kmax

Na dálnicích budou moci od ledna řídit „autopiloti“. Řidič za jejich chyby nebude odpovědný

Testování autonomního řízení na německé dálnici. Foto: AudiTestování autonomního řízení na německé dálnici. Foto: Audi

Za přestupky, kterých se vozidlo dopustí v autonomním režimu, leží odpovědnost na výrobci auta.

Odebírat
Upozornit na
guest
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
SYN

Wow… a existuje už taky značka „konec úseku který umožňuje použití automatizace“? Protože takových úseků na našich dálnicích bude v příštích letech habakuk… úseky v opravě, krátce po opravě (naprostý zmatek čar oddělujících pruhy atd.)…

Matěj V.

A pokud systém zpusobí nehodu a někoho zabije kdo půjde sedět, když je teda zodpovědný výrobce?Programátor?

SYN

Pochybuju že to bude něco jiného než peněžitý trest… ale asi dost „mastný“.

Jirka

Pomalu se to posouvá a třeba se konečně dočkám stavu, kdy budou auta úrovně 5 a budu si tak moct koupit první auto, protože já řídit nemohu.

Jirka

Tak to jsem zvědavý, jak se bude dokazovat, kdo vlastně za nehodu může 🙂

Jakub S

Tipoval bych, že podle nějaké „černé skříňky“ budou přesné časy, kdy řídil člověk a kdy automat.