Norse Atlantic se chystají na start, převzaly první dreamliner

První Boeing 787-9 v barvách Norse Atlantic Airways. Foto: FlyNorsePrvní Boeing 787-9 v barvách Norse Atlantic Airways. Foto: FlyNorse

Byznys model nového dopravce připomíná dálkové lety Norwegian.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Mengo

Kdyz sel na priblizeni v Oslu tak vykrouzil nad centrem 360 zatacku. Byl to hezky pohled.

Apex

Obávám se, že tohle je další pokus, který asi nedopadne… První negativní signál bych viděl už v tom, ze stále nemají jasný letový řád a kdy začnou létat. Zejména u LC je zahájení prodejů relativně ve velkém předstihu je důležité pro úspěšné oslovení trhu a naplnění nabízených kapacit. Ale…. Pro fungování low cost jsou v zásadě potřeba dvě základní věci: dostatečný trh/poptávka point-to-point a udržení nákladů na co nejnižší úrovni. Pokud jde o naplnění prvního požadavku, tak je logické, že se dopravce snaží zahájit svojí aktivitu tam, kde je poptávka nejvyšší a doufat, že se svým produktem osloví dostatečnou část… Číst vice »

otik

Opakuju tu istu chybu ako Norwegian. Lietat z Londyna alebo Pariza je ako vlastnorucne podpisat obrovsky fail. Ist proti Air France a British Airways je ako ist hlavou proti muru. Skor by som ocakaval ze budu lietat z Barcelony a napriklad z letiska v strednej europy ako je Praha, Krakov , pripadne Budapest. Kde siroko daleko nieje ziaden poriadny dopravca s dialkovymi lietadlami a linkami. Austrian a Swiss nepocitam lebo ich pocet liniek je nizky oproti Air France , BA a Lufthansy.

Air Traveller

snazit se o lowcost p2p do ameriky z letiste jako budapest, praha nebo krakov, je naprosty nesmysl.

Air Traveller

To bude nejspíš průšvih, co myslíte?

Jakub

Může a nemusí. Sám jsem velmi zvědavý a fandím jim.

Air Traveller

opet, ocenil bych, kdyby sis vymyslel vlastni prezdivku

Air Traveller

Nápodobně… oba si vymyslete jiné prosím.

Air Traveller

Ano, vymyslíme.

Air Traveller

Zrovna jsem si vybral novou přezdívku

Air Traveller

Já také

Ala

Tohle asi fungovat nebude, klasičtí dopravci už teď podstřelují ceny, protože se jim nedaří naplnit letadla. Tohle u lowcostů asi nepůjde.

Lukáš F.

Někdo před pár lety dělal analýzu, co dělá nízkonákladové aerolinky úspěšnými a neúspěšnými. Ty úspěšné se vyznačovaly tím, že rozlétaly spojení, která nedělal nikdo jiný (menší letiště v domovské zemi a/nebo nové destinace). Když si takové spojení najde zákazníky, tak dopravce nemusí jít s cenou na kost a cestující snesou i low-cost služby, když je to přímý let někam, kam se jinak létá jen s přestupem. Naopak létat mezi velkými huby typu Londýn – New York byl pro lowcosty vždycky totální provar. Tak uvidíme, jestli se Norse poučili.

Air Traveller

je to oresne naopak – pro low cost p2p dalkoveho dopravce je jedinou sanci se chytit na nejakem podobne intenzivnim city pairu, jako lhr/cdg/ams – nyc apod.