Plzeň otevřela velké P+R parkoviště na Borech. Parkovací lístek poslouží i jako jízdenka do MHD

Nové P+R parkoviště u terminálu Kaplířova v Plzni na Borech. Foto: Plzen.euNové P+R parkoviště u terminálu Kaplířova v Plzni na Borech. Foto: Plzen.eu

Město chystá na Borech další velké investice do dopravy.

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Klabavátor

Nabídka solidní, oceňuju ty stromy (hlavně na léto). Trochu se obávám, že typický dojížděč z jihu Plzeňska stejně bude radši kroužit někde kolem Jižního a hledat tam místo zadarmo. Rád bych se mýlil.

Ares

Po pravdě, jestli mám zaplatit 60 korun na den u nádraží (zóna Petrohrad), nebo nechat auto na kraji Plzně a zaplatit taky 60 a ještě jet tramvají? Ne děkuji, prostě další placenej plácek. Ale určitě si to najde dost zákazníků.

MaT

Tak podle popisu to zní celkem dobře, nebylo by někde víc fotografií? Nebo i nějaké vizualizace k těm dalším plánovaným úpravám?

ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW

Že na Bory vede kapacitní komunikace a je tam pěkné parkoviště bych považoval za první krok.

Luboš Beneš

No to vede, jen při stavbě předkonečné (ještě 1 zastávka a další konečná Univerzita) se moc nemyslelo.Mohly se naprojektovat přestupy hrana-hrana bus-tram. Ale né, máme 5 různě umístěných nástupišť, mezitím blátivé ostrůvky, kde tráva neporoste, bude zdupána (rok provozu mi dává za pravdu). Nějaká orientace pro cestující? Proč, oni si zvyknou. Poprvé budou trochu hledat….Že chybí přístřešek u tramvaje nevadí, jezdí co 4 minuty, ale že není u linky 21 (co 20 minut)…teda už je provizorní. Jo a stohy sloupků osvětlení, když 2m vedle je trolejový sloup kde by osvětlení mohlo být – a na vedlejším sloupu je…..Ale aspoň se… Číst vice »

M19

A jak přesně byste to tam naplánoval?

Plecháč

Pro začátek by stačilo, aby se dalo jít přímo z tramvajového na autobusové nástupiště, v současnosti to jde buď přímo blátem, nebo nesmyslně obcházet celý ostrůvek po chodníku. Nejlepší by bylo, kdyby prostě autobusová nástupiště přiléhala na tramvajová z obou stran, bez těch zbytečných ploch mezi nimi. To zázemí pro řidiče a kavárna se dá postavit vedle. Z těch zastávek na Dobřanské to asi vždy bude o něco delší procházka k tramvaji, ale bylo by dobré mít lepší přestup tam kde to udělat jde. Současný stav není žádná katastrofa, ale ten přestup mohl být komfortnější.

kakov

Budete se muset smířit s faktem, že těch busu tam jezdí více, než se rozumně vejde na zastávku hrana-hrana….

Co by se ale opravdu mohlo změnit je orientační systém.

Franta3

Poslední zastávka obsluhující Sutnarku. Buďto poslušně okolo po chodníku, nebo přímo jako všichni přes vozovku a trávu (brzy bláto). Lze si všimnout šikovného chodníčku přes trávu mezi vozovkou a kolejemi. Studenti děkují tomu, kdo tam ve svém čase kostky dovezl a naskládal.

Jiří Kocurek

https://mapy.cz/s/dotejovama
Chodník pro jenom nějakých 3600 lidí…

Tímto se přidávám k poděkování tomu neznámému dobrodinci.

kakov

ale to je poněkud jiné město 😀

bkv

Šlo by alespoň zhruba načrtnout tvojí představy přestupu hrana-hrana bus-tram pro 8 zastávek autobusů a 2 zastávky tramvaje? A ten přestup hrana-hrana by byl pro nástupiště tramvaje do centra nebo z centra?