Že nejezdí cestující, dcera stála na zastávce s kočárkem a řidič projel a nezastavil,jela tedy spojem který jede přes okolní vesnice,ale za jednou obcí nakládaly klady,po chvíli čekání šla poprosit řidiče,aby je poprosil ať hu pustí,že nestihne další spoj,otevřel jí dveře,ať jim řekne sama, čekali tam jenom 10 minut,takže dalši spoj nestihla.Když nemusí řídíči na lince zastavit, tak proč jezdí a pak je i malá vytíženost autobusů,tak proč je teda nezrušit od září a děti ze škol budou jezdit jak
Jan
2 let
Škoda že je k tomu šetření veřejných peněz přiměl až zoufalý nedostatek řidičů…
Jaký pořád nedostatek řidičů? To vykřikují jen firmy, co neplatí. Když řidič autobusu stojí cca 250,- na hodinu, tak samozřejmě že za necelých 150,- na hodinu budete mít „nedostatek řidičů“. Pokud někdo postavil celý svůj byznys plán na tom, že když bude mít monopol v lokalitě, tak okrade řidiče a donutí je dělat za pár peněz, tak ať zkrachuje. Alespoň si příště další firmy rozmyslí nabízet podnákladovou cenu (kterou měl kraj povinnost z tendru vyřadit).
Dopravak
2 let
Po katastrofickém začátku opravdu cestujích ubylo, nedůvěra v tohoto autobusového dopravce neustále přetrvává i přes to, že od srpna zajistila náhradní autobusy jiných dopravců v některých se dokonce stále neplatí jízdné, jelikož nemají kasu. Další problém co nastane s příchodem začátku nového školního roku, je kapacita autobusu. Na linkách na kterých jezdím začali jezdit častěji menší vozidla, i ve špičce, na běžně vytížených spojích. Očekávám že první dny kdy se děti a studenti vrátí do škol nebude na některých spojích kapacita stačit 🙁
robert
2 let
To je ta naše východní vyčůraná mentalita.
Surio Mario
2 let
Vážení diváci, soutěž o nejzoufalejší krajskou dopravu má nového lídra. Pardubický kraj použil u nás dosud málo vídanou taktiku „když tě dopravce vypeče, tak mu ještě olízej boty“ a jde do výrazného trháku, na který i ostřílení středočeští borci zatím nemají odpověď.
Docela dobrý námět na podcast s radním pro dopravu Pardubického kraje.
Mohl by nám všem neznalým, kteří „jen kritizují“, osvětlit promyšlenou taktiku zajišťování dopravní obslužnosti v části Pardubického kraje.
Jak to tady tak čtu, tak zlatá jižní Morava její IDSJMK.
medvěd
2 let
Zažil jsem v Rakousku poruchu autobusu (lacinější Český řidič ) nenastartoval autobus (vybitá baterie) a sám šéf firmy přistavil náhradní = měl strach o licenci na linku ! Kdyby spoj neodjel a někdo si stěžoval, tak mu dotace na linku sebrali. U nás…….
Jan Hojsák
2 let
Ještě, že už nebydlím v Ústí nad Orlicí. To už bych několik týdnů hněvem běhal po stropě.
Frantík
2 let
Aby taky ty spoje nebyly nevyužívané, když je poloviční šance, že nepřijedou 😀
Traveller
2 let
Všem, co tady nadávají na pana hejtmana Netolického, bych rád vzkázal, že pan hejtman Netolický za to, že BusLine nejezdí, nemůže. Co se týče západní poloviny Pardubického kraje, kde jezdí společnosti Umbrella Mobility, Car Tour a Arriva, není zde jediný problém. A co se týče problému BusLine, za to nemůže vedení Pardubického kraje. Pan hejtman Netolický původně chtěl nechat výkony na východní straně Pardubického kraje společnosti ICOM, která zde dříve jezdila. Poté ale přišel BusLine (který se právě do prvního výběrového řízení nepřihlásil) pod vedením pana Vařila a s kontakty na soudce, hejtmana jiného kraje a bývalého policejního prezidenta, úředníky… Číst vice »
Hejtman nese politickou odpovědnost za to, že z pozice objednavatele dopravy nejenže nedokáže zajistit své povinnosti – to by se třeba ještě dalo prominout – ale hlavně jde na ruku dopravci na úkor občanů kraje.
Uplne mi slza ukapla. Chudak pan hejtman.
