Papírově to vypadá jako jasná výhra – provozní náklady nejsou o tolik větší proti mnohem menším letadlům a velikostí a komfortem to je někde jinde. Lidi, co těmito letadly lítají by si za něco takového měli umět připlatit. Asi největší překážkou tak mohou být letiště a jejich infrastruktura – tj. velikost a kvalita ploch, nutnost schodů, asi složitější tankování atd.
libcha
2 let
Až já budu mít svůj vlastní bizjet, tak to bude upravený A380 🙂
MildaIV
2 let
Ono to zas tak moc nová kategorie není, i sám Airbus už dlouho nabízí A319ACJ.
Co je to A319ACJ? Myslel jste A319CJ = Coporate Jet? Nebo všechny standartní typy Airbusu nabízené v upravené variantě „ACJ“ = Airbus Corporate Jets?
Pokud jde o počty dodávek ACJ, tak za posledních 10 let jsou výkyvy v jednotlivých letech… V průměru roční dodávky činily 5 až 6 letadélek ve variantě ACJ.
zdroj: GAMA
VíKo
2 let
SmartWings je chtějí nasadit do Hurghady. Tak snad bude brzo k vidění i v Praze.
No ona v tom byla ironie. Bohužel jsem do Hurghady letěl a kapsa na blici pytlík měla v úrovni kolen geniálně vložený drát, kterej mi ty 4,5 hodiny fakt zprijemnil.
Papírově to vypadá jako jasná výhra – provozní náklady nejsou o tolik větší proti mnohem menším letadlům a velikostí a komfortem to je někde jinde. Lidi, co těmito letadly lítají by si za něco takového měli umět připlatit. Asi největší překážkou tak mohou být letiště a jejich infrastruktura – tj. velikost a kvalita ploch, nutnost schodů, asi složitější tankování atd.
Až já budu mít svůj vlastní bizjet, tak to bude upravený A380 🙂
Ono to zas tak moc nová kategorie není, i sám Airbus už dlouho nabízí A319ACJ.
Co je to A319ACJ? Myslel jste A319CJ = Coporate Jet? Nebo všechny standartní typy Airbusu nabízené v upravené variantě „ACJ“ = Airbus Corporate Jets?
Pokud jde o počty dodávek ACJ, tak za posledních 10 let jsou výkyvy v jednotlivých letech… V průměru roční dodávky činily 5 až 6 letadélek ve variantě ACJ.
zdroj: GAMA
SmartWings je chtějí nasadit do Hurghady. Tak snad bude brzo k vidění i v Praze.
A220 už do Prahy létají, např. u Swiss. S ACJ asi SW koupáky vozit nebudou.
No ona v tom byla ironie. Bohužel jsem do Hurghady letěl a kapsa na blici pytlík měla v úrovni kolen geniálně vložený drát, kterej mi ty 4,5 hodiny fakt zprijemnil.
To je i možný, ale on let tím privátním byzjetem také stojí o poznání více. Tak 13 000 USD na hodinu?
Bude se jím létat zejména na konference o změnách klimatu…
Škoda že tam nejde dát jen smajlík 🤣😂🤣😂🤣
… kde budou rokovat o zákazu létání.