Obrazem: Jak se rodí EffiShunter
Finální montáž lokomotivy
Na začátku tohoto měsíce převzal dopravce Rail Cargo Carrier – Czech Republic s. r. o. motorovou lokomotivu 742.763. Její vznik přibližuje krátká fotoreportáž.
Na začátku tohoto měsíce převzal dopravce Rail Cargo Carrier – Czech Republic s. r. o. motorovou lokomotivu 742.763. Její vznik přibližuje krátká fotoreportáž.
Starý křáp v novém kabátě… vyhozené peníze.
Ještě že o koupi rozhoduje zákazník a ne stranický aparát.
RCC, jako majitel lokomotivy se svobodně rozhodl pro toto řešení, zřejmě pro to měl nějaký důvod, třeba cenový rozdíl mezi novou lokomotivou a modernizací té původní.
Vás toto řešení nestojí ani korunu.
Vždyť z toho zbyl jenom rám a podvozky s trakčákama. 🙂
Miluju tyhle hloupé výkřiky do tmy od lidí, co o tom evidentně nic neví.
Je to prakticky nová lokomotiva, zůstal jen rám, podvozky (na co vyhazovat rám, když je v pořádku a je to jen kus železa a na co vyhazovat podvozky, když nic nového převratného nikdo nevyvinul a tyhle jsou ok). Zbytek je funglovka od spalováku, přes generátor, pomocné pohony, řs až po klimu s ledničkou.
Díky za skvělý článek. Je bezva, že z pošahaného paskvilu jako je bangle dokáže někdo vyrobit takhle skvělý stroj.
Smula, ze tebe predelat nejde 🙂
Před více než 40 léty tom,kdo právě slezl že čtyřkoláka „Bangle“ vůbec nepřipadala jako pošahaný paskvil.
Problém je, že už je o 40 let více. 🙂
Ano. Strojvedoucí, který slezl z páry měl před sebou pořád „kotel“, přes který nic neviděl. Ale dneska je jiná doba. A je dobré mít lokomotivu, ze které vidím, kam jedu.
Fajn. A když už se tedy z Bangle vyvinul Batoh, tak s tím páni řidiči nechtějí jezdit(krátkým představkem vpřed), protože je tam podle nich minimální deformační zóna a jezdí se stále dlouhým vpřed. Fakt super.
Tohle slyším poprvé. Jak to dělají třeba u brejlovců, kde deformační zónu tvoří bakelit?
Tak to si zajděte někam na fírcimru, tam vám to třeba někdo řekne.
Tak na fírcimře se člověk dozví hodně zajímavých věcí. Jen co je pravda. Já si ale radši otevřel galerii na webu lokomotivy.net. Schválně jsem si prošel všechny fotky lokomotiv řady 742 a na všech byly ve dvojčeti spojené dlouhými kapotami k sobě. Zvláštní.
Přes tu krátkou je lepší výhled na trať.
Tak to chce nějakou fotku 🙂
http://www.flickr.com/photos/139586183@N03/51756255846
Ok, ale tady jiná možnost nebyla. Kdyby je spojili v opačném pořadí, vypadalo by to pořád stejně.
Tak to asi žijete v jiném vesmíru. Já vídám v drtivé většině batohy krátkými čumáky od sebe.
A kdo tady psal o dvojčatech ?
Kdyby byla pravda, že všichni chtějí jezdit dlouhým čumákem dopředu, tak by si dvojčata spojovali krátkými čumáčky k sobě. To se ale nikde neděje. Kupodivu.
No výhled ze čtyřkoláka měl asi o kousek lepší… 🙂