Pockat, neni to nahodou ten pan, ktery porad rozdava rozumy v ruznych televizich, jak by vsechno delal jinak, skoro jako by mel klice od vseho?
Velmi se pletete pane. Politik ruci nejen za svoji praci, ale i za praci svych podrizenych ( napr. nejakeho pana Koryse). Priste by misto buleni do televize mel on i se svymi lidmi poradne slapnout na krk Buslinu, a ne takhle vydrbavat s obcany sveho kraje, kdyz uz takhle … vyberove rizeni na dopravni obsluhu kraje.
Jasně… A pak by si na hejtmana Vařil počkal před domem a zmlátil baseballkou, nebo zastřelil… Nebo ještě hůř celou jeho rodinu. Vůbec nevíte jaký to je. Vy byste se takhle postavil proti někomu jako je Vařil, i za cenu toho, že byste měl přijít o rodinu? Doporučuji vám přečíst si tyto články.
Takže budeme tiše tolerovat mafii, platit výpalné za nefunkční veřejnou dopravu a nadávat, že je málo silnic pro další auta, přestože se furt nějaké stavějí. To jsme to dopracovali. 🙁
Chtělo by to přečíst si tyto články a vše si připomenout. 1. V první soutěži vyhrál ICOM, ale BusLine přes společnost Toms Transport se tam do toho začal montovat a přátelé BusLinu v ÚOHS jeho stížnost přijmuli a tendr zrušili, tudíž Pardubický kraj musel vyhlásit novou soutěž. https://zdopravy.cz/uohs-resi-dalsi-autobusovy-tendr-v-pardubickem-kraji-ma-smlouvy-ziskat-jen-icom-a-arriva-34086/ https://zdopravy.cz/pardubicky-kraj-ceka-autobusove-provizorium-uohs-zakazal-uzavreni-novych-smluv-45713/ https://zdopravy.cz/konec-nadeji-rafaj-zamitl-rozklad-pardubickeho-kraje-autobusove-souteze-jsou-zruseny-47554/ https://zdopravy.cz/pardubicky-kraj-znovu-hleda-autobusove-dopravce-podminky-prizpusobil-mensim-firmam-60531/ 2. Do nové soutěže se přihlásil právě BusLine, který tu předchozí soutěž přes společnost Toms Transport napadl. https://zdopravy.cz/busline-miri-k-zakazce-71617/ 3. Soutěž poté napadl ICOM, tomu to už ale neprošlo, protože všechny oblasti po ICOM dostal BusLine. https://zdopravy.cz/uohs-resi-opet-soutez-na-autobusove-dopravce-v-pardubickem-kraji-71763/ https://zdopravy.cz/icom-prohral-v-pardubickem-kraji-antimonopolni-urad-odmitl-jeho-stiznosti-84331/ Už jen z tohoto důvodu nelze dávat neschopnost BusLine za vinu Pardubickému… Číst vice »
Nedbal
2 let
Za poslední 2 roky jsem napsal cca 5 stížností na odb.dopravy pard.kraje.Ani jednou nikdo nereagoval.Téma:Každodenní neustále se opakující pozdní příjezd busu na aut.st. v Poličce a následné ujetí vlaku směr Svitavy s přípoji na všechny strany.Další za 2 hod.Jinak jet nemohu,vlaky tzv.navazují na autobusy.Jaká je praxe,nikoho nezajímá.
Cílem je, aby 1) lidé chtěli místo přestupu na vlak přímé autobusy, 2) když nevyjedou autobusy, koupili si další auta. Možná i proto ruší nejdříve spoje obsluhující méně lidí, a potom až ty, které mají vlakovou alternativu – takže někdo bude mít nadále na výběr a někomu nezbude už vůbec nic.
Nedbal
2 let
Za poslední 2 roky jsem napsal cca 5 stížností na odb.dopravy pard.kraje.Ani jednou nikdo nereagoval.Téma:Každodenní neustále se opakující pozdní příjezd busu na aut.st. v Poličce a následné ujetí vlaku směr Svitavy s přípoji na všechny strany.Další za 2 hod.Jinak jet nemohu,vlaky tzv.navazují na autobusy.Jaká je praxe,nikoho nezajímá.
