Obrazem: Jak se staví 4. koridor v nové stopě. Tunely, mostní estakády a pilíře ve tvaru A
![Most vede do pravostranného oblouku o poloměru 1.400 metrů. Nejširší pole má 50 metrů (pole od „áčka“ k prvním sloupovému pilíři). Autor: Správa železnic](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2020/02/SuVo_99.jpg)
Správa železnic zveřejnila na svém facebookovém profilu sérii zajímavých fotografií z postupující stavby 4. koridoru v úseku Sudoměřice – Votice
Správa železnic zveřejnila na svém facebookovém profilu sérii zajímavých fotografií z postupující stavby 4. koridoru v úseku Sudoměřice – Votice na pomezí jižních a středních Čech.
Celkové investiční náklady přesahují sedm miliard korun, což projekt řadí k vůbec největším na české železnici. Samotnou stavbu získala v soutěži společnost OHL ŽS za 4,4 miliardy.
Deník Zdopravy.cz snímky a popisky přináší svým čtenářům se souhlasem Správy železnic.