Norse Atlantic se chystají na start, převzaly první dreamliner
První Boeing 787-9 v barvách Norse Atlantic Airways. Foto: FlyNorse
Byznys model nového dopravce připomíná dálkové lety Norwegian.
Byznys model nového dopravce připomíná dálkové lety Norwegian.
Kdyz sel na priblizeni v Oslu tak vykrouzil nad centrem 360 zatacku. Byl to hezky pohled.
Obávám se, že tohle je další pokus, který asi nedopadne… První negativní signál bych viděl už v tom, ze stále nemají jasný letový řád a kdy začnou létat. Zejména u LC je zahájení prodejů relativně ve velkém předstihu je důležité pro úspěšné oslovení trhu a naplnění nabízených kapacit. Ale…. Pro fungování low cost jsou v zásadě potřeba dvě základní věci: dostatečný trh/poptávka point-to-point a udržení nákladů na co nejnižší úrovni. Pokud jde o naplnění prvního požadavku, tak je logické, že se dopravce snaží zahájit svojí aktivitu tam, kde je poptávka nejvyšší a doufat, že se svým produktem osloví dostatečnou část… Číst vice »
Opakuju tu istu chybu ako Norwegian. Lietat z Londyna alebo Pariza je ako vlastnorucne podpisat obrovsky fail. Ist proti Air France a British Airways je ako ist hlavou proti muru. Skor by som ocakaval ze budu lietat z Barcelony a napriklad z letiska v strednej europy ako je Praha, Krakov , pripadne Budapest. Kde siroko daleko nieje ziaden poriadny dopravca s dialkovymi lietadlami a linkami. Austrian a Swiss nepocitam lebo ich pocet liniek je nizky oproti Air France , BA a Lufthansy.
snazit se o lowcost p2p do ameriky z letiste jako budapest, praha nebo krakov, je naprosty nesmysl.
To bude nejspíš průšvih, co myslíte?
Může a nemusí. Sám jsem velmi zvědavý a fandím jim.
opet, ocenil bych, kdyby sis vymyslel vlastni prezdivku
Nápodobně… oba si vymyslete jiné prosím.
Ano, vymyslíme.
Zrovna jsem si vybral novou přezdívku
Já také
Tohle asi fungovat nebude, klasičtí dopravci už teď podstřelují ceny, protože se jim nedaří naplnit letadla. Tohle u lowcostů asi nepůjde.
Někdo před pár lety dělal analýzu, co dělá nízkonákladové aerolinky úspěšnými a neúspěšnými. Ty úspěšné se vyznačovaly tím, že rozlétaly spojení, která nedělal nikdo jiný (menší letiště v domovské zemi a/nebo nové destinace). Když si takové spojení najde zákazníky, tak dopravce nemusí jít s cenou na kost a cestující snesou i low-cost služby, když je to přímý let někam, kam se jinak létá jen s přestupem. Naopak létat mezi velkými huby typu Londýn – New York byl pro lowcosty vždycky totální provar. Tak uvidíme, jestli se Norse poučili.
je to oresne naopak – pro low cost p2p dalkoveho dopravce je jedinou sanci se chytit na nejakem podobne intenzivnim city pairu, jako lhr/cdg/ams – nyc apod.