajní.
o milence Faltynka na ČD se toho napsalo celkem dost.
Rozvádět ne, změnit pracoviště.
Rozvádět, ne změnit pracoviště.
Co to jako má být za článek? Do ČD nastoupil pro ně prověřený člověk, evidentně do práce pro firmu motivovaný, tak nevím kde je problém? ANO a současnou vládu nesnáším, ale tady bych do toho politiku netahal.
Pokud je tak motivovaný, nechápu, proč kandiduje do PSP:-)
Z 5. Místa bez šance
https://volby.cz/pls/ps2021/ps111?xjazyk=CZ&xkraj=5&xstrana=20&xv=1&xt=1
4. místo. při minulých volbách v KV to stačilo na místo poslance.
Faktem však zůstává, že Urban je železničář, který prošel v provozu téměř všemi profesemi.
samozřejmě. včetně těch, které byly výrazně nad jeho schopnosti.
nestačilo, KV kraj má 3 poslance za ANO
Existují také preferenční hlasy, viz poslední volby.
To má být omluva?
Protože prostě potřebovali někoho nanominovat. Co je na tom nepochopitelného ? Ze 4. nebo z 5. místa je absolutně bez šance, to by musel zemí proletět meteorit a cestou nakoupit u Bati, než by se ze kandidát 4. místa a navíc Karlovarského kraje protlačil do PSP. Zase není potřeba za vším hledat konspiraci.
To není ale můj problém. Btw, v PSP aktuálně sedí ten, co byl v KV kraji na 4.místě.
Z čeho usuzujetens to „evidentně do práce pro firmu motivovaný“?
Tak ta motivace tam byla asi slušná. Taky bych se nechal takhle zmotivovat.
Prozatím to vypadá, že motivovaný jsi tady ty …motivovaný burešův troll.
Tohle je už fakt tragikomedie
A idealisticky se domníváte, že v době „vládní odpovědnosti“ jiných stran / koalic to bylo jinak ???
Pravda, v době „vlády jedné strany“ to nebylo možné …
V době lidově demokratické ale taky záleželo na členství v KSČ.
Takže pokud chceme odborníky, musíme napřed zrušit politické strany a hnutí…
Pepíček taky podvádí, jsi chtěl říct.
Pan Hurajčík také úspěšně blokoval podepsání nové smlouvy s GWTR, která jezdí v Karlovarském kraji o 40% levněji a chtěla navýšení jen o pár korun (oproti ČD). Odměněn tedy musel být. Zkoušel to také u Správy železnic – tam chtěl ,aby v K.Varech pro něho zřídili ředitelství…
Inu drzé čelo lepší než poplužní dvůr