Nové tramvaje do Vratislavi dodá polská PESA

Nová tramvaj Pesa Twist pro Vratislav. Foto: PESA BydgosczNová tramvaj Pesa Twist pro Vratislav. Foto: PESA Bydgoscz

První tramvaje dorazí do dvou let, mají být nejtišší v Polsku.

Zpět na článek
Odebírat
Upozornit na
guest
13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Miloš

už tam jezdí České Porsche

Facepalm

To je pomsta za obsazení Šloňsku v osmatřicátým.

medical examiner

Není někde k dispozici výkres této tramvaje?
Nerozumím totiž té hrozně nízké kapacitě sedících…

Kamui

A u nás se nadává, že výběrka vyhrává pouze ten jeden správný dodavatel z Plzně. Ono to je v každé zemi, že tam mají své dvorní výrobce. U nás Škodovka, v Polsku Pesa nebo Newag, v Německu zase Siemens. Prostě tak to je.

Kubrt

Jasně, že takové tendence fungují leckde, ale přecejen Německo je docela pestré.

Ares

V Polsku jezdí Tramvaje i od Bombardieru, nebo Škodovky.

Twix

A kromě toho i od Solarisu, nově od tureckého Durmazlaru, a počítal bych i „nové“ Moderusy.

Big Fat Fabulous Woman

V Německu mi přijde tržní prostředí více fér než u nás na divokém východě, ale jinak s Vámi souhlasím. Na druhou stranu i u nás se objevují soutěže, opravdu ve smyslu slova „soutěž“ tedy že vyhraje ten s nejlepší nabídkou, například tramvaje pro Ostravu (myslím ta první s vítězem Stadler).

Jiří Kocurek

Četli ten článek o dodávkách souprav Metra pro Varšavu?

Pražák

Však také následovalo soudní martyrium během něhož se to polští producenti (Pesa a Newag) silně podporovaní polskou vládou pokoušeli zvrátit.

medical examiner

No jo. Ale tady je vítěz nepoměrně levnější než Scheißewerke.
Původní cena 15T byla přes 60 milionů za jednu…(před kolika lety!)

Pája

Bateriemi vybavila například Škoda vozy do Turecka pro jiný účel. Některé části města měly problémy s trolejovým vedením ve staré zástavbě. Možná se dají tyto vozy PESA použít obdobně.

Lišák

V Eskišehiru je trakční baterie i z důvodu nemožnosti zadrátování památkově chráněných částí města.