Pardubický kraj získal důležité razítko pro novou silnici z Chocně k D35 za téměř dvě miliardy korun
Jedna z upravených křižovatek na silnici I/35 ve Vysokém Mýtě. Foto: AŽD Praha
Kraj počítá se stavbou přivaděče k D35 v roce 2024. Nová silnice bude sloužit jako obchvat Vysokého Mýta i Chocně.
Co na to DZ, ještě mají pár let čas se k tomu vyjádřit, že?
To možná nebude potřeba, když investor komunikuje dopředu a nejedná jak král a poddaní,…
z dlouhodobého hlediska je tunel lepší varianta než zářez..rozhodně proti fragmentaci krajiny určitě…ale to dopraváky moc nezajímá
Akorát ten tunel to tady přivede do míst, kde se to lidem nelíbí, to jest nad trať a nad řeku.
Počítal jste do dlouhodobého hlediska i náklady na provoz a údržbu?
Pokud byste znal místní podmínky, sám byste byl proti tunelu a té původní krajské variantě. Městská je více schovaná v lese, kde vede v podstatě přírodním zářezem a nebude tedy nutné provádět takový objem zemních prací.
Obecně to platí. Nicméně v tomto případě… nám modelové zvíře přejde nad silničním tunelem jen aby zíralo na 3 koleje a průmyslové budovy za nimi.
Přes tu trať by se ještě ekodukt postavil dal, ale co s tou více než 100letou strojírenskou firmou? To je poněkud problematické…
https://www.selmy.cz/data/publications/migracni-koridory-pro-velke-savce.pdf
Dobře, že je povolení, ale stavba bude sice asi opravdu o hodně později než 2024.
Zdá se mi to dost klikatý. Zatáček a křižovatek hodně. To nemluvím o kopcích v dalším úseku směrem na Ústí nad orlicí. Otázka je jestli pro část řidíčů z Ústí nad orlicí nebude lepší jet až k Litomyšli. Aby tomu tak nebylo, musela by výhody cesty okolo Chocně mít navrch. Tzn. polepšit cestu dál směrem na Libchavy a do Ústí. Obchvat Libchav na I/14? Kdysi starosta Libchav, řekl, že rozhodně ne.
Jak to bude s plněním dalších částí Memoranda? Třeba na směrem Žamberk?
Blbé je, že na severovýchod od Litomyšle není v plánu žádný sjezd. Takže na dálnici přes město. https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/57/infoletak_d35-litomysl-janov.pdf
Někde jsem četl, že je dohoda s městem Litomyšl a ŘSD, že když bude provoz přes město krizový, tak se tam sjezd postaví.
Bez záruky na aktuálnost.
Tam jsou za tím dlouhodobé spory mezi UO (/CT?) a Litomyšlí. Domluvili se tak, že se nedomluvili.
Proti jsou hlavně Němčice. Mohl by se jim zároveň s MÚK postavit obchvat, ale nechtějí.
Pokračování směrem na Žamberk bude v původní stopě mimo obchvat Mostku. Pardubický kraj pouze nechá opravit povrch vozovky. Ani stoupací pruhy požadované policií nebudou doplněné. A toto je vydávané jako stavba přivaděčů.
Termín začátku 2024 je absolutní nesmysl. Musí se změnit ZÚR a ÚR. Zpracovat DÚR což na tahle velkou stavbu nebude snadné. Získat ÚR, zpracovat DSP, získat SP, sehnat pozemky. Zkrátka reálně tak 2030, když to dobře půjde.
To je absolutní pravda. Kecy o pomalém vydávání stavebního povolení neobsahují celkový čas doby přípravy podobných staveb.
Hodně drahé razítko, když v papírnictví jde koupit za pár korun.
Kulaté autorizační a v papírnictví? No zkusit to můžete, ale pak se nesmíte ničemu divit. Předvolání k podání vysvtlení atd. No nebude to pár korun, soudy nejsou z levného kraje.
V papírnictví mají hodně kulatých razítek, jen na nich není to správné zvířátko… 🙂