Já to nechápu. Proč není ve smlouvě, že pokud dopravce po určitou dobu neplní závazky, zruší se s ním smlouva,dostane pokutu a zakázku získá třeba druhý nebo se udělá nové výběrové řízení,do kterého už se nesmí tento majitel dopr.spolecnosti přihlásit. Záměrně píšu majitel, protože firma se může přejmenovat a přihlásí se pod jiným názvem. Jak k tomu přijdou cestující, když marně každý den věří, že spoj pojede? Potřebujete třeba něco vyřizovat nebo k lékaři a jste objednání na určitou dobu. Místo toho stojíte několik hodin na zastávce. Když nedorazíte na čas, objednají vás třeba až za měsíc a pak máte… Číst vice »
Potíže měla i velká firma,ve které pracuji. Taky první dny plno výpadků. Dostali pokuty, vylítlo pár lidí z vedení a ejhle,najednou to začalo fungovat a funguje doteď bez problémů.
Nedbal
2 let
Mné to přijde naprosto skandální.Za dva roky jsem napsal na pard.kraj asi 5 dopisů.Téma :každodenní neustále se opakující pozdní přijezd autobusu na aut.st.Polička a následné ujetí vlaku směr Svitavy a pak Třebová,Pardubice atd.Další jede za 2 hod.Ani jednou mi nikdo neodpověděl.Jinak jet nemohu,vlaky tzv. navazují na busy.Bus má tak špatně postavený JŘ,že se to moc nedá stihnout.Nevím už,co dělat.Psát Kupkovi …..Ale jak je tohle vůbec možné?Jaktože to na kraji nikdo neví?Jaktože krajské úředníky vůbec nezajímá jejich zákonná povinnost odpovědět?Protože Kupka.Zlatej Pláteník…..
robert
2 let
Prej dopravní odborníci. 😄
Doprava by neměla být předmětem politiky. Nikdy se to nemělo stát.
Ono ale je politikum rozhodnout se, jak bude vypadat dlouhodobe napr. doprava objednavana krajem. Problem je, kdyz politiku delaji populisti a drevaci. My z Usteckeho kraje mame svoje zkusrnosti.
Bedla
2 let
Jen nerozumím tomu,proč někdo vůbec objednává spoje,kterýma nikdo nejezdí a jejich zrušení nevadí.
To asi nevadí jako RuSSku sankce. Snad jim zbyde aspoň víc peněz na letiště. Mohli by tam přesunout i penize z obchvatu a dálničních napojení co nebudou a nebo budou pozdě.
PvvS
2 let
Napálit pokuty naplno. A ideálně ať Busline jde od válu. Škody nadělal už dost.
Jiří 3
2 let
Tady by měla padnout hlava Netolockého a okamžité vypovězení smlouvy s Busline.
Žádný nedostatek řidičů není. Je jenom neochota BusLine si je na trhu práce najmout. Tržní cena hodiny práce řidiče busu je cca 250,- Kč. Kdo ji platí, řidiče má. Kdo nabízí pod 150,- Kč za hodinu, tak je mít nemůže, protože tolik hlupáků nenajde.
Kolikpak tyto firmy platí? O nedostatku řidičů autobusů (nákladní dopravce sem nepleťte, to je téma, ke kterému jsem se neyjadřoval, neb mu jako autobusák nerozumím) pořád mluví jenom firmy, které nejsou ochotny zaplatit. Znám dost řidičů busů, kteří se vrátili k řemeslu (čalouník, lakýrník, sádrokartonář). Za solidní plat by se za volant klidně vrátili.
Klidně by sem mohli přijít i od kamionů, kdyby aspoň část továren stát motivoval kvalitní infrastrukturou využívat železnici. Jenže ten spíše počítá s tím, že řidičů, nafty, betonu a vybetonovatelných ploch je nadbytek.
Já poukazuji na to, že ten nedostatek má více dopravců v kraji, ne jen Busline. Aby se mohli zvýšit platy, musí se i zvýšit příjmy. A na to -zdá se- není.
Navíc se podívejte, kolik řidičů je v preddůchodovém věku a mladí moc nejsou.
No, kdybyste okamžitě vypověděl smlouvu, od zítra Vám nevyjede ani kolo. To jen tak na okraj.
Hodně štěstí
2 let
A co zrušit všechny spoje ? Nevyjetích spojů bude 0% a všichni budou spokojeni až na obyvatele Pardubického kraje!
Marana_CZE
2 let
Ta politika se fakt vyplácí, kolik že je podmáznul Buzerantline?
Novotny
2 let
Netolickeho odvolat a jeste aby zaplatit pokutu za to, ze omezuje obcanum jiz naslibovanou dopravni obsluznost, kterou firma stejne nezaplati, kdyz jim po vzajemne domluve snizi vykon.
Juraj
2 let
Vážení občané, uzavřeli jsme smlouvu, na základě které budeme z vašich daní platit dopravci za to, že zajistí základní dopravní obslužnost. Dopravce zjistil, že to nezvládne. Ale tak jsme lidi, nějak se snad domluvíme. Nač hned sankce? Snížíme tedy počet spojů – díky tomu dopravce nemusí udělat nic a jeho výkon se skokově zlepší. A my nemusíme řešit atraktivitu veřejné dopravy. Win-win! Že tím cestoval Michal ráno na šichtu do fabriky? Tak ho holt sveze Karel, nebo si konečně našetří na auto. Že nám nově ubyde cestujících v odpoledním spoji zpět, protože jsme jim vzali ranní spoj tam? Tak třeba… Číst vice »
Nebo to je i o tom, že bjednatelé nemají často údaje o množství cestujících, takže najednou díky problému dopravce zjišťují, že část linek (cca 10 %) je nevyužívaných.
Jistě, když už třetí měsíc spoj jednou jede a jindy ne, tak většina cestujících dávno radši přesedla do auta, protože nechce tvrdnout na zastávce a čekat dvě hodiny na další spoj, který možná taky nepojede. Pak stačí jednou vyjet, z tržeb zjistit, že už tomu skoro nikdo nevěří a voila – spoj je teď nevytížený, můžeme ho zrušit.
Zvláštní je, že tak rozsáhlé problémy má jenom Busline a jiní dopravci nikoliv.
Divím se, že kraj část linek nenabídne jinému dopravci, který vysoutěžil dopravu „hned vedle“.
Neskutečné. Místo smluvních sankcí a případně vypovězení smlouvy akceptují neschopnost provozovatele a přizpůsobí tomu poptávku. Za tohle by měly zodpovědné osoby na kraji na hodinu letět.
I když… ve srovnání s Boreckým, tohle ještě zdaleka není takové dno.
Beny
2 let
Jen aby to úplně nezapadlo. Za Holicko s Car-Tour velká spokojenost. Krásné vozy a často i příjemní řidiči 👍
Když jízdní řád dovolí, rád nechávám auto doma, což za Arrivy rozhodně neplatilo.
Takže velké díky do Opatovic a každému příjemnému řidiči 👍
Prihlasis se na zakázku,kterou víš že nedáš? Nevadí, nebudeme nějak extra řešit komfort cestujícího a pak to prezentujeme jako fajn reseni…..probuh to co je za odpad v krajské samospráve..tohle není normální ale souci na vykopnuti vedení kraje u voleb
Vy naděláte. Skoro jako by jste hlavnímu odborníkovi STAN nevěřil, že je celorepublikově naléhavě potřeba málo vytížené spoje rušit a jízdenky zdražit 🙂
Bohužel i v dalších krajích tato tolerance kvete, nikomu se nechce do pokut a zrušení smlouvy, oni přece jezdí auty, tak co. .BL je asi nejznámější případ
Kdyby UOHS za něco stál, tak Pardubický kraj dostane za podvody s BusLine (ano, změna podmínek hned po začátku je jasný podvod) takovou pokutu, že ji soudruh Netolický bude splácet až do důchodu.
Že nejezdí cestující, dcera stála na zastávce s kočárkem a řidič projel a nezastavil,jela tedy spojem který jede přes okolní vesnice,ale za jednou obcí nakládaly klady,po chvíli čekání šla poprosit řidiče,aby je poprosil ať hu pustí,že nestihne další spoj,otevřel jí dveře,ať jim řekne sama, čekali tam jenom 10 minut,takže dalši spoj nestihla.Když nemusí řídíči na lince zastavit, tak proč jezdí a pak je i malá vytíženost autobusů,tak proč je teda nezrušit od září a děti ze škol budou jezdit jak
Škoda že je k tomu šetření veřejných peněz přiměl až zoufalý nedostatek řidičů…
Jaký pořád nedostatek řidičů? To vykřikují jen firmy, co neplatí. Když řidič autobusu stojí cca 250,- na hodinu, tak samozřejmě že za necelých 150,- na hodinu budete mít „nedostatek řidičů“. Pokud někdo postavil celý svůj byznys plán na tom, že když bude mít monopol v lokalitě, tak okrade řidiče a donutí je dělat za pár peněz, tak ať zkrachuje. Alespoň si příště další firmy rozmyslí nabízet podnákladovou cenu (kterou měl kraj povinnost z tendru vyřadit).
Po katastrofickém začátku opravdu cestujích ubylo, nedůvěra v tohoto autobusového dopravce neustále přetrvává i přes to, že od srpna zajistila náhradní autobusy jiných dopravců v některých se dokonce stále neplatí jízdné, jelikož nemají kasu. Další problém co nastane s příchodem začátku nového školního roku, je kapacita autobusu. Na linkách na kterých jezdím začali jezdit častěji menší vozidla, i ve špičce, na běžně vytížených spojích. Očekávám že první dny kdy se děti a studenti vrátí do škol nebude na některých spojích kapacita stačit 🙁
To je ta naše východní vyčůraná mentalita.
Vážení diváci, soutěž o nejzoufalejší krajskou dopravu má nového lídra. Pardubický kraj použil u nás dosud málo vídanou taktiku „když tě dopravce vypeče, tak mu ještě olízej boty“ a jde do výrazného trháku, na který i ostřílení středočeští borci zatím nemají odpověď.
Docela dobrý námět na podcast s radním pro dopravu Pardubického kraje.
Mohl by nám všem neznalým, kteří „jen kritizují“, osvětlit promyšlenou taktiku zajišťování dopravní obslužnosti v části Pardubického kraje.
Jak to tady tak čtu, tak zlatá jižní Morava její IDSJMK.
Zažil jsem v Rakousku poruchu autobusu (lacinější Český řidič ) nenastartoval autobus (vybitá baterie) a sám šéf firmy přistavil náhradní = měl strach o licenci na linku ! Kdyby spoj neodjel a někdo si stěžoval, tak mu dotace na linku sebrali. U nás…….
Ještě, že už nebydlím v Ústí nad Orlicí. To už bych několik týdnů hněvem běhal po stropě.
Aby taky ty spoje nebyly nevyužívané, když je poloviční šance, že nepřijedou 😀
Všem, co tady nadávají na pana hejtmana Netolického, bych rád vzkázal, že pan hejtman Netolický za to, že BusLine nejezdí, nemůže. Co se týče západní poloviny Pardubického kraje, kde jezdí společnosti Umbrella Mobility, Car Tour a Arriva, není zde jediný problém. A co se týče problému BusLine, za to nemůže vedení Pardubického kraje. Pan hejtman Netolický původně chtěl nechat výkony na východní straně Pardubického kraje společnosti ICOM, která zde dříve jezdila. Poté ale přišel BusLine (který se právě do prvního výběrového řízení nepřihlásil) pod vedením pana Vařila a s kontakty na soudce, hejtmana jiného kraje a bývalého policejního prezidenta, úředníky… Číst vice »
Pokud máte „důvodné podezření“, tak se svěřte Polici ČR.
Tady sice můžete své myšlenkové konstrukty presentovat, ale to je asi tak všechno.
Jenže na policii proti hejtmanovi, který má celou Policii ČR omotanou kolem prstu, a kontakty na lidi typu Vařil, by se nechtělo ani vám
Ještě větší blbec, než jsme doufali….
Hejtman nese politickou odpovědnost za to, že z pozice objednavatele dopravy nejenže nedokáže zajistit své povinnosti – to by se třeba ještě dalo prominout – ale hlavně jde na ruku dopravci na úkor občanů kraje.
Uplne mi slza ukapla. Chudak pan hejtman.
Pockat, neni to nahodou ten pan, ktery porad rozdava rozumy v ruznych televizich, jak by vsechno delal jinak, skoro jako by mel klice od vseho?
Velmi se pletete pane. Politik ruci nejen za svoji praci, ale i za praci svych podrizenych ( napr. nejakeho pana Koryse). Priste by misto buleni do televize mel on i se svymi lidmi poradne slapnout na krk Buslinu, a ne takhle vydrbavat s obcany sveho kraje, kdyz uz takhle … vyberove rizeni na dopravni obsluhu kraje.
Jasně… A pak by si na hejtmana Vařil počkal před domem a zmlátil baseballkou, nebo zastřelil… Nebo ještě hůř celou jeho rodinu. Vůbec nevíte jaký to je. Vy byste se takhle postavil proti někomu jako je Vařil, i za cenu toho, že byste měl přijít o rodinu? Doporučuji vám přečíst si tyto články.
https://www.idnes.cz/liberec/zpravy/jiri-varil-kontroverzni-podnikatel-liberec-strelba-policie-busline-doprava.A210422_165039_liberec-zpravy_jape
https://zdopravy.cz/statni-zastupce-obzaloval-exsefa-busline-za-strelbu-na-cizi-lidi-a-napadeni-80197/
https://zdopravy.cz/busline-je-muj-vyskocil-byl-bily-kun-prohlasil-trestne-stihany-varil-114016/
https://zdopravy.cz/dokument-trestne-stihany-varil-se-prihlasil-k-vlastnictvi-busline-do-sporu-zatahl-eph-i-vyskocilovu-dceru-120314/
Takže budeme tiše tolerovat mafii, platit výpalné za nefunkční veřejnou dopravu a nadávat, že je málo silnic pro další auta, přestože se furt nějaké stavějí. To jsme to dopracovali. 🙁
Tak Icom si s krajem vytíral prdel úplně stejně již na jaře, kdy rušil spoje a měl prázdninové JŘ.
Arriva také rušila spoje.
S touhle historkou musíš v hospodě bodovat. 😄
Chtělo by to přečíst si tyto články a vše si připomenout. 1. V první soutěži vyhrál ICOM, ale BusLine přes společnost Toms Transport se tam do toho začal montovat a přátelé BusLinu v ÚOHS jeho stížnost přijmuli a tendr zrušili, tudíž Pardubický kraj musel vyhlásit novou soutěž. https://zdopravy.cz/uohs-resi-dalsi-autobusovy-tendr-v-pardubickem-kraji-ma-smlouvy-ziskat-jen-icom-a-arriva-34086/ https://zdopravy.cz/pardubicky-kraj-ceka-autobusove-provizorium-uohs-zakazal-uzavreni-novych-smluv-45713/ https://zdopravy.cz/konec-nadeji-rafaj-zamitl-rozklad-pardubickeho-kraje-autobusove-souteze-jsou-zruseny-47554/ https://zdopravy.cz/pardubicky-kraj-znovu-hleda-autobusove-dopravce-podminky-prizpusobil-mensim-firmam-60531/ 2. Do nové soutěže se přihlásil právě BusLine, který tu předchozí soutěž přes společnost Toms Transport napadl. https://zdopravy.cz/busline-miri-k-zakazce-71617/ 3. Soutěž poté napadl ICOM, tomu to už ale neprošlo, protože všechny oblasti po ICOM dostal BusLine. https://zdopravy.cz/uohs-resi-opet-soutez-na-autobusove-dopravce-v-pardubickem-kraji-71763/ https://zdopravy.cz/icom-prohral-v-pardubickem-kraji-antimonopolni-urad-odmitl-jeho-stiznosti-84331/ Už jen z tohoto důvodu nelze dávat neschopnost BusLine za vinu Pardubickému… Číst vice »
Za poslední 2 roky jsem napsal cca 5 stížností na odb.dopravy pard.kraje.Ani jednou nikdo nereagoval.Téma:Každodenní neustále se opakující pozdní příjezd busu na aut.st. v Poličce a následné ujetí vlaku směr Svitavy s přípoji na všechny strany.Další za 2 hod.Jinak jet nemohu,vlaky tzv.navazují na autobusy.Jaká je praxe,nikoho nezajímá.
Svěřte se krajskému odborníkovi na dopravu:
https://www.senat.cz/senatori/index.php?par_3=327
Pan senátor jistě nebude tak arogantní, aby vám neodpověděl. Pak se o to s námi můžete podělit.
Cílem je, aby 1) lidé chtěli místo přestupu na vlak přímé autobusy, 2) když nevyjedou autobusy, koupili si další auta. Možná i proto ruší nejdříve spoje obsluhující méně lidí, a potom až ty, které mají vlakovou alternativu – takže někdo bude mít nadále na výběr a někomu nezbude už vůbec nic.
Za poslední 2 roky jsem napsal cca 5 stížností na odb.dopravy pard.kraje.Ani jednou nikdo nereagoval.Téma:Každodenní neustále se opakující pozdní příjezd busu na aut.st. v Poličce a následné ujetí vlaku směr Svitavy s přípoji na všechny strany.Další za 2 hod.Jinak jet nemohu,vlaky tzv.navazují na autobusy.Jaká je praxe,nikoho nezajímá.
Svěřte se krajskému odborníkovi na dopravu:
https://www.senat.cz/senatori/index.php?par_3=327
Pan senátor jistě nebude tak arogantní, aby vám neodpověděl. Pak se o to s námi můžete podělit.
Já to nechápu. Proč není ve smlouvě, že pokud dopravce po určitou dobu neplní závazky, zruší se s ním smlouva,dostane pokutu a zakázku získá třeba druhý nebo se udělá nové výběrové řízení,do kterého už se nesmí tento majitel dopr.spolecnosti přihlásit. Záměrně píšu majitel, protože firma se může přejmenovat a přihlásí se pod jiným názvem. Jak k tomu přijdou cestující, když marně každý den věří, že spoj pojede? Potřebujete třeba něco vyřizovat nebo k lékaři a jste objednání na určitou dobu. Místo toho stojíte několik hodin na zastávce. Když nedorazíte na čas, objednají vás třeba až za měsíc a pak máte… Číst vice »
Tak zrovna u BL je otázkou i to, kdo je vlastně majitelem, že. 😁
Potíže měla i velká firma,ve které pracuji. Taky první dny plno výpadků. Dostali pokuty, vylítlo pár lidí z vedení a ejhle,najednou to začalo fungovat a funguje doteď bez problémů.
Mné to přijde naprosto skandální.Za dva roky jsem napsal na pard.kraj asi 5 dopisů.Téma :každodenní neustále se opakující pozdní přijezd autobusu na aut.st.Polička a následné ujetí vlaku směr Svitavy a pak Třebová,Pardubice atd.Další jede za 2 hod.Ani jednou mi nikdo neodpověděl.Jinak jet nemohu,vlaky tzv. navazují na busy.Bus má tak špatně postavený JŘ,že se to moc nedá stihnout.Nevím už,co dělat.Psát Kupkovi …..Ale jak je tohle vůbec možné?Jaktože to na kraji nikdo neví?Jaktože krajské úředníky vůbec nezajímá jejich zákonná povinnost odpovědět?Protože Kupka.Zlatej Pláteník…..
Prej dopravní odborníci. 😄
Doprava by neměla být předmětem politiky. Nikdy se to nemělo stát.
Ono ale je politikum rozhodnout se, jak bude vypadat dlouhodobe napr. doprava objednavana krajem. Problem je, kdyz politiku delaji populisti a drevaci. My z Usteckeho kraje mame svoje zkusrnosti.
Jen nerozumím tomu,proč někdo vůbec objednává spoje,kterýma nikdo nejezdí a jejich zrušení nevadí.
To asi nevadí jako RuSSku sankce. Snad jim zbyde aspoň víc peněz na letiště. Mohli by tam přesunout i penize z obchvatu a dálničních napojení co nebudou a nebo budou pozdě.
Napálit pokuty naplno. A ideálně ať Busline jde od válu. Škody nadělal už dost.
Tady by měla padnout hlava Netolockého a okamžité vypovězení smlouvy s Busline.
Což by jistě vyřešilo nedostatek řidičů …
Žádný nedostatek řidičů není. Je jenom neochota BusLine si je na trhu práce najmout. Tržní cena hodiny práce řidiče busu je cca 250,- Kč. Kdo ji platí, řidiče má. Kdo nabízí pod 150,- Kč za hodinu, tak je mít nemůže, protože tolik hlupáků nenajde.
Nezlobte se ale nedostatek řidičů není?
Co na to DPmHK, DPmP, nákladní autodopravci?
Kolikpak tyto firmy platí? O nedostatku řidičů autobusů (nákladní dopravce sem nepleťte, to je téma, ke kterému jsem se neyjadřoval, neb mu jako autobusák nerozumím) pořád mluví jenom firmy, které nejsou ochotny zaplatit. Znám dost řidičů busů, kteří se vrátili k řemeslu (čalouník, lakýrník, sádrokartonář). Za solidní plat by se za volant klidně vrátili.
Klidně by sem mohli přijít i od kamionů, kdyby aspoň část továren stát motivoval kvalitní infrastrukturou využívat železnici. Jenže ten spíše počítá s tím, že řidičů, nafty, betonu a vybetonovatelných ploch je nadbytek.
Proč? Aby brali méně peněz, otravovali je cestující (náklad v kamionu si nestěžuje) a nemohli za jízdy hulit?
třeba proto, že jezdí v okolí domova, místo přes celou evropu?
Já poukazuji na to, že ten nedostatek má více dopravců v kraji, ne jen Busline. Aby se mohli zvýšit platy, musí se i zvýšit příjmy. A na to -zdá se- není.
Navíc se podívejte, kolik řidičů je v preddůchodovém věku a mladí moc nejsou.
Ano, nedostatek má více dopravců, všichni co nechtějí pkatit…
A nestačilo by jim připlatit (viz DSÚK po nástupu na ústecku)?
To by Busline nesměl nabidnout podnakladovou cenu za km.
No, kdybyste okamžitě vypověděl smlouvu, od zítra Vám nevyjede ani kolo. To jen tak na okraj.
A co zrušit všechny spoje ? Nevyjetích spojů bude 0% a všichni budou spokojeni až na obyvatele Pardubického kraje!
Ta politika se fakt vyplácí, kolik že je podmáznul Buzerantline?
Netolickeho odvolat a jeste aby zaplatit pokutu za to, ze omezuje obcanum jiz naslibovanou dopravni obsluznost, kterou firma stejne nezaplati, kdyz jim po vzajemne domluve snizi vykon.
Vážení občané, uzavřeli jsme smlouvu, na základě které budeme z vašich daní platit dopravci za to, že zajistí základní dopravní obslužnost. Dopravce zjistil, že to nezvládne. Ale tak jsme lidi, nějak se snad domluvíme. Nač hned sankce? Snížíme tedy počet spojů – díky tomu dopravce nemusí udělat nic a jeho výkon se skokově zlepší. A my nemusíme řešit atraktivitu veřejné dopravy. Win-win! Že tím cestoval Michal ráno na šichtu do fabriky? Tak ho holt sveze Karel, nebo si konečně našetří na auto. Že nám nově ubyde cestujících v odpoledním spoji zpět, protože jsme jim vzali ranní spoj tam? Tak třeba… Číst vice »
Naprostý souhlas.
tohle je neco jako zpravy z matky rusi, to se mi snad jen zda… 🙄
Nebo to je i o tom, že bjednatelé nemají často údaje o množství cestujících, takže najednou díky problému dopravce zjišťují, že část linek (cca 10 %) je nevyužívaných.
Jistě, když už třetí měsíc spoj jednou jede a jindy ne, tak většina cestujících dávno radši přesedla do auta, protože nechce tvrdnout na zastávce a čekat dvě hodiny na další spoj, který možná taky nepojede. Pak stačí jednou vyjet, z tržeb zjistit, že už tomu skoro nikdo nevěří a voila – spoj je teď nevytížený, můžeme ho zrušit.
Skoro jste se trefil, akorát to je Pardubický kraj řízený socany a modrými ptáky.
Zvláštní je, že tak rozsáhlé problémy má jenom Busline a jiní dopravci nikoliv.
Divím se, že kraj část linek nenabídne jinému dopravci, který vysoutěžil dopravu „hned vedle“.
Oni by se hlásili, kdyby chtěli…
Neskutečné. Místo smluvních sankcí a případně vypovězení smlouvy akceptují neschopnost provozovatele a přizpůsobí tomu poptávku. Za tohle by měly zodpovědné osoby na kraji na hodinu letět.
I když… ve srovnání s Boreckým, tohle ještě zdaleka není takové dno.
Jen aby to úplně nezapadlo. Za Holicko s Car-Tour velká spokojenost. Krásné vozy a často i příjemní řidiči 👍
Když jízdní řád dovolí, rád nechávám auto doma, což za Arrivy rozhodně neplatilo.
Takže velké díky do Opatovic a každému příjemnému řidiči 👍
Samozřejmě Buslinu za mě patří nakopat do patřičných míst.
Mohl byste prosím ty zajímavé místa více rozvést? Začalo mně to hodně zajímat 😀
Nakopat do prdele, když to chcete vědět přesně 😆
Prihlasis se na zakázku,kterou víš že nedáš? Nevadí, nebudeme nějak extra řešit komfort cestujícího a pak to prezentujeme jako fajn reseni…..probuh to co je za odpad v krajské samospráve..tohle není normální ale souci na vykopnuti vedení kraje u voleb
Vy naděláte. Skoro jako by jste hlavnímu odborníkovi STAN nevěřil, že je celorepublikově naléhavě potřeba málo vytížené spoje rušit a jízdenky zdražit 🙂
Bohužel i v dalších krajích tato tolerance kvete, nikomu se nechce do pokut a zrušení smlouvy, oni přece jezdí auty, tak co. .BL je asi nejznámější případ
Kdyby UOHS za něco stál, tak Pardubický kraj dostane za podvody s BusLine (ano, změna podmínek hned po začátku je jasný podvod) takovou pokutu, že ji soudruh Netolický bude splácet až do důchodu.